ΦΩΤΙΑ ΣΤΑ ΓΕΝΙΚΑ ΕΠΙΤΕΛΕΙΑ!
Αγωνιζόμαστε για την "ΣΥσπείρωση της ΡΙΖοσπαστικής Αριστεράς" στην κατεύθυνση της κοινής δράσης στους μαζικούς χώρους και τα κοινωνικά κινήματα, και παράλληλα για την πολιτική της συγκρότηση σε ένα ενιαίο αμεσοδημοκρατικό πολιτικό φορέα

Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2020

Ο «Μαρξισμός» καλά κρατάει στην ...Κίνα!



Στην επέτειο των 5 χρόνων από την πρώτη εκλογή του ΣΥΡΙΖΑ, ο Αλέξης - κάνοντας πράξη το αυτοαναφορικό σύνθημα “πάρε τον Σύριζα στα Χέρια σου” - ξεκίνησε τις διαδικασίες για την αλλαγή του «brand name» στο αρχηγικό του κόμμα, πριν απ’ το συνέδριο και μετά την αποτυχία της εκστρατείας για την μαζικοποίησής του.

1. Ετοιμάζουν βαφτίσια στον ΣΥΡΙΖΑ;
2. ΣΥΡΙΖΑ: Οι «53» λένε όχι σε αλλαγή ονόματος και γραμμής
3. «Βαφτίσια» για τον ΣΥΡΙΖΑ -Ποια ονόματα έχουν πέσει στο τραπέζι

Η υπόθεση θυμίζει την εκστρατεία αλλαγής ονόματος για μια περίοδο τριών ετών από το 1982 έως το 1984, όπου τα Datsun έγιναν Nissan. Στην πραγματικότητα, η κίνηση αλλαγής του ονόματος του κόμματος του Αλέξη, είναι μια κυνική παραδοχή της αποτυχίας του εγχειρήματος του ΣΥΡΙΖΑ με όρους νεοφιλελεύθερης επιχειρηματικότητας. Όταν μπροστά σε έναν επιχειρηματία είναι η χρεωκοπία της επιχείρησής του, είναι γνωστά αυτά που μπορεί να κάνει:

- Να αλλάξει «brand name»
- Να αντικαταστήσει «στελεχικό προσωπικό» με νέα πρόσωπα, ικανά για τις νέες ανάγκες,
- Να πάρει «δάνεια» απ’ όπου βρει, πράγμα που ήδη έκανε ο Αλέξης απ’ το ΠΑΣΟΚ, που έχει αναξιοποίητα αποθέματα…
και άλλα παρόμοια.

Ο Αλέξης, δεν κάνει κάτι διαφορετικό.

Γνωρίζει ότι τα προϊόντα που πουλάει το μαγαζί του, έχουν αποδειχτεί φτηνιάρικα, “κινεζιές” που λέγανε πριν αρκετά χρόνια στην αγορά. Της ίδιας ποιότητας προϊόντα θα συνεχίζει να πουλάει ο Αλέξης. Δεν είναι ικανός για να κάτι άλλο... Γιαυτό αλλάζει το όνομα. Μια πρακτική δοκιμασμένη την δεκαετία του 70.

Τότε, αρκετές εταιρείες που παρήγαγαν ρολόγια, προσπαθούσαν να αποκτήσουν ένα «brand name» που να μοιάζει με το ...όνομα της Seiko που ήταν η πιο φημισμένη εταιρεία εκείνη την εποχή. Η δυσκολία που έχει ο Αλέξης σήμερα, είναι ότι στο χώρο της επιχειρηματικής του δραστηριότητας δεν υπάρχει μια αντίστοιχη ...Seiko. Γιαυτό ίσως καταφύγει στα εισαγωγικά στις παύλες ή τις παρενθέσεις, παράδοση γνωστή και εφαρμοσμένη από τον μακαρίτη τον ΣΥΝασπισμό...



Σε αντίθεση με τον Αλέξη οι κινέζοι κομμουνιστές δεν έχουν καμία ανάγκη να αλλάξουν το «brand name» τους. Είναι η Seiko του ...κομμουνισμού. Είναι η χώρα όπου σχεδόν 90% των νέων Κινέζων (τα μεγαλύτερα ποσοστά στις μικρότερες ηλικίες), δηλώνουν πίστη στον μαρξισμό.
Αν δεν το πιστεύεται, μια ματιά εδώ σε μια σχετικά πρόσφατη έρευνα:



2 σχόλια :


ΑΛΛΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ