Αγωνιζόμαστε για την"ΣΥσπείρωση της ΡΙΖοσπαστικής Αριστεράς"στην κατεύθυνση της κοινής δράσης στους μαζικούς χώρους και τα κοινωνικά κινήματα, και παράλληλα για την πολιτική της συγκρότηση σε ένα ενιαίο αμεσοδημοκρατικό πολιτικό φορέα
(Το κείμενο γράφτηκε στα πλαίσια του προσυνεδριακού διάλογου του Μέρα25 ( Μάης 2022) για να θέσει κυρίως ερωτήματα για τους επικαθορισμούς των πολιτικών πρακτικών σε σχέση με το αίτημα της κοινωνικής χειραφέτησης)
Αυτό που λέω και ξαναλέω έχει να κάνει με το ότι το ενδιαφέρον ερώτημα δεν είναι τι θα έκανα τότε με αυτά που ξέρω σήμερα, αλλά τι θα έπρεπε να έχω κάνει διαφορετικά με αυτά που ήξερα τότε. Τρία είναι τα βασικά
Στην ομιλία του που διήρκεσε πάνω από 3μιση ώρες στο κομματικό συνέδριο, ο κινέζος πρόεδρος Σι Τζιπίνγκ επανέλαβε τη λέξη σοσιαλισμός 148 φορές, το όνομα του Καρλ Μαρξ 18 φορές. Το σφυροδρέπανο σε χρυσό βρισκόταν δίπλα στην κόκκινη σημαία της Κίνας. Λόγια και σύμβολα παρέπεμπαν σε ό,τι περιμένει κανείς από ένα συνέδριο κομμουνιστικού κόμματος.
Ο πανικός που επικρατεί στα «ιερατεία» του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ για το δημοσκοπικό βάλτωμα του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ δεν είναι καλός σύμβουλος.Η ανικανότητα να διαχειριστούν τις ακροδεξιές επικοινωνιακές επιθέσεις της τρόικας εσωτερικού έχει οδηγήσει σε άτακτη υποχώρηση. Σαν τους σκύλους με την ουρά στα σκέλια, απολογούνται για ζητήματα στα οποία θα έπρεπε να έχουν επιθετική στάση. Ένα παράδειγμα αυτής της στάσης των ιερατείων είναι «υπόθεση Θεοδωρίδη». Στις 08/02/2013 δημοσιεύτηκε στην «ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ» το κείμενο του Δ. Ψαρρά «Η Τουρκία, ο ΣΥΡΙΖΑ και ο κ. Σαμαράς». Το κείμενο είναι υποδειγματικό ως προς τον τρόπο με τον οποίο θα πρέπει να αντιμετωπίζονται ανάλογες επικοινωνιακές επιθέσεις απέναντι στον ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ. Πράγματι, την ίδια μέρα αναδημοσιεύτηκε στο «left.gr» εδώ: http://www.left.gr/article.php?id=23715 Όμως αν θα κάνετε κλικ στο link θα διαπιστώσετε ότι έχει αφαιρεθεί από τους διαχειριστές της ιστοσελίδας!... ΟΣτρατής Μπουρνάζος στο κείμενό του “Με αφορμή την «υπόθεση Θεοδωρίδη»” αναδεικνύει αυτό ακριβώς το ζήτημα των χειρισμών από τα ιερατεία του ΣΥΡΙΖΑ και καταλήγει:Τελειώνοντας, έχω τον φόβο ότι η απόφαση της αποπομπής δεν πάρθηκε μόνο για λόγους πειθαρχίας, συμμόρφωσης στη συλλογικότητα κλπ., αλλά υπό την πίεση της Νέας Δημοκρατίας και του φόβου του «πολιτικού κόστους». Αν ισχύει αυτό, καθώς οι «πιέσεις» από τις ποικίλες, κατ’ ευφημισμόν, «Ομάδες Αλήθειας» θα ενταθούν, η συνέχεια θα είναι ακόμα πιο δύσκολη. Χρήσιμα τα ταξιδάκια του Α. Τσίπρα στην Λατινική και την Βόρεια Αμερική όπως και στην Ευρώπη. Όμως πιο χρήσιμο και πιο ουσιαστικό θα ήταν αν πήγαινε και κανένα ταξιδάκι στην Τουρκία και στις γειτονικές χώρες των Βαλκανίων…
Στην «υπόθεση Αμυρά» τα ιερατεία του ΣΥΡΙΖΑ είχαν την ακριβώς αντίθετη στάση από αυτή που έχουν σήμερα «υπόθεση Θεοδωρίδη». Τότε δεν είχαν πανικό!Είχαν μόνον έπαρση ότι θα ηγεμονεύσουν στο εθνικοπατριωτικό τόξο. Ας μην ξεχνάμε ότι ο κ. Αμυράς παραλίγο να ήταν και υποψήφιος βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ και βγήκε από το ψηφοδέλτιο την τελευταία στιγμή μετά από ισχυρές πιέσεις προς τα επιτελεία του ΣΥΡΙΖΑ, ιδιαίτερα προς τα "αριστερά". Η "ισκρα" μάλιστα τότε είχε βιαστεί και είχε δημοσιεύσει τα ψηφοδέλτια με το όνομα του Αμυρά μέσα... Μια ματιά για όσους έχουν «ξεχάσει» αυτήν την «υπόθεση» σε παλαιότερα δημοσιεύματά μας, εδώ:
Το γεγονός ότι δεν έχεις ανασκευάσει τα περί "λογοκρισίας" στην ανάρτηση λοιπόν προδίδει εμπάθεια και είναι τουλάχιστον ανήθικο.
Αν έχεις λίγη αξιοπρέπεια θα αφαιρέσεις το "Όμως αν θα κάνετε κλικ στο link θα διαπιστώσετε ότι έχει αφαιρεθεί από τους διαχειριστές της ιστοσελίδας!...".
Ποιές είναι οι ανακρίβειες που λέμε; Μήπως είναι ανακρίβεια ότι όποιος εμπαινε στο συγκεκριμένο link έβλεπε μια άδεια σελίδα; Ανακρίβεια είναι αυτό που γράφεις “είχε κολλήσει μάλλον ο σέρβερ του Left” γιατί: α) Αν είχε κολλήσει δεν θα έβλεπες και τις άλλες σελίδες! Όμως στο site του left μια χαρά τα έβλεπες όλα τα άλλα εκτός από αυτό το κείμενο β) Αν είχε κολλήσει τότε το link δεν θα σε πήγαινε στην συγκεκριμένη σελίδα. Έλα όμως που η σελίδα εμφανιζόταν αλλά δεν έχει το κείμενο....
Αν λοιπόν είχες λίγη αξιοπρέπεια δεν θα πρόβαλες τόσο έωλα επιχειρήματα...
Όμως για την ουσία του ζητήματος, δηλαδή για αυτά πχ.που γράφει ο Μουρνάζος δεν βλέπω να έχεις καμία ευθιξία
Η πρόταση για ταξιδάκι του Α. Τσίπρα στην Τουρκία, στην Μακεδονία και στις άλλες γειτονικές χώρες είναι πράγματι ενδιαφέρουρα.
Ο ΣΥΡΙΖΑ χρειάζεται πρώτα απ' όλα να διαμορφώσει μια άλλη πολιτική για καλών σχέσεων με τις γειτονικές χώρες και να βάλει τα ζητήματα με διαφορετικό τρόπο απ' ότι τα βάζει το εθνικιστικό/πατριωτικό τόξο, το οποίο προσπαθεί να αποκτήσει "πλάτες" από το Ισραήλ...
Ωστόσο επειδή το άλμα εις ύψος μετατράπηκε σε αγώνισμα δρόμου, η Αριστερά, ο ΣΥΡΙΖΑ, όφειλε να ολοκληρώσει την εικόνα με συγκεκριμένες προτάσεις. Ώστε η οργή να έχει στέρεη βάση, να υπερνικήσει το φόβο. Αυτό θα ήταν υπεραρκετό για να αποκτήσει ο ΣΥΡΙΖΑ κυβερνησιμότητα, η τελευταία λέξη της μόδας. Η Αριστερά για την ίδια έννοια χρησιμοποιεί τη λέξη «ηγεμονία». Αυτό, όμως, είναι το μόνο που δεν έγινε. Αν είχε γίνει, κάτι «περίεργες», από πολλές απόψεις, φωνές, όσο και αν φωνασκούσαν, θα ακούγονταν ως ενοχλητικά παράσιτα. Αντί πχ να «προλαβαίνει» ο κάθε Θεοδωρίδης να ρίχνει τη μπαταριά του στο γάμο του καραγκιόζη, θα ήταν αποτελεσματικό (στο πλαίσιο της κυβερνησιμότητας) να πει ο ΣΥΡΙΖΑ εξαρχής τις θέσεις του για τα εθνικά θέματα.
Οι "συγκεκριμένες προτάσεις" δεν είναι αυτές που εξασφαλίζουν το "ώστε": η οργή να έχει στέρεη βάση, να υπερνικήσει το φόβο... Ο ΣΥΝ είχε ένα συγκεκριμένα πρόγραμμα με θέσεις για όλα τα θέματα, τόσο μεγάλο που καταλαμβάνει έναν ολόκληρο τόμο! Όμως δεν κατάφερε να αποκτήσει καμία ηγεμονία. Την δύναμη του την απέκτησε από το μαζικό κίνημα και κυρίως από το κίνημα των πλατειών, το οποίο αγνοούσε εντελώς τις "συγκεκριμένες προτάσεις"του...
Η «ηγεμονία» στην οποία αναφέρεται σημαίνει να έχεις την δική σου αυτόνομη πολιτική και ιδεολογία, η οποία βάζει διαχωριστικές γραμμές στην κοινωνία με πλειοψηφικούς όρους. Δεν σημαίνει εθνική ενότητα κάτω από την κυριαρχία της κυρίαρχης ιδεολογίας. Οι απόψεις του κάθε Θεοδωρίδη ακούγονται ως «ενοχλητικά παράσιτα» επειδή ακριβώς ο ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ είναι βουτηγμένος μέχρι το κόκαλο στην κυρίαρχη ιδεολογία και όχι επειδή δεν έχει "συγκεκριμένες προτάσεις". Εξάλλου, το "αγωνιστικό τσαγανό" που λείπει από τον ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ, είναι κυρίως ζήτημα πολιτικών πρακτικών και ιδεολογίας και όχι "προγραμματικών αρχών"...
Σάς επισημαίνει αναγνώστης ότι το κείμενο τού Ψαρρά υπάρχει στο Left.gr. Απαντάτε: Πράγματι!. Και δεν μπαίνετε, ρε αθεόφοβοι, στον ελάχιστο κόπο να αποκαταστήσετε τα πραγματικά περιστατικά;;;
Μήπως πρέπει να το κλείσετε το μαγαζί και να πάτε για ψάρεμα;;;
Πέρα από το αν έπεσε το site ή κάτι άλλο τεχνικό συνέβη και δεν εμφανιζόταν το κείμενο, επί του θέματος έχετε να πείτε κάτι; Με αυτά που γράφει ο Στρατής Μπουρνάζος συμφωνείτε;
Κουτοπόνηροι μου το παίζετε; Σας είπα εγώ ότι συκοφαντήσατε όταν δημοσιεύσατε την ανάρτηση;;; Εκείνο που σας λέω είναι το εξής απλό: Γιατί δεν αποκαθιστάτε την αλήθεια (εξηγώντας την όλη ιστορία), από τη στιγμή που αποκαταστάθηκε το κείμενο;;; Είναι τόσο δύσκολο να καταλάβετε ότι για την πλειοψηφία που δεν θα ψειρίσει τα σχόλια εμφανίζεται το Left.gr εντελώς τελείως (και αναληθώς) αφσάιντ;;; Είναι αυτό δεοντολογικά σωστό;;;
Ανώνυμε/ανώνυμη (13 Φεβρουαρίου 2013 - 11:45 μ.μ.),
Όχι, έχουμε πολλές διαφωνίες. Δεν τοποθετήθηκα επί τής ουσίας, γιατί γράφεται ανάρτηση που ελπίζω να ανεβεί αργότερα σήμερα. Είσαι ευπρόσδεκτος/ευπρόσδεκτη να σχολιάσεις. Μόνο να πάρεις ένα ψευδώνυμο, γιατί μπλέκουμε τα μπούτια μας από τους πολλούς ανώνυμους και δεν καταλαβαίνουμε ποιος λέει τι και σε ποιον.
Αυτό σκεφτήκαμε και εμείς την πρώτη φορά που αναζητήσαμε το κείμενο στο link που είχαμε κρατήσει από άλλη μέρα. Μόνο που διαπιστώσαμε ότι τις άλλες σελίδες τις βλέπαμε, όπως βλέπαμε και την http://www.left.gr/article.php?id=23715, αλλά δεν βλέπαμε κείμενο!
Η ιστορία με τον ΝΘ συνιστά μια από τις χειρότερες στιγμές της ιστορίας του χώρου. Πέραν των όσων αυτονόητων γράφει ο Ιος, υπάρχει και σημαντική διάσταση σχετικά με την νομιμοποίηση του οργάνου που πήρε την απόφαση. Το Προεδρείο της Κοινοβουλευτικής Ομάδας τυπικά, έχει από τον κανονισμό της Βουλής, την δυνατότητα να ορίζει και να παύει τους εκπροσώπους του κόμματος στις επιτροπές της Βουλής. Αλλά αυτό δεν συνάδει με την πολιτική παράδοση και την κουλτούρα της Αριστεράς. Και στα κείμενατου ΣΥΡΙΖΑ, και στην κοινή αριστερή λογική, η Κοιν. Ομάδα δεν αποτελεί πολιτικό όργανο, στα πολιτικά θέματα έχει συμβουλευτικό ρόλο, δεν έχει καμιά αρμοδιότητα για τέτοιου τύπου αποφάσεις.
Κε. Καστρινάκη, σας προσέγγισε κάποιος απλός ψηφοφόρος ή ενδιαφερόμενος για το Συριζα για να σας μιλήσει για το επεισόδιο Θεοδωρίδη; Παρακαλώ, περιγράψτε με μπιπ την τοποθέτηση, για να κρατήσουμε ένα επίπεδο στη συζήτηση. Κάποιοι νομίζουν ότι λογοδοτούν μόνο στη συνείδησή τους, στον εαυτό τους. Τώρα λογοδοτούν πρώτα στο λαό, έχουν "κοινωνικοποιηθεί". Κάθε τους κίνηση εκθέτει τους δεκάδες χιλιάδες ψηφοφόρους και μη μέλη μας που ανώνυμα και ανιδιοτελέστατα έκαναν προεκλογική προπαγάνδα για εμάς, για να έχουμε τώρα δουλειά ως "επιστημονικοί συνεργάτες", και να κάνουμε τους σπουδαίους.. Αν δεν τους αρέσει, ας φτιάξουν ένα κόμμα του 2,94-3,23% να κάνουν όση ιδεολογική ζύμωση θέλουν. Στο ΣΥΡΙΖΑ-αξιωματική αντιπολίτευση κάνουμε αναγκαστικά σχεδόν αποκλειστικά πολιτική (η ιδεολογία έπεται και εμφυσάται στην κοινωνία από την πολιτική που παράγεις).
Επειδή η διατύπωση περί επιστημονικών συνεργατών μπορεί να δημιουργήσει παρεξηγήσεις σας πληροφορώ πως δεν έχω καμιά επαγγελματική ή αποσπασμένη σχέση με τον ΣΥΡΙΖΑ. Ούτε ο ΝΘ έχει τέτοιου τύπου σχέση. Είναι λίγο αστείο να μιλά κάποιος εξ ονόματος του ΣΥΡΙΖΑ και να μη βάζει την υπογραφή του .Επί της ουσίας τα κείμενα του Ιού και του Μπουρνάζου, μένουν αναπάντητα.
κε. Καστρινάκη, δεν υπονόησα σχέση σας με τον επαγγελματικό "επαναστατικό" μηχανισμό. Εκτιμώ και τη θέση σας για τη συμμετοχή ανένταχτων στα όργανα. Ωστόσο, γεγονός παραμένει πως όσο μεγαλύτερη σχέση έχει κανείς με την ασφάλεια του δημόσιου κορβανά, τόσο πιο επαναστατικές και "δε με νοιάζει αν είναι μειοψηφικές" απόψεις έχει.
"Ως υποστηρικτής των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, ο κ. Θεοδωρίδης είναι φυσικό να δίνει μεγαλύτερη έμφαση στην υπεράσπιση της ειρήνης και των ατομικών δικαιωμάτων, χωρίς να λογαριάζει τα ταμπού της ελληνικής εξωτερικής πολιτικής" Δεν το κατάλαβα αυτό: 1. Απο πότε υπάρχει θέμα επιλογής ανάμεσα στην εδαφική ακεραιότητα και τα ανθρώπινα δικαιώματα; Τί ψευτοδίλλημα είναι αυτό; 2. Δηλαδή κατα τον Θεοδωρίδη για να διασφαλιστεί η ειρήνη πρέπει να δώσουμε γή και ύδωρ; Τί ειρήνη είναι αυτή; Και ποιός είναι τόσο βλάκας να πιστεύει οτι αν δόσουμε τα Ίμια οι Τούρκοι θ'αρκεστούν σ'αυτό και δεν θα ζητάνε κι άλλα; 3. Ωστε για το Δημήτρη Ψαρρά το θέμα των Ιμίων είναι ταμπού της ελληνικής εξωτερικής πολιτικής; Η εδαφική μας ακεραιότητα είναι ταμπού της ελληνικής εξωτερικής πολιτικής; Απο πότε; Μήπως λόγω κρίσης; Τί γυρεύει τέτοια ώρα ο Ψαρράς απο τη χώρα;
Καλά, τι απωθημένα έχετε και ενάντια σε ποιους, για να παραπλανάτε τους αναγνώστες σας??? Στις 13 Φεβ, αναρτήσατε το παρών ποστ σας Την ίδια μέρα σχολιάζουν αναγνώστες σας ζητώντας αποκατάσταση της αλήθειας, ότι στο left.gr υπάρχει και φαίνεται το κείμενο... Σήμερα 21 Φεβ, ακόμα το κείμενο υπάρχει... Ποιος νομίζετε ρε κοκορόμυαλοι ότι χάνει από αυτή σας τη στενοκεφαλιά;;; Ποιος νομίζετε ότι εκτίθεται;;; Εσείς ή οι "άλλοι", τους οποίους... κατακεραυνώνετε???
ΥΓ. Πριν βιαστείτε να μου πετάξετε και μένα την "εξυπνάδα" σας, σας λέω ότι συμφωνώ με το πνεύμα του κειμένου Μπουρνάζου και με τη δική σας θέση για το πώς "θα πρέπει να αντιμετωπίζονται ανάλογες επικοινωνιακές επιθέσεις απέναντι στον ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ".
Ο… αριστερός σύνδροφος Φαραντούρης
-
[Αριστεροί του Κώλου] Σεπτέμβριος του 2004 ΔΙΟΡΙΖΕΤΑΙ ως επιστημονικό
προσωπικό στο υπουργείο Ανάπτυξης με απόφαση του τότε υπουργού Γιώργου
Σουφλιά. Δεκέ...
Το μουσείο της ΑΕΚ προσβάλλει την προσφυγιά
-
του Άκη Γαβριηλίδη Η επικήρυξη την οποία ανήρτησαν, ως άλλοι κυνηγοί
κεφαλών, ο Μελισσανίδης και οι παρατρεχάμενοί του, στο «μουσείο» τους, το
οποίο μάλιστ...
-
*Ψήφος στην Ενωτική Πρωτοβουλία*
Η κυβέρνηση Μητσοτάκη είναι αλαζονική, αυταρχική, διαπλεκόμενη με τα μεγάλα
συμφέροντα και χωρίς συναίσθηση του οικονομι...
Ο 4ος τριαντακονταετής, εαρινό εξάμηνο 2024
-
Ανοίγοντας θα σας ζητούσα να ξαναδιαβάσετε το προηγούμενο επεισόδιο του
τριαντακονταετή, όχι μόνο για να θαυμάσετε τις μαντικές μου ικανότητες,
αλλά κυρίως...
Εκείνος κι εγώ: Ανάπτυξη από ΣΔΙΤ κι από τσιμέντο
-
Είναι οι ΣΔΙΤ λύση για να προχωρούν τα δημόσια έργα; Πόσο επιβαρύνουν το
δημόσιο και πόσες εγγυήσεις αναλαμβάνει το κράτος έναντι των εργολάβων;
Γιάννης ...
Έχουμε στ’ αλήθεια τόσο ανάγκη από ένα ορθό φύλο;
-
Τα κείμενα αυτού του μίνι αφιερώματος πρωτοδιαβάστηκαν κατά τη διάρκεια της
παρουσίασης του βιβλίου «Ίντερσεξ. Η κατασκευή και το καθεστώς αλήθειας του
Φ...
Corey Robin: Ο Πρώτος Αντεπαναστάτης
-
Η επανάσταση έστειλε τον Thomas Hobbes στην εξορία· η αντεπανάσταση τον
έστειλε πίσω. Το 1640, οι κοινοβουλευτικοί αντίπαλοι του Καρόλου Α΄, όπως ο
John Py...
Anthony Giddens: μια εισαγωγή στη σκέψη του
-
Ο Anthony Giddens είναι αναμφίλεκτα ένας από τους επιφανέστερους
κοινωνιολόγους της εποχής μας, και η θεωρία του περί δομοποίησης θεωρείται
μια από τις π...
test post
-
Christian Binet Γεννημένος στην Tulle στις 20 Μαρτίου 1947, ο Binet
πρωτοδημοσίευσε σκίτσα του σε ηλικία μόλις 12 ετών, στο Humor Magazine. Στη
διάρκεια ...
Περί προσώπων
-
Για μια πολύ μικρή μειοψηφία ανθρώπων, που ανέπτυξε μια στάση συνολικής
εναντίωσης στο υπάρχον, η αλληλεγγύη στους από κάτω έρχεται φυσικά και άνευ
όρων. Δ...
Η δυστοπική «Κουλτούρα της Ντοπαμίνης»
-
(από τον Γελωτοποιό) ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Δεν είναι μια μόδα που θα
περάσει, ούτε θέμα αισθητικής. Είναι η ίδια η χημεία του εγκεφάλου, που μας
οδηγε...
Στο «έλεος του θεού»
-
Στο «έλεος του θεού»
*Francis Danby, Ο κατακλυσμός, 1840*
*Με κρυφή αφορμή το προδιαγεγραμμένο έγκλημα, όπως ήταν το δυστύχημα των
Τεμπών, η εξουσί...
Ιστορικά επείγουσα η μαζική Αριστερά!
-
Το 2024 βρίσκει τον Μητσοτάκη και την κυβέρνηση της ΝΔ κυρίαρχους στο
πολιτικό σκηνικό καθώς δεν αντιμετωπίζουν καμία απειλή ή ακόμη και πίεση
από την αντι...
ΠΕΡΝΙΚ: Η ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΗ ΠΟΛΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΑΚΩΡΥΧΩΝ
-
Το Πέρνικ είναι μια βιομηχανική πόλη 70.000 κατοίκων στη δυτική Βουλγαρία.
Πρόκειται για τη βουλγαρική πόλη των ανθρακωρύχων που αν και βρίσκεται πολύ
κοντ...
Καλό 2024!
-
Σε όλους τους φίλους και τις φίλες από αρχαιοτάτων χρόνων στη ζωή και από
το 2005 και μετά στα μπλογκ εύχομαι καλό και τυχερό το 2024! Συνεχίζω και
την επό...
Το πρώτο βήμα δεν αρκεί
-
Γιώργος Γιαννουλόπουλος
*Ο βίαιος χωρισμός είναι μια επώδυνη εμπειρία. Ακόμα και στις περιπτώσεις
όπου επιβάλλεται, η διάρρηξη της αρχικής ενότητας προκα...
Δύο αποστολές αλληλεγγύης στο Λαύριο.
-
Δύο αποστολές αλληλεγγύης στους Κούρδους πρόσφυγες στο Λαύριο, τους
τελευταίους μήνες από την «Πρωτοβουλία Αλληλεγγύης στους Κούρδους
Πολιτικούς Πρόσφυγες ...
Ο Λάμπρος τον Δεκέμβρη
-
Ο Λάμπρος τον Δεκέμβρη
:Βίντεο για τον Λάμπρο Φούντα και τα γεγονότα της Εξέγερσης του Δεκέμβρη το
2008, το οποίο προβλήθηκε στην παρουσίαση του βι...
ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΒΑΡΒΑΡΟΙ;
-
Θα μπορούσαν να πιάσουν στο ευρύτερο δυτικό κοινό ισχυρισμοί όπως ότι
μαχητές της Χαμάς βίασαν, αποκεφάλισαν νεαρή τουρίστρια και επεδείκνυαν σαν
τρόπαιο τ...
-
Αποτίμηση του εκλογικού αποτελέσματος. Κριτική στην Εισήγηση. Προτάσεις
υπέρβασης της κρίσης. Αγαπητές/οι συνοδοιπόροι, το αρνητικό για το ΜεΡΑ25
αποτέλεσμ...
Το ολιγοπώλιο του διαδικτύου
-
Πώς οι Google, Apple, Facebook, Amazon και Microsoft πήραν τον έλεγχο της
ψηφιακής μας ζωής Σε αυτό το λίνκ μπορείτε να κατεβάσετε δωρέαν το βιβλίο
μου π...
Transformers: Rise of the Beasts (2023
-
Transformers: Rise of the Beasts (2023)
The Terrorcons, led by Scourge, attack a planet to seize the Transwarp key
from the Maximal race. In order t...
Μυρσίνη Ζορμπά: Ο θάνατος ως μαθητεία
-
Επικήδειος 24.4.2023 Θα ήθελα να μπορούσα να πω στη Μυρσίνη μου/μας, για
το κύμα αγάπης που ξεσηκώθηκε μόλις μαθεύτηκε ο θάνατός της, για όλους
όσους ήλθα...
Γαλλία: Μέρες ελπίδας, νύχτες οργής
-
του Πέτρου Παπακωνσταντίνου, αναδημοσίευση από το ιστολόγιό του Σε
ατμόσφαιρα κοινωνικής εξέγερσης περιδινίζεται αυτό τον καιρό η Γαλλία. Μία
εβδομάδα
Πoιος φυλάει τους φύλακες;
-
πηγή: The Manifold Files Μια δημοκρατική κοινωνία έχει την αξίωση να μην
κινδυνεύει από την ίδια της την αστυνομία. Κανένας άνθρωπος δεν θα έπρεπε
να φοβάτ...
Η τελευταία λέξη
-
Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΛΕΞΗ1 Απολογισμός του λόγου και της δράσης της συνέλευσης για
την κυκλοφορία των αγώνων (2009-2021) Μεταξύ ιδέας και πραγματικότητας
μεταξύ κίν...
ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2021 – ΤΙ ΔΕΝ ΕΙΠΑΝ ΣΤΟΥΣ ΑΝΕΡΓΟΥΣ
-
Κατατέθηκε στις 9/12 προς «συζήτηση» στην Βουλή ο νέος προυπολογισμός
της κυβέρνησης για το 2021 επιβεβαιώνοντας τις προβλέψεις μας πως η επόμενη
χρον...
Κυβέρνηση Κουίσλινγκ
-
Η κυβέρνηση της ΝΔ υποταγμένη πλήρως στα επιχειρηματικά συμφέροντα που
υπηρετεί και που την ανέδειξαν στην κυβέρνηση, προχωρά στην ψήφιση ενός
περιβαλλοντο...
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΜΑΝΩΛΗ ΓΛΕΖΟΥ
-
*Ο αγαπημένος μας σύζυγος, πατέρας και παππούς, o αγωνιστής Μανώλης Γλέζος
έφυγε σήμερα Δευτέρα 30 Μάρτη από την ζωή.Η οικογένειά του ευχαριστεί θερμά
τη...
6 Ποιήματα — Paul Celan
-
(Ο Τσελάν απαγγέλει το «Μέτρα μου τ’ αμύγδαλα») Φωτεινές μπάρες, το
πηγαδάκι τους, στις κυκλοφοριακές νησίδες, με τις εν τέλει απολυθείσες
εραλδικές απολα...
Οι πιο μικροί κηπουροί της πόλης!
-
Οι νεότεροι καλλιεργητές της Αλεξανδρούπολης είναι παιδιά ηλικίας 6-8 ετών!
Πρόκειται για τους μαθητές της Α’ και Β’ δημοτικού του 1ου Πειραματικού
Δημοτ...
Κλίμα είναι και γυρίζει
-
της Κυριακής Κλοκίτη Η τελευταία έκθεση της Διακυβερνητικής Επιτροπής για
την αλλαγή του κλίματος είναι σαφής. Η αύξηση της μέσης
3 Tips för Blackjackspelare som vill bli proffs
-
Om ditt ultimata mål är att kunna gå in på ett kasino och gå därifrån med
miljoner i marker behöver du bli en professionell spelare. För att kunna
göra det...
ΠΡΟΣ ΑΝΑΠΟΦΑΣΙΣΤΟΥΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ.
-
* Σε αναβρασμό τα επιτελεία των δύο επικρατησάντων
συνδιασμών στον δήμο της Χίου, ενόψει της Κυριακάτικης επαναληπτικής
διαδικασίας! Στόχος...
Το Έμφυτο Ελάττωμα του Τόμας Πίντσον
-
Μια ψυχεδελική αστυνομική περιπέτεια με φόντο το πολύχρωμο σκηνικό και το
ηλιόλουστο soundtrack των ’60s. Ο Ντοκ Σποτέλο είναι ένας -ας πούμε-
ιδιωτικός ...
Προφάσεις εν αμαρτίαις
-
ΑΠΟΨΕΙΣ
Η κρίση προκάλεσε έντονη πολιτική πόλωση. Αυτό ήταν βέβαια αναπόφευκτο σε
μια κοινωνία που υπέστη τέτοιας έντασης σοκ. Στη Γαλλία, με μια αύξηση στ...
Τα «κίτρινα γιλέκα» μιλούν χωρίς μεσάζοντες
-
ΕΦ.ΣΥΝ. Λάβαμε και αναδημοσιεύουμε χωρίς παρεμβάσεις ή περικοπές το
ακόλουθο ψήφισμα/έκκληση της πρώτης «Συνέλευσης των Συνελεύσεων» των
«κίτρινων γιλέκων»...
Ενός λεπτού κραυγή
-
Στα ντουβάρια της εξαθλίωσης στα ματωμένα πλακόστρωτα στα λερωμένα μάρμαρα
και τους αιώνες ησυχίας είθισται να μαζευόμαστε ξεθωριασμένα πρόσωπα
μηχανικές α...
Η ΑΤΙΜΗ Η ΓΛΩΣΣΑ
-
Η άτιμη η γλώσσα.
Λέει το λεξικό:
"Μέρισμα (Dividend)
Μέρισμα είναι το μερίδιο ανά μετοχή των καθαρών κερδών μιας εταιρείας που
διανέμεται στους μετόχους τ...
Ρολάν Μπαρτ : Αποσπάσματα του Ερωτικού Λόγου
-
Σ’ αγαπώ Σ’ αγαπώ. Το σχήμα δεν αναφέρεται στην ερωτική δήλωση, στην
ομολογία, άλλα στην επαναλαμβανόμενη προφορά της ερωτικής κραυγής. Σαν
περάσει ή πρώτη...
Επένδυση μηδενικού κόστους
-
*Υπάρχει *μια επένδυση που δεν έχει κόστος για την Πολιτεία, παρά μόνο
όφελος. Στο περιβάλλον, την υγεία, την οικιακή οικονομία. Πολλές χώρες ανά
τον κόσμ...
Επίλογος
-
Στην αρχή του κύκλου του εγχειρήματος μας, όπως άλλωστε και σε κάθε αρχή,
βρίσκεται μια αφορμή. Μια αφορμή που ώθησε έναν άνθρωπο να κάνει το πρώτο
βήμα...
Alain Badiou à City Plaza
-
Le 7 mai 2016, Alain Badiou s’est rendu au lieu d’hébergement pour
réfugiés City Plaza. Il y a rencontré les résidents et discuté avec
l’équipe de s...
Ομοφοβικό παραλήρημα από βουλευτή των ΑΝΕΛ
-
Σε ένα ρατσιστικό, ομοφοβικό, δηλαδή, ουσιαστικά φασιστικό, παραλήρημα
επιδόθηκε ο ειδικός αγορητής των «Ανεξαρτήτων Ελλήνων» - θυμίζουμε ότι
πρόκειται γ...
Χρειάζεται ένα νέο αφήγημα!
-
Παραδέχομαι ότι δεν ακούω πια καθόλου τον πρωθυπουργό, την κυβερνητική
εκπρόσωπο, τους υπουργούς ή τους βουλευτές της κυβερνώσας ή των άλλων
παρατάξεων, γι...
Υποστράτηγος ε.α. Ράμπο
-
Κατά κόσμον: *Αργυρόπουλος Κωνσταντίνος*.
Βασικά, *αχώνευτος*. Ισχυρογνώμων, είρων και αλαζονικός και - κυρίως -
δεξιός. Δηλαδή, ούτε που ξέρω τι ψήφιζε, ...
Καταυλισμός Βασιλικών. Αλήθειες και Ψέματα
-
Αλήθειες και ψέματα για τον καταυλισμό προσφύγων στα Βασιλικά Ν.
Θεσσαλονίκης.
-Ψέμα; 4.000 πρόσφυγες.
- Αλήθεια: 1150 πρόσφυγες, εκ των οποίων πά...
Είναι τα slums ένας άλλος πλανήτης;
-
Αναδημοσίευση από το blog της ΑΝΑΖΩΠΥΡΩΣΗΣ: Παρακάτω μπορείτε να
βρείτε, μεταφρασμένο από εμάς, το άρθρο του Μπρούνο Ασταριάν «Are slums
another plan...
«Μ’ άσπρο γάντι καθαρό»
-
Μερικές φορές, τα λόγια που χωρίς να εννοείς λες, σε εκδικούνται. «Η
εξέγερση του Πολυτεχνείου είναι ο φάρος που μας δείχνει το δρόμο προς τη
δημοκρατία,...
Ζήτω! Μένουμε ευρωαποικία!
-
Με κυβέρνηση εθνικής σωτηρίας υπό τον νέο μας εθνάρχη (όσο κρατήσει) και
φασιστική αξιωματική αντιπολίτευση.
Το μεγαλύτερο έγκλημα δεν είναι το "αριστερό" μ...
Για ένα αναπτυξιακό-προοδευτικό πρόσημο
-
του Βαγγέλη Πιλάλη* Η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ έχει μπροστά της να
διαχειριστεί πολλά ανοιχτά «μέτωπα» και «αμαρτίες» προηγούμενων Κυβερνήσεων
τόσο ως προς τ...
The Noise Figures – Out Of Your Mind
-
Ελληνικό alternative rock; Κι όμως μπορεί να υπάρξει… Το σημερινο τραγούδι
από την πρώτη full συλλογή των Noise Figures που έβγαλαν τον περασμένο
Νοέμβρη.....
Συζήτηση για την έννοια της συγκυρίας
-
Στην ενότητα που ακολουθεί αποτυπώνεται ένα µέρος µιας ανολοκλήρωτης
συζήτησης γύρω από την έννοια της συγκυρίας. Πρόκειται για µια συζήτηση που
ήδη διεξαγ...
Σήμερα, η Ιερισσός κλαίει από χαρά
-
Αποφυλακίστηκαν σήμερα, ο Γιάννης Σταθώρης και ο Δημήτρης Ιωάννου, κάτοικοι
Ιερισσού, προφυλακισμένοι από τον Ιούλιο για την υπόθεση της εμπρηστικής
επίθεσ...
Οι προτάσεις μας επί της διαδικασίας του συνεδρίου
-
Οι παρακάτω προτάσεις διατυπώνονται και κατατίθενται από διάφορους
συντρόφους, οι οποίοι με την παρέμβαση τους αυτή στοχεύουν στην ενεργό
συμμετοχή των μελ...
Αλλαγή της κοινωνίας με κράτος ή χωρίς;
-
Υπάρχουν δυο τρόποι για να προσεγγιστεί το ερώτημα αυτό: γενικά θεωρητικά ή
με συγκεκριμένη ανάλυση της συγκεκριμένης κατάστασης. Και οι δύο οπτικές
είναι...
Ενδιαφέρον σποτάκι για το ΕΣΥ
-
Το παραπάνω είναι δημιουργία της ένωσης γιατρών ΕΣΥ νομού Ηρακλείου. Άλλο
ένα σποτ που δεν θα παίξουν ποτέ το MEGA και το ΣΚΑΙ... Γι' αυτό ακριβώς το
λόγο,...
Να ξεβρωμίσει ο τόπος
-
ΕΞω οι Έλληνες ΚΤΗΝΗ ΒΙΑΣΤΕΣ συλλογή πρόσφατων περιστατικών Ο έλληνας
Πετράκης και χρυσαυγίτης παρακαλώ, κατηγορείται επώνυμα ότι βίαζε και
ασελγούσε σε αν...
Crakk - Ανορέξιart (2007)
-
Το συγκρότημα αρχικά είχε την ονομασία "Μια Υπέροχη Μέρα Για Αυτοκτονία".
Αφού ηχογράφησαν 1 demo με 2 κομμάτια αλλάζουν το όνομα τους σε "Crakk". Με
νέο...
Επιτέλους σε νέα ιστοσελίδα!
-
Αγαπημένοι φίλοι, φίλες, σύντροφοι και συντρόφισσες, γνωρίζω καλά ότι το
ιστολόγιο σας έλειψε αλλά επιτέλους θα βρεθούμε πάλι σε νέο ιστότοπo!
Από εδώ και ...
Συνεδρίου “στιγμιότυπα” (Μέρος Α)
-
Καθυστερημένα συνεχίζουμε το αφιέρωμα στο 13ο συνέδριο του ΚΚΕ. Σε αυτό το
post ασχολούμαστε με τα «στιγμιότυπα» του συνεδρίου. Τα ΝΕΑ που είχαν
καθημερινή...
Εντελώς έκπληκτο το Συγκρότημα
-
Χτες στο ΒΗΜΑ δημοσιεύθηκε ρεπορτάζ σχετικά με τις συμβάσεις των
νοσοκομείων για προμήθεια ιατρικού και τεχνολογικού εξοπλισμού, όπως
αποκαλύπτεται από τις...
ΕΟΣ,συμφωνώ σε πολλά από αυτά που αλλά το κείμενο στο left υπάρχει ακόμα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠράγματι!
ΔιαγραφήΑπό χθες μέχρι την ώρα της δημοσίευσης, αν και το είχαμε ελέγξει αρκετές φορές, έβγαινε άδεια σελίδα...
Άρα είχε κολλήσει μάλλον ο σέρβερ του Left.
ΔιαγραφήΤο γεγονός ότι δεν έχεις ανασκευάσει τα περί "λογοκρισίας" στην ανάρτηση λοιπόν προδίδει εμπάθεια και είναι τουλάχιστον ανήθικο.
Αν έχεις λίγη αξιοπρέπεια θα αφαιρέσεις το "Όμως αν θα κάνετε κλικ στο link θα διαπιστώσετε ότι έχει αφαιρεθεί από τους διαχειριστές της ιστοσελίδας!...".
Εκτός αν συνηθίζεις να στηρίζεσαι σε ανακρίβειες.
Άννα Κακκίδη.
Ψυχραιμία!
ΔιαγραφήΠοιές είναι οι ανακρίβειες που λέμε;
Μήπως είναι ανακρίβεια ότι όποιος εμπαινε στο συγκεκριμένο link έβλεπε μια άδεια σελίδα;
Ανακρίβεια είναι αυτό που γράφεις “είχε κολλήσει μάλλον ο σέρβερ του Left” γιατί:
α) Αν είχε κολλήσει δεν θα έβλεπες και τις άλλες σελίδες! Όμως στο site του left μια χαρά τα έβλεπες όλα τα άλλα εκτός από αυτό το κείμενο
β) Αν είχε κολλήσει τότε το link δεν θα σε πήγαινε στην συγκεκριμένη σελίδα. Έλα όμως που η σελίδα εμφανιζόταν αλλά δεν έχει το κείμενο....
Αν λοιπόν είχες λίγη αξιοπρέπεια δεν θα πρόβαλες τόσο έωλα επιχειρήματα...
Όμως για την ουσία του ζητήματος, δηλαδή για αυτά πχ.που γράφει ο Μουρνάζος δεν βλέπω να έχεις καμία ευθιξία
Η πρόταση για ταξιδάκι του Α. Τσίπρα στην Τουρκία, στην Μακεδονία και στις άλλες γειτονικές χώρες είναι πράγματι ενδιαφέρουρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΣΥΡΙΖΑ χρειάζεται πρώτα απ' όλα να διαμορφώσει μια άλλη πολιτική για καλών σχέσεων με τις γειτονικές χώρες και να βάλει τα ζητήματα με διαφορετικό τρόπο απ' ότι τα βάζει το εθνικιστικό/πατριωτικό τόξο, το οποίο προσπαθεί να αποκτήσει "πλάτες" από το Ισραήλ...
ΕΟΣ,
ΑπάντησηΔιαγραφήδυστυχώς δεν είχαν μόνο αλλά συνεχίζουν να έχουν "έπαρση ότι θα ηγεμονεύσουν στο εθνικοπατριωτικό τόξο"...
Στο άρθρο του στην iskra o ΑΠ. ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΑΠΟ ΝΩΡΙΣ ΝΟΙΚΟΚΥΡΑΙΟΙ, γράφει:
ΑπάντησηΔιαγραφήΩστόσο επειδή το άλμα εις ύψος μετατράπηκε σε αγώνισμα δρόμου, η Αριστερά, ο ΣΥΡΙΖΑ, όφειλε να ολοκληρώσει την εικόνα με συγκεκριμένες προτάσεις. Ώστε η οργή να έχει στέρεη βάση, να υπερνικήσει το φόβο. Αυτό θα ήταν υπεραρκετό για να αποκτήσει ο ΣΥΡΙΖΑ κυβερνησιμότητα, η τελευταία λέξη της μόδας. Η Αριστερά για την ίδια έννοια χρησιμοποιεί τη λέξη «ηγεμονία». Αυτό, όμως, είναι το μόνο που δεν έγινε. Αν είχε γίνει, κάτι «περίεργες», από πολλές απόψεις, φωνές, όσο και αν φωνασκούσαν, θα ακούγονταν ως ενοχλητικά παράσιτα. Αντί πχ να «προλαβαίνει» ο κάθε Θεοδωρίδης να ρίχνει τη μπαταριά του στο γάμο του καραγκιόζη, θα ήταν αποτελεσματικό (στο πλαίσιο της κυβερνησιμότητας) να πει ο ΣΥΡΙΖΑ εξαρχής τις θέσεις του για τα εθνικά θέματα.
Οι "συγκεκριμένες προτάσεις" δεν είναι αυτές που εξασφαλίζουν το "ώστε": η οργή να έχει στέρεη βάση, να υπερνικήσει το φόβο... Ο ΣΥΝ είχε ένα συγκεκριμένα πρόγραμμα με θέσεις για όλα τα θέματα, τόσο μεγάλο που καταλαμβάνει έναν ολόκληρο τόμο! Όμως δεν κατάφερε να αποκτήσει καμία ηγεμονία. Την δύναμη του την απέκτησε από το μαζικό κίνημα και κυρίως από το κίνημα των πλατειών, το οποίο αγνοούσε εντελώς τις "συγκεκριμένες προτάσεις"του...
Η «ηγεμονία» στην οποία αναφέρεται σημαίνει να έχεις την δική σου αυτόνομη πολιτική και ιδεολογία, η οποία βάζει διαχωριστικές γραμμές στην κοινωνία με πλειοψηφικούς όρους. Δεν σημαίνει εθνική ενότητα κάτω από την κυριαρχία της κυρίαρχης ιδεολογίας. Οι απόψεις του κάθε Θεοδωρίδη ακούγονται ως «ενοχλητικά παράσιτα» επειδή ακριβώς ο ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ είναι βουτηγμένος μέχρι το κόκαλο στην κυρίαρχη ιδεολογία και όχι επειδή δεν έχει "συγκεκριμένες προτάσεις". Εξάλλου, το "αγωνιστικό τσαγανό" που λείπει από τον ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ, είναι κυρίως ζήτημα πολιτικών πρακτικών και ιδεολογίας και όχι "προγραμματικών αρχών"...
Πρόγραμμα του ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΥ είναι πρόγραμμα για "νοικοκυραίους". Αυτό το πρόγμαμμα θέλει ο Α. Αποστολόπουλος να γίνει και πρόγραμμα για τον ΣΥΡΙΖΑ;
ΔιαγραφήΣυγκεκριμμένες προτάσεις παρουσίασαν δυο κόμματα. Το μνημονιακό και ο ΣΥΡΙΖΑ, Κανένας άλλος.
ΑπάντησηΔιαγραφήmarkos
Φίλοι τής ΕΟΣ,
ΑπάντησηΔιαγραφήΣάς επισημαίνει αναγνώστης ότι το κείμενο τού Ψαρρά υπάρχει στο Left.gr. Απαντάτε: Πράγματι!. Και δεν μπαίνετε, ρε αθεόφοβοι, στον ελάχιστο κόπο να αποκαταστήσετε τα πραγματικά περιστατικά;;;
Μήπως πρέπει να το κλείσετε το μαγαζί και να πάτε για ψάρεμα;;;
Τα λέμε (αλλά μη το γαμάτε το πράγμα! ;-)
Τι νομίζετε; Να το βγάλαμε από την φαντασία μας ότι τουλάχιστον για αρκετές ώρες δεν υπήρχε το κείμενο;
ΔιαγραφήΓια ποιό λόγο να κάναμε κάτι που μπορεί να επαληθευτεί αμέσως, αφού μάλιστα είχαμε βάλει και το link;
Ακόμα και αμέσως μετά την δημοσίευση το τσεκάραμε (από διαφορετικούς υπολογιστές) και έβγαινε άδεια σελίδα.
LeftG700,
ΔιαγραφήΠέρα από το αν έπεσε το site ή κάτι άλλο τεχνικό συνέβη και δεν εμφανιζόταν το κείμενο, επί του θέματος έχετε να πείτε κάτι;
Με αυτά που γράφει ο Στρατής Μπουρνάζος συμφωνείτε;
Φίλοι τής ΕΟΣ,
ΔιαγραφήΚουτοπόνηροι μου το παίζετε; Σας είπα εγώ ότι συκοφαντήσατε όταν δημοσιεύσατε την ανάρτηση;;; Εκείνο που σας λέω είναι το εξής απλό: Γιατί δεν αποκαθιστάτε την αλήθεια (εξηγώντας την όλη ιστορία), από τη στιγμή που αποκαταστάθηκε το κείμενο;;; Είναι τόσο δύσκολο να καταλάβετε ότι για την πλειοψηφία που δεν θα ψειρίσει τα σχόλια εμφανίζεται το Left.gr εντελώς τελείως (και αναληθώς) αφσάιντ;;; Είναι αυτό δεοντολογικά σωστό;;;
Έλεος!!!
Τα λέμε (αλλά καθαρές κουβέντες!)
Ανώνυμε/ανώνυμη (13 Φεβρουαρίου 2013 - 11:45 μ.μ.),
ΔιαγραφήΌχι, έχουμε πολλές διαφωνίες. Δεν τοποθετήθηκα επί τής ουσίας, γιατί γράφεται ανάρτηση που ελπίζω να ανεβεί αργότερα σήμερα. Είσαι ευπρόσδεκτος/ευπρόσδεκτη να σχολιάσεις. Μόνο να πάρεις ένα ψευδώνυμο, γιατί μπλέκουμε τα μπούτια μας από τους πολλούς ανώνυμους και δεν καταλαβαίνουμε ποιος λέει τι και σε ποιον.
Τα λέμε
https://www.facebook.com/rena.hamilothori/posts/533876849986304?ref=notif¬if_t=like
ΑπάντησηΔιαγραφήΔε γνωρίζουμε ακόμα το πρόγραμμα των ταξιδιών. Μπορεί να ακολουθήσει η Τουρκία. Απ' ότι κατάλαβα το σκεπτικό είναι "να ακουστούμε παντού".
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο πρόβλημα είναι να μην πετάμε την μπάλα στην Λατινική Αμερική, αλλά να παίζουμε μπάλα μέσα στο γήπεδό μας!
ΔιαγραφήΑν είσαι στριμωγμένος από τον αντίπαλο, τότε πετάς την μπάλα εκτός γηπέδου για να πάρεις καμιά ΑΝΑΣΑ!
Διαγραφήή
Διαγραφήνα γίνει διακοπή στο παιχνίδι και να κάνεις αλλαγές στην ομάδα...
Ρωσσία λοιπόν...
ΔιαγραφήΤο site έχει πέσει και για αυτό το λόγο δεν εμφανίζεται, όπως και πολλά άλλα, το συγκεκριμένο άρθρο. Λίγη ψυχραιμία ποτέ δε βλάπτει σύντροφοι...
ΑπάντησηΔιαγραφή@djidjikas
Αυτό σκεφτήκαμε και εμείς την πρώτη φορά που αναζητήσαμε το κείμενο στο link που είχαμε κρατήσει από άλλη μέρα. Μόνο που διαπιστώσαμε ότι τις άλλες σελίδες τις βλέπαμε, όπως βλέπαμε και την http://www.left.gr/article.php?id=23715, αλλά δεν βλέπαμε κείμενο!
ΔιαγραφήΗ ιστορία με τον ΝΘ συνιστά μια από τις χειρότερες στιγμές της ιστορίας του χώρου. Πέραν των όσων αυτονόητων γράφει ο Ιος, υπάρχει και σημαντική διάσταση σχετικά με την νομιμοποίηση του οργάνου που πήρε την απόφαση. Το Προεδρείο της Κοινοβουλευτικής Ομάδας τυπικά, έχει από τον κανονισμό της Βουλής, την δυνατότητα να ορίζει και να παύει τους εκπροσώπους του κόμματος στις επιτροπές της Βουλής. Αλλά αυτό δεν συνάδει με την πολιτική παράδοση και την κουλτούρα της Αριστεράς. Και στα κείμενατου ΣΥΡΙΖΑ, και στην κοινή αριστερή λογική, η Κοιν. Ομάδα δεν αποτελεί πολιτικό όργανο, στα πολιτικά θέματα έχει συμβουλευτικό ρόλο, δεν έχει καμιά αρμοδιότητα για τέτοιου τύπου αποφάσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΣΤΡΙΝΑΚΗΣ
Κε. Καστρινάκη,
Διαγραφήσας προσέγγισε κάποιος απλός ψηφοφόρος ή ενδιαφερόμενος για το Συριζα για να σας μιλήσει για το επεισόδιο Θεοδωρίδη;
Παρακαλώ, περιγράψτε με μπιπ την τοποθέτηση, για να κρατήσουμε ένα επίπεδο στη συζήτηση.
Κάποιοι νομίζουν ότι λογοδοτούν μόνο στη συνείδησή τους, στον εαυτό τους.
Τώρα λογοδοτούν πρώτα στο λαό, έχουν "κοινωνικοποιηθεί". Κάθε τους κίνηση εκθέτει τους δεκάδες χιλιάδες ψηφοφόρους και μη μέλη μας που ανώνυμα και ανιδιοτελέστατα έκαναν προεκλογική προπαγάνδα για εμάς, για να έχουμε τώρα δουλειά ως "επιστημονικοί συνεργάτες", και να κάνουμε τους σπουδαίους..
Αν δεν τους αρέσει, ας φτιάξουν ένα κόμμα του 2,94-3,23% να κάνουν όση ιδεολογική ζύμωση θέλουν. Στο ΣΥΡΙΖΑ-αξιωματική αντιπολίτευση κάνουμε αναγκαστικά σχεδόν αποκλειστικά πολιτική (η ιδεολογία έπεται και εμφυσάται στην κοινωνία από την πολιτική που παράγεις).
Επειδή η διατύπωση περί επιστημονικών συνεργατών μπορεί να δημιουργήσει παρεξηγήσεις σας πληροφορώ πως δεν έχω καμιά επαγγελματική ή αποσπασμένη σχέση με τον ΣΥΡΙΖΑ.
ΔιαγραφήΟύτε ο ΝΘ έχει τέτοιου τύπου σχέση.
Είναι λίγο αστείο να μιλά κάποιος εξ ονόματος του ΣΥΡΙΖΑ και να μη βάζει την υπογραφή του .Επί της ουσίας τα κείμενα του Ιού και του Μπουρνάζου, μένουν αναπάντητα.
Μ.Κ.
κε. Καστρινάκη,
Διαγραφήδεν υπονόησα σχέση σας με τον επαγγελματικό "επαναστατικό" μηχανισμό.
Εκτιμώ και τη θέση σας για τη συμμετοχή ανένταχτων στα όργανα.
Ωστόσο, γεγονός παραμένει πως όσο μεγαλύτερη σχέση έχει κανείς με την ασφάλεια του δημόσιου κορβανά, τόσο πιο επαναστατικές και "δε με νοιάζει αν είναι μειοψηφικές" απόψεις έχει.
"Ως υποστηρικτής των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, ο κ. Θεοδωρίδης είναι φυσικό να δίνει μεγαλύτερη έμφαση στην υπεράσπιση της ειρήνης και των ατομικών δικαιωμάτων, χωρίς να λογαριάζει τα ταμπού της ελληνικής εξωτερικής πολιτικής"
ΔιαγραφήΔεν το κατάλαβα αυτό:
1. Απο πότε υπάρχει θέμα επιλογής ανάμεσα στην εδαφική ακεραιότητα και τα ανθρώπινα δικαιώματα; Τί ψευτοδίλλημα είναι αυτό;
2. Δηλαδή κατα τον Θεοδωρίδη για να διασφαλιστεί η ειρήνη πρέπει να δώσουμε γή και ύδωρ; Τί ειρήνη είναι αυτή; Και ποιός είναι τόσο βλάκας να πιστεύει οτι αν δόσουμε τα Ίμια οι Τούρκοι θ'αρκεστούν σ'αυτό και δεν θα ζητάνε κι άλλα;
3. Ωστε για το Δημήτρη Ψαρρά το θέμα των Ιμίων είναι ταμπού της ελληνικής εξωτερικής πολιτικής; Η εδαφική μας ακεραιότητα είναι ταμπού της ελληνικής εξωτερικής πολιτικής; Απο πότε; Μήπως λόγω κρίσης;
Τί γυρεύει τέτοια ώρα ο Ψαρράς απο τη χώρα;
Καλά, τι απωθημένα έχετε και ενάντια σε ποιους, για να παραπλανάτε τους αναγνώστες σας???
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτις 13 Φεβ, αναρτήσατε το παρών ποστ σας
Την ίδια μέρα σχολιάζουν αναγνώστες σας ζητώντας αποκατάσταση της αλήθειας, ότι στο left.gr υπάρχει και φαίνεται το κείμενο...
Σήμερα 21 Φεβ, ακόμα το κείμενο υπάρχει...
Ποιος νομίζετε ρε κοκορόμυαλοι ότι χάνει από αυτή σας τη στενοκεφαλιά;;;
Ποιος νομίζετε ότι εκτίθεται;;;
Εσείς ή οι "άλλοι", τους οποίους... κατακεραυνώνετε???
ΥΓ. Πριν βιαστείτε να μου πετάξετε και μένα την "εξυπνάδα" σας, σας λέω ότι συμφωνώ με το πνεύμα του κειμένου Μπουρνάζου και με τη δική σας θέση για το πώς "θα πρέπει να αντιμετωπίζονται ανάλογες επικοινωνιακές επιθέσεις απέναντι στον ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ".