Την ώρα που άνθρωποι χάνουν το σπίτι τους για χρέη που δεν μπορούν να
πληρώσουν, το μεγαλύτερο χρέος ιδιώτη προς την Εφορία σβήνεται από τον χάρτη
-
Διαβάστε περισσότερα »
Πριν από 24 δευτερόλεπτα
































+0.5 ή -0.5 για όλους λιγο πολυ
ΑπάντησηΔιαγραφήστα ορια του στατιστικού λάθους
συμπερασμα; χμ... οσοι ψάχνουν
στις δημοσκοπίσεις να βρουν "αληθειες" ή
"μηνυματα" μαλλον θα ατυχήσουν.
εκτος αν αναπαράξουν με αριστερό λόγο
το δεξιο σχολιασμό.
Είναι δυνατόν με 13,5+6,5+ 3,5 +3,0 + 1,5 = 28% (πολίτες που αυτοπροσδιορίζονται ως αριστεροί)να περνάει το μνημόνιο;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάποιοι ή όλοι πρέπει να ντρέπονται!!!