Αγωνιζόμαστε για την"ΣΥσπείρωση της ΡΙΖοσπαστικής Αριστεράς"στην κατεύθυνση της κοινής δράσης στους μαζικούς χώρους και τα κοινωνικά κινήματα, και παράλληλα για την πολιτική της συγκρότηση σε ένα ενιαίο αμεσοδημοκρατικό πολιτικό φορέα
(Το κείμενο γράφτηκε στα πλαίσια του προσυνεδριακού διάλογου του Μέρα25 ( Μάης 2022) για να θέσει κυρίως ερωτήματα για τους επικαθορισμούς των πολιτικών πρακτικών σε σχέση με το αίτημα της κοινωνικής χειραφέτησης)
Αυτό που λέω και ξαναλέω έχει να κάνει με το ότι το ενδιαφέρον ερώτημα δεν είναι τι θα έκανα τότε με αυτά που ξέρω σήμερα, αλλά τι θα έπρεπε να έχω κάνει διαφορετικά με αυτά που ήξερα τότε. Τρία είναι τα βασικά
Στην ομιλία του που διήρκεσε πάνω από 3μιση ώρες στο κομματικό συνέδριο, ο κινέζος πρόεδρος Σι Τζιπίνγκ επανέλαβε τη λέξη σοσιαλισμός 148 φορές, το όνομα του Καρλ Μαρξ 18 φορές. Το σφυροδρέπανο σε χρυσό βρισκόταν δίπλα στην κόκκινη σημαία της Κίνας. Λόγια και σύμβολα παρέπεμπαν σε ό,τι περιμένει κανείς από ένα συνέδριο κομμουνιστικού κόμματος.
Δηλαδή πρέπει να μας αρέσει αυτή η αηδία επειδή είναι street art και graffiti; Πρέπει να μας αρέσει κάθε street art και graffiti; Να απεμπολήσουμε κάθε έννοια αισθητικής, αυτό μας λέει ο Λιάκος; Και τότε πώς θα ξεχωρίζει το καλό graffiti απο το μάπα, ο Banksy απο το Φούφουτο, ο Φαϊτάκης (της Ελαϊς στην Πειραιώς) απο το τερατούργημα του Πολυτεχνείου; Οι πολίτες δεν έχουν λόγο; Έχει δικαίωμα ο καθε ατάλαντος να ασχημαίνει το χώρο που ζούμε; Αυτό δεν είναι φασισμός; Αναρωτιέμαι ο Λιάκος τρώει, πίνει, φοράει οτιδήποτε; Στην προσωπική του ζωή, στο χώρο του, δεν έχει αισθητικά κριτήρια, όπως όλοι μας; Έχει. Τότε γιατί γενικεύει με την αισθητική του δημόσιου χώρου:
Δεν υπάρχει street art εδώ ρε παιδιά. Πρόκειται για επαγγελματικό επίπεδο, με σαφή στόχευση το "τέρμα πια με το Πολυτεχνείο 73 και την Μεταπολίτευση, εσείς μας χρεοκοπήσατε με το σπάταλο κράτος". Μια χυδαία νεοφιλελεδικη επίθεση στο γεγονός ότι το Πολυτεχνείο δεν είναι μόνο 73, είναι κάθε χρόνο. Τελικά δεν είναι μουσείο, αν ήταν θα το είχαν σεβαστεί, και όντως δεν πήγαν σε κάποιο Μουσείο, πήγαν στο Πολυτεχνείο, το συμβολικό κέντρο όλων των αγώνων της νεολαίας, και πριν το 73. Δεν είναι νεκρή η περιοχή, ούτε το κτίριο μαύρο. Γιατί να βλέπεις μαύρο ένα από τα πιο φωτεινά σημεία της πόλης ? Επειδή θες να είναι μαύρο, επειδή σε ενοχλεί.
Να πει κάποιος στον Λιάκο ότι η αριστερά (άλλο πράγμα από τον Σημίτη δηλ) δίνει αγώνες για την διατήρηση του κοινωνικού ίχνους στο αστικό τοπίο. Οι ειρωνείες για τα "μνημεία άθικτα στον χρόνο" είναι της ιδιωτικής πρωτοβουλίας με τις παντός είδους "αναπλάσεις"' που σχεδιάζει.
Το ότι διάφοροι πχ Φορτσάκης, επιτίθενται στην κίνηση αυτή δεν είναι επιχείρημα. Η διατήρηση της ιστορικής μνήμης της κοινωνικής συνέχειας είναι θέμα του κινήματος και όχι των security.
- Aν ήθελες το πολυτεχνείο "άσπρο" και όχι "μαύρο" να πήγαινες να βάψεις "άσπρο", όπως έκανε και η χούντα, που επέβαλε το άσπρο χρώμα στα σπίτια στα νησιά και δεν μπορείς να κυκλοφορήσεις όταν έχει ηλιοφάνεια αν δεν φοράς μαύρα γυαλιά. Όμως δεν το έβαψαν "μαύρο". Το "μαύρο" το βλέπεις γιατί έτσι θέλεις να το δεις...
Επίσης με τα ίδια μάτια βλέπεις και την "ιδέα" περί "συμβολικού κέντρου" όλων των αγώνων της νεολαίας, πράγμα που είναι συζητήσιμο αν υπάρχει τέτοιο κέντρο ή γιατί χρειάζεται να κατασκευαστεί στο φαντασιακό επίπεδο.
Ακόμα και αν δεχτούμε ότι υπάρχει αυτό το "κέντρο", γιατί θα πρέπει να παίρνει υλική υπόσταση στο "άβατο" του κτιρίου της "πρυτανείας" και όχι σε κάποιο άλλο κτίριο του πολυτεχνείου, όπως το Γκίνη για παράδειγμα, το οποίο είχε και συνεχίζει να έχει σαφώς άλλες χρήσεις ανοικτές στον κίνημα και την κοινωνία;
Υ.Γ. Μήπως θυμάσαι ότι σε μια κατάληψη αυτό το κτίριο είχε καεί και ήταν για αρκετό καιρό εγκαταλελειμμένο; Εκείνη η κατάληψη ήταν εντός ή εκτός των αγώνων της νεολαίας;
Φρέσκα σταφύλια τον Γενάρη...
-
Ακούω από τώρα την ηχώ τού πεσμένου στο γκρεμό Σ. Φάμελλου να λέει "ναι,
αλλά επέστρεψα την αξιοπιστία στην Κουμουνδούρου". Μόνο που ο καλύτερος
κριτής γ...
Τσουκαλάς – σεξεργάτρια, σημειώσατε 2
-
του Άκη Γαβριηλίδη Η προχθεσινή ακαδημαϊκή (όνομα και πράμα) ομιλία του
Κωνσταντίνου Τσουκαλά κλείνει ως εξής: Το σημερινό πλανητικό διακύβευμα
δεν αντ...
Η συναίνεση των Ισραηλινών στη γενοκτονία
-
[image: israelis resettling gaza]
*Η συναίνεση των Ισραηλινών στη γενοκτονία*
* του** Gideon Levy*
*Δημοσιογράφος της εφημερίδας «Haaretz», ο Gideon Le...
James C. Scott: Καθημερινές μορφές αντίστασης
-
Οι περιγραφές και οι αναλύσεις της ανοιχτής πολιτικής δράσης κυριαρχούν
στην ιστορική καταγραφή των πολιτικών συγκρούσεων. Αυτό συμβαίνει είτε
αυτές οι αφη...
Girl Upstairs (2024)
-
A successful but isolated artist, struggling with agoraphobia, has her life
turned upside down when one of her works of […]
The post Girl Upstairs (2024)...
27/9/2025 - 51ο Φεστιβάλ ΚΝΕ-Οδηγητή
-
Τραγουδήσαμε για τον αλύγιστο λαό της Παλαιστίνης και την Αντίστασή του.
Για αυτόν τον λαό, τον αδούλωτο, που με το αίμα του ποτίζει το δέντρο της
λ...
ΤΑΡΑΧΗ ΕΝ ΚΡΑΝΙΩ Ή ΠΝΙΓΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΜΙΑ ΚΟΥΤΑΛΙΑ ΝΕΡΟ!
-
Είδαν το φως της δημοσιότητας άρθρα που αντιπαραθέτουν το κάλεσμα της
κυρίας Καρυστιανού* με τις συγκεντρώσεις των συνδικάτων στη ΔΕΘ.
Συγκεκριμένα η αναφο...
αποχαιρετώντας τη Νατάσα...
-
αποχαιρετώντας τη Νατάσα... Με ανείπωτη θλίψη αποχαιρετούμε τη συντρόφισσα
μας Αρχιτεκτόνισσα Μηχανικό Νατάσα Αγγελοπούλου. Η Νατάσα αποφοίτησε από το
ΕΜΠ...
Σημείο καμπής για τη Γερμανία
-
*Νίκη της Άκρας Δεξιάς*
Στις εκλογές του Φεβρουαρίου ο γερμανικός λαός – που συμμετείχε με ποσοστό
86% – απέρριψε το Ακραίο Κέντρο το οποίο τον κυβερνά εδώ...
Δυτική Ασία
-
*Δυτική Ασία*
*Δευτέρα 20 Γενάρη *(00.13)* >>* Διάφοροι απ’ αυτούς τους «γεωπολιτικούς
αναλυτές» που κυκλοφορούν διεθνώς στην πιάτσα έχουν προβλέψει (ή...
6η του Δεκέμβρη και μοιρολατρία
-
Διαβάσαμε και τούτη την 6η του Δεκέμβρη πολλά για κείνη την 6η του
Δεκέμβρη, το τότε και το σήμερα. Μέσα σ’όλα, το παράπονο για το ότι «σήμερα
δεν αντιδρού...
Ξέρω γιατί τραγουδάει το πουλί στο κλουβί
-
“Είμαστε πολύ περισσότερο ίδιοι από όσο είμαστε διαφορετικοί”. Μάγια
Αγγέλου ~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Έπιασε μια μπόρα και βγήκα στο μπαλκόνι να τη δω
καλύτερα...
test post
-
Christian Binet Γεννημένος στην Tulle στις 20 Μαρτίου 1947, ο Binet
πρωτοδημοσίευσε σκίτσα του σε ηλικία μόλις 12 ετών, στο Humor Magazine. Στη
διάρκεια ...
ΠΕΡΝΙΚ: Η ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΗ ΠΟΛΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΑΚΩΡΥΧΩΝ
-
Το Πέρνικ είναι μια βιομηχανική πόλη 70.000 κατοίκων στη δυτική Βουλγαρία.
Πρόκειται για τη βουλγαρική πόλη των ανθρακωρύχων που αν και βρίσκεται πολύ
κοντ...
Δύο αποστολές αλληλεγγύης στο Λαύριο.
-
Δύο αποστολές αλληλεγγύης στους Κούρδους πρόσφυγες στο Λαύριο, τους
τελευταίους μήνες από την «Πρωτοβουλία Αλληλεγγύης στους Κούρδους
Πολιτικούς Πρόσφυγες ...
Ο Λάμπρος τον Δεκέμβρη
-
Ο Λάμπρος τον Δεκέμβρη
:Βίντεο για τον Λάμπρο Φούντα και τα γεγονότα της Εξέγερσης του Δεκέμβρη το
2008, το οποίο προβλήθηκε στην παρουσίαση του βι...
Το ολιγοπώλιο του διαδικτύου
-
Πώς οι Google, Apple, Facebook, Amazon και Microsoft πήραν τον έλεγχο της
ψηφιακής μας ζωής Σε αυτό το λίνκ μπορείτε να κατεβάσετε δωρέαν το βιβλίο
μου π...
Transformers: Rise of the Beasts (2023
-
Transformers: Rise of the Beasts (2023)
The Terrorcons, led by Scourge, attack a planet to seize the Transwarp key
from the Maximal race. In order t...
Μυρσίνη Ζορμπά: Ο θάνατος ως μαθητεία
-
Επικήδειος 24.4.2023 Θα ήθελα να μπορούσα να πω στη Μυρσίνη μου/μας, για
το κύμα αγάπης που ξεσηκώθηκε μόλις μαθεύτηκε ο θάνατός της, για όλους
όσους ήλθα...
Γαλλία: Μέρες ελπίδας, νύχτες οργής
-
του Πέτρου Παπακωνσταντίνου, αναδημοσίευση από το ιστολόγιό του Σε
ατμόσφαιρα κοινωνικής εξέγερσης περιδινίζεται αυτό τον καιρό η Γαλλία. Μία
εβδομάδα
Πoιος φυλάει τους φύλακες;
-
πηγή: The Manifold Files Μια δημοκρατική κοινωνία έχει την αξίωση να μην
κινδυνεύει από την ίδια της την αστυνομία. Κανένας άνθρωπος δεν θα έπρεπε
να φοβάτ...
Η τελευταία λέξη
-
Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΛΕΞΗ1 Απολογισμός του λόγου και της δράσης της συνέλευσης για
την κυκλοφορία των αγώνων (2009-2021) Μεταξύ ιδέας και πραγματικότητας
μεταξύ κίν...
Κυβέρνηση Κουίσλινγκ
-
Η κυβέρνηση της ΝΔ υποταγμένη πλήρως στα επιχειρηματικά συμφέροντα που
υπηρετεί και που την ανέδειξαν στην κυβέρνηση, προχωρά στην ψήφιση ενός
περιβαλλοντο...
Οι πιο μικροί κηπουροί της πόλης!
-
Οι νεότεροι καλλιεργητές της Αλεξανδρούπολης είναι παιδιά ηλικίας 6-8 ετών!
Πρόκειται για τους μαθητές της Α’ και Β’ δημοτικού του 1ου Πειραματικού
Δημοτ...
Κλίμα είναι και γυρίζει
-
της Κυριακής Κλοκίτη Η τελευταία έκθεση της Διακυβερνητικής Επιτροπής για
την αλλαγή του κλίματος είναι σαφής. Η αύξηση της μέσης
SYSADMIN DAY 2019
-
System Administrator Appreciation DayJuly 26, 2019 – 20th Annual Your
network is secure, your computer is up and running, and your printer is
jam-free....
Τέσσερα Ποιήματα — William Empson
-
Σημείωμα για την τοπική χλωρίδα [Note on local flora (1930)] Δέντρο που
ευδοκιμεί στο Τουρκεστάν — ή πιο βαθιά ίσως στην Ανατολή, εκεί που φυτρώνει
και τ...
3 Tips för Blackjackspelare som vill bli proffs
-
Om ditt ultimata mål är att kunna gå in på ett kasino och gå därifrån med
miljoner i marker behöver du bli en professionell spelare. För att kunna
göra det...
ΠΕΡΙ ΑΚΡΑΙΩΝ ΚΑΙ ΑΚΡΟΤΗΤΑΣ!
-
Αφού απέτυχε, παρά την αγωνιώδη προσπάθεια
πολλών ημερών, ο συνδυασμός Χίος Μπροστά - Καραβασίλης, να πείσει την
κοινωνία τη...
Το Έμφυτο Ελάττωμα του Τόμας Πίντσον
-
Μια ψυχεδελική αστυνομική περιπέτεια με φόντο το πολύχρωμο σκηνικό και το
ηλιόλουστο soundtrack των ’60s. Ο Ντοκ Σποτέλο είναι ένας -ας πούμε-
ιδιωτικός ...
Airbnb το ευκολάκι των εκλογών
-
Μια πολύ καλή φίλη, εντελώς εμπιστευτικά μου λέει:
-«μην το υποτιμάς, η διείσδυση των αμερικανών στην Κούβα με την airbnb
ξεκίνησε».
-Γέλασα, γιατί είναι...
Προφάσεις εν αμαρτίαις
-
ΑΠΟΨΕΙΣ
Η κρίση προκάλεσε έντονη πολιτική πόλωση. Αυτό ήταν βέβαια αναπόφευκτο σε
μια κοινωνία που υπέστη τέτοιας έντασης σοκ. Στη Γαλλία, με μια αύξηση στ...
Τα καινούρια ρούχα του Αυτοκράτορα
-
*Οι μεταμφιέσεις της κυβερνητικής πολιτικής στην υγεία*
*Του Ζήση Πιτσέλη*
Το γνωστό σε όλους παραμύθι του Κ.Χ.Αντερσεν αποτυπώνει με τον καλύτερο
τρόπο...
ΒΙΟ.ΜΕ. ένα παράδειγμα χωρίς μιμητές
-
*το παρακάτω κείμενο προσπαθεί να αναμετρηθεί με το ερώτημα γιατί στην χώρα
μας δεν αναπτύσσεται κίνημα καταλήψεων και αυτοδιαχείρισης των εργοστασίων, ...
Βόθρος
-
Λύματα στης ιστορίας το βόθρο μιας βιασμένης λογικής εμετικά απόβλητα
ασχημονούμε ουρλιάζοντας δηλητηριάζοντας κάθε έναν που μας συναντά
μεταφέροντας το μ...
Το αυγό
-
(Ένα παγκάκι σε κάποιο δρόμο. Νύχτα. Μπαίνουν ο Λουκάς και ο Σόλων.) ΣΟΛΩΝ:
Που πας, Λουκά; ΛΟΥΚΑΣ: Στο παγκάκι, να καθίσω. ΣΟΛΩΝ: Πρέπει πρώτα να
σκεφτούμ...
Ο πόλεμος στη Συρία δεν ξεκίνησε χθες
-
Painting: Diala Brisly Ο Ν.Τραμπ διέταξε στις 6/4/2017 επίθεση με 59
πυραύλους κατά των δυνάμεων του Άσαντ. Αυτό προκάλεσε πληθώρα αντιδράσεων,
θετικών κ...
«Πόθεν σοι ἡ τῶν χρημάτων αὕτη περιουσία;»
-
H ομιλία του Αγίου Βασιλείου «προς τους πλουτούντας» (βλ. εδώ), μαζί με την
ομιλία του περί πλεονεξίας στο χωρίο του Ευαγγελίου «Καθελώ μου τας
αποθήκας ...
Είναι χρήσιμη η έννοια των κοινών;
-
Δεν είναι υπερβολή να ισχυριστούμε ότι τα «κοινά» είναι μια από τις έννοιες
με πολύ μεγάλη ταχύτητα διάχυσης ανάμεσα σε όσους και όσες –με διαφορετικές
προ...
Ενημέρωση από την σημερινή απεργία + φωτογραφίες
-
Στη Θεσσαλονίκη σήμερα 8 Δεκεμβρίου πραγματοποιήθηκε ανεξάρτητη
συγκέντρωση και πορεία από την Καμάρα. Τα μπλοκ που συμμετείχαν ήταν το
Σωματείο Σερβιτόρω...
Ομοφοβικό παραλήρημα από βουλευτή των ΑΝΕΛ
-
Σε ένα ρατσιστικό, ομοφοβικό, δηλαδή, ουσιαστικά φασιστικό, παραλήρημα
επιδόθηκε ο ειδικός αγορητής των «Ανεξαρτήτων Ελλήνων» - θυμίζουμε ότι
πρόκειται γ...
Λ7 Υπάρχουν!
-
Ποιος θυμάται τον Μπαρουφάκη; Ποιος θυμάται τις εποχές της αυταπάτης, τότε
που o Γιάννης με το ένα “νι”, παρίστανε τον υπουργό οικονομικών. Τότε που
σαν το...
Είναι τα slums ένας άλλος πλανήτης;
-
Αναδημοσίευση από το blog της ΑΝΑΖΩΠΥΡΩΣΗΣ: Παρακάτω μπορείτε να
βρείτε, μεταφρασμένο από εμάς, το άρθρο του Μπρούνο Ασταριάν «Are slums
another plan...
«Μ’ άσπρο γάντι καθαρό»
-
Μερικές φορές, τα λόγια που χωρίς να εννοείς λες, σε εκδικούνται. «Η
εξέγερση του Πολυτεχνείου είναι ο φάρος που μας δείχνει το δρόμο προς τη
δημοκρατία,...
Στ' αστεία παίζαμε!
-
Στ' αστεία παίζαμε!
Δε χάσαμε μόνο τον τιποτένιο μισθό μας
Mέσα στη μέθη του παιχνιδιού σάς δώσαμε και τις γυναίκες μας
Tα πιο ακριβά ενθύμια που μέσα σ...
Καληνυχτα Κεμαλ!
-
Μιλαμε για χρεοκοπια της Ελλαδας για 1,5 δις στο ΔΝΤ και δε μιλαμε για
χρεοκοπια της Γερμανιας για εκατονταδες δις στην Ελλαδα χωρια τα υπολοιπα
ποσα στις ...
Η Χρυσή Αυγή και οι δύο τόνοι ηρωίνης
-
Έχουμε ήδη αναφερθεί στην εμπλοκή του ονόματος του χρυσαυγίτη βουλευτή
Κούζηλου στην υπόθεση του ναρκοπλοίου “Noor 1″.
To νεότερο που μαθαίνουμε από τον...
Για ένα αναπτυξιακό-προοδευτικό πρόσημο
-
του Βαγγέλη Πιλάλη* Η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ έχει μπροστά της να
διαχειριστεί πολλά ανοιχτά «μέτωπα» και «αμαρτίες» προηγούμενων Κυβερνήσεων
τόσο ως προς τ...
The Noise Figures – Out Of Your Mind
-
Ελληνικό alternative rock; Κι όμως μπορεί να υπάρξει… Το σημερινο τραγούδι
από την πρώτη full συλλογή των Noise Figures που έβγαλαν τον περασμένο
Νοέμβρη.....
Συζήτηση για την έννοια της συγκυρίας
-
Στην ενότητα που ακολουθεί αποτυπώνεται ένα µέρος µιας ανολοκλήρωτης
συζήτησης γύρω από την έννοια της συγκυρίας. Πρόκειται για µια συζήτηση που
ήδη διεξαγ...
Σήμερα, η Ιερισσός κλαίει από χαρά
-
Αποφυλακίστηκαν σήμερα, ο Γιάννης Σταθώρης και ο Δημήτρης Ιωάννου, κάτοικοι
Ιερισσού, προφυλακισμένοι από τον Ιούλιο για την υπόθεση της εμπρηστικής
επίθεσ...
Οι προτάσεις μας επί της διαδικασίας του συνεδρίου
-
Οι παρακάτω προτάσεις διατυπώνονται και κατατίθενται από διάφορους
συντρόφους, οι οποίοι με την παρέμβαση τους αυτή στοχεύουν στην ενεργό
συμμετοχή των μελ...
Αλλαγή της κοινωνίας με κράτος ή χωρίς;
-
Υπάρχουν δυο τρόποι για να προσεγγιστεί το ερώτημα αυτό: γενικά θεωρητικά ή
με συγκεκριμένη ανάλυση της συγκεκριμένης κατάστασης. Και οι δύο οπτικές
είναι...
Ενδιαφέρον σποτάκι για το ΕΣΥ
-
Το παραπάνω είναι δημιουργία της ένωσης γιατρών ΕΣΥ νομού Ηρακλείου. Άλλο
ένα σποτ που δεν θα παίξουν ποτέ το MEGA και το ΣΚΑΙ... Γι' αυτό ακριβώς το
λόγο,...
Να ξεβρωμίσει ο τόπος
-
ΕΞω οι Έλληνες ΚΤΗΝΗ ΒΙΑΣΤΕΣ συλλογή πρόσφατων περιστατικών Ο έλληνας
Πετράκης και χρυσαυγίτης παρακαλώ, κατηγορείται επώνυμα ότι βίαζε και
ασελγούσε σε αν...
Συλλογή "Salonika Rock City" (2010)
-
*Στη συλλογή "Salonika Rock City" συμμετέχουν 3 μπάντες από τη Θεσσαλονίκη.
Χατ Τρίκ, Bad Movies και Ντελίριο σε ολοκαίνουρια κομμάτια. Blog: *
*http://...
Επιτέλους σε νέα ιστοσελίδα!
-
Αγαπημένοι φίλοι, φίλες, σύντροφοι και συντρόφισσες, γνωρίζω καλά ότι το
ιστολόγιο σας έλειψε αλλά επιτέλους θα βρεθούμε πάλι σε νέο ιστότοπo!
Από εδώ και ...
Συνεδρίου “στιγμιότυπα” (Μέρος Α)
-
Καθυστερημένα συνεχίζουμε το αφιέρωμα στο 13ο συνέδριο του ΚΚΕ. Σε αυτό το
post ασχολούμαστε με τα «στιγμιότυπα» του συνεδρίου. Τα ΝΕΑ που είχαν
καθημερινή...
Εντελώς έκπληκτο το Συγκρότημα
-
Χτες στο ΒΗΜΑ δημοσιεύθηκε ρεπορτάζ σχετικά με τις συμβάσεις των
νοσοκομείων για προμήθεια ιατρικού και τεχνολογικού εξοπλισμού, όπως
αποκαλύπτεται από τις...
Δηλαδή πρέπει να μας αρέσει αυτή η αηδία επειδή είναι street art και graffiti; Πρέπει να μας αρέσει κάθε street art και graffiti; Να απεμπολήσουμε κάθε έννοια αισθητικής, αυτό μας λέει ο Λιάκος; Και τότε πώς θα ξεχωρίζει το καλό graffiti απο το μάπα, ο Banksy απο το Φούφουτο, ο Φαϊτάκης (της Ελαϊς στην Πειραιώς) απο το τερατούργημα του Πολυτεχνείου; Οι πολίτες δεν έχουν λόγο; Έχει δικαίωμα ο καθε ατάλαντος να ασχημαίνει το χώρο που ζούμε; Αυτό δεν είναι φασισμός;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑναρωτιέμαι ο Λιάκος τρώει, πίνει, φοράει οτιδήποτε; Στην προσωπική του ζωή, στο χώρο του, δεν έχει αισθητικά κριτήρια, όπως όλοι μας; Έχει. Τότε γιατί γενικεύει με την αισθητική του δημόσιου χώρου:
μαι απάντηση εδώ:
ΔιαγραφήΗ χειραφέτηση του «μνημείου»
μια ματιά και εδώ:
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπόψεις και ερωτήματα σε ασπρόμαυρο φόντο
o iskra.gr δεν έχει άποψη για το θέμα, γιαυτό την δανείζεται από τον ΔΟΛ:
ΑπάντησηΔιαγραφήΓκραφιτολάτρες και γκραφιτοκλάστες
Δεν υπάρχει street art εδώ ρε παιδιά. Πρόκειται για επαγγελματικό επίπεδο, με σαφή στόχευση το "τέρμα πια με το Πολυτεχνείο 73 και την Μεταπολίτευση, εσείς μας χρεοκοπήσατε με το σπάταλο κράτος". Μια χυδαία νεοφιλελεδικη επίθεση στο γεγονός ότι το Πολυτεχνείο δεν είναι μόνο 73, είναι κάθε χρόνο. Τελικά δεν είναι μουσείο, αν ήταν θα το είχαν σεβαστεί, και όντως δεν πήγαν σε κάποιο Μουσείο, πήγαν στο Πολυτεχνείο, το συμβολικό κέντρο όλων των αγώνων της νεολαίας, και πριν το 73. Δεν είναι νεκρή η περιοχή, ούτε το κτίριο μαύρο. Γιατί να βλέπεις μαύρο ένα από τα πιο φωτεινά σημεία της πόλης ? Επειδή θες να είναι μαύρο, επειδή σε ενοχλεί.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα πει κάποιος στον Λιάκο ότι η αριστερά (άλλο πράγμα από τον Σημίτη δηλ) δίνει αγώνες για την διατήρηση του κοινωνικού ίχνους στο αστικό τοπίο. Οι ειρωνείες για τα "μνημεία άθικτα στον χρόνο" είναι της ιδιωτικής πρωτοβουλίας με τις παντός είδους "αναπλάσεις"' που σχεδιάζει.
Το ότι διάφοροι πχ Φορτσάκης, επιτίθενται στην κίνηση αυτή δεν είναι επιχείρημα. Η διατήρηση της ιστορικής μνήμης της κοινωνικής συνέχειας είναι θέμα του κινήματος και όχι των security.
"κάποιος σύντροφος"
- Aν ήθελες το πολυτεχνείο "άσπρο" και όχι "μαύρο" να πήγαινες να βάψεις "άσπρο", όπως έκανε και η χούντα, που επέβαλε το άσπρο χρώμα στα σπίτια στα νησιά και δεν μπορείς να κυκλοφορήσεις όταν έχει ηλιοφάνεια αν δεν φοράς μαύρα γυαλιά. Όμως δεν το έβαψαν "μαύρο". Το "μαύρο" το βλέπεις γιατί έτσι θέλεις να το δεις...
ΔιαγραφήΕπίσης με τα ίδια μάτια βλέπεις και την "ιδέα" περί "συμβολικού κέντρου" όλων των αγώνων της νεολαίας, πράγμα που είναι συζητήσιμο αν υπάρχει τέτοιο κέντρο ή γιατί χρειάζεται να κατασκευαστεί στο φαντασιακό επίπεδο.
Ακόμα και αν δεχτούμε ότι υπάρχει αυτό το "κέντρο", γιατί θα πρέπει να παίρνει υλική υπόσταση στο "άβατο" του κτιρίου της "πρυτανείας" και όχι σε κάποιο άλλο κτίριο του πολυτεχνείου, όπως το Γκίνη για παράδειγμα, το οποίο είχε και συνεχίζει να έχει σαφώς άλλες χρήσεις ανοικτές στον κίνημα και την κοινωνία;
Υ.Γ. Μήπως θυμάσαι ότι σε μια κατάληψη αυτό το κτίριο είχε καεί και ήταν για αρκετό καιρό εγκαταλελειμμένο; Εκείνη η κατάληψη ήταν εντός ή εκτός των αγώνων της νεολαίας;
εγώ δεν έχω δουλειά να το βάψω άσπρο, δεν είμαι σύλλογος φοιτητών αρχιτεκτονικής πχ να πάρω πρωτοβουλίες.
Διαγραφήεντάξει, είναι επαναστάτες, να πάνε να βάψουν το σκοπευτήριο της Καισαριανής.
και αν αντιδράσει κανείς, να του πούμε "μαγκιά κι έτσι να πούμε, τρέχει τίποτα ?"
δυστυχισμένοι καλλιτέχνες και τρίχες κατσαρές παιδιά, να μάθουμε να ξεχωρίζουμε τα νεοφιλελε trends.
"πάρε τηλέφωνο την μοναξιά σου Η βγες ξανά στους δρόμους της φωτιάς"
"κάποιος σύντροφος"
Για την αποκατάσταση του μαύρου
Διαγραφή