...« Η κάνναβη σε σχέση με το αλκοόλ (ανταγωνιστικό προϊόν) δεν προσφέρει κέρδος στους εμπόρους αν νομιμοποιηθεί. Ο καθένας μπορεί να καλλιεργήσει κάνναβη στο σπίτι του. Το ζήτημα είναι καθαρά οικονομικό. Το εμπόριο κάνναβης υπάρχει μόνο επειδή είναι παράνομη. Για αυτό το λόγο παραμένει και στην παρανομία. Η κάνναβη έχει και ιατρική χρήση και μάλιστα με σημαντικά αποτελέσματα ακόμα και για τον καρκίνο. Απέναντί της όμως έχει εταιρείες αλκοόλ, νάιλον, χαρτιού κ.α.. Ένα μεγάλο τραστ οικονομικών συμφερόντων που θα πάθουν ζημιά από την απελευθέρωση της»…
Όποιος πιστεύει στο TINA να αφήσει κι ένα λουλούδι στον τάφο της Θάτσερ...
-
Το 2012 και το 2015, ακόμα και το 2019, ο Αλ. Τσίπρας δεν χρειαζόταν να
εκβιάζει για τη λαϊκή ψήφο. Την είχε στο τσεπάκι του με ένα καθαρό πολιτικό
αφήγη...
Πριν από 10 δευτερόλεπτα






























Στην Ελλάδα, το κράτος έχει αποφασίσει την αποποινικοποίηση εδώ και χρόνια, απλά φοβάται το πολιτικό κόστος και προχωράει με βήματα χελώνας. Είναι γελοίο, αλλά έτσι προχωρούν τα πράματα εδώ
ΑπάντησηΔιαγραφή