ΦΩΤΙΑ ΣΤΑ ΓΕΝΙΚΑ ΕΠΙΤΕΛΕΙΑ!
Αγωνιζόμαστε για την "ΣΥσπείρωση της ΡΙΖοσπαστικής Αριστεράς" στην κατεύθυνση της κοινής δράσης στους μαζικούς χώρους και τα κοινωνικά κινήματα, και παράλληλα για την πολιτική της συγκρότηση σε ένα ενιαίο αμεσοδημοκρατικό πολιτικό φορέα

Παρασκευή 22 Απριλίου 2016

Είν’ ανανδρία να χτυπάς;



«Η ΚΑΣΣΕΤΑ ΚΑΙ Η ΛΕΤΤΑ» Ελλαδεξ-Γιαννης Λογοθετης(1975)
Από χτες το πολυσυζητημένο διαφημιστικό σποτ των καταστημάτων Jumbo με την Άντζελα Δημητρίου θα πρέπει να αναμεταδίδεται δίχως την επίμαχη φράση στο φινάλε με την οποία η Άντζελα καλούσε τον καλό της να «χτυπήσει σαν άντρας» (όχι εκείνη ή κάποια άλλη γυναίκα αλλά ένα... κόκκινο πασχαλινό αβγό). Μετά από αίτηση ελέγχου της Γενικής Γραμματείας Ισότητας η οποία το χαρακτήρισε «σεξιστικό κι επικίνδυνο», στο βαθμό που παρουσιάζει εγκληματικές συμπεριφορές ως «κανονικότητα» ή «επικοινωνία», συνεδρίασε το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας και έλαβε την σχετική απόφαση περικοπής της φράσης.

Ένας σχολιασμός αυτής της απόφασης από τον Άκη Γαβριηλίδη, εδώ:

1 σχόλιο :

  1. Η απάντηση της διαφημιστικής εταιρείας των jumbo:

    ΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΔΕΝ «ΚΟΒΕΤΑΙ»

    Ρομέν Γκαρί: «Το χιούμορ είναι η επιβεβαίωση της αξιοπρέπειας, μια διακήρυξη της υπεροχής του ανθρώπου σε σχέση με όλα αυτά που τον βασανίζουν».

    Τα JUMBO, όλα αυτά τα χρόνια, μέσα από τη διαφημιστική τους επικοινωνία, επιδιώκουν παράλληλα να μιλήσουν με χιούμορ για όλα αυτά που μας βασανίζουν.

    Να μιλήσουν λυτρωτικά για τα καλά μας και τα στραβά μας.
    Το χιούμορ, είναι ένας καθρέφτης αλήθειας που πολλές φορές σε σοκάρει κοιτάζοντας το είδωλό σου.

    Αυτό δεν είναι λόγος να τα «βάλεις» με τον καθρέφτη.
    Αυτή την διακήρυξη υπεροχής του χιούμορ δεν θα την τσαλακώσουμε.

    Με τη σύμφωνη γνώμη του πελάτη μας JUMBO, δεν θα προβούμε σε καμία διόρθωση της ταινίας.

    Αντίθετα, θα σταματήσουμε την προβολή της, παραδίδοντας τη σκυτάλη του χιούμορ στον κόσμο.

    Καλή Ανάσταση και Καλή Τύχη στα Αβγά σας!

    POLLEN
    Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΤΩΝ JUMBO

    ΑπάντησηΔιαγραφή


ΑΛΛΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ