tag:blogger.com,1999:blog-2670431323674271607.post8764538639097293286..comments2024-03-12T12:26:33.808+02:00Comments on ΕΟΣ (Eνωση Οπαδων για την Συσπείρωση της ριζοσπαστικής Αριστεράς): Για το "πολυτεχνείο" ρε γαμώτο!...Unknownnoreply@blogger.comBlogger8125tag:blogger.com,1999:blog-2670431323674271607.post-12356918760509953702015-03-13T14:18:59.635+02:002015-03-13T14:18:59.635+02:00Για την αποκατάσταση του μαύρου<a href="http://rednotebook.gr/2015/03/gia-tin-apokatastasi-tou-mavrou-tou-dimitri-pantelakaki/" rel="nofollow"><b>Για την αποκατάσταση του μαύρου</b></a> Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2670431323674271607.post-8121566231796288492015-03-12T18:01:10.937+02:002015-03-12T18:01:10.937+02:00εγώ δεν έχω δουλειά να το βάψω άσπρο, δεν είμαι σύ...εγώ δεν έχω δουλειά να το βάψω άσπρο, δεν είμαι σύλλογος φοιτητών αρχιτεκτονικής πχ να πάρω πρωτοβουλίες.<br /><br />εντάξει, είναι επαναστάτες, να πάνε να βάψουν το σκοπευτήριο της Καισαριανής.<br /><br />και αν αντιδράσει κανείς, να του πούμε "μαγκιά κι έτσι να πούμε, τρέχει τίποτα ?"<br /><br />δυστυχισμένοι καλλιτέχνες και τρίχες κατσαρές παιδιά, να μάθουμε να ξεχωρίζουμε τα νεοφιλελε trends.<br /><br />"πάρε τηλέφωνο την μοναξιά σου Η βγες ξανά στους δρόμους της φωτιάς"<br /><br />"κάποιος σύντροφος"Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2670431323674271607.post-60980905666776950572015-03-12T16:29:24.154+02:002015-03-12T16:29:24.154+02:00- Aν ήθελες το πολυτεχνείο "άσπρο" και ό...- Aν ήθελες το πολυτεχνείο "άσπρο" και όχι "μαύρο" να πήγαινες να βάψεις "άσπρο", όπως έκανε και η χούντα, που επέβαλε το άσπρο χρώμα στα σπίτια στα νησιά και δεν μπορείς να κυκλοφορήσεις όταν έχει ηλιοφάνεια αν δεν φοράς μαύρα γυαλιά. Όμως δεν το έβαψαν "μαύρο". Το "μαύρο" το βλέπεις γιατί έτσι θέλεις να το δεις...<br /><br />Επίσης με τα ίδια μάτια βλέπεις και την "ιδέα" περί "συμβολικού κέντρου" όλων των αγώνων της νεολαίας, πράγμα που είναι συζητήσιμο αν υπάρχει τέτοιο κέντρο ή γιατί χρειάζεται να κατασκευαστεί στο φαντασιακό επίπεδο.<br /><br /> Ακόμα και αν δεχτούμε ότι υπάρχει αυτό το "κέντρο", γιατί θα πρέπει να παίρνει υλική υπόσταση στο "άβατο" του κτιρίου της "πρυτανείας" και όχι σε κάποιο άλλο κτίριο του πολυτεχνείου, όπως το Γκίνη για παράδειγμα, το οποίο είχε και συνεχίζει να έχει σαφώς άλλες χρήσεις ανοικτές στον κίνημα και την κοινωνία;<br /><br />Υ.Γ. Μήπως θυμάσαι ότι σε μια κατάληψη αυτό το κτίριο είχε καεί και ήταν για αρκετό καιρό εγκαταλελειμμένο; Εκείνη η κατάληψη ήταν εντός ή εκτός των αγώνων της νεολαίας; <br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2670431323674271607.post-41276763530327740122015-03-12T14:28:25.826+02:002015-03-12T14:28:25.826+02:00Δεν υπάρχει street art εδώ ρε παιδιά. Πρόκειται γι...Δεν υπάρχει street art εδώ ρε παιδιά. Πρόκειται για επαγγελματικό επίπεδο, με σαφή στόχευση το "τέρμα πια με το Πολυτεχνείο 73 και την Μεταπολίτευση, εσείς μας χρεοκοπήσατε με το σπάταλο κράτος". Μια χυδαία νεοφιλελεδικη επίθεση στο γεγονός ότι το Πολυτεχνείο δεν είναι μόνο 73, είναι κάθε χρόνο. Τελικά δεν είναι μουσείο, αν ήταν θα το είχαν σεβαστεί, και όντως δεν πήγαν σε κάποιο Μουσείο, πήγαν στο Πολυτεχνείο, το συμβολικό κέντρο όλων των αγώνων της νεολαίας, και πριν το 73. Δεν είναι νεκρή η περιοχή, ούτε το κτίριο μαύρο. Γιατί να βλέπεις μαύρο ένα από τα πιο φωτεινά σημεία της πόλης ? Επειδή θες να είναι μαύρο, επειδή σε ενοχλεί.<br /><br />Να πει κάποιος στον Λιάκο ότι η αριστερά (άλλο πράγμα από τον Σημίτη δηλ) δίνει αγώνες για την διατήρηση του κοινωνικού ίχνους στο αστικό τοπίο. Οι ειρωνείες για τα "μνημεία άθικτα στον χρόνο" είναι της ιδιωτικής πρωτοβουλίας με τις παντός είδους "αναπλάσεις"' που σχεδιάζει.<br /><br />Το ότι διάφοροι πχ Φορτσάκης, επιτίθενται στην κίνηση αυτή δεν είναι επιχείρημα. Η διατήρηση της ιστορικής μνήμης της κοινωνικής συνέχειας είναι θέμα του κινήματος και όχι των security. <br /><br />"κάποιος σύντροφος"Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2670431323674271607.post-66004889704536427032015-03-11T22:52:25.673+02:002015-03-11T22:52:25.673+02:00o iskra.gr δεν έχει άποψη για το θέμα, γιαυτό την ...o iskra.gr δεν έχει άποψη για το θέμα, γιαυτό την δανείζεται από τον ΔΟΛ: <br /><a href="http://iskra.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=19840:maniatis-grafiti&catid=67:texnes&Itemid=193" rel="nofollow">Γκραφιτολάτρες και γκραφιτοκλάστες</a>Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2670431323674271607.post-7582446226360238352015-03-11T22:28:19.479+02:002015-03-11T22:28:19.479+02:00μαι απάντηση εδώ:
Η χειραφέτηση του «μνημείου»μαι απάντηση εδώ:<br /><a href="http://rednotebook.gr/2015/03/i-chirafetisi-tou-mnimiou-tis-kate-kazanti/" rel="nofollow">Η χειραφέτηση του «μνημείου»</a><br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2670431323674271607.post-89658126056511091272015-03-11T10:24:42.706+02:002015-03-11T10:24:42.706+02:00μια ματιά και εδώ:
Απόψεις και ερωτήματα σε ασπρόμ...μια ματιά και εδώ:<br /><a href="http://syspeirosiaristeronmihanikon.blogspot.gr/2015/03/graffitiemp.html" rel="nofollow"><b>Απόψεις και ερωτήματα σε ασπρόμαυρο φόντο</b></a> ΕΟΣhttps://www.blogger.com/profile/06691420673733393055noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2670431323674271607.post-72849730520124792052015-03-11T10:15:07.045+02:002015-03-11T10:15:07.045+02:00Δηλαδή πρέπει να μας αρέσει αυτή η αηδία επειδή εί...Δηλαδή πρέπει να μας αρέσει αυτή η αηδία επειδή είναι street art και graffiti; Πρέπει να μας αρέσει κάθε street art και graffiti; Να απεμπολήσουμε κάθε έννοια αισθητικής, αυτό μας λέει ο Λιάκος; Και τότε πώς θα ξεχωρίζει το καλό graffiti απο το μάπα, ο Banksy απο το Φούφουτο, ο Φαϊτάκης (της Ελαϊς στην Πειραιώς) απο το τερατούργημα του Πολυτεχνείου; Οι πολίτες δεν έχουν λόγο; Έχει δικαίωμα ο καθε ατάλαντος να ασχημαίνει το χώρο που ζούμε; Αυτό δεν είναι φασισμός;<br /> Αναρωτιέμαι ο Λιάκος τρώει, πίνει, φοράει οτιδήποτε; Στην προσωπική του ζωή, στο χώρο του, δεν έχει αισθητικά κριτήρια, όπως όλοι μας; Έχει. Τότε γιατί γενικεύει με την αισθητική του δημόσιου χώρου:Anonymousnoreply@blogger.com