Ferrari 2 σε 1, για όλα τα γούστα |
όταν οι μαρκετίστες κάνουν πολιτική
(ένας σχολιασμός στο άρθρο «H Αριστερά πρέπει να ανακτήσει το όνομά της»)
Πολλοί συγχέουν το branding με το marketing.
Το Branding αναφέρεται στη στρατηγική μιας εταιρείας ενώ το marketing στις τακτικές που θα ακολουθηθούν για να εφαρμοστεί αυτή η στρατηγική. Έτσι λοιπόν το branding προηγείται του marketing. Και είναι μία διαδικασία δυναμική και μη-γραμμική. Είναι η ομπρέλα!
Το Marketing είναι αυτό που κάνει τους ανθρώπους να αγοράσουν ένα προϊόν/υπηρεσία, ενώ το Branding είναι αυτό που κάνει τους ανθρώπους να συνδέονται με ένα προϊόν/υπηρεσία, που κάνει τους ανθρώπους να θυμούνται ένα προϊόν/υπηρεσία, που κάνει τους ανθρώπους να εμπιστεύονται μία εταιρεία, που κάνει τους ανθρώπους fun μιας εταιρείας.
(Δήμητρα Ζερβάκη, ειδική σε θέματα General Manager & Business Coach, συμβουλεύει, εκπαιδεύει και μανατζάρει brands ώστε να βρουν το δικό τους VANTAGE ANGLE, τη δική τους ιδανική οπτική γωνία δράσης)
Ως ειδικός στο θέμα, ο Στάθης Σταυρόπουλος γράφει τις απόψεις του για το πως θα πρέπει να διασωθεί το “brand name” της Αριστεράς. Για να σχεδιάσει την “ομπρέλα” που περιγράφει η Δήμητρα Ζερβάκη, ακολούθησε την συμβουλή του γνωστού Νομπελίστα συγγραφέα John Steinbeck «Οι Ιδέες είναι σαν τα κουνέλια. Παίρνετε ένα ζευγάρι, μαθαίνετε πώς να το διαχειρίζεστε και πολύ σύντομα έχετε μία δωδεκάδα!»