ΦΩΤΙΑ ΣΤΑ ΓΕΝΙΚΑ ΕΠΙΤΕΛΕΙΑ!
Αγωνιζόμαστε για την "ΣΥσπείρωση της ΡΙΖοσπαστικής Αριστεράς" στην κατεύθυνση της κοινής δράσης στους μαζικούς χώρους και τα κοινωνικά κινήματα, και παράλληλα για την πολιτική της συγκρότηση σε ένα ενιαίο αμεσοδημοκρατικό πολιτικό φορέα

Σάββατο 15 Μαΐου 2010

Ενημέρωση από την εκδήλωση της Νεολαία ΚΟΕ στην Πάτρα


Πραγματοποιήθηκε χθες (Πέμπτη 13 Μάη) με την συμμετοχή πάνω από 400 ατόμων στην Πλατεία Γεωργίου, η ανοιχτή συγκέντρωση της Νεολαίας ΚΟΕ με ομιλητές τον Αλέκο Αλαβάνο και τον Χρήστο Κατσούλα. Ιδιαίτερη συμμετοχή είχαν και οι θαμώνες των καφενείων οι οποίοι διέκοψαν τις συζητήσεις τους και παρακολουθούσαν με προσοχή τις τοποθετήσεις των ομιλητών και ιδιαίτερα τα σημεία εκείνα που απευθύνονταν προς στους ψηφοφόρους του ΠΑΣΟΚ.


1. Αποσπάσματα από την ομιλία του Α.Αλαβάνου  (μέρος Ι)

2. Αποσπάσματα από την ομιλία του Α.Αλαβάνου (μέρος ΙΙ)
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η τοποθέτηση του Α. Αλαβάνου στο ερώτημα: Αν φύγει η κυβέρνηση του Γ. Παπανδρέου, ποία κυβέρνηση θα έρθει στην θέση της.


3. Η ομιλία του Χ. Κατσούλα





Μετά την εκδήλωση η συζήτηση συνεχίστηκε στο πολιτικό - πολιτιστικό στέκι ΑΒΑΝΤΙ, Ερεσού και Ηφαίστου με την συνοδεία ποτού και φαγητού... 

Στάση πληρωμών...
Και μιας και αναφερόμαστε στην Πάτρα, θα θέλαμε να σας υπενθυμίσουμε ότι δεν πληρώνουμε διόδια στον δρόμο Κορίνθου -Πατρών. Η διαδικασία είναι απλή: Λέμε στον υπάλληλο του ταμείου ότι αρνούμαστε να πληρώσουμε. Σημειώνει τον αριθμό του αυτοκινήτου μας και μετά ανοίγει την μπάρα για να περάσουμε. 

Η άρνηση πληρωμών σε αυτό τον δρόμο έχει πάρει μαζικά χαρακτηριστικά. Την τελευταία φορά που περάσαμε είδαμε ότι και στο διπλανό ταμείο να συμβαίνει ακριβώς το ίδιο πράγμα και ο υπάλληλος να βγαίνει από το γκισέ του για να σημειώσει τον αριθμό των πινακίδων του αυτοκινήτου. Ένας υπάλληλος μάλιστα, όταν του είπαμε ότι αρνούμαστε να πληρώσουμε διόδια μας, μας πήρε τον αριθμό και μας είπε και "ευχαριστώ''!...

9 σχόλια :

  1. ΕΚΛΗΣΗ Π.Κ.ΣΥΝ ΠΑΤΗΣΙΩΝ
    http://syrizapatisia.wordpress.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ένα σχόλιο για το τελευταίο που γράφεις, για τα διόδια: Η διαδικασία ήταν όντως αυτή μέχρι πριν λίγους μήνες, αλλά επειδή γινόταν όλο και συχνότερα τώρα έχουν δώσει εντολή στους υπαλλήλους να κρατούν κλεισμένη την μπάρα μέχρι να έρθει αστυνομία για να πάρει τα στοιχεία του οδηγού... Αυτό φυσικά είναι παράνομο και ο οδηγός έχει κάθε δικαίωμα να κάνει μήνυση ή να σηκώσει μόνος του την μπάρα και να περάσει, δεν του κάνουν τίποτα (το έχω κάνει).
    Πάνος Δ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σχόλιο της ΚΟΕ για δημοσιεύματα σχετικά με το Μέτωπο Ανατροπής και Αλληλεγγύης, 17/5/2010

    Στην Κυριακάτικη Αυγή δημοσιεύτηκε άρθρο με τίτλο «το Μέτωπο παίζει με τα όρια του ΣΥΝ και του ΣΥΡΙΖΑ». Στόχος του άρθρου είναι να αποδείξει ότι το Μέτωπο οργανώνει «σχέδιο διάσπασης» του ΣΥΡΙΖΑ. Πέραν της δίκης προθέσεων και των εικασιών (που παραμένουν στο επίπεδο της υποκειμενικής αντίληψης), επιστρατεύεται ένα «γεγονός»: Η αποστροφή του Χ. Κατσούλα, στελέχους της ΚΟΕ από πρόσφατη ομιλία που έκανε στην Πάτρα. «Δεν μας εκφράζει η αριστερά που βρίσκεται στη Βουλή, είπε το στέλεχος της ΚΟΕ». Κατά διαβολική σύμπτωση, ακριβώς το ίδιο «γεγονός» αναφέρεται και σε σχόλιο του Φ.Π. στην Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία. Επίσης, κατά διαβολική σύμπτωση, το «γεγονός» αυτό διαδίδεται εδώ και μέρες από γνωστούς κύκλους, προσπαθώντας να αποδείξει ότι εφαρμόζεται σχέδιο διάσπασης του ΣΥΡΙΖΑ. Η συντονισμένη αυτή αναπαραγωγή συνεχίζεται και σήμερα από άλλο εκδοτικό συγκρότημα.

    Η ατυχία των εμπνευστών αυτής της εκστρατείας, είναι ότι πρόκειται για ανύπαρκτο «γεγονός». Ο καθένας μπορεί να ανατρέξει στην βιντεοσκοπημένη ομιλία που κυκλοφορεί ολόκληρη στο διαδίκτυο. Η φράση (εντός εισαγωγικών μάλιστα), ποτέ δεν εκστομίστηκε. Οπότε οι προπαγανδιστές της διάσπασης ας περιοριστούν στα σενάρια, στους μύχιους πόθους και στην εσωστρεφή αναζήτηση των χρήσιμων κακών. Όσο για το τι είναι και τι θέλει το Μέτωπο Ανατροπής και Αλληλεγγύης και ποια είναι η επιδίωξη της ΚΟΕ, θα κατατεθεί ανοικτή και δημόσια πρόταση στη συγκέντρωση της 27/5.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ Πάνο Δ.

    Προχθές πέρασα από τα διόδια, είπα ότι δεν πληρώνω, που πήραν τον αριθμό κυκλοφορίας του αυτοκινήτου και άνοιξαν την μπάρα για να περάσω!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι να πω, μακάρι να άλλαξαν πολιτική, δεν το έχω κάνει τόσο πρόσφατα, πάντως επειδή το κάνω αρκετό καιρό, τους τελευταίους 1-2 μήνες η διαδικασία είναι όπως την περιγράφω πιο πάνω, δεν ανοίγουν την μπάρα αν δε δώσεις στοιχεία. Ο λόγος είναι ότι με τον αριθμό κυκλοφορίας δεν μπορούν να κάνουν τίποτα, καθώς κάλλιστα το αυτοκίνητο μπορεί να είναι δανείκο! Αυτό μου το έχει πει υπάλληλος όταν τον ρώτησα γιατί ζητά στοιχεία... Παρεμπιπτόντως, σουρεάλ διάλογος με υπάλληλο την τελευταία φορά που είπα ότι δεν πληρώνω: "-Δώστε μου μια ταυτότητα" "-Γιατί;" "-Έτσι λέει ο νόμος" "-Ποιος νόμος είναι αυτός;" "-Ο νόμος της εταιρείας (!)" "-Δεν ήξερα ότι η Ολυμπία Οδός νομοθετεί". Κατέληξα να σηκώσω μόνος μου την μπάρα ενώ οι υπάλληλοι φώναζαν ότι αυτό δεν επιτρέπεται, ότι με γράφει η κάμερα και ότι θα με πιάσει η αστυνομία πιο κάτω... Μιλάμε για προσπάθεια τρομοκράτησης με κάθε τρόπο, σε αστείο βαθμό καθώς τίποτα από όσα μου είπαν δεν ισχύει (η αστυνομία δεν εμπλέκεται σε καμία περίπτωση, παρά μόνο αν τους καλέσει κάποιος για να πάρει στοιχεία, όπως και σε κάθε διένεξη μεταξύ ιδιωτών). Σε κάθε περίπτωση, μη δώσετε ταυτότητα ή στοιχεία, γιατί θα σας έρθει στο σπίτι επιστολή ότι πρέπει να πληρώσετε. Και πάλι βέβαια δε γίνεται τίποτα (τουλάχιστον μέχρι σήμερα δεν έχουν κινηθεί νομικά από όσο ξέρω), αλλά γιατί να τους διευκολύνετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. 1. Η πληρωμή των διοδίων αφορά την χρήση του δρόμου. Αν ο δρόμος δεν είναι κατασκευασμένος δεν μπορεί να σου παίρνουν διόδια. Εξάλλου, σε όλες τις άλλες περιοχές (π.χ. Εγνατία οδός) πρώτα κατασκευάζεται ο δρόμος και μετά παίρνουν διόδια.
    Την κίνηση για μη πληρωμή διοδίων στο δρόμο ΠΑΤΡΑ - ΚΟΡΙΝΘΟΥ στηρίζει και ο δικηγορικός σύλλογος της Πάτρας, όπως και άλλοι φορείς.

    2. Δεν δίνουμε στοιχεία ούτε ζητάνε οι υπάλληλοι των διοδίων στοιχεία. Μόνο τον αριθμό κυκλοφορίας του Αυτοκινήτου καταγράφουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμε από πάνω, σου λέω ότι μου έχει συμβεί ΠΟΛΛΕΣ φορές. Εφόσον δεν ξέρεις, γιατί επιμένεις ότι "δε ζητάνε στοιχεία"; Λες να λέω ψέματα; Αν ναι, γιατί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Επίσης, για το πρώτο που λες, δεν είναι μόνο αυτό το θέμα... είναι και ότι είναι παράλογο αυτό που γίνεται. Πληρώνουμε και τέλη κυκλοφορίας και διόδια. Στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες υπάρχει ή το ένα ή το άλλο. Συν τους φόρους που πληρώνουμε για τα καύσιμα (κι αυτά ουσιαστικά "τέλη κυκλοφορίας" είναι). ΠΟΣΑ θα πληρώσουμε πια για να κυκλοφορούμε στους "εθνικούς" δρόμους; Με ποια λογική χρειάζονται για την ελλιπέστατη συντήρηση και των άλλων εθνικών οδών τόσα χρήματα; Βάλτε 2.90 ευρώ επί πόσα οχήματα περνούν τη μέρα από την Αθηνών-Κορίνθου... Τα διόδια είναι ίσως λογικό να υπάρχουν στην αρχή, μετά την κατασκευή του δρόμου, για να καλυφθεί το ποσό κατασκευής τους, αλλά μετά θα έπρεπε να μειώνονται μέχρι ένα συμβολικό ποσό (που είναι και αυτό που χρειάζεται για τη συντήρησή τους). Αντίθετα, εδώ συνεχώς αυξάνονται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μια και ο λόγος για τα διόδια...
    Γιατί στην Αττική Οδό (που λένε ότι η είσπραξη διοδίων δεν προγραμματίστηκε για πληρωμή τμήματος χρήσης της οδού) δεν απαιτούμε μειωμένη πληρωμή τιμήματος για τα τμήματα που αποδεδειγμένα είναι τμήμα χρήσης της Αττικής Οδού,όπως π.χ. μπαίνεις Κάντζα και βγαίνεις Αεροδρόμιο ή μπαίνεις Αγ. Παρασκευή και βγαίνεις Καισαριανή ή μπαίνεις Φυλή και βγαίνεις Ασπρόπυργο...κ.ο.κ.;

    ΑπάντησηΔιαγραφή


ΑΛΛΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ