Το Ινστιτούτο του Reuters παρουσίασε την έκτη ετήσια έκθεσή (Digital News Report) που εξετάζει τις εξελίξεις και τις επισημαίνει τις αλλαγές που σημειώνονται στο χώρο της παραγωγής και της διάθεσης των ειδήσεων. Η έκθεση βασίζεται σε μια έρευνα που περιλαμβάνει στατιστικά στοιχεία που συγκεντρώθηκαν από 70.000 πολίτες από 36 χώρες απ' όλον το κόσμο, αλλά είναι εστιασμένη στην Ευρώπη. Ενδιαφέρον για την χώρα μας επικεντρώνεται στις ακραίες θέσεις που καταλαμβάνει στην κατάταξη: Είναι η χώρα στην οποία τα ΜΜΕ κατέχουν το μικρότερο ποσοστό εμπιστοσύνης, αλλά και η μοναδική χώρα στην Ευρώπη που οι πολίτες της εμπιστεύονται τις ειδήσεις από τα social media (κυρίως το facebook) σε μεγαλύτερο ποσοστό από αυτές που παρουσιάζονται στα παραδοσιακά (τύπος, τηλεόραση). Επίσης η χώρα μας κατέχει την πρωτιά στην χρήση λογισμικού που απαγορεύει ή καταργεί τις διαφημίσεις στο internet και η τελευταία στην χρήση συνδρομών σε πάροχους για ONLINE ειδήσεις. Μια παρουσίαση της έκθεσης, το παρακάτω κείμενο που αναδημοσιεύουμε από το bolg
«Ανασυγκρότηση - Συνδικαλιστική παράταξη Τεχνικών Τύπου Αθήνας – ΕΤΗΠΤΑ»:
Μόνο στην Ελλάδα εμπιστεύονται περισσότερο τα social media από τα κυρίαρχα ΜΜΕ
Οι Έλληνες είναι ο μοναδικός λαός που εμπιστεύεται περισσότερο τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε σχέση με τα παραδοσιακά μέσα, μεταξύ δέκα χωρών σε σχετικό γράφημα της ετήσιας έκθεσης Digital News Report που παρουσιάζει το Ινστιτούτο του Reuters για τη μελέτη της δημοσιογραφίας σε συνεργασία με το πανεπιστήμιο της Οξφόρδης..