ΦΩΤΙΑ ΣΤΑ ΓΕΝΙΚΑ ΕΠΙΤΕΛΕΙΑ!
Αγωνιζόμαστε για την "ΣΥσπείρωση της ΡΙΖοσπαστικής Αριστεράς" στην κατεύθυνση της κοινής δράσης στους μαζικούς χώρους και τα κοινωνικά κινήματα, και παράλληλα για την πολιτική της συγκρότηση σε ένα ενιαίο αμεσοδημοκρατικό πολιτικό φορέα

Δευτέρα 29 Ιουνίου 2009

Μια πραγματικά «συριζική» εκδήλωση…


Παρακολουθώντας την σημερινή (Κυριακή, 28 Ιουνίου 2009) εκδήλωση με θέμα «Η ενότητα της Αριστεράς και οι διεργασίες στην Αριστερά και τον ΣΥΡΙΖΑ» στα πλαίσια του φεστιβάλ RESISTANCE 2009 που διοργάνωσε η ΚΟΕ, αναρωτηθήκαμε αν πράγματι ήταν έξω από τα ήθη και την κουλτούρα της αριστεράς, γιατί κινήθηκε σε εντελώς αντίθετη κατεύθυνση από την εκδήλωση που είχαν οργανώσει μερικές μέρες πριν οι «ανανεωτικοί» του ΣΥΝ, όταν άρχισαν να σκάβουν - και δημόσια πλέον - τον τάφο του ΣΥΡΙΖΑ.

Φοβηθήκαμε μην αρχίσουν πάλι οι …καταγγελίες, γιατί έχουμε πραγματικά μπερδευτεί με τα ήθη και έθιμα της αριστεράς. Και πώς να μην μπερδευτούμε όταν ο σ. Χουντής, η «Νεολαία ΣΥΝ», ο «105.5 στα αριστερά», η «ρόζα» και μερικοί άλλοι πριν μερικές μέρες καλούσαν τον κόσμο να μην συμμετέχει στην συγκέντρωση της Δευτέρας 22/6/2009 στην οδό Βαλτετσίου έξω από τα γραφεία του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. γιατί κατά την γνώμη τους εκείνη η συγκέντρωση «δεν είχε σχέση με την κουλτούρα και την παράδοση της ριζοσπαστικής Αριστεράς.» Φαίνεται ότι στην κουλτούρα της αριστεράς που εκπροσωπούν όλοι αυτοί οι σύντροφοι υπάρχει μόνον μια περίπτωση στην οποία να καλούν τον κόσμο σε συγκέντρωση να τιμήσει ή να στηρίξει κάποιον σύντροφο: όταν πεθάνει. Στην κηδεία του και στα μνημόσυνα που ακολουθούν. Όσο είναι ζωντανός τέτοιες εκδηλώσεις απαγορεύονται…

Ευτυχώς όμως ο σ. Αλαβάνος παραμένει ζωντανός. Και όλοι όσοι παρευρέθηκαν στην εκδήλωση, παρακολουθούσαν με ενδιαφέρον την ομιλία του. Ήταν από τις πιο αντιπροσωπευτικές συγκεντρώσεις που έχουν γίνει μέχρι σήμερα για τον ΣΥΡΙΖΑ. Εκτός από τους ομιλητές, πήραν τον λόγο πολλοί παρευρισκόμενοι. Μέσα σε συντροφικό κλίμα, συναγωνιστές από την ΑΝΤΑΡΣΥΑ και τον αντιεξουσιαστικό χώρο μέχρι την ανανεωτική πτέρυγα του ΣΥΝ, εξέθεσαν τις απόψεις τους για όλα τα ζητήματα.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσίασαν οι απόψεις που ακούστηκαν για την οργανωτική ανασυγκρότηση του ΣΥΡΙΖΑ. Κάποια στιγμή παρ’ ολίγον να …κρυολογήσουμε από το ρεύμα που προκάλεσε ο σ. Θεωνάς με τους ισχυρισμούς του ότι ο ΣΥΡΙΖΑ δεν μπορεί και δεν πρέπει να αποκτήσει μέλη και αμεσοδημοκρατικές διαδικασίες. Ευτυχώς όμως πήρε την κατάλληλη απάντηση από τον σ. Αλαβάνο που του έβγαλε …«κόκκινη κάρτα»!

14 σχόλια :

  1. Πολύ μεγάλο ενδιαφέρον είχε η τοποθέτηση του Μπιτσάκη. Μεγάλη πρωτοτυπία είχε ο προβληματισμός του για τη θέση του δικού του πολιτικού χώρου σε σχέση με την Ε.Ε. Αναρωτήθηκε αν όλοι όσοι υποστηρίζουν σήμερα το "έξω από την Ε.Ε." έχουν συγκεκριμένο σχέδιο για μια οικονομία εκτός Ε.Ε.και ποιό είναι αυτό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν μπορώ να καταλάβω (αν μπορείτε να με βοηθήσετε ...) τι σχέση έχει μια πολιτική συζήτηση στα πλαίσια ενός φεστιβάλ με τη συμμετοχή του σ. Αλαβάνου και άλλων ομιλητών. Κάτι πολύ θετικό που συμβάλει στον προβληματισμό και την όσμωση απόψεων μέσα στην αριστερά, με την συγκέντρωση που διοργανώθηκε για την μη παραίτηση του Αλαβάνου.
    Με ξενίζει μάλιστα το γεγονός ότι σχολιάζεται με ειρωνικό τρόπο η αντίθεση σ/φων ή οργανώσεων για την πραγματοποίησή της.
    Ας αναγνωρίσετε το δικαίωμα σε κάποιους από εμάς να θεωρούμε ότι τέτοιου είδους εκδηλώσεις, (σαν τη συγκέντρωση για την μη παραίτηση του σ. Αλαβάνου) είναι ξένες με τα ήθη της Αριστεράς.
    Η λύση στα προβλήματα του ΣΥΡΙΖΑ δεν θα προκύψει από την αναζήτηση "σωτήρων" αλλά με τη διεκδίκηση της συμμετοχής όλων μας στη λήψη των αποφάσεων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 1)"Φοβηθήκαμε μην αρχίσουν πάλι οι …καταγγελίες, γιατί έχουμε πραγματικά μπερδευτεί με τα ήθη και έθιμα της αριστεράς."

    2)Φαίνεται ότι στην κουλτούρα της αριστεράς που εκπροσωπούν όλοι αυτοί οι σύντροφοι υπάρχει μόνον μια περίπτωση στην οποία να καλούν τον κόσμο σε συγκέντρωση να τιμήσει ή να στηρίξει κάποιον σύντροφο: όταν πεθάνει. Στην κηδεία του και στα μνημόσυνα που ακολουθούν. Όσο είναι ζωντανός τέτοιες εκδηλώσεις απαγορεύονται…

    Σπίθας.
    Απόλυτο δίκιο.

    Αλίμονο, αν ο καθένας μας αμφισβητεί το αναφαίρετο δικαίωμα μας σε παρόμοιες εκδηλώσεις και να προπαγανδίζει εναντίον τους.
    Όσο δικαίωμα έχει η μία άποψη έχει και ή άλλη.

    "Και ΑΝ διαφωνώ με την άποψή σου, ΘΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΩ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΣΟΥ, ΝΑ ΤΗ ΛΕΣ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Διαδηλωτής της 22ας Ιουνίου29 Ιουνίου 2009 στις 3:47 μ.μ.

    Πρώτα πρώτα θέλω να δηλώσω στον φίλο Μπάμπη ότι συμφωνώ με αυτά που καταλήγει: “ Η λύση στα προβλήματα του ΣΥΡΙΖΑ δεν θα προκύψει από την αναζήτηση "σωτήρων" αλλά με τη διεκδίκηση της συμμετοχής όλων μας στη λήψη των αποφάσεων

    Όμως, το να ζητάμε να μην παραιτηθεί ο σ. Αλαβάνος με συγκέντρωση – διαμαρτυρία έξω από τα γραφεία του ΣΥΡΙΖΑ δεν σημαίνει ότι αναζητούμε “σωτήρες” για τον ΣΥΡΙΖΑ. Σημαίνει ότι εναντιωνόμαστε στις αδιαφανείς μεθοδεύσεις και στα κομπρεμί που έχουν γίνει στην Γραμματεία του ΣΥΡΙΖΑ και αποβλέπουν στην ακύρωση της δημοκρατικής συγκρότησης του ΣΥΡΙΖΑ. Τον σ. Αλαβάνο τον υπερασπιζόμαστε γιατί κόντρα σε αυτές τις μεθοδεύσεις, τόσο στην 2η πανελλαδική σύσκεψη όσο και στις πρόσφατες εξελίξεις δήλωσε καθαρά την θέση του ότι στον ΣΥΡΙΖΑ επιτέλους θα πρέπει να αποκτήσουν όλοι την κάρτα μέλους και να εκλέγεται η συλλογική ηγεσία με δημοκρατικό τρόπο.

    Αυτοί που κατήγγειλαν την συγκέντρωση της Δευτέρας δεν το έκαναν από άποψη αρχών. Το έκαναν για την δική τους “σωτηρία”. Αν πράγματι συμφωνούσαν σε αυτό που ισχυρίζεσαι: τη διεκδίκηση της συμμετοχής όλων μας στη λήψη των αποφάσεων, τότε θα έπρεπε να είχαν ήδη καταγγείλει:
    1. Την λειτουργία της Γραμματείας του ΣΥΡΙΖΑ και να είχαν αποχωρίσει απ' αυτή.
    2.Τις αυθαιρεσίες και την αυθάδεια του προέδρου του ΣΥΝ απέναντι στον ΣΥΡΙΖΑ που ως παλιός κνίτης θεωρεί τον ΣΥΡΙΖΑ κομματικό του μαγαζάκι...

    Τις κωλοτούμπες και τα στραβά μάτια που έχουν κάνει όλοι αυτοί που δηλώνουν ότι το πρόβλημά τους είναι μήπως και εξελιχθεί σε ...αρχηγικό κόμμα ο ΣΥΡΙΖΑ τις αντιλαμβάνεται πλέον οποιοσδήποτε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ Διαδηλωτής της 22ας Ιουνίου

    "2.Τις αυθαιρεσίες και την αυθάδεια του προέδρου του ΣΥΝ απέναντι στον ΣΥΡΙΖΑ που ως παλιός κνίτης θεωρεί τον ΣΥΡΙΖΑ κομματικό του μαγαζάκι...

    Τις κωλοτούμπες και τα στραβά μάτια που έχουν κάνει όλοι αυτοί που δηλώνουν ότι το πρόβλημά τους είναι μήπως και εξελιχθεί σε ...αρχηγικό κόμμα ο ΣΥΡΙΖΑ τις αντιλαμβάνεται πλέον οποιοσδήποτε...."
    29 Ιούνιος 2009 3:47 μμ
    ....................................

    Τις αυθαιρεσίες και τα λοιπά τα έχω ποστάρει από την αρχή. Προσωπικά καμμία κωλοτούμπα.

    Μόλις έκανα σχόλιο στον ευατό μου (στο ποστ μου) και αναφέρω για κάποιες κωλοτούμπες του καταστατικού του ΣΥΝ,

    υ.γ.
    Αναφέρομαι "δια το άτομον μου" χωρίς να ξέρω, βεβαίως σε ποιούς αναφέρεσαι.
    Υπάρχουν όμως αρκετοί που γνωρίζω ότι έχουν κάνει κλοτούμπες, όντως.
    Ένθεν κακείθεν, χωρίς να εξαιρούμε χώρους.
    Μιλώ για τον ΣΥΝ και όχι για αυτόν εδώ το χώρο.

    Την καλησπέρα μου και ευχαριστώ για το χώρο που μου δίνετε να πω, διαδικτυακά, έστω, την άποψή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Διαδηλωτής της 22ας Ιουνίου29 Ιουνίου 2009 στις 6:55 μ.μ.

    σ. Σπίθα,
    δεν αναφερόμουν σε σένα, ούτε καν στον ΣΥΝ. Καταλαβαίνω ότι τα ζητήματα του ΣΥΡΙΖΑ έχουν εσωτερικευθεί με εκρηκτικό τρόπο στον ΣΥΝ. Όμως την "συνισταμένη" - "επίσημη" άποψη του ΣΥΝ για τον ΣΥΡΙΖΑ την εκφράζει ο πρόεδρός του Α. Τσίπρας. Και αυτή η άποψη είναι προβληματική.

    Οι "κωλοτούμπες" αφορούν παράγοντες και συνισταμένες του ΣΥΡΙΖΑ, που έχουν βρεθεί στην Γραμματεία του και νομίζουν ότι έχουν εξουσία με την συμμετοχή τους στις ίντριγκες και στις μικροπολιτικές που παίζονται εκεί. Αν τα όργανα του ΣΥΡΙΖΑ είχαν εκλεγεί με δημοκρατικό τρόπο, αρκετοί από αυτούς που βρίσκονται στην γραμματεία δεν θα βρίσκονταν εκεί. Και δεν αναφέρομαι μόνον σε κάποιες ολιγάριθμες ομάδες, αλλά και σε κάποιους παράγοντες που το παίζουν "ανένταχτοι" και φαιδρά παρόμοια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ Διαδηλωτής της 22ας Ιουνίου

    Πάσο, σύντροφε,
    Έτσι που γίναμε, άλλα λέμε. άλλα εννούνται..

    1. "Αν τα όργανα του ΣΥΡΙΖΑ είχαν εκλεγεί με δημοκρατικό τρόπο, αρκετοί από αυτούς που βρίσκονται στην γραμματεία δεν θα βρίσκονταν εκεί. Και δεν αναφέρομαι μόνον σε κάποιες ολιγάριθμες ομάδες, αλλά και σε κάποιους παράγοντες που το παίζουν "ανένταχτοι" και φαιδρά παρόμοια..."
    ..............................................

    Αν...
    Πιστεύω και τόχω γράψει, ό,τι αυτός ήταν ο στόχος.
    Γνώμη μου.
    Ενώ αν ήταν εξ αρχής ειλικρινής η πρόθεση δεν θάχει μείνει η κατάσταση στον αέρα.
    Θα μπορούσε τόσα χρόνια να είχε βρεθεί μια λύση.
    Εγώ ξέρω, ότι αν δεν θέλεις να λύσεις, κάτι, τότε το αφήνεις να αιωρείται και να διαιωνίζεται.

    Πάγια τακτική. Το κάνουνε και μάθημα.
    "Άσε το χρόνο να κυλάει"
    .............................................

    2. "Όμως την "συνισταμένη" - "επίσημη" άποψη του ΣΥΝ για τον ΣΥΡΙΖΑ την εκφράζει ο πρόεδρός του Α. Τσίπρας. Και αυτή η άποψη είναι προβληματική."

    Σπίθας.
    Ναι, είναι.
    Αυτή ήταν μια αρχική πρόταση και την είχαν βάλει στην άκρη.
    Αλλά τώρα επανέρχεται ως σωτήρια..

    Κακά τα ψέμματα, αφού τα γνωρίζουμε
    Τώρα θα αρχίσουν τα πάρε δώσε και τα πέρα- δώθε.

    Τι να πω;
    Κουράστηκα..μια ζωή στην γκρίνα και σε εωκομματικές έριδες.
    Ας είναι.
    Άλλοι μπορεί να τα καταφέρουν καλύτερα, εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έχει σημασιά από ποιά θέση μιλάμε για τα ζητήματα του ΣΥΡΙΖΑ. Για παράδειγμα, το κείμενο της Ν. Βαλαβάνη: Ο «ενιαίος ΣΥΡΙΖΑ» ή περί όνου σκιάς... “ θα μπορούσε να το είχε γράψει ο Α. Τσίπρας! Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι ...ανέλαβε την ευθύνη να μιλήσει ως “υπεύθυνος διαχειριστής” της κρίσης,, δηλαδή ως “ηγεσία”. Κάποτε όμως θα πρέπει να μάθουμε να μιλάμε και ως “βάση”, να βάζουμε τα προβλήμα και όχι να τα ...κουκουλώνουμε.

    Γι αυτό και ένα μεγάλο μέρος της ανάλυσής της αφορά ζυγίσματα, προσθέσεις, αφαιρέσεις και μέσους όρους.. Όμως δεν μας εξηγεί γιατί πραγματικά ο ΣΥΡΙΖΑ στον Ν. Ηρακλείου ενώ στην αρχή μάζευε κόσμο, μετά όλος αυτός ο κόσμος έφυγε και τώρα έχουν μείνει ελλάχιστοι. Αν φύγουν και αυτοί, θα μείνουν μόνες τους οι συνιστώσες και τότε θα λυθεί αυτόματα το πρόβλημα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τέτοιες αντιδράσεις είναι ξένες για την Αριστερά.Επίσης η βία δεν ταιριάζει στην Αριστερά.Στην Αριστερά δεν ταιριάζουν πορείες κατά της καταστολή και άλλοι τέτοιοι αριστερισμοί.
    Στην Αριστερά ταιριάζουν δεξιόσεις στο προεδρικό μέγαρο.Ταιριάζουν υπουργεία με συγκυβερνήσεις.Οι αντιπολίτευση δεν γίνεται στους δρόμους όπως λεν οι κουμουνόπληκτοι και τα αναρχοκουμούνια,αλλά στη βουλή και στα τηλεοπτικά πάνελ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εκδήλωση την Πέμπτη 2 Ιουλίου 8μμ Σίνα 16 Αθήνα για το μέλλον του ΣΥΡΙΖΑ. Δεν θα μιλήσει ο Αλέκος Αλαβάνος.

    Περισσότερα στο kokkinoprasinodiktyo.wordpress.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. το κακό συναπάντημα30 Ιουνίου 2009 στις 12:25 μ.μ.

    Βεβαίως και δεν θα μιλήσει ο ο Αλαβάνος γιατί δεν είναι "πολιτική" εκδήλωση, αλλά .."επιστημονική"!

    Εισηγητές ειναι πανεπιστημιακοί:Σίσσυ Βελισσαρίου, Σταύρος Κωνσταντακόπουλος, Αριστείδης Μπαλτάς,

    Πρόκειται για εκδήλωση που αφορά τα "ντοκτορά" που πρόκειται να προκηρύχθούν με θέμα "η κρίση του ΣΥΡΙΖΑ και τη 6η δεκαετία της Ανανέωσης". Μάλιστα έγκυρες πηγές διαδίδουν ότι όποιος κάνει την πιο βαθυστόχαστη παρέμβαση θα γίνει αυτόματα μεταπτυχιακός φοιτητής του Μπαλτά...

    Όσο για τους υπόλοιπους, ήδη έχουν εκφράσει δημόσια τις απόψεις τους και είναι γνωστές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εκτιμώ ότι δεν κάλεσαν για ομιλητή τον Αλαβάνο γιατί δεν υπάρχει πανεπιστημιακή έδρα κωλοτούμπας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. το κακό συναπάντημα1 Ιουλίου 2009 στις 1:47 μ.μ.

    Κάνεις μεγάλο λάθος! Βεβαίως υπάρχει και πανεπιστημιακή έδρα κωλοτούμπας. Είναι στον τομέα του κωλοπαιδισμού & της ίντριγκας. Και δυστυχώς όλες οι θέσεις έχουν καταληφθεί από κάποιους άλλους, οι οποίοι επέδειξαν όλες τους τις επιστημονικές ικανότητες στην ...κωλοτούμπα στο πρόσφατο συνέδριο της ΠΟΣΔΕΠ. Κάποιοι απ' αυτούς παραδίδουν δωρεάν μαθήματα στον ...ΣΥΡΙΖΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δεν μπορώ άλλο αυτούς τους τύπους του χώρου του ΚΚΕ εσ. που αφού κατάντησαν το κόμμα τους τρεις και ο ...Κύρκος, έχουν φαγωθεί τώρα να επαναλλάβουν την τεράστια πολιτική επιτυχία τους στον ΣΥΡΙΖΑ και να τον καταντήσουν και αυτόν τρεις και ο ..Τσίπρας

    ΑπάντησηΔιαγραφή


ΑΛΛΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ