«Εν αρχή δεν με ενδιαφέρει αν έχουν δίκιο. Γιατί αν ο παιδεραστής κατηγορήσει τον γείτονα πως πείραξε την γυναίκα του στο δρόμο, δεν θα πιστέψω τη νομιμότητα του παιδεραστή».
(από το κείμενο του Θανάση Σκαμνάκη «Οι 25 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ κατά της Ελληνοφρένειας»)
Το ίδιο ακριβώς επιχείρημα προβάλουν οι ακροδεξιοί που δεν “εμπιστεύονται” τους μετανάστες, τους Ρομά, τους ομοφυλόφιλους για να υποστηρίξουν και αυτοί ότι δεν ενδιαφέρονται αν έχουν δίκαιο.
Οι πιο κυνικοί απ' αυτούς, θα υποστηρίξουν, κατ' αναλογία με την δήλωση του Θανάση Σκαμνάκη «Κατόπιν όλων αυτών, ας υποστηρίξω πως έχουν δίκιο οι 25 βουλευτές. Πως επί της ουσίας η Ελληνοφρένεια κάνει σεξιστικά σχόλια» ότι όλοι αυτοί μπορεί να έχουν τα δίκια τους,, όμως προέχουν τα “δίκαια” του έθνους και της κοινωνίας...
Και συνεχίζει παρακάτω ο Θανάσης Σκαμνάκης:
«Ας βρουν κάποιους άλλους να την καταγγείλουν. Εκείνοι δεν νομιμοποιούνται. Δεν γίνονται πιστευτοί. Δεν έχουν αγνές προθέσεις, ούτε την έξωθεν καλή μαρτυρία»,
Όμως ο Θανάσης Σκαμνάκης είναι «ακριβός στα πίτουρα και φτεινός στ' αλεύρι». Τα ίδια ακριβώς επιχειρήματα μπορούν κάλιστα να χρησιμοποιηθούν και ενάντια στον Θανάση Σκαμνάκη:
Ας βρεθούν κάποιοι άλλοι να καταγγείλουν τον ΣΥΡΙΖΑ και τον καπιταλισμό. Εσείς δεν νομιμοποιούστε, δεν γίνεστε πιστεύτοι. Τόσα χρόνια μνημόνια (περισσότερα απ' ότι κράτησε η Γερμανική κατοχή της χώρας στον 2ο παγκόσμιο πόλεμο) εσείς δεν καταφέρατε να κάνετε τίποτα άλλο από μια τρύπα στο ...νερό. Ο ΣΥΡΙΖΑ τουλάχιστον το επιχείρησε με διαφορετικό τρόπο, απέκτησε την εμπιστοσύνη ευρύτερων λαϊκών στρωμάτων, απέκτησε την την έξωθεν “καλή μαρτυρία”, και έφτασε στην κυβερνητική εξουσία. Η “αριστερά” του Θανάση Σκαμνάκη, όμως δεν κατάφερε ποτέ να αποκτήσει αυτήν την έξωθεν “καλή μαρτυρία”. Ποίος λοιπόν σήμερα μπορεί να σας εμπιστευτεί ότι μπορείτε να βγάλετε την χώρα από την κρίση;
Για να χαρακτηρίσει κάποιος το κείμενο του Θανάση Σκαμνάκη, θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει τα δικά του λόγια «Είναι μια αποκάλυψη που βοηθάει να καταλάβουμε με ποιους έχουμε να κάνουμε.»...
Παρ' όλα αυτά, θα συμφωνήσουμε με την τελευταία παράγραφο του κειμένου:
«Γιατί, εκτός από την πολιτική ευθύνη, που έχει γίνει η κουρελού να κρύβουμε τις πομπές μας, υπάρχει και η προσωπική. Κι απ’ αυτήν δεν απαλλάσσεται κανείς, ακόμα κι αν είναι … ευαίσθητος βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ.» και θα θέσουμε το ερώτημα:
- Ποιά είναι η δική σου προσωπική ευθύνη σύντροφε Σκαμνάκη για την κατάσταση που βρίσκεται η Αριστερά στην χώρα μας;
Σκύλοι που γαβγίζουν δεν δαγκώνουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτα λόγια ή ακόμα και στις προθέσεις, αρκετοί είναι αντικαπιταλιστές, αντισυστημικοί και άλλα παρόμοια ωραία. Κάποιοι έχουν και σχέδια. Όμως είναι εντελώς διαφορετικά πράγματα το να μιλάς για επανάσταση και να κάνεις επανάσταση.