ΦΩΤΙΑ ΣΤΑ ΓΕΝΙΚΑ ΕΠΙΤΕΛΕΙΑ!
Αγωνιζόμαστε για την "ΣΥσπείρωση της ΡΙΖοσπαστικής Αριστεράς" στην κατεύθυνση της κοινής δράσης στους μαζικούς χώρους και τα κοινωνικά κινήματα, και παράλληλα για την πολιτική της συγκρότηση σε ένα ενιαίο αμεσοδημοκρατικό πολιτικό φορέα

Παρασκευή 28 Μαΐου 2010

Εικόνες από την εκδήλωση του "Μετώπου Αλληλεγγύης & Ανατροπής" στο ΣΠΟΡΤΙΓΚ


Χθες (Πέμπτη 27/5/2010), ήταν η μέρα με τις περισσότερες πολιτικές συγκεντρώσεις που έκανε ο ΣΥΝασπισμός τον τελευταίο χρόνο. Χθες συνεδρίαζαν αρκετές Τοπικές Οργανώσεις του ΣΥΝασπισμού για να εκλέξουν συνέδρους. Χθες ο όμιλος προβληματισμού «Αριστερά Σήμερα» (ΑΡ.ΣΗ.)οργάνωσε εκδήλωση σε εκδήλωση μνήμης για τον Μ. Παπαγιαννάκη. 

Δυστυχώς δεν μπορέσαμε να παρευρεθούμε σε όλες αυτές τις εκδηλώσεις για να σας ενημερώσουμε.  Ούτε βεβαίως και ο Α. Αλαβάνος που ήταν ομιλητής στην εκδήλωση του ΜΕΤΩΠΟΥ. Όμως έκανε την παρακάτω δήλωση για τον Μιχάλη Παπαγιαννάκη:

«Αυτές τις μέρες βιώνουμε πάλι το πένθος από την απώλεια του Μιχάλη Παπαγιαννάκη. Γιατί λείπει ως φίλος και καλός σύντροφος. Λείπει ως αγωνιστής έντιμος και ακέραιος. Λείπει ως πηγή προβληματισμών, στοχασμών και φαντασίας. Κι ακόμη γιατί μια αριστερά που οι διαφορές ή και οι συγκρούσεις της κινούνται στο χώρο των ιδεών, κι όχι αλλού, δεν είναι δύσκολο να αναγεννά συνεχώς την ενότητά της.» 

Θα περιοριστούμε λοιπόν να σας ενημερώσουμε μόνον για την εκδήλωση του "Μετώπου".  Όλες οι ομιλίες δημοσιεύονται στην εφημερίδα "δρόμος" που κυκλοφορεί Σάββατο 29 Μάη.


Επίσης μπορείτε να τις είδε σε video κάνοντας κλικ στην αντίστοιχη εικόνα:



Φωτογραφίες από την εκδήλωση:


Περισσότερες φωτογραφίες από την εκδήλωση εδώ: Φωτογραφίες από την εκδήλωση του "Μετώπου Αλληλεγγύης & Ανατροπής"



Στη συνέχεια παρουσιάζουμε την ομιλία του  ΑΛΕΚΟΥ ΑΛΑΒΑΝΟΥ:

Αγαπητοί Φίλοι και Φίλες,

Σε αυτές τις ώρες που μέσα στην καρδιά όλων μας εναλλάσσονται τα συναισθήματα: Φόβου. Παραίτησης. Θλίψης. Θυμού. Οργής.

Σε αυτές τις στιγμές που γράφεται η ιστορία για τη χώρα μας. Και στη χώρα μας η ιστορία όλης της Ευρώπης. Και στην Ευρώπη όλου του κόσμου.

Σας ευχαριστούμε σήμερα, επέτειο της δολοφονίας του Γρηγόρη Λαμπράκη, που δεχθήκατε το κάλεσμα του Μετώπου Αλληλεγγύης και Ανατροπής.

Το «Μέτωπο» είναι σήμερα το «password», η λέξη κλειδί για να βγούμε από την καταιγίδα.

Αν κάθε μέρα γινόμαστε πιο πολλοί, πολύχρωμοι από τις διαφορετικές προελεύσεις, όταν πλημμυρίσουμε πόλεις και πλατείες – τότε όλα, όλα θα αλλάξουν.

Και η καρδιά μας θα έχει πάλι θέση για το συναίσθημα της ελπίδας. Της αλληλοβοήθειας. Της προοπτικής.


Δέκα σημεία :

Πρώτο : Πρόβλημα κυριαρχίας

Δεν χύθηκε τόσο αίμα για να βρεθούμε στο σημείο που βρισκόμαστε σήμερα.

Η Βουλή ψηφίζει το τριετές πρόγραμμα στα αγγλικά. Η Βουλή αυτοευνουχίζεται, παραιτείται από το δικαίωμα και την υποχρέωση να επικυρώνει τις διεθνείς συμφωνίες.

Δεν μπορούμε να δεχθούμε μισό αιώνα μετά τον γερμανόδουλο πρωθυπουργό της κατοχής Τσολάκογλου, ενάμιση αιώνα μετά τον βαυαρό πρωθυπουργό κόμη Ιωσήφ Λουδοβίκο Άρμανσμπεργκ, η Ελλάδα να έχει γερμανίδα πρωθυπουργό την Άγκελα Μέρκελ.

Δεν μπορούμε να δεχθούμε η πρωθυπουργός της Siemens, της Thyssengroup, της Mann, που έχουν λαδώσει κυβερνήσεις σε όλο τον κόσμο να δίνει μαθήματα στον ελληνικό λαό ενάντια στη διαφθορά και την οκνηρία.

Δεν μπορούμε να δεχθούμε οι συμπατριώτες μας στο εξωτερικό – σπουδαστές, μεταπτυχιακοί, επιστήμονες, καλλιτέχνες, μεταλλωρύχοι, σουβλατζήδες, στεγνοκαθαριστές - να γίνονται δέκτες ρατσισμού, ευτελισμού, περιφρόνησης και διακωμώδησης.

Αυτό που γίνεται σήμερα δεν έχει σχέση με την αυτονόητη μεταβίβαση εθνικών εξουσιών σε διεθνείς δημοκρατικούς θεσμούς.

Αυτά είναι ιμπεριαλιστικές εντολές, τελεσίγραφα και διατάγματα.

Δεν είναι το πρόβλημα μας οι γερμανοί εργαζόμενοι με τους καθηλωμένους μισθούς. Είναι το γερμανικό κατεστημένο που έχει μάθει καλά την τέχνη του «μαύρου πρόβατου» από την εποχή του ολοκαυτώματος των Εβραίων. Σήμερα φταίνε οι Έλληνες. Αύριο ίσως οι Τούρκοι.

Είναι ωραίο να αγαπάς την πατρίδα σου, χωρίς να μισείς τον άλλον. Είμαστε περήφανοι που είμαστε Έλληνες.

Ο ευρωπαϊκός ουμανισμός που τώρα καταρρέει τροφοδοτήθηκε και από μια γραμματεία γραμμένη στη γλώσσα μας.

Και προς του καρδινάλιους των Βρυξελλών, σκλάβους στην πραγματικότητα της μαφίας των διεθνών τοκογλυφικών κεφαλαίων, ο ελληνικός λαός ας απευθύνει τους τέσσερις αγαπημένους στίχους του Μαρξ από τον «μεγαλύτερο άγιο και μάρτυρα στο φιλοσοφικό εορτολόγιο», όπως έλεγε, τον Προμηθέα του Αισχύλου:

«Μήπως λοιπόν θαρρείτε, πως σας φοβάμαι
εσάς τους νέους θεούς και μπρος σας πως ζαρώνω;
Εγώ τη δυστυχία μου, να ξέρετε
δεν θ ‘ άλλαζα ποτέ με τη σκλαβιά σας»


Δεύτερο : Πρόβλημα Δημοκρατίας

Η Δημοκρατία έχει πληγεί καίρια.

Από τον εκφυλισμό των θεσμών. Εκλέγεται μια κυβέρνηση για να εφαρμόσει τα ακριβώς αντίθετα από αυτά που υποσχέθηκε. Χωρίς καμία δημοκρατική νομοθεσία.

Από το υβριστικό επιχείρημα ότι τα Μέτρα είναι η μόνη λύση.

Κοινοβουλευτισμός και πολυκομματισμός σημαίνει πολλαπλότητα επιλογών.

Αλλιώς, κ. Παπανδρέου, φωνάξτε πάλι τους συνταγματάρχες.

Η δική τους λύση είναι καταστροφική. Κατάψυξη της οικονομίας. Μεγαλύτερο χρέος. Χειρότερο έλλειμμα. Μικρότερο ΑΕΠ.

Λένε δεν υπάρχει μια πλήρης αριστερή εναλλακτική λύση.

Η δική τους λύση έχει μόνο τρεις λέξεις. «Υποταγή στο ΔΝΤ και Ε.Κ.Τ.»

Τόσες λέξεις έχει και η δική μας λύση. «Πόλεμος στο ΔΝΤ και την Ε.Κ.Τ.». Εμείς έχουμε κι άλλες τρεις : «Υποταγή στο συμφέρον του λαού».

Ας σταματήσουν να ζητούν αναλυτικές δήθεν προτάσεις. Η πτώση της δικτατορίας έγινε με τρία συνθήματα: «Ψωμί – Παιδεία – Ελευθερία».

Υπάρχει όμως και κάτι χειρότερο για τη Δημοκρατία. Η συνειδητή, επίμονη, μεθοδευμένη επιχείρηση του οικονομικού, πολιτικού και επικοινωνιακού κατεστημένου να ακυρώσουν μια συλλογική και συγκροτημένη παρουσία της κοινωνίας.

Θέλουν μια χώρα σε κρίση χωρίς λαό.

Ας τους πούμε λοιπόν :

Ματαιοπονείτε.

Εσείς καλλιεργείτε τον φθόνο του ανέργου προς τον ιδιωτικό υπάλληλο ή εργάτη. Τον φθόνο του ιδιωτικού προς τον δημόσιο. Τον φθόνο του δημόσιου προς τον μικροεπιχειρηματία. Τον φθόνο των 800 € προς τα 1000€. Τον φθόνο των 1000 κυβικών προς τα 1200. Το λιντσάρισμα του ενός από τον άλλο.

Εμείς θέλουμε το Μέτωπο Αλληλεγγύης του ανέργου, του ιδιώτη, του δημοσίου, του καταστηματάρχη. Του χαμηλού και του μέτριου μισθού. Αυτού που μένει στο νοίκι κι αυτού που πληρώνει το στεγαστικό.

Εσείς λέτε ότι όλοι είμαστε ένοχοι και άπληστοι. Κατ’ εικόνα και καθ’ ομοίωση του μεγάλου κεφαλαίου. Ότι στην κοινωνία μας αξίζει η θεία δίκη. Ότι τα ελληνόπουλα έχουν γονείς Σόδομα και Γόμορρα.

Εμείς θα μιλήσουμε για τις εργαζόμενες στα Σούπερμαρκετ. Για την ανασφάλιστη εργασία. Για τα εργατικά ατυχήματα. Για αυτούς που έχουν φτύσει αίμα. Γι’ αυτούς που έχουν μοχθήσει μια ζωή.

Εσείς διαιρείτε, αποθαρρύνετε, ενοχοποιείτε την κοινωνία.

Εμείς θέλουμε να την ενώσουμε, να την ενθαρρύνουμε και να την απενεχοποιήσουμε.

Τρίτο : Εναλλακτική λύση στο ευρώ και το χρέος

Μας φοβίζουν ότι θα πάρουμε «διαγωγή κοσμία» και θα μας αποβάλλουν από την ευρωζώνη.

Ασφαλώς η επιστροφή σε ένα εθνικό νόμισμα θα δημιουργούσε σοβαρά προβλήματα. Ευκταία είναι η στήριξη του κοινού ευρωπαϊκού νομίσματος με πολιτικές ισόρροπης ανάπτυξη και αύξησης του κοινοτικού προϋπολογισμού.

Αν όμως η Ευρωζώνη οδηγεί τα πράγματα στα άκρα, επιβάλλει τα δίκαιο του ισχυρού, αφαιρεί τα εργαλεία για την ανάκαμψη της χώρας μας, θα το αντιμετωπίσουμε το δίλημμα.

Απέναντι στις Βρυξέλλες δεν είμαστε εμείς στη γωνία. Έχουμε την ισχυρή διαπραγματευτική θέση. Για μας η έξοδος από τα ευρώ θα έχει αρνητικές συνέπειες, αλλά και θετικές. Για την Ευρωζώνη θα είναι καταστροφή. Θα είναι η αρχή του τέλους της.

Και να είμαστε σαφείς:

Ο κάθε έλληνας αν είναι υποχρεωμένος να επιλέξει :
Από τη μια ανάμεσα στο παιδί του που δεν θέλει να ζήσει σε μια διαλυμένη οικονομία, άνεργο, με μεταπτυχιακά διπλώματα να αναζητά θέση στην υπηρεσία απορριμμάτων των δήμων, όπως γίνεται, χωρίς αυτοεκτίμηση, περιφερόμενο στη μοναξιά και την κατάθλιψη
Από την άλλη στο ευρώ.

Είμαστε βέβαιοι : θα επιλέξει το παιδί του.

Παρουσιάζουν τη χώρα μας και τον λαό μας αιώνιους όμηρους στο χρέος στους παγκόσμιους τοκογλύφους.

Άλλες χώρες όμως ακολουθούν άλλη πορεία.

Στην Ισλανδία πριν δύο μήνες έγινε δημοψήφισμα για το διεθνές χρέος. Με 93% ο ισλανδικός λαός ψήφισε «όχι». Αυτό είναι το πραγματικό ηφαίστειο της Ισλανδίας. Και η λάβα του θα φτάσει σύντομα και στην Αθήνα.

Αυτό το χρέος δεν είναι του λαού.

Αυτό είναι και το σύνθημα : «Δεν Πληρώνουμε».
Δεν πληρώνουμε για τα υποβρύχια που γέρνουν.
Δεν πληρώνουμε για τις φρεγάτες.
Δεν πληρώνουμε για τα άχρηστα και πανάκριβα έργα της SIEMENS.
Δεν πληρώνουμε για τις φαρμακευτικές εταιρείες.
Δεν πληρώνουμε για τις κομπίνες της Goldman Sachs.

Δεν είναι παλικαρισμοί αυτοί. Ο ίδιος ο Νόμος περί Χρεοκοπίας στις Η.Π.Α. προβλέπει σε περίπτωση αδυναμίας πληρωμών τοπικών κυβερνήσεων να καταργούνται οι υποχρεώσεις από κάθε δάνειο που ήταν προϊόν συναλλαγής, να μη θίγεται από την αποπληρωμή ο ιστός της κοινωνίας.

Αναδιαπραγμάτευση των χρεών μας. Αυτή είναι η εναλλακτική λύση απέναντι στον απαγχονισμό της οικονομίας που προωθεί η κυβέρνηση.

Τέταρτο : Εναλλακτική λύση στα Δημόσια Οικονομικά

Παντού υπάρχει εναλλακτική λύση. Και στα δημόσια οικονομικά.

Κατεδαφίζουν το Κοινωνικό Κράτος για λόγους μείωσης των δαπανών. Και δεν μειώνουν ούτε κατά ένα ευρώ τις αγορές όπλων.

Δεν θέλουμε την Ελλάδα τέταρτη στον κόσμο σε απόλυτους αριθμούς στην αγορά όπλων μετά την Κίνα και την Ινδία των δισεκατομμυρίων και τα πάμπλουτα Αραβικά Εμιράτα.

Την θέλουμε τέταρτη στο ποσοστό του ΑΕΠ για την Παιδεία. Τέταρτη στην ποιότητα των νοσοκομείων. Τέταρτη στο πράσινο μέσα στις πόλεις. Τέταρτη στην καταπολέμηση του ρατσισμού.

Έχουν ένα στα λόγια μόνο «δημόσιο» τομέα που κατασπαταλά, λεηλατείται από τον ιδιωτικό χώρο, τον υπηρετεί, εξαγοράζεται από αυτόν. Όταν η χώρα μας χρειάζεται επειγόντως πραγματικά δημόσια εργαλεία, εθνικοποιημένες τράπεζες και κοινωφελείς επιχειρήσεις, διαφανείς, δημοκρατικές, αποτελεσματικές για να επιτύχει εκεί που απέτυχε η μεγάλη ιδιωτική επιχείρηση.

Ακόμα και τα πλατειά στρώματα της κοινωνίας μπορούν να συμβάλουν στην αντιμετώπιση των δυσκολιών. Με ένα τρόπο που δεν τα εκμηδενίζει, αλλά τα απελευθερώνει.

Το πρότυπο του lifestyle, της επώνυμης μάρκας σε βάρος της ελληνικής παραγωγής, της επίδειξης, της σπατάλης, της επίθεσης στο περιβάλλον έχει φθάσει στα όρια του.

Η έξοδος από την κρίση απαιτεί ένα ισχυρό πλήγμα στον καπιταλισμό. Απαιτεί όμως και να νικήσουμε εκεί που ίσως έχουμε χάσει κατά κράτος. Στον καπιταλισμό μέσα μας. Στις καπιταλιστικές αξίες του ατομισμού, του καριερισμού, του καταναλωτισμού, του ανταγωνισμού που έχουμε εσωτερικεύσει.

Γι’ αυτό η άλλη λύση της αριστεράς δεν κινείται μόνο σε πολιτικό – τεχνικό επίπεδο. Απαιτεί μια συνολική πολιτιστική επανάσταση στις αξίες, στα ιδανικά, στις συμπεριφορές. Ρήξη.

Αριστερά σημαίνει ένας άλλος τρόπος ζωής.

Πέμπτο : Το εναλλακτικό πολιτικό υποκείμενο

Μια εναλλακτική λύση απαιτεί ένα εναλλακτικό πολιτικό υποκείμενο.

Η πρώτη προϋπόθεση είναι να σαρωθεί το πολιτικό σύστημα. Και μαζί και η συστημική αντίληψη ως απόμερου περίπτερου της αριστεράς που ούτε τσιγάρα δεν πουλάει. Το σύνθημά μας «Αλλάζουμε το τοπίο» των εκλογών αποκτά μια ζωτική επικαιρότητα και δυνατότητα.

Να φύγει αυτή η κυβέρνηση και τα μέτρα ΔΝΤ και Ε.Ε. Όσο γρηγορότερα, τόσο μικρότερο το κόστος της άλλης λύσης.

Ανένδοτος Αγώνας.

Οι χήρες που θα χάσουν τη σύνταξή τους, οι «ανύπανδρες κορασίδες», οι υπερήλικοι εργάτες , οι μαζικά απολυμένοι θα είναι γύρο από το Μαξίμου την ώρα που θα φεύγετε κ. Παπανδρέου, με ελικόπτερο.

Δεν μπορώ να μη το πω :

Μια από τις χειρότερες πολιτικές εμπειρίες μου ήταν όταν ως ευρωβουλευτής έβλεπα, από τις χώρες που έχει καταρρεύσει το σοσιαλιστικό εγχείρημα, να έρχονται οι γιάπις υπουργοί από τη χώρα του Λένιν. Να τα ξεπουλούν όλα και την ίδια στιγμή να κάνουν επίδειξη στο Proficiency και να ποζάρουν ευτυχισμένοι δίπλα στον Κολ, τότε, τον Μιτεράν, τον Ντελόρ.

Τα ίδια αισθήματα έχω βλέποντας τον Παπανδρέου δίπλα στον Ομπάμα, τον Παπακωνσταντίνου στον Στρος Καν, τον Λοβέρδο στον Μπαρόζο.

Το σύστημα ψάχνει την τράπουλα του για λύση. Τα χαρτιά όμως είναι σημαδεμένα. Ακόμα και γελωτοποιοί ιταλικού τύπου που θα ήθελαν.

Και ποιος να έρθει;

Ο λαός. Αυτός που ήρθε με το ΕΑΜ το 1942. Η νεολαία. Αυτή που ήρθε το 1973 και άνοιξε την πόρτα εξόδου στη χούντα.

Μια νέα κοινωνική και πολιτική πλειοψηφία.

Που αναδείχνεται μέσα στους μεγάλους αγώνες των τελευταίων εβδομάδων.

Που δεν είναι απλά μια κραυγή διαμαρτυρίας.

Που υποδέχεται την αυτοοργάνωση.

Που νομοθετεί στον δρόμο.

Που εξελίσσεται σε ένα μεγάλο ειρηνικό Αντάρτικο Πόλεων.

Να χαιρετίσω τις κινήσεις πολιτών που επιβάλλουν τη μη πληρωμή διοδίων, σήμερα στην Εθνική, αύριο στην Αττική Οδό.

Που θα στηρίξει μια μετωπική πολιτική λύση επιβίωσης της χώρας.

Ας τους απαντήσουμε.

Γεωγραφικά και ιστορικά η Ελλάδα ανήκει στην Ευρώπη.

Θέλουν να μας κάνουν Λατινική Αμερική; Μεξικό της κατάρρευσης, με πολίτες να ψάχνουν στα σκουπίδια; Αργεντινή, με τα νέα ζευγάρια να κάνουν παιδιά μόνο στα πλούσια προάστια;

Ε, αν είναι να γίνουμε Λατινική Αμερική, τότε θα επιλέξουμε να γίνουμε Βολιβία του Μοράλες, Νικαράγουα του Ορτέγκα, Ισημερινός, Βενεζουέλα, Κούβα του Κάστρο.


Έκτο : Η Αριστερά στην κρίση

Καταλύτης της νέας πλειοψηφίας μπορεί να είναι η αριστερά.

Είναι πολλοί απογοητευμένοι από σχήματα και πρόσωπα της σημερινής αριστεράς.

Μας περιπαίζουν. Μας ειρωνεύεται ο Λαζόπουλος.

Μέσα στη γενικότερη ανασφάλειά τους αισθάνονται ασφάλεια γιατί δεν έχουν μπροστά τους την αριστερά του άρθρου 16 που συνεγείρει τη νεολαία. Μια αριστερά που σπέρνει στον φόβο στο σύστημα. Φόβο που προκαλείται όχι τη βία αλλά από την ακαταμάχητη δύναμη της μαζικής λαϊκής δράσης.

Βιάζονται.

Αριστερά δεν είναι μόνο συλλογικότητες και πρόσωπα με τα παράσημά τους. Από την Εθνική Αντίσταση μέχρι τον Δεκέμβρη.

Αριστερά είναι ένας ανεκτίμητος, διαχρονικός και διατοπικός πλούτος αξιών, δράσεων και ιδεών. Από τον Σπάρτακο μέχρι τον Τσε Γκεβάρα. Από τον Ένγκελς μέχρι τον Μπαντιού. Από τον Πικάσο μέχρι τον Ρίτσο. Από την γαλλική επανάσταση μέχρι τα ματωμένα κόκκινα πουκάμισα της Ταϊλάνδης.

Αριστερά είναι το αυγό του αετού που κυοφορείται σε κάθε κοινωνία.

Όταν αυτό το πολύτιμο απόθεμα ενεργοποιηθεί από τον στρατηγικό σχεδιασμό γίνεται μια εκρηκτική μετασχηματιστική δύναμη.

Ο αετός όμως δεν κρίνεται με το πώς θα τακτοποιήσει τη μικρή του φωλιά. Αλλά με το πόσο ψηλά και πόσο μακριά, πόσο αγέρωχα μπορεί να υπερίπταται στους ουρανούς.

Η αριστερά σήμερα δεν κρίνεται με τις μικρές της ισορροπίες, επετηρίδες και τίτλους. Αλλά με την ικανότητά της ακόμα και να ανατρέψει τον εαυτό της για να ανταποκριθεί στο κάλεσμα της ιστορίας.

Έβδομο : Το Μέτωπο Αλληλεγγύης και Ανατροπής

Αυτή την μεγάλη λαϊκή ενότητα, που θα αγγίξει την πορεία της χώρας θέλει να υπηρετήσει το Μέτωπο Αλληλεγγύης και Ανατροπής.

Μας λένε « Τι είναι το Μέτωπο, μια άγνωστη λέξη».

Αν θέλουμε όμως ειλικρινά να αφήσουμε πίσω ένα πολιτικό σύστημα που οδήγησε τη χώρα μας μέσα στο πηγάδι, πρέπει να βρούμε νέες λέξεις, έννοιες και απελευθερωτικές δυνατότητες.

Μας λένε: «Έρχεστε να διασπάσετε την αριστερά».

Μόνο μέσα σε μια γη ενότητας και κοινής δράσης μπορεί να μαζέψουν χυμούς οι ρίζες του Μετώπου. Όχι μόνο να ενώσουμε την Αριστερά. Να ενώσουμε την Αριστερά με ρυάκια από κάθε πολιτικό χώρο, με τη νεολαία, σε ένα ασταμάτητο χείμμαρο.

Μας λένε « Μεγαλοπιάνεστε, μιλάτε για νέο ΕΑΜ».

Κάθε ιστορική λαϊκή πρωτοβουλία επηρεάζει τα πράγματα της εποχής της και δημιουργεί ένα παράδειγμα για τις γενιές που έρχονται.

Εμείς οι μικροί και ασήμαντοι εμπνεόμαστε από τους μεγάλους που συγκρότησαν το ΕΑΜ, που πριν ήταν κι αυτοί μικροί : καραβοτσακισμένοι κομμουνιστές από την Ακροναυπλία, δηλωσίες, καταδιωγμένες ή καχεκτικές οργανώσεις της αριστεράς.

Το ΕΑΜ δεν είναι για τον τεχνητό φωτισμό της βιτρίνας του Μουσείου της Αριστεράς.

Μια μικρή Αριστερά που γνωρίζει από πού να εμπνευστεί και πώς να ονειρεύεται, που εκφράζει τα μεγάλα οράματα άλλων τόπων κι άλλων χρόνων μπορεί να γίνει μεγάλη.

Αυτό δεν είναι φυγή από την πραγματικότητα αλλά όρκος ζωής για την αλλαγή της.

Απευθυνόμαστε στα μέλη και τους φίλους του ΣΥΡΙΖΑ, που δεν φέρουν ευθύνη για το σήμερα.

Ας του δώσουμε πάλι πνοή με την δημοκρατική συγκρότηση, με το μετωπικό σχέδιο, με τις ιδέες.

Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι σε καλή κατάσταση. Η ψυχή του όμως είναι ζωντανή. Είναι η δική σας ψυχή.

Είναι αυτή η ψυχή, γυναικών και ανδρών, που μπορεί πάλι να μας βγάλει από τη απομόνωση, να μας ξεσηκώσει από τη δουλειά και την κουζίνα, να μας βγάλει στο δρόμο με το κεφάλι ψηλά, να μας κάνει καπετάνιους σε αυτό τον Κάβο Ντόρο της πατρίδας μας, τα οράματά μας να γίνουν πάλι σημείο αναφοράς της κοινωνίας.

Απευθυνόμαστε στις δυνάμεις της εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς. Μέχρι και ως εκείνο τον αντιεξουσιαστικό χώρο που κατήγγειλε αδυσώπητα την δολοφονική βία στη Marfin. Στα κινήματα. Συντροφικά ας πάρουμε την πρωτοβουλία να οικοδομήσουμε Μετωπικές Επιτροπές.

Θα βρούμε στους πολίτες εύφορη γη. Κάθε κομματικής προέλευσης.

Ο κατακερματισμός με βάση τις διαχωριστικές γραμμές ενός πολιτικού συστήματος στο κύκνειο άσμα του είναι το τελευταίο του όπλο.

Η αλληλεγγύη και η κοινή δράση είναι το δικό μας.

Ας ρίξουμε τα σκουριασμένα συρματοπλέγματα.

Όγδοο : Κοινή δράση με τον κοινωνικό χώρο του ΠΑΣΟΚ

Η Αριστερά δεν μπορεί μόνη της.

Η αριστερά έχει την πικρή εμπειρία του 1989. Δεν είναι η λεηλασία στο σοσιαλιστικό χώρο που έχει σημασία. Είναι η αφύπνιση και η συστράτευση μαζί του.

Για όλους ο αγώνας της ατομικής και συλλογικής επιβίωσης αρκεί για να δώσουν το «παρόν».

Για τους έντιμους φίλους του ΠΑΣΟΚ υπάρχει κι ένας πρόσθετος λόγος. Να σώσουν την προσωπική και συλλογική τους τιμή.

Συναγωνιστές και συναγωνίστριες, το ιδρυτικό τρίπτυχο σύνθημα σας για «Εθνική Ανεξαρτησία- Λαϊκή Κυριαρχία – Εθνική Απελευθέρωση» ποδοπατείται και εξευτελίζεται. Όχι από τους αντιπάλους του κόμματος σας. Εκ των ένδον.

Χαιρετίζουμε από καρδιάς τη στάση των τριών κυβερνητικών βουλευτών. Αυτή η στάση ευθύνης οδηγεί στη διαγραφή από την Κοινοβουλευτική τους Ομάδα. Στην εγγραφή όμως στο ολιγοσέλιδο βιβλίο με τις πράξεις γενναιότητας του Ελληνικού Κοινοβουλίου.

Εδώ, από το Σπόρτινγκ, όσοι πιστεύουμε στο Μέτωπο Αλληλεγγύης και Ανατροπής, σας απλώνουμε το χέρι για κοινούς αγώνες.

Ένατο : Οι περιφερειακές εκλογές στην Αττική

Η κυβέρνηση τρέμει στην ιδέα να ζητήσει έγκριση από τον λαό για το πρόγραμμα ΔΝΤ – ΕΕ που πραξικοπηματικά εφαρμόζει. Είτε με εκλογές είτε με δημοψήφισμα.

Δεν θα ξεφύγει όμως.

Το φθινόπωρο, σε λίγους μήνες, είναι οι αυτοδιοικητικές εκλογές.

Ο ίδιος ο νόμος Καλλικράτη είναι το Μνημόνιο του ΔΝΤ και της Ε.Ε. πετάει στο δρόμο δεκάδες χιλιάδες νέους, εργαζόμενους. Δίπλα τους ο δήμαρχος Ελληνικού Χρήστος Κορτζίδης στην 29η ημέρα απεργίας πείνας.

Είναι η ευκαιρία για ένα πανελλαδικό δημοψήφισμα ενάντια στα Μέτρα. Για το Κοινωνικό Κράτος.

Σε όλη την Ελλάδα. Μα πάνω από όλα εδώ, στη μητροπολιτική περιφέρεια της Αττικής, όπου ζει ο μισός σχεδόν πληθυσμός της Ελλάδας.


Πάντα σε όλες τις κρίσεις, κάποια χώρα γίνεται το σύμβολο, ο χώρος συγκρούσεων με διεθνή σημασία. Το Βιετνάμ της εισβολής. Η Γαλλία του Μάη. Η Αγγλία της Θάτσερ. Η Πολωνία της «Αλληλεγγύης».

Όταν το χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης πέφτει γιατί είχε απεργία η ΑΔΕΔΥ καταλαβαίνουμε ότι σήμερα αυτό τον ρόλο έχει η Ελλάδα.

Εδώ είναι, στον «αδύναμο κρίκο» που θα κριθούν πολλά.

Όπως σε ένα μεγάλο πόλεμο η μάχη σε μια ορισμένη πόλη μπορεί να επηρεάσει την έκβαση όλου του πολέμου – ας θυμηθούμε το Στάλιγκραντ – έτσι η έκβαση του ελληνικού πειράματος θα έχει ευρωπαϊκή κι ίσως παγκόσμια επίπτωση.

Η ήττα μας θα είναι ήττα όλων των ευρωπαίων εργαζομένων – Η νίκη μας, νίκη τους.

Ας προκαλέσουμε αυτή την αναμέτρηση. Ας πετάξουμε το γάντι. Παντού. Ειδικά στον κρίσιμο κρίκο, την Αττική.

Και θα είναι εκείνη τη βραδιά εδώ στην Αθήνα και το CΝN, και το BBC, και το ΖDF, και το NBC και όλοι.

Και το μήνυμα θα φτάσει παντού. Στους απεργούς του Παρισιού και της Λισαβόνας. Στους ανέργους του Δουβλίνου και της Μαδρίτης. Στη νεολαία της Ρώμης και του Βερολίνου.

Και το μήνυμα θα είναι : Το πείραμα απέτυχε. Τα μέτρα δεν θα περάσουν. Υπάρχει άλλος δρόμος.

Και το χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης θα πέσει πάλι στο βυθό.

Και η αισιοδοξία, η μαχητικότητα, η ελπίδα θα ανέβει στα ύψη.
Δέκατο : Στο όνομα της νεολαίας

Μια τουλάχιστον δεκαετία ύφεσης, δημοσιονομικής σκληρότητας, μαζικής ανεργίας προβλέπονται ως καρπός των μέτρων ΔΝΤ και Ε.Ε.

Δεν το δεχόμαστε.

Δεν αντέχει η ψυχή μας να παγιδεύσουμε και να καταστρέψουμε τα πιο όμορφα τους χρόνια.
Δεν αντέχουμε να δούμε τα παιδιά μας αντί να ανθίζουν να μαραίνονται από τα 10 στα 20 σε υποβαθμισμένα σχολεία με υποβαθμισμένους οικονομικά και ηθικά δασκάλους. Από τα 20 ως τα 30 στη μαύρη ζώνη της ανεργίας να θέτουν το υπαρξιακό ερώτημα «γιατί σπούδασα». Από τα 30 ως τα 40 να μένουν ακόμα στα παιδικά τους δωμάτια.
Δεν δεχόμαστε να πολλαπλασιάζονται οι νέοι – ερείπια χωρίς υπαρξιακό σκοπό, έξω από τον ΟΚΑΝΑ, οι συμμορίες παραβατικότητας, εγκληματικότητας και ρατσισμού

Ζούμε στην εποχή των βλαστοκυττάρων και της νανοτεχνολογίας. Πριν μια βδομάδα σε εργαστήριο των Ηνωμένων Πολιτειών δημιουργήθηκε ζωή, τεχνητό βακτηριδιακό DNA.

Ποτέ, στην ιστορία της ανθρωπότητας, οι γενιές των παιδιών και των εφήβων δεν είχαν στη διάθεσή της ένα τέτοιο απόθεμα επιστημονικών δυνάμεων για να μειώσουν τις πίκρες της ζωής και να απολαύσουν τις χαρές της.

Κατηγορούν συχνά το «Μέτωπο» για εμπρηστικές δηλώσεις.

Ε, λοιπόν – αν το να ερχόμαστε σε ανοικτή, κάθετη και σφοδρή σύγκρουση με την κυβέρνηση που την γενιά των 700 ευρώ την εξευτελίζει σε γενιά των 500 ευρώ, που τα 30 χρόνια για την σύνταξη τα κάνει 40 χρόνια για ελεημοσύνη, είναι εμπρηστική πολιτική, τότε ναι, είμαστε εμπρηστές.

Αν για τα παιδιά μας που προσευχόμαστε κάθε βράδυ να ζήσουν περισσότερα χρόνια, έρχεται μια διαστροφική κυβέρνηση να μετρήσει το «προσδόκιμο» ζωής για να τους καθηλώνει στην εργασία μέχρι τα βαθιά γεράματα, τότε, ναι, κ. Λοβέρδο εμείς θα γίνουμε εμπρηστές του ασφαλιστικού σας.

«Η πλατεία ήταν γεμάτη, με το νόημα που έχει κάτι απ’ τις φωτιές,
Στις γωνίες και στους δρόμους από συντρόφους οικοδόμους, φοιτητές»

Τώρα, μόνο τώρα, μπορούμε να κατανοήσουμε την προφητική κραυγή του Δεκέμβρη, τη συνολική απόρριψη ενός συστήματος αλλά και των ατομικιστικών αξιών του όπως περνούσαν στην οικογένεια, στο σχολείο, στο γήπεδο από τις πιο ευαίσθητες κα τρυφερές ηλικίες της νεολαίας.

Είμαστε εμείς που σταθήκαμε χωρίς ταλαντεύσεις δίπλα στους μαθητές του Δεκέμβρη.

Είμαστε σίγουροι ότι γρήγορα οι νέοι και οι νέες θα βρεθούν στις πρώτες γραμμές του εργατικού Δεκέμβρη που έχει φανεί ήδη στον ορίζοντα.

Θα πλημμυρίσουν οι πλατείες και οι δρόμοι από πολύχρωμα πλήθη που πιστεύουν και αγωνίζονται για μια Ελλάδα που μπορεί να σταθεί απέναντι στη νεολαία της, την μόρφωση και την εργασία του, όχι με κυνισμό αλλά με αγάπη.

Κι αν το ΔΝΤ και η ΕΚΤ είναι ασύλληπτα ισχυροί για να τους αντιταχθεί η νεολαία στη χώρα μας, θα σηκωθούν από τα μνήματα και θα τους συνεπάρουν οι γενιές της ΕΠΟΝ , ο Πέτρουλας, ο Διομήδης Κομνηνός, οι χαμένοι του Πολυτεχνείου, ο Κουμής, η Κανελλοπούλου, ο Αλέξης Γρηγορόπουλος.

Στο όνομα της νεολαίας, λοιπόν.
Αγώνας μέχρι τέλους.

Ευχαριστώ.
Αθήνα, 27/5/2010

39 σχόλια :

  1. καλή ομιλία αλλά με εθνικοανεξαρτησιακό πρόσημο

    η κριτική στο σύστημα που γεννάει τις κρίσεις που πήγε? το ντόπιο κεφάλαιο και το πολιτικό του προσωπικό?

    υγ. στον προφορικό του λόγο έκανε ειδική αναφορά στην ΑΝΤΑΡΣΥΑ η οποία απουσιάζει από το γραπτό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το κείμενο που δημοσιεύουμε είναι το γραπτό κείμενο της ομιλίας. Συνήθως οι ομιλητές δεν το τηρούν κατά γράμμα και κάνουν προσθήκες ή αλλαγές. Γι αυτό συνηθίζουμε να δημοσιεύουμε και μαγνητοσκοπημένες τις ομιλίες, ώστε να μην υπάρχει αυτό το πρόβλημα στην ενημέρωση.

    Εξάλλου αυτή η πρακτική μας αποδείχθηκε χρήσιμη γιατί βοηθά να μην υπάρχουν αμφισβητήσεις, όπως στην περίπτωση της ομιλία του σ. Κατσούλα στην ΠΑΤΡΑ. Κύκλοι της Κουμουνδούρου έβαζαν στο στόμα του λόγια τα οποία δεν είχε πει, όπως αποδεικνύεται από την μαγνητοσκοπημένη ομιλία του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Παραθέτω ένα σχόλιο που διάβασα στο tvxs, και με το οποίο δυστυχώς συμφωνώ σε αρκετά σημεία:

    1200 άτομα με το ζόρι. Ο πιό κουρασμένος Αλαβάνος που έχω ακούσει. Με άνευρες λαϊκίστικες στροφές.
    Με εθνικιστικές κορώνες ( Η σύνδεση Μέρκελ μέσω ενος ανιστόρητου ακροβατισνού με το ολοκαύτωμα ).
    Με ένα νικημένο όραμα. Αλλα κι εμείς, το κοινό δεν εόιμασταν καλύτεροι. Τον ακούγαμε τη μια στιγμή να εκθειάζει τους τρεις πασόκους που καταψήφισαν τα μέτρα και μετά να κάνει γαργάρα το ότι ψήφισαν τον καλλικράτη.Τον ακούγαμε να βάζει στην ίδια ιστορική σειρά τους αγωνιστές της αντίστασης με τον νεαρό Γρηγορόπυλο που πήγαινε σινεμά και τον φάγανε οι μπάτσοι.Τον ακούγαμε να απευθύνει κάλεσμα στους Α/Κ αλλά όχι στο ΚΚΕ. ΔΕν περίμενα άλλη μια πολιτική ανάλυση. Ξέρω τι συμβαίνει. Ουσιαστικές προτάσεις οργάνωσης της πάλης περίμενα, αλλά μάλλον είναι αργά. Εμπρός για έναν νεο Μεσαίωνα.
    Πίκρα.

    Κατά τα άλλα, ήταν κίνηση-ματ το ότι δεν ανακοίνωσαν νέο κόμμα και "άδειασαν" έτσι την ηγεσία του Συν. Μακάρι να βγει κάτι καλό από αυτήν την ιστορία, αν και είμαι γενικά απαισιόδοξος. Ο λόγος είναι ότι αμφιβάλλω αν θα υπάρξει η πολιτική τόλμη από τις συνιστώσες που στηρίζουν το μέτωπο να απαρνηθούν στην πορεία κάθε πρακτική εξουσία τους στον σύριζα (ή όπως θα λέγεται μετά από κάποιους μήνες) για χάρη της αυτοοργάνωσης και της αμεσοδημοκρατίας στη βάση. Χωρίς αυτά, φοβάμαι πως οποιοδήποτε νέο εγχείρημα θα είναι στην ουσία του "μία από τα ίδια"...
    Παρόλα αυτά, ήταν μια μικρή ένεση ελπίδας για την αναζωπύρωση της δυναμικής του σύριζα της περιόδου 2007-2008.
    Πάνος Δ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Mia apogoiteysi htan. Ws anonymos symfono me ton anonymo. Poli ethnikoaneksartisia kai antisistimiki-antikapitalistiki kritiki sxedon kamia. Ase pou den ipothike tipota kainoyrio. Rikseis yposxontan, rikseis den eidame, den akousame. Mallon gia na mazepsoun kosmo ola ayta. Mallon gia na metrithoun mou fainetai. Oso kai an simpatho ton Alavano xtes apogoiteytika. Kai pou egine ayti i ekdilosi den allakse kati ston eyrytero kosmo tis ariSTERAS.
    Gia mena i lysi brisketai sthn synergasia matopou kai antarsya. Exo tin gnomi oti oso argei ayto kai oso anakiklonetai i koybenta gyro apo ton nekrozontano syriza toso apogoiteyetai o kosmos tis enotikis aristeras.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολιτικά ας το συζητήσουμε τι βγήκε.
    Αλλά για τον κόσμο:
    Οι δύο πλάγιες κερκίδες είχαν 600 θέσεις η καθε μια.
    Η απέναντι 150 θέσεις.
    Στο παρκέ μπήκαν καμιά 100 άτομα.
    Το πίσω πέταλο (αν και δεν προβλεπόταν), ψιλογέμισε (σύνολο 350 θέσεων).
    Και συνωστισμός όρθιων στις εισόδους και μέσα - έξω λόγω απαγόρευσης τσιγάρου.
    Αυτά δεν κάνουν 1200 με το ζόρι (παρόλο που υπήρχαν κενά στις μεγάλες κερκίδες στα πλάγια), αλλα φυσικά ούτε και 2500 που λένε κάποιοι. Η αλήθεια είναι κάπου στα 1700 άτομα.
    Γνωρίζω ότι έχει μικρή σημασία η καταμέτρηση, αλλά ας συζητήσουμε πιο πολιτικά και όχι "απογοήτευση επειδή ήταν με το ζόρι 1200".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όπως τα λέι ο ανώνυμος 11:57 σύντροφος είναι. Γίά όποιον ξέρει το Σπόρτιγκ, ειτε παρών ήταν είτε κρίνοντας από τις φωτογραφίες, αν συνυπολογίσει κανείς τους σκόρπιους μέσα έξω ήταν μαξ. 1800 και μιν. 1600 άτομα. Και γω στα 1700 με πολύ μικρές αποκλίσεις τα βγάζω. Όταν στήνανε την ΑΝΤΑΡΣΥΑ ήταν σίγουρα περισσότεροι με καρέκλες σχεδόν φουλ στο παρκέ και μάλλον πιό πήχτρα στις κερκίδες. ΔΕν έχει και τόση σημασία.
    Το θέμα είναι αν και τι δείχνει το χθεσινό συνολικά από την άποψη δυναμικής. Δεν ξέρω αν προσωπικά ήλπιζα μέσα στην απελπισία γιά τα χάλια κάτι παραπάνω αλλά πρέπει να πω ότι μου έδοσε την εντύπωση κάπως λίγου. Εννοώ λίγου από την άποψη του πολιτικού κλίματος. Υποκειμενική εντύπωση, μπορεί να κάνω λάθος και σίγουρα αυτό αλλάζει. Άλλωστε παίζουν πολλές παράμετροι ακόμα πριν αποκρυσταλλωθεί μιά πρώτη εντύπωση.
    Έχω πάντως την αίσθηση ότι αρκετός κόσμος που κοιτάει προς το Μέτωπο είναι επιφυλακτικός γιατί τον βαραίνει το μπλουμ του Σύριζα, ενώ είναι απολύτως ασαφές τι μέλει γενέσθαι εκεί.
    Η συνέχεια του ΣΥΝ/Συριζα πάντως με την όποια μορφή θα βαραίνει αρνητικά γιατί, αν δεν γίνει κάτι σημαντικό, η αδράνεια είναι πάντα προς όφελος του μεγαλύτερου και συνηθισμένου - δυστυχώς.
    Αυτή τη στιγμή πάντως -και ακόμα πιό δυστυχώς- τα κρίσιμα είναι μάλλον ζήτημα χειρισμών παρά μαζικών κινήσεων. Αν κάνουν το μπραφ οι κουβέληδες (πολύ χλωμό) το σκηνικό αλλάζει άρδην. Αν όχι (μακράν το πιθανότερο) πάμε μάλλον σέρνοντας γιά μετά το καλοκαίρι με δημοτικές και μαλακίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Για Πανελλαδική συγκέντρωση καλή ήτανε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πρεπει ειλικρινα σαν αριστερους,ριζοσπάστες, να μας λυπει το γεγονος πως ο λόγος Αλαβάνου, το σχέδιο των δυνάμεων του μετωπου, δεν είναι ουτε το καλυτερο, ούτε καλο, ούτε μετριο, ουτε κακό, αλλα δυστυχώς είναι το μόνο που εκφαίρεται αυτή την στιγμή από την αριστερά.

    Η στιγμη είναι ιστορική, ολοι το δεχόμαστε, δεν είναι καιρός τώρα να μετραμε τις δυνάμεις μας, τους ενδοαριστερους συσχετισμους μας, τις μικροεξουσίες μας, είναι η στιγμή να κάνουμε το παν για να απελευθερώσουμε εκείνες τις κοινωνικές δυνάμεις που δεν αντέχουν αλλο αυτή την κατάσταση.΄Και τότε πραγματι θα μπορούμε να μιλάμε για μια αλλη αριστερά, που παλεύει για έναν άλλο δρόμο...

    Ειμαι 20 χρονών, ενταγμένος αριστερός...έχω τις αμφιβολίες μου για το αν και κατα πόσο η αριστερα σημερα μπορει να πυροδοτήσει εκείνες τις διαδικασίες που θα γεννήσουν ένα νέο ΕΑΜ... Για ένα πράγμα είμαι σίγουρος, πως ο λαός του 21, του ΕΑΜ-ΕΛΑΣ-ΔΣΕ, ο λαος του πολυτεχνείου πρέπει και μπορέι να διωξει τους συγχρονους κατακτητες ΕΕ-ΔΝΤ και μαζι μ΄ αυτους να απαλλαγεί μια και καλή και από τους κλεφτες-δοσίλογους-μαυραγορίτες που τόσα χρόνια μας πίνουν το αίμα... Εχω εμπιστοσύνη σε αυτόν τον λαο, αυτό πρέπει να κάνει κάθε αριστερός, γιατί αν η μπολσεβίκοι δεν είχαν εμπιστοσύνη στον λαο τους δεν θα είχαμε οχτωβριανη επανασταση, το ίδιο και στην Ελλάδα το 40-49, το ίδιο και στην αργεντινή με το Αργεντινάτσο...

    Είναι η στιγμή όλοι μας να αφήσουμε στην άκρη όχι τον κομματικό μας πατριωτισμό και την εμπιστοσύνη στην γραμμή του πολιτικού μας φορέα, αλλού είναι το πρόβλημα... την ατολμία μας πρεπεί να βάλουμε στην άκρη... και με την συνθεση των διαφόρων προβληματισμών, εμπειριών, προτάσεων να τολμήσουμε αυτό που τώρα φαντάζει δύσκολο, να συντομέψουμε των χρόνο, να προετοιμασούμε και να πολιτικοποιήσουμε τις κοινωνικές δυνάμεις που θα παλέψουν για ένα καλύτερο αυριο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σύμφωνοι, απλώς παρέθεσα όλο το σχόλιο (από το "1200" μέχρι το "πίκρα") και είπα ήδη ότι δε συμφωνώ σε όλα. Επί της ουσίας δεν ακούσαμε τίποτα καινούργιο, αντίθετα ακούσαμε αρκετούς λαϊκισμούς και πατριωτικές πινελιές που προσωπικά με αφήνουν εντελώς αδιάφορο.
    Πάνος Δ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πέμπτη απόγευμα και η συγκέντρωση του Μετώπου να έχει πάνω από τον μισό κόσμο που είχε η συγκέντρωση του ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ στην Κλαυθμώνος και μάλιστα με εχθρικά ΟΛΑ τα ΜΜΕ, δεν είναι και λίγοι, ε;
    Βέβαια το ενθαρρυντικό δεν είναι το πόσες εκατοντάδες μαζεύτηκαν αλλά ότι η συνισταμένη πολιτική άποψη που εκφράστηκε και από τις τρεις τοποθετήσεις ήταν και ριζοσπαστική και αντικυβερνητική και ενωτική και λαϊκή και ΛΟΓΙΚΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολιτικά, η ομιλία του Αλαβάνου ήταν μια από τα ίδια. Κατά τη συνήθη του πρακτική υποκλίθηκε στο ακροατήριό του. Αυτή τη φορά -που μίλαγε σε κραγμένους πατριώτες- έδωσε τα ρέστα του στα "αριστερο"-πατριωτικά και έκαψε έτσι οποιαδήποτε αντικαπιταλιστική (το αντισυστημική είναι μια επινόηση που ούτε μου κάνει ούτε θέλω να την καταλάβω) αναφορά του εγχειρήματος. Κατά τα άλλα, από την άποψη της συμμετοχής, νομίζω ότι ήταν τόσο μικρή, που πολλοί στην "ανανεωτική πτέρυγα" θα τρίβουν τα χέρια τους. Τώρα μπορούν ελεύθερα να πούνε στο συνέδριο τις γνωστές μπαλαφάρες τους περί γκρουπούσκουλων και λοιπών ωραίων. Σε καμία περίπτωση δηλαδή δεν ήταν η εκδήλωση-τομή που περίμεναν(?) οι διοργανωτές της. Κρίμα...
    Λευτέρης Π. (Γιάννενα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. τα video από την ομιλία του Αλαβάνου

    http://www.youtube.com/watch?v=SOfsVTTImqE

    http://www.youtube.com/watch?v=n97TXtWuuKo

    http://www.youtube.com/watch?v=iHnmLgv68_U

    http://www.youtube.com/watch?v=i1rwG5lM37s

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Από τα αξιοπερίεργα της βραδυάς: η παρουσία του προέδρου του ΤΕΕ Γ. Αλαβάνου , παρουσία που ανακοινώθηκε στην αρχή κι από την εκφωνήτρια στο γήπεδο.
    Δ.Υ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εσάς τους απογοητευμένους παραπάνω, αν σας βάζανε στα 1940 να φτιάξετε το ΕΑΜ, θα βλέπατε την κόλαση και την μιζέρια...Ήταν άλλοι όμως που οραματίστηκαν πράγματα που αγκάλιασαν τεράστιες μάζες- για τα δεδομένα της αριστεράς- και χωρίς τόσο "ανώτερες θεωρητικά επεξεργασμένες" θέσεις. Μόνο το μυαλό θέλει ν ανοίξει λίγο και να "συρθούμε με τους ταπεινωμένους" για να νοιώσουμε την πραγματικότητα και να την εκφράσουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. "Για Πανελλαδική συγκέντρωση καλή ήτανε..."

    Αν δεν πρόκειται για τη συνέχιση αναπαραγωγής ψεμμάτων και διαστρεβλώσεων, τότε είναι τουλάχιστον αφέλεια...

    Η συγκέντρωση του "Μετώπου" ήταν παναθηναϊκή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Η ομιλία του Χ.Κατσούλα:

    http://www.youtube.com/watch?v=LQyx6BPNz4E&feature=player_embedded

    http://www.youtube.com/watch?v=AoS0onJdUms&feature=player_embedded

    http://www.youtube.com/watch?v=V2cR3RZB884&feature=player_embedded

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μερικές διαπιστώσεις. Η συγκέντρωση ήταν μικρότερη από της ΚΟΕ στο ίδιο γήπεδο (όπου αποφασισε να μπει στον Συριζα) και πολύ μικρότερη από της ΑΝΤΑΡΣΥΑ. Για νούμερο; περίπου 1000 με 1200. Στο γήπεδο κάθονται 65 άτομα μετρημένα ένας προς ένας. Στις εξέδρες αρκετές άδειες θέσεις.

    Πολιτικά; Καλός ο λόγος του Αλαβάνου, αλλά μήπως το πατριωτικό Πασόκ δεν υπάρχει πλέον; Αλήθεια ποιοι είναι οι έντιμοι Πασόκοι; οι ψηφοφόροι του Λομβέρδου ή της Σακοράφας;

    Νομίζω ότι τώρα με κατεβασμένα τα αυτιά πρέπει να καταλάβετε ότι ή θα κάνουμε δυνατό το Σύριζα ή ακολουθήστε τον Αλαβάνο στη τρελή, αυτοκαταστοφική του πορεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Διυλίζουμε τον κώνωπα και καταπίνουμε την κάμηλον

    Στο Σπόρτιγκ δεν υπήρχε ένα πρόσημο.
    Τρεις ομιλίες, τρία πρόσημα.
    Και δέκα ομιλίες να υπήρχαν...δέκα θα ήταν τα πρόσημα...ίσως και έντεκα..
    Σε λίγο θα ζητάμε πρόσημο στην ..καλημέρα..

    Ας κοιτάξουμε γύρω μας, λιγο εξω από τον περιγυρό μας....κάπου ανάμεσα στις 250.000 της 5 του Μάη...να νοιώσουμε..την αγωνία..την οργή...

    Ο κόσμος έχει ανάγκη να ακούσει καθαρά
    ένα άντε στο διάολο
    ένα άι σιχτίρ...
    Ας το κάνουμε πρώτα, ας το τολμήσουμε ...
    και... εκεί στο άι σιχτίρ να βάλουμε το πρόσημο της αριστεράς..

    ST

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Από την προχθεσινή συγκέντρωση πέρασα κι έμεινα λίγο.
    Γιατί έφυγα; Δεν βρήκα κάτι να με τραβάει. Οι συνηθισμένες εκδηλώσεις της Αριστεράς, οι οργανώσεις, οι εφημερίδες τους, οι αφίσες τους, τα κουπόνια τους, τα βιβλία τους, είχε και σουβλάκια. Πράγματα που σαν κι αυτά η παρόμοια έχω δεί κι ακούσει πολλές φορές. Καμμία έλξη, τίποτα νέο.
    Ο κόσμος; δεν έχει και τόσο σημασία αλλά μου φάνηκε λιγώτερος από ο,τι ανέμεναν και δεδομένης της σοβαρής προετοιμασίας π.χ. εγώ έλαβα 5 η 6 e-mail για τη συγκέντρωση, υπήρχε σοβαρή αφισσοκόληση, ενημερώσεις, κινητοποίηση. Καταρχήν τα γνωστά: << στη συγκέντρωση παρευρίσκονται ο τάδε , η δείνα , ο ψ κ.λ.π. >>. Χαιρετίζουν ο τάδε κι ο δείνα σύντροφοι από άλλες χώρες, μηνύματα συμπαράστασης από κόμματα άλλων χωρών. Ομιλητές; ένας από κάθε μεγάλη συνιστώσα και ο αλαβάνος. Τίποτα το νέο , το πρωτότυπο.
    Βεβαίως τους γνωστούς μας είδαμε , φιληθήκαμε, χαρήκαμε. Από ομιλίες; διάβασα μόνο του Αλαβάνου ( έφυγα αρκετά νωρίς ), δε με ενθουσίασε. Τη βρήκα υπερβολικά << πατριωτική >> για τα γούστα μου. Ειδικά η αναφορά στο ΕΑΜ με βρίσκει κάθετα αντίθετο, η ιστορία δεν επαναλαμβάνεται η, έστω , τη δεύτερη φορά είναι κωμωδία. Επειδή δεν έμεινα για πολύ δεν ξέρω αν έγιναν ερωτήσεις. Αν δεν έγιναν αυτή η διάκριση σε ομιλητές και χειροκροτητές είναι τουλάχιστον συντηρητική. Κάποιοι αφισσοκολλούν, χειροκροτούν, κουνάνε σημαιάκια και τα στελέχη βγάζουν πύρινους λόγους. Μου θύμισε δεκαετία του 80 η έστω του 90.
    Φιλικά και συντροφικά
    Δ.Υ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ας πάψει επιτέλους αυτή η μεροληψία! Η συγκέντρωση στο Σπόρτινγκ ήταν πολύ καλή για τα δεδομένα των καιρών. Ήμουν από την αρχή, και ερχόταν συνεχώς όλο και περισσότερος κόσμος. Και χωρίς καθόλου προβολή από τα ΜΜΕ.
    Αλλά βέβαια (επειδή κάποιος επικαλέστηκε και το τσιπρικό TVXS), τι περιμένει κανείς; Φυσικά και θα το παρουσίαζαν στρεβλά. Επίσης το ότι δεν έγινε εξαγγελία νέου κόμματος, απογοήτευσε πολύ την ηγεσία της Κουμουνδούρου που το περίμενε ως δώρο. Φαίνεται και από την -έτσι κι αλλιώς απαράδεκτη για τη μεροληψία της- ΑΥΓΗ, όπου στον τίτλο του ρεπορτάζ στο σημερινό φύλλο αναφέρεται σε "νέο πολιτικό υποκείμενο" (που το είδε αλήθεια; έλεος πια με τον γκεμπελισμό!), ενω μέσα στο ρεπορτάζ του (τσιπρικού βεβαίως βεβαίως) νεαρού Ζαγάρα, ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ η ομιλία Κατσούλα που ΞΕΚΑΘΆΡΙΖΕ ότι δεν εξαγγέλλεται νέο κόμμα.
    Αλλά έτσι κάνουν πάντα!
    Ο Α.Τσίπρας και η παρέα του είχαν στηρίξει όλες τους τις ελπίδες στο ενδεχόμενο διάσπασης του ΣΥΡΙΖΑ με πρωτοβουλία ΜΕΤΩΠΟΥ, γιατί θα αποφύγει πάσει θυσία να χρεωθεί κάτι τέτοιο ο ίδιος. Έχει και το δράμα του με τα εσωκομματικά. Τώρα θα πρέπει να κάνει κωλοτούμπες στη δεξιά Πτέρυγα για να κρατήσει ενωμένο το κόμμα του. Που έχω μάθει από έγκυρες πηγές ότι βρίσκεται σε τέτοιο χάλι που εδώ και μήνες δεν έχει πληρώσει τους εργαζόμενούς του, ενώ σπαταλάει τα ευρώπουλα όχι μόνο για να προσλαμβάνει τους ημέτερους στην Αυγή ή στο Κόκκινο, αλλά εσχάτως για να νοικιάσει και να επιπλώσει λουξ έναν ολόκληρο όροφο σε παρακείμενο κτήριο στον μέγα γκουρού Δραγασάκη και στους δεκάδες "συνεργάτες" του που θα αποτελούν το θινκ-τανκ με παχυλούς βεβαίως μισθούς! Άμα τα γνώριζε αυτα ο κόσμος της αριστεράς, ή τα απλά μέλη του κόμματός του, θα τους παίρναν με τις πέτρες!!!!!
    Σ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ειρήνη υμίν!
    Το είπε κι ο Αλέκος: Η ψυχή του Συριζα είναι ζωντανή. Βέβαια το λέγαν και οι καπεταναίοι του ΕΛΑΣ: Ψυχή βαθειά.
    Τρία δεδομένα και ένα ερώτημα.
    Δεδομένο 1: Καλή η συγκέντρωση για την εποχή, την υγειονομική περίφραξη και την κλίμακα των πραγματικών δυνάμεων που την οργάνωσαν. Περίπου ίδια με αυτή της Κοτζιά. Πολύ μεγαλύτερο ενδιαφέρον και ζωντάνια από το κλάψιμο στον μακαρίτη που κάναμε στις 10/5.
    Δεδομένο 2: Αποκλίνουσες ομιλίες. Η ΔΕΑ θέλει Μέτωπο ως χαρτί πίεσης και ριζοσπαστικοποίησης του Συριζα. Η ΚΟΕ θέλει Μέτωπο ως πρόταση προς την κοινωνία και υπέρβαση της ενδοαριστερής συζήτησης. Ο Αλαβάνος θέλει κάτι ανάμεσα.
    Δεδομένο 3: Η ηγεσία του ΣΥΝ εκτέθηκε και επειδή ήταν σίγουρη ότι ο Αλαβάνος θα ξανα-αυτοκτονήσει εξαγγέλοντας κόμμα, και επειδή δέχτηκε μια απίθανη ανακοίνωση της Γραμματείας του Συριζα όπου καταγγέλονται ως ανυπόστατες δημοσιογραφικές φήμες όσα η ίδια η Κουμουνδούρου διαδίδει εδώ και 2 βδομάδες.
    Ερώτημα:
    Η πρόταση για Μέτωπο πώς θα προχωρήσει πολιτικά και οργανωτικά; Θα τεθεί στον Συριζα; Θα τεθεί σε άλλες δυνάμεις της αριστεράς; Θα σημάνει κάτι για δυνάμεις από τον χώρο του ΠΑΣΟΚ; Θα σημάνει κάτι για εργασιακούς χώρους, γειτονιές κλπ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. πρώην κκε εσωτερικού29 Μαΐου 2010 στις 2:21 π.μ.

    @ Δ.Υ.

    αν και συμφωνώ με πολλά από τα σχόλια σου που έχεις δημοσιεύσει εδώ, το σχόλιο σου για την συγκέντρωση του ΜΕΤΩΠΟΥ στο Σπόρτιγκ με απογοήτευσε. Κάνεις σαν γεροντοκόρη που έμεινε στο ράφι. Αυτά που περιγράφεις δεν τα βλέπεις σε όλες τις άλλες συγκεντρώσεις; Η εκδήλωση του ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ που έγινε λίγες μέρες πριν τι διαφορετικό είχε σε σχέση με αυτά; Αυτό που γνωρίζω είναι ότι αν και είχε περισσότερη διαφήμιση και είχε προβληθεί πολύ περισσότερο από την εκδήλωση του ΜΕΤΩΠΟΥ, ήταν εντελώς ψόφια και μάζεψε λιγότερο κόσμο.

    Είχε βεβαίως και ένα ενδιαφέρον σημείο και δεν θα πρέπει να το κρύψουμε. Εμφανίστηκε εκείνος ο ξένος προσκεκλημένος ο οποίος έπιασε το μικρόφωνο και δεν έλεγε να το αφήσει. Παρ' ολίγο να καθυστερήσει τον Τσίπρα τόσο πολύ ώστε να μην προλάβειτα βραδινά δελτία ειδήσεων!...

    Αντίθετα με αυτά που κατηγορείς την εκδήλωση του μετώπου, εγώ γούσταρα τον ερασιτεχνικό και το πρόχειρο τρόπο που είχε οργανωθεί αυτή η εκδήλωση σε αντίθεση με τον γιάπικο στήσιμο της εκδήλωσης του ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ. Εκείνη η παρουσίαση της στα κανάλια μέσα από την κρεμαστή κάμερα και τον ευρυγώνιο φακό που έκανε τους 50 να φαίνονται 500 και τα άλλα παρόμοια τρυκάκια που χρησιμοποιήθηκαν, μου ανακατεύουν τα άντερα. Μου θύμισε την αντίστοιχη παρουσίαση της συγκέντρωσης της ΓΣΕΕ στην πλατεία Κλαυθμώνος που προσπαθούσαν με ανάλογα τερτίπια να αυγατίσουν τον κόσμο.

    Βέβαια, όταν όλα αφήνονται στην πρωτοβουλία των μελών και στην τύχη, τότε γίνονται και λάθη. Αναφέρεις για τις εξαγγελίες των "επισήμων" που σε κάθε εκδήλωση γίνονται, αλλά δεν πρόσεξες πως έγινε αυτό στην εκδήλωση του ΜΕΤΩΠΟΥ: Όποιον έβλεπε κάποιος και θεωρούσε ότι είναι "επίσημος", τον ανήγγειλε από το μικρόφωνο. Έτσι τα παιδιά που έκαναν αυτή την δουλειά έκαναν και λάθη και παραλήψεις. Για παράδειγμα, εγώ είδα 4 καθηγητές του ΕΜΠ : Μπελαβίλα, Σταυρίδη, Απέκη, Αγγελόπουλο. Εξ' αυτών αναγγέλθηκε μόνον ο Βένιος...

    Και κάτι άλλο που ίσως δεν πρόσεξες. Ο μέσος όρος ηλικίας ήταν μικρότερος από αυτόν που πηγαίνει στις συγκεντρώσεις του ΣΥΡΙΖΑ. Είναι και αυτό ένα στοιχείο πραγματικής "ανανέωσης"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Προς πρώην ΚΚΕ εσ.
    Δεν πήγα στη συγκέντρωση του ΣΥΡΙΖΑ στην Κοτζιά , από επιλογή. Αν πήγαινα θα απογοητευόμουν το ίδιο. Ισως να έγραφα τα ίδια και χειρότερα. Στο ΣΠΟΡΙΝΓΚ πήγα γιατί μένω κοντά και είχα όντως πολλές ειδοποιήσεις.Για τα κόλπα των καμερών στις συγκεντρώσεις συμφωνώ και προσαυξάνω. Οντως είμαι ανύπαντρος και έχω περάσει τα σαράντα. Για τις αναγγελίες των επισήμων να προσθέσω ότι δεν ανήγγειλαν τους καθηγητές του ΕΜΠ αλλά ανήγγειλαν τον ( πρώην ; ) πρόεδρο του ΤΕΕ Γ. Αλαβάνο. Επί της ουσίας : εσένα πως σου φάνηκε η ομιλία του Αλαβάνου;
    Δ.Υ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. να ρωτήσω γιατί λογοκρίνατε το σχόλιό μου σαν "ανωνυμος"... είχε κάτι λιγότερο ουσιαστικό ή περισσότερο ενοχλητικό σε σχεση μ'αυτα που αριθμούσαν το πλήθος; ..

    το επαναλαμβάνω με μια νεα παρατήρηση:
    κάποιοι θεωρούν το ΤΒΧΣ "τσιπρικό"! Μάλιστα!

    Η δική μου αίσθηση πάντως -αν σας ενδιαφερει, και μπορειτε να το ψαξετε με βάση το ψευδώνυμό μου - είναι οτι το ΤΒΧΣ προβάλει κυρίως την "πτέρυγα" .. κι αυτή μόνο όσο υπήρχε περιθώριο για "συγκλιση" κυβερνητική (με Κύρκο, Κωνσατντόπουλο κλπ..). Σιγά-σιγά τους έχουν κι αυτούς "για φτύσιμο" πια ..

    Τα παρακάτω ερωτήματα μπορει να απαντηθηκαν και να το αγνοώ αλλά παρακαλώ υποδείξτε μου τις απαντησεις..:
    Τελικά τι λάθη έκανε ο Αλαβάνος ρε παιδιά εκτός από την "γενναια" παραδοχή :
    "..κανεις δεν έκανε μεγαλύτερα/περισσότερα λάθη από εμενα εδω ...(στην συνδιασκεψη του ΣΥΡΙΖΑ Νοε2009).."
    (μου θυμισε τον Καραμανλάκο: " .. παλικαρίσια αναλαμβάνω όλη την ευθύνη ..." )
    Α! και πως υπηρετησε την ενότητα στις εκλογές του 2009 ; ...

    Α! και τι αποφάσισε τελικά; Το μετάνιωσε για τον Τσίπρα ή όχι ; ... ακόμη;! ...
    Και για να μην τον αδικήσω: προσφερε ότι προσφερε αλλά ... πρεπει να απαντησει σε ολα για να με ξαναπείσει ..(αν μετάνοιωσε... γιατί...αν θα παραιτηθει.. αν ξε-παρατηθεί...
    αν συμμετάσχει σαν απλος στρατιώτης...στις εκλογές..σαν "καπεταναίος" μετά κλπ κλπ ..
    Τι προσπαθει να κάνει ακριβώς;
    σφυγμομετρηση αντανακλαστικών και "εξουθενωση" των αντιδράσεων των αριστερών ψηφοφορων;
    διασπαση μήπως; ...
    ενισχυση της χαζο-αντιπαραθεσης "Εξαπτερυγων"-με "Αλαβανικούς" ;...
    "εξυψωση" των μεν έναντι των δε, και τουμπαλιν,
    με τελικό ξεφτιλισμα και καταβαραθρωση και των δύο και συνολικά της ΡΙΖοσπαστικής Αριστεράς; ...

    και για να μη παρεξηγηθώ: πιο κατακριτέα είναι η στάση του Κουβέλη-Παπαδημουλη-και λοιπης "πτέρυγας" ... τουλάχιστον ο Αλαβάνος δεν "συνεδριασε κεκλεισμένων των θυρών" για το πόσο θα μείνει "ακόμη" στον ΣΥΡΙΖΑ...

    Αυτο όμως που ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΩ ειναι η εκμεταλευση απο ΜΜΕ του διπόλου ΑΠ-Αλαβάνου... ειναι ανευθυνη η στάση και των δύο που "ριχνουν νερό στο μυλο" των ΜΜΕ..

    Το συνεδριο αν και άργησε .. είναι χωρος ειλικρινούς τοποθετησης από όλους... (το πιστευω .. ακόμη). Και επιτέλους ας γίνονται σεβαστά από όλους ΟΛΑ ΤΑ ΕΚΛΟΓΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ, εκεί αποδεικνύεται η ΜΑΧΗΤΟΚΟΤΗΤΑ, Η ΠΕΙΘΩ, η ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ, η ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΔΡΑΣΗ... η ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Σχόλια λογοκρίνονται όταν περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς, ασύστολες ψευδολογίες και άλλα παρόμοια και όχι επειδή είναι ανώνυμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Βρε Ανώνυμε των 4.41, το Μέτωπο και η Πτέρυγα κουβαλάνε νερό στο μύλο των ΜΜΕ και του συστήματος, ή στο μύλο του Τσίπρα και των συν αυτόν που τους βρήκε ως ευκαιρία για να συσπειρώσει το ετερώνυμο κοινό του και να παριστάνει τον "κεντρώο χώρο" στα εσωκομματικά του συνασπισμού; Μάλλον τον βολεύουν σε ρολο "κακού". Και η αλήθεια είναι ότι οι δύο "κακοί", έχουν ξεκάθαρο πολιτικό σχέδιο και ξεκάθαρο ιδεολογικό στίγμα (διαφορετικά μεταξύ τους εντελώς), ενώ η ομάδα Τσίπρα έχει ένα συνοθύλευμα ιδεών και ανθρώπων, κάτι που φαίνεται κι από το κείμενο που κατεβάζει στο συνέδριο.
    Τώρα για τα σεβαστά εκλογικά αποτελέσματα που λες, εσύ πιστεύεις ότι όποια απόφαση κι αν πάρετε οι "ανανεωτικοί" σας θα την σεβαστούν; Πάλι τα ίδια δεν θα κάνουν; Και πες μου ειλικρινά, ο Τσίπρας και οι λοιποί συγγενείς σου δίνουν την εντύπωση ότι θα δώσουν μάχη να ξεκαθαρίσει το τοπίο του ΣΥΝ ως προς τον αριστερό προσανατολισμό και όχι ότι θα κάνει "κωλοτούμπες" στην Πτέρυγα;
    Ασε που ταχουν κάνει ρόϊδο στα οικονομικά και το κόμμα σας έχει χρεωκοπήσει σαν τη χώρα και χειρότερα. Οι εργαζόμενοι που είναι απλήρωτοι εδώ και μήνες, τον απείλησαν ότι θα κάνουν απεργία πάνω στο συνέδριο κι εκείνος τους υποσχέθηκε ότι θα δανειστεί ο ίδιος λεφτά να τους πληρώσει! Τέτοια ωραία στο κόμμα που πρωτοστατεί στον αγώνα για τα εργατικά δικαιώματα!
    Εάν λοιπόν ενδιαφέρεστε πραγματικά για την ριζοσπαστική αριστερά, θα πρέπει να ξεκαθαρίσετε εσείς στον ΣΥΝ με ιδεολογίες και τακτικές, γνωστές και άγνωστες, που θυμίζουν ΠΑΣΟΚ, ΝΔ και ΚΚΕ. Από Κουβεληδες και Παπαδημούληδες νοσταλγούς των ημερών Κωνσταντόπουλου μέχρι Βίτσες και άλλους νοσταλγούς του Περισσού...
    Σ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Να ρωτήσω κι εγώ κάτι την ομήγυρη: η συγκεκριμένη ομιλία του Αλαβάνου πως σας φάνηκε; διευκρινίζω εκ των προτέρων ότι δεν αναφέρομαι στη συνολική στάση του καθώς και ότι δεν είμαι φαν του Τσίπρα η του Κουβέλη, γιατί εδώ που φτάσαμε οι χαρακτηρισμοί είναι πολύ εύκολοι και το στομάχι μου πολύ ευαίσθητο!
    Φιλικά και συντροφικά
    Δ.Υ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Βρε Ανώνυμε των 5:49 αν αναφερεσαι σε μενα σαν .."4.41" σε διευκολύνω: λέγε με Ili geri πρώτον.

    Δευτερον σε διευκολύνω ίσως λέγοντας ότι δεν είμαι ΣΥΝ ούτε τίποτε άλλο...

    Τρίτον είχα και έχω ελπίδες από τον ΣΥΡΙΖΑ συνολικά (ΣΥΝ-ΟΛΙΚΑ! )

    Τέταρτον επειδή κι εγώ "αστραψα και βρόντηξα" εναντίον της ΑΠ (ίσως άργησα ... από την περήφημη "κεκλεισμένων των θυρών" συνεδρίαση τους και μετά τον Σεπτέμβρη του 2009) ρεαλιστικά (και ταπεινά) διαπιστώνω ότι δεν είναι αυτοσκοπός η (ψευτικη) ενότητα... Αν κάποιοι δεν θελουν να είναι στον ΣΥΡΙΖΑ όπως αυτός δαμορφωθηκε και ζυμωνεται και διαμορφώνεται σε καθε θεσμικό πλαίσιο ... ας "τελειωσουν" οι ίδιοι ... ΟΧΙ Ο ΣΥΡΙΖΑ..!

    Πέμπτον, όλοι όμως ας σεβαστούν αποφάσεις και "θεσμούς"... και επειδή πολύ "αλαβανικός" μου ακουστηκες (συγγνώμη για τον αδοκιμο ίσως και άστοχο ενδεχομένως -με την σημασία του όρου- χαρακτηρισμό) σε παρακαλώ απάντησέ μου τις ερωτήσεις που απηυθηνα από τον Σεπτέμβριο του 2009 στον Αλαβάνο..

    Εκτον, φαίνεται ότι ξερεις πολλά για την λειτουργία και τα χρέη του ΣΥΝ .. Ελπίζω κι εγώ (αν ειναι τόσο ασχημα που λες) να διορθωθούν να εξορθολογιστούν και να ΣΥΝετιστουν και εκεί επιτέλους..

    Εβδομον, και τελευταίο: Ακομη περιμένω από όλους σας (όσοι γνωρίζετε τις λειτουργίες των κομάτων) τι έγινε με την ανάλυση_κατά_εκλογικό_τμημα_των_αποτελεσμάτων_της_4ηςΟκτωβρίου2009 ? σε σύγκριση με τα_αποτελεσμάτα_των_ευρωεκλογών2009 και των εκλογών_Σεπτεμβρίου2007 ...
    Οχι τιποτε άλλο δηλαδή αλλά γιατί έρχονται κι άλλες "εκλογές" που θα βγάλουν πολλά συμπεράσματα χωρίς ανουσιες αυθαίρετες "ερμηνείες".. (δεν παραγνωρίζω βεβαια το γεγονός ότι στην "προβολή" κάποιοι είναι "πιο ίσοι" και κάποιοι "πουλάνε" περισσότερο..στην εξουσία των "ΜΜΕ" ..)

    Ili geri

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @ΣΠ
    αυτά περί παχυλών μισθών Δραγασάκη που "έχεις μάθει από έγκυρες πηγές" είναι λαικισμός του χειρίστου είδους...αν έχεις ντοκουμέντα πές τα...Το να καταφέρεσαι ενάντια στο μοναδικό στελεχος του ΣΥΝ ...απ΄όλες τις τάσεις του εκτιμάται το ήθος του ,που δεν έβαλε υποψηφιος, κάτι που δεν έκαναν άλλοι ή διεκδίκησαν έως και την αρχηγία του συμμαχικού σχήματος πάει πολύ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ρε πατριώτες για πείτε μου:ΕΝΤΟΣ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΕΠΙ ΤΑ ΑΥΤΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. …οι γενιές της ΕΠΟΝ , ο Πέτρουλας, ο Διομήδης Κομνηνός, οι χαμένοι του Πολυτεχνείου, ο Κουμής, η Κανελλοπούλου, ο Αλέξης Γρηγορόπουλος…

    ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ;
    ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Γρηγορόπουλος

    Μα τόσο δύσκολο είναι;;;;

    Ο Αλέκος είναι ΑΛΕΚΟΣ δεν είναι Αλέξης
    Ο Αλέξης είναι ΑΛΕΞΗΣ δεν είναι Αλέκος
    και ο
    Αλέξανδρος είναι ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ και όχι Αλέξης

    http://efhbos.wordpress.com/tag/%ce%b1%ce%bb%ce%ad%ce%be%ce%b1%ce%bd%ce%b4%cf%81%ce%bf%cf%82-%ce%b3%cf%81%ce%b7%ce%b3%ce%bf%cf%81%cf%8c%cf%80%ce%bf%cf%85%ce%bb%ce%bf%cf%82/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. @ΣΠ που σημειώνει:".. Και η αλήθεια είναι ότι οι δύο "κακοί", έχουν ξεκάθαρο πολιτικό σχέδιο και ξεκάθαρο ιδεολογικό στίγμα (διαφορετικά μεταξύ τους εντελώς), ενώ η ομάδα Τσίπρα έχει ένα συνοθύλευμα ιδεών και ανθρώπων, κάτι που φαίνεται κι από το κείμενο που κατεβάζει στο συνέδριο.."

    Πολύ σημαντικό αυτό που έγραψες!

    1. Πες μας λοιπόν πιο είναι το "ξεκαθαρο" σχέδιο της ΑΠ και ποιό του "Μετώπου";

    2. Πως υπηρέτησαν τις ΣΥλογικές αποφάσεις του ΣΥΡΙΖΑ εδώ και έναν χρόνο οι μεν και οι δε;

    3. Το "ΣΥΝοθυλευμα" που αναφέρεις ... πως το εννοείς και ποσο μακρυά είναι απο τις ΣΥλογικές αποφάσεις του ΣΥΡΙΖΑ όπως διαμορφώθηκαν μεχρι σήμερα; ..

    4. Αν υπάρχει έλλειψη ηγετικής ικανότητας του Τσίπρα... τι προτείνεις; (και τι πρότεινες αφού φαίνεται να είσαι μέσα στα πράγματα;) Μήπως τελικά μέσα σε "κακούς" και σε "συνοθυλεύματα" ο νεαρότερος - και πιο άπειρος φυσικά - αρχηγός κοματος δείχνει να έχει κάποιες ηγετικές ικανότητες; (που ξερει για παράδειγμα αν μετανιώνει, γιατί, πότε, αν θα μείνει, αν θα φύγει, αν θα σεβαστεί τους θεσμούς και τις διαδικασίες που συναποφασίζονται ..)

    Δεν ξέρω αλλά απο τις λίγες παρεμβάσεις που βλέπω στην Βουλή και σε μια ραδιοφωνική συνεντευξη προ μηνός προσωπικά τον βρίσκω πιο ΣΥΝΕΠΗ, ΜΑΧΗΤΙΚΟ, ΕΥΣΤΟΧΟ, ΕΥΡΗΜΑΤΙΚΟ..

    Διαφώνησα βέβαια μαζί του στην προσφατη δηλωση "συμπαθειας" προς τον μη εκλεγέντα Κουβέλη ! (και να φανταστείς ότι δύο χρόνια πριν αν με ρωτούσες θα έλεγα ότι προτιμούσα τον Κουβέλη για προεδρο αντί του Τσιπρα !... αξιοπρόσεκτο ίσως αναποδογύριμα για κάποιους σαν εσάς που είστε "μέσα στα πράγματα" ...)

    Βρε ΣΠ μηπως τελικά είσαι "μέσα στα πράγματα".. του ΠΑΣΟΚ .. της "άλλης αριστεράς" ... ή ακόμη χειρότερα του Καρατζαφέρη ... και του Παναθηναίκού_Γηπέδου.. ;... (μη ξεχνάμε τους "ορκισμένους" εχθρούς του ΣΥΡΙΖΑ ..)

    Δεν μου φαίνονται και πολύ ΣΥνεπή και ΣΥνετά αυτά που γράφεις.. μπορεί και να κάνω λάθος.. ΣΥγχώρεσέ με αν σε προσβαλα με τις υποθέσεις μου.. Τετοιοι καιροί... θέλουν προσοχή ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. 1. Διεκδίκηση της εθνικής κυριαρχίας (κοινώς δεν θα μας πει η Μέρκελ τί να κάνουμε)
    2. Διεκδίκηση Δημοκρατίας (να ψηφίζω Ελλάδα και να μην αποφασίζουν αλλού).
    3. Αντιμετώπιση του προβλήματος της ευρωζώνης και του χρέους και όχι να σφυράμε αδιάφορα.
    4. Εναλλακτική λύση στα δημόσια οικονομικά
    5. Άλλη πολιτική λύση με άλλο πολιτικό υποκείμενο (το νέο ΕΑΜ που κοροιδεύουν μερικοί). Τα υπαρκτά δεν μπορούν να δώσουν λύση.
    6. Όχι μίζερη αριστερά, ικανοποιημένη με το 3,000001%
    7. Κοινή δράση με την βάση του ΠΑΣΟΚ
    8. Πολιτική πρωτοβουλία στις περιφερειακές εκλογές, να αναδειχτεί το εφικτό να σπάσει το σάπιο πολιτικό σύστημα.
    9. Νεολαία μοχλός και πυροδότης αλλαγών.

    Μπορεί ο Αλαβάνος να είναι κουρασμένο παληκάρι, μπορεί να είναι όλοι σκερβελέδες, μπορεί η συγκέντρωση να μην είχε 2.500 χιλιάδες αλλά 2.000 ή 1700 ή δεν είναι εκεί το κύριο, όμως το θέμα είναι άλλο. Μην αναπαράγουμε την ενδοαριστερή μιζέρια και ξεκατίνιασμα (μέτρησε ο άλλος πόσοι κάθονταν στο παρκέ...)

    Η χώρα πάει σε χρεοκοπία. Μαζί και το πολιτικό σύστημα. Και μαζί με αυτά και εμείς και το μέλλον μας. Τα σημεία παραπάνω έχουν μια λογική να ΠΑΡΕΜΒΕΙ η αριστερα; Να μην βλέπει τις 200.000 στο δρόμο και να σχολιάζει για την αντικαπιταλιστική επανάσταση μετά από μια χιλιετία. Τη στιγμή που είναι οι χιλιάδες στο δρόμο να ΠΑΡΕΜΒΕΙ. Να προσπαθήσει να δώσει απάντηση στο ερώτημα του κόσμου "να ξανααπεργήσω, αλλά μετά τι;". Να πει μετά εγώ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ!!! Να σταματήσει να σχολιάζει τα φαινόμενα και να περιμένει το κάθε μαγαζί από τα 49 της αριστεράς να δουν οι 200.000 το φως το αληθινό και να τους δυναμώσουν για να κάνουμε το 2099 σοσιαλισμό. Όλα τα αριστερά κόμματα και οργανώσεις έχουν το εξής πρόβλημα.
    Έλεγαν... Θα μοιράσω πολλές προκηρύξεις, θα δώσω εφημερίδες και θα αποκαλύψω σιγά σιγά στον κόσμο ότι ο καπιταλισμός είναι κακός, η Ε.Ε. είναι κακή και ότι τα αστικά κόμματα τον κοροϊδεύουν και ότι εγώ έχω σωστές λύσεις, θέσεις κλπ. Όταν τα καταλάβει αυτά ο κόσμος θα μπει στο κόμμα μου και μετά θα κάνω σοσιαλισμό. Έλα μου που η ιστορία είναι πιο πονηρή.
    Ο κόσμος κατάλαβε ότι ο καπιταλισμός είναι κακός.
    Καταλαβαίνει ότι και η ΕΕ δεν είναι καλή.
    Για τα κόμματα ΝΔ-ΠΑΣΟΚ δεν το συζητάμε. Τους λυντσάρει.
    Θέλει λύσεις και μια προοπτική ΤΩΡΑ. Γιατί ο μισθός μειώνεται, γιατί μένει άνεργος, γιατί ζορίζεται.
    Δεν τον συγκινούν οι οργανώσεις και οι μελλοντολογίες τους (σοσιαλισμός, κομμουνισμός, αντικαπιταλισμός). Δυστυχώς έτσι είναι.
    Και ρωτάει. Ποιος; Και τι;

    Τα 9 σημεία αυτά (που νομίζω ότι θέλουν γέμισμα και προσθήκες) έχουν μια λογική, προσπαθούν να απαντήσουν ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ. Θέτουν ένα σχέδιο. Νομίζω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. βρε παλικαρια του ¨"εαμ" μπορειτε να μου πειτε γιατι οι συνδικαλιστες του συριζα στην εκπαιδευση ψηφισαν οχι στην απεργια στις εξετασεις, γιατι σερνονται πισω απο την γσεε , γιατι δεν υπαρχουν στα περισσοτερα συνδικατα , γιατι αποτελουν μικροι παραγοντισκοι οπως αυτοι που ειχαν ψηφισει την διαλυση του ασφαλιστικου της δεη , αυτους που υπογραψαν την συμβαση του οτε για χειροτερες αμοιβες των νεων εργαζομενων (ανηκω σάυτον τον κλαδο και δεν θα ξεχασω τα μουτρα του συνδικαλα μας απο τον συν που εφαγε βρισιδι στην δουλεια και ετρεχε να κρυφτει ) , αυτους που εδωσαν την ποσδεπ στους γλυφτες , αυτους που μεχρι πριν λιγο καιρο φοβοταν να κατακρινουν την εε μην τους πουν οτι ειναι κκε ή εξωκοινοβουλιο , αυτους που κλαψουριζουν χρονια για να μπουν στην βουλη (για δες θα λεγε ο μπαμπης με ποιους θα χτισουν το "εαμ") , ακομα και ο αλεκος δυσκολευτηκε να πει για την εε (μαλον μεσα στα πλαισια μιας γελοιας αντιληψης που θελει να λεμε λιγα για να μαζευουμε πολλους και μετα βλεπουμε ......οπως τωρα στο συριζα τον οποιο τον παρουσιαζατε ως το απογειο της δημοκρατιας και του πλουραλισμου , αλλα εξαφνα εμαθε ολη η ελλαδα αυτο που ισχυριζοταν οσοι καναν κριτικη χρονια τωρα για την ευκαιριακη ενοτητα του χωρου) ποτε λοιπον θα παρετε ξεκαθαρη θεση για την εε για το ευρω και κυριως για το εργατικο κινημα που υποθετω οτι οι περισοτεροι απο εσασ το γνωριζετε ως πολιτικο ορο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΜΕΤΩΠΙΚΟΣ συριζέος31 Μαΐου 2010 στις 1:10 π.μ.

    @ανώνυμο των 12.54π.μ.

    Κατάλαβα είναι και συ ένας από τους 500 που υπογράφουν εδώ:
    ΠΑΥΣΗ ΠΛΗΡΩΜΩΝ-ΕΞΟΔΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩ

    Επίσης μάλλον μπερδεύεις τους ΣΥΝασπιστές με τους υπόλοιπους ΣΥΡΙΖΕΟΥΣ. Και το κάνεις σκόπιμα. Αν εργάζεσαι εκεί που λέγεις γνωρίζεις πολύ καλά που ανήκουν αυτοί που τους κατηγορείς. Επίσης θα γνωρίζεις ότι ο ΣΥΡΙΖΑ δεν έχει εννιαίες συνδικαλιστικές παρατάξεις, όπως εξάλλου και ο μικρός ΣΥΡΙΖΑ (ΑΝΤΑΡΣΥΑ)...

    Αν ήταν τόσο απλά τα πράγματα που λες, μπορείς να που απαντήσεις γιατί αυτές οι απόψεις είναι συντριπτικά μειοψηφικές στην ελληνική κοινωνία. Τι φταίει. Μην μου πεις ο ΣΥΡΙΖΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Όσα ακούγονται εδώ έχουν μία λογική και πανε να βγάλουν μία άκρη. Να δούμε.
    Ήθελα ωστόσο να ρωτησω το εξής, σε σχέση με τις άλλες συνιστώσες του Συριζα που δεν είναι στο Μέτωπο ούτε, ας πούμε, στους Πρασινοκόκκινους του ΣΥΝ ή διάφορους, λίγους έστω, άλλους διαφοροποιημένους, υποτίθεται, συντρόφους εκεί.
    Δηλαδή ΑΚΟΑ, Κόκκινο, οι δύο φράξιες των Ενεργ. Πολ., κάτι Συριζοοικολόγοι, η Ρόζα, διάφοροι ανεξάρτητοι (με ή χωρίς εισαγωγικά) παράγοντες, μη παράγοντες, το Ξεκίνημα, οι κοκκινοπράσινοι, η Αρ. Ανασυν, κάτι τροτσκιστές στο Ρεύμα, διάφοροι ανεξάρτητοι σύντροφοι στο ΣΥΝ, δηλαδή γιά τα υπάρχοντα μέτρα, όλοι αυτοί όχι και τόσο λίγος κόσμος:

    Ωραία να καταλάβω ότι δε θέλουν Αλαβάνο, είναι τσακωμένοι με την ΚΟΕ ή/και το Νταβανέλο, δε βλέπουν προοπτική στο Μέτωπο ή ό,τι άλλο θες. Μάλιστα να το δεχτώ.
    ΟΙ πολιτικές θέσεις και οργανωτικές απόψεις όμως στα λόγια τουλάχιστον που έχουν είναι πολύ πλησιέστερα στο Μέτωπο και όχι στον Τσίπρα ή τη σούπα που προβάλλει η συμαχία του. Εντάξει δε θέλουν το Μετωπο.
    Τι θέλουν όμως ρε παιδιά;
    Πολύ περισσότερο τι ελπίζουν να πετύχουν μέσα από την ανοχή, γιατί πεντακάθαρα πρόκειται περί αυτού, στον όποιον συμβιβασμό προκύψει στο ΣΥΝ;;;
    Αφού η φάση πάει γιά κομματική αυτοσυντήρηση στο Συνασπισμό με μόνη προοπτική την είσοδο στο επόμενο κοινοβούλιο τι διάλο παραμύθι πουλάνε στον εαυτό τους και παραπέρα;
    Καλά, να πούμε ότι οι "ηγεσίες" τους είναι διεφθαρμένοι. Ε, δεν είναι όλοι αυτοί ηγεσία.
    Ούτε όλοι αυτοί ελπίζουν να γίνουν σύμβουλοι ή να φάνε ψωμί από κει, γιατί απλούστατα δε γίνεται.
    Ε, τι σκατά κάθονται και σιγοντάρουν όλη αυτή την κωμωδία στο Συνασπισμό; Ειλικρινά ρε παιδιά, έχετε καμιά πειστική απάντση ή εγώ είμαι κάπου πολύ βαθειά νυχτωμένος;
    Να καταλάβω κάποιον που είναι Πτέρυγα, κάποιον που είναι θαυμαστής του Τσίπρα, κάποιον φραξιονισμένο στο Ρεύμα, κάποιον που πιστεύει ότι ο ΣΥΝ τα λέει καλά, κάποιον που τρώει ψωμάκι ή καρβέλι.
    Όλοι αυτοί οι άλλο όμως που σου λένε, ναι, ναι, δεν πάει άλλο και φτου ο ΣΥΝ και το άλλο ο ΣΥΝ, αυτοί ρε παιδιά, τι ρόλο βαράνε τελικά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. δεν ξερω τους 500 μονο τους 300 του λεωνιδα φιλε. κατεβαινω σε απεργιες ομως εδω και 14 χρονια και εχω ψηφισει ολη την αριστερα..χωρις καμια εξαιρεση. ομως μπηκα στον κοπο να γραψω εδω μια και μου συστησε το μπλογκ φιλος απο την δουλεια.δεν εχω δει ομως ποιο σαδομαζοχιστικη συζητηση απο αυτη που διεξαγεται εδω γυρω απο το συν - συριζα ή οτι αλλο προκυπτει στα κεφαλια ηγετων.ουτε μια ξεκαθαρη θεση και ολα γυρω απο μια αντιπαραθεση μαλλον προσωπων και οργανωσεων ισως. συγνωμη για το υφος αλλα οι καιροι δεν ειναι για ξεκατινιασματα και αλλα τινα. παντωσ για την δουλεια μου ενα εχω να πω και θα το λεω παντου ..ενας απο αυτους που υπεγραψαν την καταπτυστη συμφωνια για τον εσωτερικο κανονισμο του οτε ηταν ο εκλεγμενος του συνασπισμου και δεν το ξεχνα κανενας εδω περα φιλε. αποφασιστε λοιπον ειστε μ΄άυτους ή οχι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. πεστα ρε φιλε. παρακολουθω τις συζητησεις εδω μεσα ενα χρονο και δεν εχω δει ουτε μια γυρω απο την πολιτικη ..ολες ειναι γυρω απο τα εσωκομματικα του συριζα. δεν ξερω τι κανουν οι συγκεκριμενοι στο χωρο δουλειας αλλα εδω ειναι για κλαματα. ειμαι απο την ανταρσυα και περιμενω να ακουσω τις θεσεις σας και που διαφωνειται με την ανταρσυα και δεν συμμετεχετε.Πολλοι του χωρου σας οταν γινοταν η ανταρσυα λεγατε πως δεν χωραει αλλη αριστερα και τωρα πατε να κανετε τεταρτο πολο (προς το παρον μεσα στο συριζα οπως λεει ο μεγαλος τιμονιερης α.α.)μαλλον με στοχο να παρετε κομματια του συριζα ή και το "μαγαζι" ...δικαιωμα σας βεβαια αλλα περιμενω να δω ξεκαθαρες θεσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ασχετο αλλά εδώ γράφονται απίθανα πράγματα. Ο φίλος ΟΤΕτζής(?) Ανώνυμος γράφει στις 31 Μαΐου 2010 12:54 π.μ."υπογραψαν την συμβαση του οτε για χειροτερες αμοιβες των νεων εργαζομενων" Που το είδες αυτό ρε φίλε? Τι ανιστόριτα πράγματα είναι αυτά? Τι χοντροκομένα ψεύδη? Για κάνε ένα ψαξιματάκι στο net. Την συμφωνία ΣΣΕ Μαϊου 2005 της ΟΜΕ-ΟΤΕ με τον ΟΤΕ (άσε που δεν αφορά τις αμοιβές, αλλά την μονιμότητα των νεοπροσλαμβανόμενων) την ψήφισαν ΠΑΣΚΕ-ΔΑΚΕ ενώ η παράταξη του ΣΥΝ, Η Αγωνιστική Συνεργασία την χαρακτήρισε προδοτική. Υπάρχουν δεκάδες ανακοινώσεις του το αποδεικνύουν. Όπως και τα πρακτικά του 30ου Συνεδρίου της ΟΜΕ-ΟΤΕ στην Θεσσαλονίκη. Δες εδώ την σελίδα της Αγωνιστικής Συνεργασίας ΟΤΕ http://agonistiki-synergasia.blogspot.com/2005/05/blog-post_30.html
    Επίσης ο συκοφάντης Ανώνυμος της 31 Μαΐου 2010 6:39 μ.μ. συνεχίζει απτόητος τα παραμύθια του περί "ενας απο αυτους που υπεγραψαν την καταπτυστη συμφωνια για τον εσωτερικο κανονισμο του οτε ηταν ο εκλεγμενος του συνασπισμου". Μιλάμε για χοντοκομένα ψεύδη. Όταν συζητιόταν στην Βουλή η βίαιη κατάργηση του ΓΚΠ (Γενικού κανονισμού προσωπικού) Οι συνδικαλιστές του ΣΥΝ κρέμασαν απο τα Θεωρία Πανώ που έργαφε "μην πουλάτε τον ΟΤΕ" δες εδώ http://www.syn.gr/gr/keimeno.php?id=4366 Έλεος με την ΑντιΣΥΝ εμπάθεια ! Αν είσαι λοιπόν συνάδελφος στον ΟΤΕ περιμένω να ανασκευάσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή


ΑΛΛΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ