Στην επέτειο των 5 χρόνων από την πρώτη εκλογή του ΣΥΡΙΖΑ, ο Αλέξης - κάνοντας πράξη το αυτοαναφορικό σύνθημα “πάρε τον Σύριζα στα Χέρια σου” - ξεκίνησε τις διαδικασίες για την αλλαγή του «brand name» στο αρχηγικό του κόμμα, πριν απ’ το συνέδριο και μετά την αποτυχία της εκστρατείας για την μαζικοποίησής του.
1. Ετοιμάζουν βαφτίσια στον ΣΥΡΙΖΑ;
2. ΣΥΡΙΖΑ: Οι «53» λένε όχι σε αλλαγή ονόματος και γραμμής
3. «Βαφτίσια» για τον ΣΥΡΙΖΑ -Ποια ονόματα έχουν πέσει στο τραπέζι
Η υπόθεση θυμίζει την εκστρατεία αλλαγής ονόματος για μια περίοδο τριών ετών από το 1982 έως το 1984, όπου τα Datsun έγιναν Nissan. Στην πραγματικότητα, η κίνηση αλλαγής του ονόματος του κόμματος του Αλέξη, είναι μια κυνική παραδοχή της αποτυχίας του εγχειρήματος του ΣΥΡΙΖΑ με όρους νεοφιλελεύθερης επιχειρηματικότητας. Όταν μπροστά σε έναν επιχειρηματία είναι η χρεωκοπία της επιχείρησής του, είναι γνωστά αυτά που μπορεί να κάνει:
- Να αλλάξει «brand name»
- Να αντικαταστήσει «στελεχικό προσωπικό» με νέα πρόσωπα, ικανά για τις νέες ανάγκες,
- Να πάρει «δάνεια» απ’ όπου βρει, πράγμα που ήδη έκανε ο Αλέξης απ’ το ΠΑΣΟΚ, που έχει αναξιοποίητα αποθέματα…
και άλλα παρόμοια.
Ο Αλέξης, δεν κάνει κάτι διαφορετικό.