28 Σεπτέμβρη 2009
Βρισκόμαστε στο μέσο μιας προεκλογικής καμπάνιας, ιδιαίτερα κρίσιμης για την Αριστερά και τον ΣΥΡΙΖΑ. Και αντί να λύνονται μια σειρά από προβλήματα που πληγώνουν συστηματικά τον ΣΥΡΙΖΑ, στα μάτια των μελών του και της κοινωνίας, απεναντίας τα βλέπουμε να μεγεθύνονται.
Ένα από αυτά είναι της πλουραλιστικής εκπροσώπησης στα ΜΜΕ. Ένα πρόβλημα που ενάμιση χρόνο τώρα παραπέμπεται στις καλένδες. Ένα πρόβλημα που η οργάνωση και η λειτουργία του Γραφείου Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ θα το είχε λύσει. Ένα πρόβλημα που παραμένει παρά τις αποφάσεις που έχουν παρθεί στην 1η και στην 2η Πανελλαδική Συνδιάσκεψη του ΣΥΡΙΖΑ, στην Πανελλαδική Σύσκεψη του Ιουλίου αλλά και τις πρόσφατες αποφάσεις της Γραμματείας του ΣΥΡΙΖΑ για προεκλογική καμπάνια με συλλογική ηγεσία που θα διασφαλιζόταν και από την πλουραλιστική εκπροσώπηση στα ΜΜΕ. Στο ίδιο κλίμα όλων των παραπάνω αποφάσεων ήταν και η συζήτηση που έγινε στην Επιτροπή Πολιτικού Σχεδιασμού και ΜΜΕ όπου όλοι συμφώνησαν ότι πρέπει να γίνει παρέμβαση ώστε να υπάρξει πλουραλιστική εκπροσώπηση του ΣΥΡΙΖΑ στα ΜΜΕ, με στόχο –έστω και λίγες μέρες πριν τις εκλογές- να μην μονοπωλήσουν την παρουσία του ΣΥΡΙΖΑ στην τηλεόραση οι… συνήθεις ύποπτοι.