ΦΩΤΙΑ ΣΤΑ ΓΕΝΙΚΑ ΕΠΙΤΕΛΕΙΑ!
Αγωνιζόμαστε για την "ΣΥσπείρωση της ΡΙΖοσπαστικής Αριστεράς" στην κατεύθυνση της κοινής δράσης στους μαζικούς χώρους και τα κοινωνικά κινήματα, και παράλληλα για την πολιτική της συγκρότηση σε ένα ενιαίο αμεσοδημοκρατικό πολιτικό φορέα

Τετάρτη 31 Μαρτίου 2010

Tα «παιδιά του Δεκέμβρη» είναι εδώ!

(μια απάντηση στο δημοσίευμα της «πεντανόστιμης»: «που είναι τα παιδιά του Δεκέμβρη;», το οποίο αναδημοσιεύτηκε και σε άλλες ιστοσελίδες)

Χθες Μεγάλη Τρίτη, όπως γίνεται τον τελευταίο καιρό κάθε Τρίτη, οργανώθηκε συλλαλητήριο στα προπύλαια του Πανεπιστημίου Αθηνών και ακολούθησε πορεία στην Βουλή. Διοργανωτές ήταν η ΑΔΕΔΥ, η πρωτοβουλία πρωτοβαθμίων σωματείων αλλά και πολιτικές οργανώσεις της Αριστεράς κυρίως από τον χώρο του ΣΥΡΙΖΑ και της ΑΝΤΑΡΣΥΑ. Σχεδόν όσα ΜΜΕ μετέδωσαν την είδηση, αναμετέδωσαν το δελτίο τύπου του ΑΠΕ ΜΠΕ, το οποίο περιέγραφε την κατάσταση κάπως έτσι:

Συλλαλητήριο διαμαρτυρίας στα Προπύλαια ενάντια στην οικονομική - εισοδηματική πολιτική της κυβέρνησης πραγματοποίησαν το απόγευμα η ΑΔΕΔΥ, και εργαζόμενοι και νεολαίοι μέλη πρωτοβάθμιων σωματείων του ιδιωτικού και δημόσιου τομέα καθώς και πολιτικών σχηματισμών ( ΣΥΡΙΖΑ, ΑΝΤΑΡΣΥΑ) στο πλαίσιο των κινητοποιήσεων που προετοιμάζει η ΑΔΕΔΥ, η οποία αναμένεται να προκηρύξει νέα 24ωρη απεργία στο δεύτερο 15νθήμερο του Απριλίου.

Οι διαδηλωτές πραγματοποίησαν πορεία προς τη Βουλή μέσω Ομονοίας και Σταδίου εκφράζοντας την αντίθεσή τους για την "στοχοποίηση των δημοσίων υπαλλήλων" και τις αναμενόμενες αρνητικές εξελίξεις στο εισοδηματικό. Ειδικότερα ζήτησαν την ακύρωση των δύο προηγούμενων " αντεργατικών - αντιλαϊκών - κυβερνητικών πακέτων μέτρων" και δήλωσαν ότι δεν θα δεχθούν το νέο πακέτο το οποίο όπως είπαν " θα διαλύσει το ασφαλιστικό και τις εργασιακές σχέσεις λόγω δεσμεύσεων προς την ΕΕ και το ΔΝΤ".
 

Δήλωσαν ότι οι απεργιακές κινητοποιήσεις θα συνεχιστούν ενάντια στα μέτρα περικοπής μισθών και επιδομάτων αλλά και τις συγχωνεύσεις και ιδιωτικοποιήσεις δημοσίων υπηρεσιών και οργανισμών που δρομολογεί η κυβέρνηση το επόμενο διάστημα. 

Η πραγματική εικόνα όμως ήταν διαφορετική. Οι διαδηλωτές δεν έφταναν ούτε τις δύο χιλιάδες. Αν και καλούσε η ΑΔΕΔΥ, το σωματείο  των σερβιτόρων είχε σαφώς τον περισσότερο κόσμο! Ελάχιστος κόσμος από τον ΣΥΡΙΖΑ (κυρίως από τις συνιστώσες) και από την ΑΝΤΑΡΣΥΑ. Η συντριπτική πλειοψηφία ήταν νεαροί από τον αντιεξουσιαστικό χώρο, οι οποίοι έδωσαν και τον τόνο στην πορεία. Αν κάποιος είχε διαβάσει το κάλεσμα της ΑΔΕΔΥ για το σημερινό συλλαλητήριο και έτυχε να βρεθεί εκεί, θα σχημάτιζε την εντύπωση πως είναι μια αναρχική οργάνωση που συσπειρώνει στις γραμμές της τον "ανθό" της ελληνικής κοινωνίας...

10 σχόλια :

  1. --οπως πάντα τεκμηριωμένες οι αναρτήσεις σας-ενα βιντεο χιλιες λέξεις.....
    -τώρα δεν ξερω αν αποτελει απάντηση στα ερωτήματα που εθεσα, εν μερει ναι,υπάρχουν τα χειροπιαστα στοιχεια που παρουσιάζετε
    -ισως σε λιγο καιρο η ιδια η ζωή να δωσει τις δικες της απαντήσεις
    -για την αριστερα ,εμενα θα μου εφτανε απο ΣΥΡΙΖΑ
    μια πειστική ανακοινωση-μικρή ανάλυση ,για την κοινωνια που ρωτάει και βρίσκεται σε συγχιση[και θα την κρατουν σε απογνωση και συγχιση]
    καλή συνεχεια και καλη....ανάσταση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. για να τα λέμε και ακριβώς: το πανώ της ΚΟΕ είχε από πίσω τουλάχιστον όσους το πανώ του ΔΣΡΑ. Άλλες συνιστώσες που οργανωμένα κατέβηκαν ήταν μόνο η ΔΕΑ, που είχε 5-10 πλακάτ. Οι άλλες απαξίωσαν να κάνουν και αυτό. Κατονομάζω ΚΟΕ-ΔΕΑ, γιατί το αόριστο "συνιστώσες" ανακατεύει πορτοκάλια με λεμόνια.
    Τέλος, νομίζω η ΑΔΕΔΥ δεν καλούσε,παρότι ο Παπασπύρος φάνηκε στην πορεία. Μόνο πρωτοβάθμια και η πορεία ενώθηκε με μια άλλη, που καλούσε για το περιστατικό της απόλυσης άνευ αποζημίωσης και της δολοφονικής επίθεσης στην απολυμένη από την αλυσίδα Via Vai, ιδιοκτησίας Καρέζου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ανώνυμε,

    1. Τα πράγματα με τα μπλοκ των οργανώσεων είναι όπως τα περιγράφεις. Όμως υπήρχε και κάποιος οργανωμένος κόσμος που δεν είχε κατέβει με τα κομματικά πανό. Ήταν και ελλάχιστοι ΣΥΝασπιστές που απορούσαν γιατί δεν κατέβηκε ο δικός τους κόσμος.

    2. Στην συγκέντρωση καλούσε η ΑΔΕΔΥ. Το έγραφαν εφημερίδες της Δευτέρας και το είπαν και κάποιοι ραδιοφωνικοί σταθμοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με κάθε καλή διάθεση ρωτάω... Που ακριβώς είναι η απάντηση στα ερωτήματα της πεντανόστιμης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ρωτάω γιατί δεν είδα κάποιο πλακάτ ή πανό σχετικά με την δολοφονία στα Πατήσια... Ή μάλλον είδα... Κατά τις 20:15 στην πλατεία Συντάγματος από καμμιά 80αριά Αφγανούς πρόσφυγες με κεριά και πλακάτ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ΡΗΓΑ,

    Η απάντηση είναι ότι τα "παιδιά του Δεκέμβρη" δεν κάθονται στα σπίτι τους και δεν κρίνουν τα πράγματα από το καναπέ τους ή από το πληκτρολόγιο του H/Υ τους, αλλά συνεχίζουν να είναι κοινωνικά δρώντα άτομα. Και μάλιστα οι πολιτικές δράσεις και οι πρακτικές τους έχουν μαζικά χαρακτηριστικά που δεν μπορούν να αποκτήσουν αρκετές από τις οργανωμένες δυνάμεις της αριστεράς.

    Προφανώς η τοποθέτηση της «πεντανόστιμης» κινείται στο ίδιο κλίμα που κινούνται και άλλα δημοσιεύματα που αυτά που γράφουν είναι απλώς υποκριτικά και θέλουν να συκοφαντήσουν την εξέγερση του ΔΕΚΕΜΒΡΗ. Ας δούμε μερικά από αυτά:

    1. Από την ιστοσελίδα «ΑΝεμος»

    Εσείς μιλάτε για χρέη και για μέτρα...

    Αυτοί μιλάνε για ΖΩΕΣ:
    • πού ειναι τα παιδιά του Δεκέμβρη?
    • 15χρονοι νεκροί, Α και Β κατηγορίας....
    • εκτός από χρεωμένοι είμαστε και υποκριτές (αναντάμ παπαντάμ)
    • Η εβδομάδα των 15 Ετών και των Παθών

    Μήπως θέλετε να μετρήσουμε ΠΟΣΑ ποστ και σχόλια γράφτηκαν για το ψέκασμα του Μ. Γλέζου ή για τον Μάριο Ζ.;;;;



    2. Από την ιστοσελίδα «Ου παντός πλείν ες Πόντον»:

    Η ευαισθησία των νέων μας για τούς δεκαπεντάχρονους νεκρούς, είναι δύο ειδών: Οργίλη για τούς ομοίους μας και αδιάφορη για τους ρακοσυλλέκτες απόκληρους τριτοκοσμικούς λαθρομετανάστες.....
    Νά χαίρεστε την "ευαισθησία" σας, καλοταϊσμένα μας, κα(ω)λόπαιδα....


    Είναι προφανής η επίθεση συκοφάντησης που επιχειρείται στα «παιδιά του Δεκέμβρη» από ανθρώπους που προφανώς ήταν ενάντια στην εξέγερση του ΔΕΚΕΜΒΡΗ.

    Προφανώς είμαστε ενάντια στην αφαίρεση της «ανθρώπινης ζωής» για οποιοδήποτε λόγο και γι αυτό είμαστε ενάντια στην θανατική ποινή. Όμως ανθρώπινες ζωές αφαιρούνται καθημερινά και όλους αυτούς τους κυρίους και τις κυρίες δεν τους είδαμε να αγανακτούν. Θα ήταν μεγάλος ο κατάλογος από ανάλογα περιστατικά γι’ αυτό δεν θα περιοριστούμε μόνον σε ένα πρόσφατο. Στην δολοφονία του Λάμπρου Φούντα που τον πυροβόλησαν πισώπλατα αστυνομικοί. Όλοι αυτοί για δεν είπαν και μια κουβέντα για τον Λάμπρο; Γιατί άραγε…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο κόσμος καταλαβαίνει πολύ περισσότερα πράγματα από που καταλαβαίνουν διάφοροι αργόσχολοι γραφιάδες του Internet. Άλλο πράγμα να σε πυροβολεί από πρόθεση ένα όργανο του κράτους όπως έγινε στην περίπτωση του Αλέξη και του Λάμπρου, και άλλο να σκοτώνεται κάποιος από εγκληματική αμέλεια. Προφανώς υπάρχουν και ευθύνες και για την εγκληματική αμέλεια, αλλά και σε αυτή την περίπτωση οι ευθύνες του κράτους είναι τεράστιες για την δική του εγκληματική αμέλεια που επιφέρει το θάνατο. Ποιό χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι οι θάνατοι από τα αυτοκινητιστικά δυστυχήματα, που ένα μεγάλο μέρος τους οφείλεται στην εγκληματική αμέλεια του κράτους και τα θύματα από αυτή την αμέλεια δεν συγκρίνονται με τα θύματα από την τρομοκρατία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μερικά συμπληρωματικά στοιχεία στην απάντηση προς τον «ΡΗΓΑ»:

    Η κριτική μας στο δημοσίευμα της «πεντανόστιμης» επικεντρώνεται στα παρακάτω σημεία τρία σημεία:

    Α. Γράφει:
    αλλά δεν μπορω και να κρατησω μέσα μου
    --ενας 15χρονος αφγανός δολοφονηθηκε ενω προσπαθουσε να βρει στα σκουπιδια κάτι για να ζήσει
    ---ενας 15χρονος δολοφονηθηκε εν ψυχρω απο αστυνομικά πυρα στα Εξάρχεια
    ποια ειναι η διαφορά τους?


    Υπάρχει μια σαφής διαφορά ανάμεσα στα δύο περιστατικά στην απόδοση του όρου «δολοφονία», τουλάχιστον όπως την ορίζει το αστικό δίκαιο. Είναι άλλο πράγμα το ότι σηκώνει ένας αστυνομικός το όπλο του και πυροβολεί ένα παιδί στο κεφάλι και άλλο ότι ένα άλλο παιδί βρίσκει τυχαία μια τσάντα που έχει μέσα ένα εκρηκτικό μηχανισμό και εκεί που την περιεργάζεται γίνεται έκρηξη και σκοτώνεται. Ας θεωρήσουμε όμως ότι αυτή η διαφορά είναι ασήμαντη και ας αναζητήσουμε και άλλα ανάλογα γεγονότα. Δολοφονία είναι επίσης και το άλλο περιστατικό που έγινε την ίδια μέρα και θάφτηκε: Ληστές που δολοφόνησαν τον συνταξιούχο στο πρακτορείο του ΠΡΟ-ΠΟ. Αν κάποιος θα ήθελε να συσχετίσει την δολοφονία του Αλέξανδρου με κάποιο πρόσφατο γεγονός θα την συσχέτιζε με την δολοφονία του Λάμπου Φούντα γιατί και αυτός είναι θύμα της τρομοκρατίας από όργανα του κράτους, αφού που και αυτόν τον πυροβόλησαν αστυνομικοί και μάλιστα πισώπλατα.

    Όποιος λοιπόν κάποιος ενδιαφέρεται για την αξία της ανθρώπινης ζωής και εναντιώνεται σε κάθε πρακτική που την αφαιρεί, τουλάχιστον θα πρέπει να περιλάβει στο σκεπτικό του ΟΛΑ αυτά τα περιστατικά και καμία δεκαριά άλλα που έχουν συμβεί στον τελευταίο καιρό. Όμως η επιλεκτική σύνδεση των δύο περιστατικών γίνεται για συγκεκριμένους πολιτικούς λόγους. Γιατί κάποιοι … «αγανακτισμένοι πολίτες» αγανάκτησαν ΜΟΝΟ για αυτές τις δύο συγκεκριμένες δολοφονίες και τις συσχέτισαν με αυτό τον συγκεκριμένο τρόπο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Β. Παρακάτω το κείμενο γράφει, μάλιστα με κεφαλαία γράμματα: ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΔΙΚΤΥΑ, ΤΑ ΟΡΓΙΣΜΕΝΑ ΝΙΑΤΑ ΤΟΥ ΔΕΚΕΜΒΡΗ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΝΤΙΕΞΟΥΣΙΑΣΤΕΣ

    Στην πραγματικότητα αποδίδει ευθύνες σε ένα πολιτικό χώρο. Τα 3/4 αυτών που αναφέρει έχουν ένα πιο συγκεκριμένο πολιτικό στίγμα:
    1. ΤΑ ΔΙΚΤΥΑ
    2. ΤΑ ΟΡΓΙΣΜΕΝΑ ΝΙΑΤΑ ΤΟΥ ΔΕΚΕΜΒΡΗ
    3. ΟΙ ΑΝΤΙΕΞΟΥΣΙΑΣΤΕΣ


    Επίσης βάζει μέσα σε αυτά και την ΑΡΙΣΤΕΡΑ λες και όλη η αριστερά είναι ενιαία και δεν είναι γνωστές οι διαφορές της πάνω σε αυτά τα ζητήματα, ειδικά μάλιστα του ΚΚΕ.

    Όμως η προάσπιση της ανθρώπινης ζωής και η ανάδειξή της ως απόλυτης αξίας είναι ένα ζήτημα που αφορά όλη την κοινωνία και όλες τις πολιτικές δυνάμεις. Αφορά την ίδια την αστική δημοκρατία. Γιατί λοιπόν για ένα βασικό «αστικό – δημοκρατικό αίτημα» ζητάμε ευθύνες από ένα συγκεκριμένο πολιτικό χώρο που έχει κατασυκοφαντηθεί από το αστικό πολιτικό σύστημα και τους συνοδοιπόρους του;

    Αν έχουμε εναποθέσει όλες μας τις ελπίδες σε αυτούς τους αντιεξουσιαστές και τα οργισμένα νιάτα θα το καταλάβαινα ότι αποτελεί μια έκκληση προς τους «δικούς μας ανθρώπους», γιατί αισθανόμαστε ότι μας πρόδωσαν. Όμως αυτοί που τους εγκαλούν, δεν νομίζω ότι είναι βλέπουν έτσι τα πράγματα. Μάλλον αλλεργία τους προκαλεί ακόμα και η παρουσία τους στον ίδιο δημόσιο χώρο…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γ. Τέλος το κείμενο αναρωτιέται: ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΑΚΥΒΕΥΜΑ ΣΗΜΕΡΑ
    Και πετάει την μπάλα στην εξέδρα. Ε λοιπόν στην σημερινή συγκυρία το διακύβευμα είναι ΤΑ ΑΝΤΙΛΑΪΚΑ ΜΕΤΡΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ! Αυτό κρίνεται και αυτό θα σφραγίζει τις πολιτικές και κοινωνικές εξελίξεις στην χώρα μας. Προφανώς τα ζητήματα με την τρομοκρατία, τις δολοφονίες για ένα κομμάτι ψωμί και άλλα συναφή ζητήματα υπάρχουν και είναι σημαντικά. Όμως υπήρχαν και στο παρελθόν και θα συνεχίσουν να υπάρχουν και στο μέλλον, αλλά όπως και να το κάνουμε, αυτά τα ζητήματα δεν είναι σήμερα το ΔΙΑΚΥΒΕΥΜΑ. Για να το πω, με την φρασεολογία που θα χρησιμοποιούσε κάποιος κκες: Αυτές οι απόψεις αποπροσανατολίζουν το κίνημα και στηρίζουν την πολιτική του ΠΑΣΟΚ.

    Αυτά ακριβώς τα σημεία από το κείμενό της «πεντανόστιμης» επαναλαμβάνονται μονότονα σε μια σειρά άλλα κείμενα που κάνουν πολύ σαφείς τους «στόχους» της στόχευσής τους: «ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΔΕΚΕΜΒΡΗ»

    ΑπάντησηΔιαγραφή


ΑΛΛΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ