Στο παρελθόν είχαμε ασχοληθεί με αυτό το θέμα και είχαμε διατυπώσει την άποψη ότι η βελτίωση των ηλεκτρονικών μέσων του ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι θέμα τεχνικών επιλογών αλλά πολιτικών. Η μιζέρια της Γραμματείας και οι μικροπολιτικές που ηγεμονεύουν στην διαμόρφωση των πολιτικών του επιλογών δεν μπορεί παρά να αντικατοπτρίζονται και στα μέσα ενημέρωσης που διαθέτει. Αν και έχουν γίνει προσπάθειες για να αντιμετωπιστούν με «επαγγελματικό» τρόπο κάποια ζητήματα, το αποτέλεσμα είναι μηδαμινό. Πιο ακραίο παράδειγμα είναι το ΣΥΡΙΖΑ web TV.
Στην πρώτη σελίδα της ιστοσελίδας του ΣΥΡΙΖΑ (www.syriza.gr) προβάλλονται σε εξέχουσα θέση τα video που έχουν γυριστεί από επαγγελματίες. Και πράγματι κάποια από αυτά είναι αξιόλογα. Όμως η επισκεψιμότητά τους είναι ασήμαντη. Θέματα που βρίσκονται σε αυτή την θέση αρκετές βδομάδες δεν τα βλέπουν ούτε 500 αναγνώστες!
Παρουσιάζουμε συγκριτικά στοιχεία για την … «Web TV του ΣΥΡΙΖΑ» με τα ερασιτεχνικά βιντεάκια που δημοσιεύουμε στην ιστοσελίδα μας και αφήνουμε τον αναγνώστη να βγάλει μόνος του τα συμπεράσματα:
Αν θέλετε να έχετε παραπάνω στοιχεία, μπορείτε να βρείτε εδώ, για την ΕΟΣ: http://www.youtube.com/user/eossyriza#p/u και για τον ΣΥΡΙΖΑ: http://www.youtube.com/user/syriza09#p/u
Σε περίοδο οικονομικής κρίσης αν χρειαστεί να εκποιήσουμε την ιστοσελίδα μας - αν και δεν έχουμε δαπανήσει ούτε ένα ευρώ μέχρι σήμερα - θα εισπράξουμε περισσότερα από τον ΣΥΡΙΖΑ αλλά και από τον ΣΥΝασπισμό αν αναγκαστούν να κάνουν το ίδιο για τις δικές τους ιστοσελίδες. Δεν γνωρίζουμε όμως πόσα έχουν ξοδέψει μέχρι σήμερα για να δούμε αν τουλάχιστον βγάλουν τα έξοδά τους ή αν θα μπουν χοντρά μέσα από αυτές τις επενδύσεις τους...
(στοιχεία από το http://bizinformation.org/gr/)
Σε αυτές τις εκτιμήσεις συνηγορούν και τα στοιχεία που παρουσιάζει η ιστοσελίδα (http://www.alexa.com/) που συνεχίζει να έχει σε καλύτερη σειρά κατάταξης στην αναγνωσιμότητα στη χώρα μας την ιστοσελίδα της ΕΟΣ σε σχέση με τις ιστοσελίδες του ΣΥΡΙΖΑ και του ΣΥΝασπισμού.