Τον Iούνιο η Facebook, κυκλοφόρησε ένα ενημερωτικό δελτίο το οποίο τυπικά απευθυνόταν σε startups, μαζί με μια ανακοίνωση για την Libra, το ψηφιακό νόμισμα που σχεδιάζει να κυκλοφορήσει το 2020 μέσω ενός μη κερδοσκοπικού οργανισμού που ονομάζεται “
Libra Association”. Σε αυτόν τον οργανισμό συμμετέχουν και 28 επιχειρήσεις και ακαδημαϊκά ιδρύματα, μεταξύ των οποίων Andreessen Horowitz, Lyft, Mastercard, PayPal, Uber, Visa και η Spotify.
Τα ιδρυτικά μέλη του Libra Association δραστηριοποιούνται σε τομείς όπως τεχνολογία, marketplaces, τηλεπικοινωνίες, blockchain, μη κερδοσκοπικά κεφάλαια και venture capital και το καθένα απ’ αυτά θα πρέπει να επενδύσει το ελάχιστο $10 εκατ. στο Libra, ένα ποσό που μπορεί να θεωρηθεί ως μια μέτρια επένδυση που επιτρέπει την πρόσβαση σε 2,3 δισεκατομμύρια χρήστες. Το libra θα απευθύνεται και σε άτομα ( που δεν έχουν τραπεζικό λογαριασμό ή δεν έχουν πρόσβαση σε χρήματα μέσω των κινητών τηλεφώνων ή σε μια κάρτα πληρωμών. Αυτό θεωρείται σημαντικό πλεονέκτημα για κάποιες εταιρείες που συμμετέχουν στο εγχείρημα όπως η Spotify
Για το τι είναι η Lipra, μερικές πληροφορίες
[εδώ]:
Μόλις ανακοινώθηκε η Libra, άρχισαν οι αντιδράσεις. Η πρόεδρος της Επιτροπής Οικονομικών Υπηρεσιών της Καλιφόρνια, Maxine Waters, εμφανίστηκε στο CNBC δύο ημέρες μετά την ανακοίνωση της Libra και δήλωσε "
είναι σαν να ξεκινάς μια τράπεζα χωρίς να χρειάζεται να κάνουμε τίποτα για αυτό" δήλωσε και πρόσθεσε "
δημιουργούν το δικό τους ψηφιακό νόμισμα και αυτό πρόκειται να αποτελέσει μια εναλλακτική λύση για το δολάριο".