ΦΩΤΙΑ ΣΤΑ ΓΕΝΙΚΑ ΕΠΙΤΕΛΕΙΑ!
Αγωνιζόμαστε για την "ΣΥσπείρωση της ΡΙΖοσπαστικής Αριστεράς" στην κατεύθυνση της κοινής δράσης στους μαζικούς χώρους και τα κοινωνικά κινήματα, και παράλληλα για την πολιτική της συγκρότηση σε ένα ενιαίο αμεσοδημοκρατικό πολιτικό φορέα

Σάββατο 5 Φεβρουαρίου 2011

Η πολιτική συγκρότηση του εθνικιστικού κινήματος διεμβολίζει την “πατριωτική” αριστερά


Η ΣΠΙΘΑ του Μίκη δεν αποπλάνησε μόνο ένα από τα πιο σκληρά παλικάρια του ντούρου αντικαπιταλισμού: “Στάση Πληρωμών– Έξοδος από την Ε.Ε.” προσφέροντάς του μια θέση στην «Προσωρινή Συμβουλευτική Επιτροπή» του Κινήματος. Με την στήριξη της κάθε λογής εθνικιστών εμβολίζει την “πατριωτική αριστερά” απομυζώντας όλους τους ανυπόμονους που βιάζονται να υπερασπιστούν την πατρίδα που κινδυνεύει. Η Λ. Κανέλλη, η πιο δημοφιλής βουλευτίνα του ΚΚΕ βρίσκεται σε δύσκολη θέση γιατί αρκετοί οπαδοί της την εγκαταλείπουν και προσανατολίζονται στο νέο ελπιδοφόρο κίνημα που είναι έτοιμο να ξεπεράσει τις διακρίσεις ανάμεσα την δεξιά και την αριστερά, αλλά και το πολιτικό σύστημα της αντιπροσωπευτικής αστικής δημοκρατίας, προς όφελος του έθνους: “Να σταματήσουμε να πιστεύουμε σε κόμματα” δηλώνει ο Στέφανος Ληναίος, μέλος και αυτός της «Προσωρινής Συμβουλευτικής Επιτροπής». Κάπως έτσι ξεκίνησε στην Ιταλία και ο Ντούτσε, αλλά με λίγο πιο “αναρχικό” προφίλ.

Διαρροές προς την ΣΠΙΘΑ, υπάρχουν και από τον χώρο του ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ.Ήδη πολλά στελέχη του ΔΗΚΚΙ έχουν προσχωρήσει στην ΣΠΙΘΑ και προβλέπεται σύντομα  να μετακομίζει εκεί. Βέβαια η ΣΠΙΘΑ δεν έχει συνιστώσες, έχει μόνον αρχηγό και “πατριωτική” ιδεολογία. Και αυτά αρκούν για να την κάνουν πολύ πιο συνεκτική και διεισδυτική απ' ότι φαντάζονται οι αντίπαλοί της, αλλά και οι φίλοι της. Αν η διαρροή περιορίζονταν μόνο στο ΔΗΚΚΙ, τα πράγματα θα ήταν καλά για τον ΣΥΡΙΖΑ, αφού το ΔΗΚΚΙ ανέκαθεν αποτελούσε μια εθνικιστική παραφωνία στο χώρο του. Όμως προς την ΣΠΙΘΑ προσανατολίζονται και άλλες δυνάμεις. Η Κουμουνδούρου τρίβει τα χέρια της γιατί νομίζει ότι έτσι θα λύσει το εσωκομματικό της πρόβλημα, επειδή υπολογίζει ότι θα υπάρξουν σημαντικές διαρροές από τους υποστηρικτές του Π. Λαφαζάνη. Και δεν έχει άδικο.

Σε ένα αποκαλυπτικό κείμενο με τον τίτλο “Η "ΣΠΙΘΑ" ΚΑΙ Η ΠΕΔΙΑΔΑ” που δημοσιεύεται στην ιστοσελίδα της, καταγράφονται αυτές πολιτικές συγγένειες και αξιολογείται η συμβολή των τωρινών “φίλων” αλλά και των παλιών:

Η ανάλογη ζύμωση που είχε γίνει πριν από ορισμένα χρόνια με την περίπτωση του ΣΥΡΙΖΑ ήταν υπονομευμένη εξ αρχής από την εθνομηδενιστική ρητορεία των αριστερίστικων ομάδων και μεγάλου μέρους του Συνασπισμού. Η πρωτοβουλία που είχε πάρει αρχικά ο  Μανόλης Γλέζος για τη συγκρότηση του  ΣΥΡΙΖΑ οδηγήθηκε εν τέλει σε αδιέξοδο διότι δεν είχε ως αφετηρία πολιτικές θέσεις  αλλά την εσφαλμένη λογική της «ενότητας της Αριστεράς». Όπως πολλές φορές έχουμε τονίσει στο παρελθόν, δεν ξεκίνησε από την προβολή ορισμένων θέσεων, γύρω από τις οποίες θα έπρεπε και θα μπορούσαν να συνασπιστούν όλες οι δυνάμεις που θα το επιθυμούσαν, αλλά, αντίστροφα, γύρω από μια οργανωτικίστικη λογική «ενότητας της Αριστεράς», η οποία οδήγησε σε αδιέξοδο και ακύρωση ανθρώπων και προσπαθειών. Έτσι, μέσα από τους συμψηφισμούς και τους μέσους όρους, η προσπάθεια κατέληξε στη μεταβολή μιας πατριωτικής θέσης, όπως εκείνης του Μανόλη Γλέζου, στο εθνομηδενιστικό τελικό άθροισμα του ΣΥΡΙΖΑ!  Γι' αυτό είχαμε αρνηθεί σε φίλους μας, όπως ο Μανόλης Γλέζος ή ο Παναγιώτης Λαφαζάνης, τη συμμετοχή μας σε ένα τέτοιο σχήμα. Διότι μια ενότητα και ένα κίνημα που διαμορφώνεται γύρω από θέσεις και πάνω σε θέσεις δεν κινδυνεύει ούτε από αρχηγισμούς ούτε από σφάλματα των ηγετικών ομάδων, πράγμα που συνέβη με τις απίστευτες παλινωδίες παλιών μας φίλων, όπως ο Αλέκος Αλαβάνος στον ΣΥΡΙΖΑ.

Τώρα αρχίζει να φαίνεται  πόσο δημιουργικά έχει αφομοιώσει το κίνημα της ΣΠΙΘΑΣ, τις πολιτικές πρακτικές στις οποίες στηρίχτηκε η άνοδος του φασισμού στην Ευρώπη στα μέσα του προηγούμενου αιώνα. Μια πρώτη γεύση αυτών των πρακτικών ζήσαμε με το κάψιμο του βιβλίου της ιστορίας της 6ης Δημοτικού. Τώρα γίνεται πρόβα με αφορμή την εκπομπή του ΣΚΑΪ για το 1821. Στην ιστοσελίδα της ΣΠΙΘΑΣ δεν υπάρχουν αναρτημένα μόνο ένα και δύο κείμενα για αυτό το θέμα αλλά τέσσερα! Κείμενα που κάλλιστα θα μπορούσε να τα συνυπογράψει το ΛΑΟΣ και η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ...

33 σχόλια :

  1. Me βρισκει συμφωνο σε γενικες γραμμες η αποψη σου,εκτος της αναφορας στον Λαφαζανη που την βρισκω υπερβολικη και λιγο αδικη. mike

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. mike,
    τον Π. Λαφαζάνη τον "καρφώνει" ο Καραμπελιάς, που δηλώνει ότι τον είχε προσκαλέσει στον ΣΥΡΙΖΑ μαζί με τον Γλέζο, αλλά αυτός ως σωστός πατριώτης την είχε μυριστεί την δουλεία και έκανε πέρα. Τώρα βέβαια είναι διαφορετικά τα πράγματα και οι προσκλήσεις ισχύουν αντίστροφα.

    Βεβαίως τον αποκαλεί "φίλο" του, ενώ τον Αλαβάνο "παλιό" φίλο. Γιατί άραγε;

    Υ.Γ.
    1) ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ, Λαφαζάνης, Κοκκινοπράσινο, ΜΕΤΩΠΟ Α-Α κάνουν τουμπεκί ψιλοκομμένο για το θέμα.
    2) Από τα άρθρα του "ιου" που δεν δημοσιεύτηκαν στην "Ε" το ένα για τους μετανάστες αναδημοσιεύτηκε σε πολλές ιστοσελίδες, το άλλο για την "ΣΠΙΘΑ" σε ελάχιστες. Τυχαίο; Δεν νομίζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ να δεις τουμπεκί που κάνε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα μάθατε;
    Αύριο (7/2) ο Μίκης Θεοδωράκης στην εκπομπή του Γιώργου Καραμπελιά «Ρηξικέλευθα» που θα καταγγέλλει απερίφραστα το νέο εγχείρημα ιστορικής λοβοτομής που διαπράττεται από το συγκρότημα του Αλαφούζου, όπου πλέον κάνει κουμάντο ο Παπαχελάς, το ΕΛΙΑΜΕΠ και οι νεο-οθωμανοί...

    (από προαναγγελία στο "Αρδην - ρήξη")

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και γιατί η πατριωτική αριστερά δεν διεμβολίζει το εθνικιστικό κίνημα? Θεωρείται ότι το πατριωτικό είναι από μόνο του εθνικιστικό ή στάδιο του εθνικισμού?
    Υπάρχει σοβαρός κίνδυνος να γλυστρίσουμε σε ζηλωτές της κοσμοπολίτικης "αριστεράς" (ΔΗΑΡΙ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ανώνυμο 12:06 μ.μ.

    Πώς; Με το να αποδέχεται το ιδεολογικό πλαίσιο του κάθε Ζουράρι, Καραμπελιά και Χρυσαυγίτη; Αυτό δεν γίνεται με την ΣΠΙΘΑ, ή δεν το έχεις πάρει χαμπάρι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολλά έχω πάρει χαμπάρι. Και πολύ καλά καταλαβαίνω και τι λες και τι κάνεις, και πως η μια πλευρά του εθνικισμού αναπαράγει την άλλη του κοσμοπολιτισμού. Αυτή παράγει ιδεολογία και δυστυχώς καθορίζει την ατζέντα της συζήτησης, όπως και αυτής που κάνουμε τώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ή για να τα πούμε πιο απλά τα πράγματα. Πως θα διεμβολίσει η πατριωτική αριστερά το εθνικιστικό κίνημα; Βγάζοντας πιο δυνατές κορώνες για την σωτηρία του έθνους που κινδυνεύει ή βάζοντας το συνδικαλιστικό αίτημα για τους μετανάστες "να διώχνουμε αλλά να μην τους σκοτώνουμε";

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αφού θέλεις πιο συγκεκριμένα:
    1. Σταθερά αντιενωσιακός και αντιαντλαντικός προσανατολισμός της δράσης.
    2. Ταύτιση των συμφερόντων του έθνους με τα συμφέροντα της εργατικής τάξης.
    3. Τέλος, ο σοσιαλισμός θα απαντήσει και στο πρόβλημα της ελευθερίας διακίνησης κεφαλαίου (που μέρος της είναι και το μεταναστευτικό ζήτημα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συζητάτε με πολύ επιπόλαιο και ρηχό τρόπο σοβαρά θέματα, όπως ο εθνικοσοσιαλισμός (αυτό ίσως δεν βλάπτει, αφού αποδεικνύει την άγνοια περί του θέματος σε όσους ψάχνονται λιγάκι και δεν αρκούνται σε λογοκοπίες).Όμως, σπιλώνετε ανθρώπους και αριστερά πολιτικά ρεύματα αφήνοντας να εννοηθεί ότι ρέπουν στον εθνικοσοσιαλισμό ήτοι εν δυνάμει στο φασισμό/ναζισμό, για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους,επειδή λένε έξω από την Ε.Ε.ή το ευρώ ή στάση πληρωμών του χρέους που δεν αρέσουν στους οπαδούς του ευρωπαϊκού εθνικισμού και ευρωκεντρισμού. Αυτό θυμίζει πάρα πολύ την αστική προπαγάνδα με την ταύτιση των "δύο άκρων". Καλύτερα θα ήταν αντί γι' αυτό, να μπείτε στον κόπο να βρείτε πειστικά επιχειρήματα (πράγμα κομμάτι δύσκολο). Αυτό που γίνεται είναι πολύ κακή αναπαραγωγή μιας δηλητηριώδους συνήθειας που φέρνει στο νου τις πιο μαύρες στιγμές του αριστερού κινήματος και την αήθεια που τις συνόδευε. Η ΕΟΣ δεν θα έπρεπε να καλλιεργεί τη λογική της ρετσινιάς, αντί για τη λογική της ιδεολογικής και πολιτικής αντιπαράθεσης με επιχειρήματα και ένα ήθος συντροφικότητας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΝΑ ΤΙ ΛΕΝΕ ΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΓΙΑ ΜΙΚΗ ΚΑΙ ΣΠΙΘΑ

    O MΙΚΗΣ, Η «ΣΠΙΘΑ», Ο ΣΤΑΛΙΝ ΚΑΙ Ο ΕΡΝΤΟΓΑΝ: Ο ΝΕΟΣ «ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟΣ»…

    Posted by xryshaygh στο Φεβρουαρίου 6, 2011

    Στις 22 Ιουνίου του 1941, γερμανικά στρατεύματα εισέρχονται στο έδαφος της Σοβιετικής Ένωσης.
    ......................
    Τις επόμενες ημέρες, επανήλθε ο τσαρικός ύμνος «Δόξασον , δόξασον τον Ρώσσο Τσάρο μας», επέστρεψαν ακόμα και τα μισητά από τους μπολσεβίκους γαλόνια των αξιωματικών, αλλά και ο… Θεός ό ίδιος!

    ....................
    οι ιερωμένοι επέστρεψαν από τα στρατόπεδα της Σιβηρίας και η θαυματουργή εικόνα της Θεομήτορος του βγήκε και περιφέρθηκε σε λιτανεία στο πολιορκημένο Λένινγκραντ!!! Μιλάμε για πλήρη μεταμόρφωση…

    Την ίδια γραμμή, έδωσε ο «μεγάλος πατερούλης» και στα Κ.Κ. της Ευρώπης. Να μιλάνε για «πατριωτικό -απελευθερωτικό αγώνα» και να «ξεχάσουν» -μέχρι νεωτέρας- οτιδήποτε κομμουνιστικό. Έτσι, το ΚΚΕ,
    --------------------
    έφτιαξε το Ε.Α.Μ. (Εθνικό Απελευθερωτικό Μέτωπο), ενώ ο αρχισφαγέας Άρης Βελουχιώτης είχε κρεμάσει στα στήθια του έναν μεγάλο σταυρό

    Γιατί τα γράφουμε όλα αυτά τέτοια εποχή; Γιατί, κάποιοι πασίγνωστοι μπολσεβίκοι, εμφανίζονται σήμερα ως… καλοί πατριώτες (!!!) και… καλοί χριστιανοί (!!!), που σκοπό έχουν τάχα να αγωνιστούν για την απελευθέρωση της πατρίδας από την τυραννία του ΔΝΤ! Επειδή δε, το ΚΚΕ δεν μπορεί να πείσει κανέναν ότι μεταβλήθηκε σε… πατριωτικό κόμμα –παρά τις προσπάθειές του, όχι απευθείας, αλλά μέσω «συνεργαζομένων» π.χ. Κανέλλη-, τον ρόλο αυτόν τον επωμίστηκε ο γνωστός και μη εξαιρετέος Μίκης Θεοδωράκης. Ίδρυσε, λοιπόν, τη «Σπίθα» («για να φουντώσει η σπίθα και να γίνει φωτιά») ή Κίνημα Ανεξάρτητων Πολιτών κι έφτιαξε και μια 10μελή Προσωρινή Συμβουλευτική Επιτροπή, στην οποία συμμετέχουν γνωστοί μπολσεβίκοι, όπως ο Γ. Καραμπελιάς, ο ηθοποιός Σ. Ληναίος, ο Κ. Ζουράρης κ.α. και τώρα επιχειρεί να οργανώσει το «κίνημα» στην επαρχία, για να το μετατρέψει –λέει- σε κόμμα.

    Κατ’ αρχάς, να πούμε από πού προήλθε η πολύ περίεργη ονομασία «Σπίθα», γιατί έχει μεγάλη σημασία. Το σύνθημα «Από τη σπίθα θα ξεπηδήσει η φωτιά», το είχαν χρησιμοποιήσει πρώτοι οι Ρώσσοι «Δεκεμβριστές» (συμμορία μασώνων αξιωματικών που το 1825 επιχείρησε μια αποτυχημένη εξέγερση κατά του Τσάρου). Βέβαια, την επωνυμία δεν την πήρε από κει ο κομμουνιστής Μίκης, αλλά από τον ιδεολογικό του πρόγονο, τον Λένιν, ο οποίος είχε εκδώσει στο Μόναχο, το 1900, την κομματική εφημερίδα «Ίσκρα» (που στα ρωσσικά σημαίνει «Σπίθα»), που είχε στην προμετωπίδα της το σύνθημα «Από την σπίθα θα ξεπηδήσει η φωτιά». Για την ιστορία, την «Σπίθα» του Λένιν, είχε χρηματοδοτήσει ο Ισραήλ Λαζαρέβιτς Γκέλφαντ (πιο γνωστός ως «Πάρβους»), ο οποίος ήταν σύνδεσμος του Λένιν με τους πανίσχυρους διεθνείς σιωνιστές. Σε επίπεδο συμβολισμού, λοιπόν, ο Μίκης είναι απόλυτα συνεπής με το κομμουνιστικό παρελθόν του.

    .....................
    μπορεί ο άνθρωπος να… άλλαξε και να ‘γινε… φλογερός πατριώτης. Αντί άλλης απαντήσεως, θα τους θυμίσουμε την πολύ πρόσφατη συνάντηση (στις 14 Μαΐου 2010) του εμφανιζόμενου ως υπερπατριώτη Μίκη, με τον Jeffry και τον Τούρκο Σουλτάνο Ερντογκάν, κατά την τελευταία επίσημη επίσκεψη του τελευταίου στην Ελλάδα, και τους ύμνους του Μίκη για την ελληνο-τουρκική «φιλία». Νομίζουμε πως δεν χρειάζονται περισσότερα.

    Πατριώτες προσοχή! Δεν υπάρχει κανένας λόγος να πέσετε στην παγίδα των μαρξιστών που εμφανίζονται ως «πατριώτες». Πρόκειται για μια καιροσκοπική αλλαγή τακτικής κι όχι μια πραγματική αλλαγή ιδεολογικού προσανατολισμού, που σκοπό έχει να εκμεταλλευτούν οι κρυπτοκομμουνιστές το αυξημένο πατριωτικό και θρησκευτικό αίσθημα του λαού μας, στις σημερινές συνθήκες της Νέας Τάξης Πραγμάτων και του κατοχικού Μνημονίου. Πρόκειται για πιστή αντιγραφή της σταλινικής τακτικής της περιόδου του Β΄ Π.Π. και τίποτα άλλο. Μείνετε μακριά τους! Εξάλλου, σήμερα οι πατριώτες δεν χρειάζεται να αναζητούμε ετερόφωτους σωτήρες, γιατί έχουμε δικό μας κόμμα που προέρχεται από την μεγάλη εθνική μας παράταξη. Και το εθνικό αυτό κόμμα είναι η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ Aνώνυμο 1:25 μ.μ.

    αυτά ακριβώς τα 3 σημεία, όπως τα καταγράφεις, είναι σημεία που αποδέχονται και οι εθνικοσοσιαλιστές και αποτελούν το πεδίο της πολιτικής τους παρέμβασης!

    1. Σταθερά αντιενωσιακός και αντιαντλαντικός προσανατολισμός της δράσης.

    2. Ταύτιση των συμφερόντων του έθνους με τα συμφέροντα της εργατικής τάξης.

    3. Τέλος, ο σοσιαλισμός θα απαντήσει και στο πρόβλημα της ελευθερίας διακίνησης κεφαλαίου (που μέρος της είναι και το μεταναστευτικό ζήτημα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Ανώνυμο 6:27

    Μας δουλεύεις ρε φίλε; Είναι προφανές ότι τα διάφορα μαγαζάκια αγωνίζονται μεταξύ τους για το ποιο θα πάρει την περισσότερη πελατεία. Προφανώς η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ θα καταγγέλει την ΣΠΙΘΑ ότι δεν είναι το σωστό κίνημα, όπως το ΚΚΕ μ-λ καταγγέλει το μ-λ ΚΚΕ ότι δεν είναι το επαναστατικό κόμμα.

    Ακριβώς αυτό το κείμενο δείχνει ότι η ΣΠΙΘΑ κινείται στον ίδιο χώρο με την ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ και ότι υπάρχουν ζητήματα μεταξύ τους ποιος είναι ο ποιο σωστός πατριώτης και εθνικιστής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλησπέρα,
    Δεν πιστεύω ότι η ΣΠΙΘΑ συναγωνίζεται την ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ σε επιπέδο πατριωτισμού. Που βρίσκει έδαφος και καλλιεργεί η ΣΠΙΘΑ?
    Στην ανυπαρξία της Αριστεράς.
    Που είναι ο ΣΥΡΙΖΑ των μελών?
    Έγινε ο ΣΥΡΙΖΑ νέο ΕΑΜ ενώ θα μπορούσε?
    Ήθελε ο ΣΥΝ ( όλες οι τάσεις του ) να κινηθεί ο ΣΥΡΙΖΑ σε αυτή την κατεύθυνση ?
    Ή μήπως ήθελαν οι συνιστώσες του ΣΥΡΙΖΑ ( Ας δούμε τι λέει ο Θεωνάς στο άρθρο του στον Δρόμο)?
    Ήθελε ο Αλαβάνος ενίσχυση της δημοκρατίας στον ΣΥΝ ή λειτουργούσε πατερναλιστικά?
    Που είναι το Αριστερό πολιτικό μόρφωμα με οικονομική διαφάνεια, εναλλαγή στελεχών στην διάρκεια της θητείας και περιορισμένες θητείες για το στελεχιακό του δυναμικό?
    Είμαστε υπό δοκιμή είπε ο Αλαβάνος στις εκλογές του 2007. ΑΠΕΤΥΧΕ ΟΜΩΣ.
    Ποιές είναι οι απόψεις του ΣΥΡΙΖΑ αλλά και όλης της Αριστεράς για το Κυπριακό?
    Ποιές είναι οι απόψεις του ΣΥΡΙΖΑ για το χρέος?
    Ποιά είναι η άποψη του για το ευρωομόλογο?
    Το ΚΚΕ ενώ έχει δικαιωθεί για τα θέματα της Ε.Ε. Τι κάνει για να ενισχύσει την ενότητα δράσης ?
    Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ έχει πλέον μέλη. Πως γίνονται οι εκλογές των οργάνων της? Τα μέλη της έχουν αποφασιστική αρμοδιότητα ή είναι γλάστρες?
    Δεν εννοώ ότι η ΣΠΙΘΑ θα σώσει την Ελλάδα.Και μένα δε μου κάθεται καλά που μαζί με τον Καζάκη, τον Κωνστανατακόπουλο και τον Αλευρομάγειρο είναι και ο Ζουράρης.
    Πάντως ο κόσμος απογοητεύτηκε από την Αριστερά, κυρίως από τις ενέργειες των ηγετικών της στελεχών και ζητά κάτι καινούργιο που να μην είναι λόγια αλλά πράξεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @doukas

    ας δεχτούμε ότι όσα καταμαρτυρείς για όλες τις εκδοχές της αριστεράς είναι σωστά. Αυτό σημαίνει ότι η ΣΠΙΘΑ είναι η λύση; Ο πολιτικός της λόγος είναι ένας αχταρμάς. Επενδύει στις ανασφάλειες και του κόσμου και εκμεταλλεύεται την κατάσταση προβάλλοντας ένα φασίζοντα πατριωτισμό. Διάβασε τα κείμενα που δημοσιεύονται στην ιστοσελίδα της και βγάλε συμπέρασμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. 1. η ΣΠΙΘΑ δεν έχει πει ακόμα κουβέντα για τους μετανάστες; Τυχαίο, δεν νομίζω!

    2. Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ απευθύνεται στους πατριώτες,μην τους παρασύρει η ΣΠΙΘΑ:

    Πατριώτες προσοχή! Δεν υπάρχει κανένας λόγος να πέσετε στην παγίδα των μαρξιστών που εμφανίζονται ως «πατριώτες». Πρόκειται για μια καιροσκοπική αλλαγή τακτικής κι όχι μια πραγματική αλλαγή ιδεολογικού προσανατολισμού, που σκοπό έχει να εκμεταλλευτούν οι κρυπτοκομμουνιστές το αυξημένο πατριωτικό και θρησκευτικό αίσθημα του λαού μας, στις σημερινές συνθήκες της Νέας Τάξης Πραγμάτων και του κατοχικού Μνημονίου

    Άδικα ανησυχει; Δεν νομίζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μια ματιά εδώ για να πάρουν μερικοί αριστεροί χαμπάρι ποιοί στηρίζουν την ΣΠΙΘΑ:

    http://skeftomasteellhnika.blogspot.com/2010/12/blog-post_8008.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μούγκα έχει πέσει στην ιστοσελίδα της ΣΠΙΘΑΣ.

    Ίσως γιατί είναι Σαββατοκύριακο και έχουν άδεια οι υπεύθυνοι.

    Ίσως όμως γιατί άρχισαν οι εσωτερικές φαγωμάρες.

    Μούγκα έχει πέσει και στην Αριστερά γιατί τώρα αντιλαμβάνεται πως ο εθνικοσιοσιαλισμός έχει μεγαλύτερη πέραση από τον σκέτο σοσιαλισμό.

    Μούγκα και στο ΛΑΟΣ γιατί και οι δικοί του άνθρωποι βλέπουν το φως τους στον ΜΙΚΗ, αφού ο Καρατζαφέρ τους πρόδωσε γιατί στηρίζει κριτικά τον GAP.

    Η Μόνη που έχει μιλήσει είναι η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Από μέσα από την Κουμουνδούρου7 Φεβρουαρίου 2011 στις 5:17 π.μ.

    Το κείμενο της ΕΟΣ είναι σωστό. Η Αριστερά κάνει μεγάλο λάθος που δεν καταγγέλλει την κίνηση της ΣΠΙΘΑΣ. Όταν θα αρχίσει να καταλαβαίνει τι συμβαίνει θα είναι πολύ αργά.

    Μια παρατήρηση συμπληρωματική και μια μικρή διόρθωση θα ήθελα να κάνω σε σχέση με ότι αφορά την Κουμουνδούρου. Η Κουμουνδούρου δεν τρίβει τα χέρια της (αυτό το κάνουν μερικοί ανόητοι του κοκκινοπράσινου) αλλά βρίσκεται σε κατάσταση πανικού γιατί χρεωκοπεί η επένδυση στον Μητρόπουλο. Αν υπάρχουν κάποιες διαρροές προς την ΣΠΙΘΑ από την ομάδα Λαφαζάνη, αυτές είναι ασήμαντες σε σχέση με τους ΠΑΣΟΚους του Μητρόπουλου που όλοι τους αλληθωρίζουν προς τα εκεί.

    Επίσης η κύρια μάζα αυτών που συσπειρώνονται - και αυτοί τελικά θα δώσουν το πολιτικό στίγμα - είναι η λαϊκή βάση του ΠΑΣΟΚ που είναι προφανώς αντικομμουνιστική και έρπει προς τον εθνικισμό/φασισμό.

    Είναι χαρακτηριστική η στάση της ΑΥΓΗΣ, η οποία απλώς παρουσιάζει το ζήτημα ως μια απλή ειδησεογραφία χωρίς κανένα πολιτικό σχόλιο. Ως πότε όμως;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Νομίζω ΕΟΣ ότι με την υπερβολική προβολή που κάνεις στη "Σπίθα" του Μίκη Θεοδωράκη, μάλλον διαφημίζεις παρά διαβάλλεις τη συγκεκριμένη κίνηση. Το γεγονός ότι έχει μαζευτεί κάθε καρυδιάς καρύδι σε αυτή δεν σημαίνει ότι πρέπει να την αφήσουμε, όπως λέει και ο Στέφανος Ληναίος σε ένα βίντεο που παρακολούθησα, να πάρει όποιο δρόμο θέλουν ο Αλευρομάγειρος, Ο Καραμπελιάς ή ο Ζουράρις. Βλέπω τον "μέσα από την Κουμουνδούρου" να θέλει καταγγελία της "Σπίθας". Πιο γελοία και (μια ακόμα) αυτοκτονική κίνηση από αυτή δεν θα μπορούσε να κάνει η ηγεσία του ΣΥΝ. Πρώτον γιατί μια αντιπαράθεση με τον Μίκη θα είναι λάθος και δεύτερον γιατί δεν διαφωνώ εντελώς με τη θέση που έχει ακόμα το κράτος - έθνος στη σημερινό παγκοσμιοποιημένο νεοφιλελεύθερο καπιταλισμό. Θεωρώ ότι το να αφήσουμε τον πατριωτισμό στους φασίστες της "Χρυσής Αυγής", τους παπάδες τύπου Άνθιμου και στους "νεοπατριώτες" του Παπανδρέου.
    Δεν συμφωνώ με την ανάλυση, το έχω ξαναγράψει άλλωστε, και νομίζω ότι θυμίζει πολλά από τα επιχειρήματα μιας μερίδας τροτσκιστών που αρνήθηκαν (λόγω διεθνισμού και "αντιεθνικισμού") να συμμετάσχουν στο ΕΑΜ το 1941 και έγιναν (ηθελημένα ή άθελά τους) κολαούζοι των Γερμανών κατακτητών.
    Ξέρεις και ξέρουμε όλοι πόσες φορές η δογματική αντιμετώπιση μιας συγκεκριμένης κίνησης μέσω "ιδεολογικών" προταγμάτων οδηγεί σε άλλους δρόμους.
    Εγώ το μόνο που θα παραθέσω, παρότι δεν είμαι μέλος καμιάς "Σπίθας", είναι ένα μέρος από την εισήγηση του Μίκη το Σάββατο:"Η ισχύουσα σήμερα αντίθεση ανάμεσα στον αυτοαποκαλούμενο «Ελεύθερο Κόσμο» -δηλ. τον καπιταλισμό- και στον πρώην και νυν κομμουνισμό έχει προ πολλού ξεπεραστεί από την υποταγή των Κρατών-Εθνών του Δυτικού Κόσμου στις επιδιώξεις της Υπερδύναμης, η οποία χωρίς ηθικούς φραγμούς έχει αναδείξει την καταπίεση, τον φόβο, το ΔΕΟΣ και το ΣΟΚ, τα βασανιστήρια, τον πόλεμο και την εξόντωση ολόκληρων λαών με όπλο τη στρατιωτική μηχανή από τη μία πλευρά και την οικονομική εξαθλίωση από την άλλη. Επομένως οι μέθοδοι που εφαρμόζει η Υπερδύναμη δεν διαφέρουν σε τίποτα από τη νοοτροπία και τις μεθόδους των ναζιστών-φασιστών που οδήγησαν την ανθρωπότητα στο χείλος της καταστροφής".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. red team, λιγο ακομη και θα φτασεις στο επιθυμητο αποτελεσμα. Την ιδια τυφλωση ειχαν παθει και στο μεσοπολεμο.Μαζι με τους κουτσογιωργικους φονταμεταλιστες, τους ''Φιλιες''[θυμαται ο ΣΥΝ?] ζουραρηδες καραμπελιαδες του ορθοδοξπυ τοξου και ολο το κακο συναπαντημα θα σωσουν την ελλαδιτσα και το λαο της... Ας βρει καποιος/α το θαρρος να τους αποκαλεσει με τ'ονομα τους.ΦΑΣΙΣΤΕΣ. Υ.Γ.Μονο στα αναμεταξυ μας περσσευουν οι χαρακτηρισμοι οι βρισιες και οι αθλιοτητες,κριμα. mike

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αγαπητέ μου Mike, μην είσαι τόσο άγριος. Ξέρω ότι τώρα πια πρέπει να ανήκεις στη ΔΗ.ΑΡ.οπότε να απευθυνθείς εκεί μετά την κατάπτυστη ανακοίνωσή της όπου εξίσωνε τους μετανάστες της Νομικής με τους Χρυσαυγίτες του Αγ. Παντελεήμονα. Μαθήματα Αριστεράς αλλού (εγώ τουλάχιστον παρότι διαφώνησα ανοιχτά με την κίνηση της Νομικής, έχω βάλει την υπογραφή μου στη δήλωση συνευθύνης). Οι χαρακτηρισμοί είναι εύκολοι, οι λύσεις και η προσέγγιση της κοινωνίας είναι δύσκολα. Άλλωστε ο Ζουράρις από την "ανανεωτική" Αριστερά προέρχεται και ο Καραμπελιάς από τον Αναρχικό χώρο του '70. Πάνω από όλα ηρεμία. Οι εποχές αλλάζουν, η Αριστερά δείχνει (είτε το θέλουμε είτε όχι) αδυναμία και συστημικότητα, άρα όλο αυτό το σκηνικό σύγχυσης, φόβου και ανεπάρκειας κάποιο θα θέλουν να το εκμεταλλευτούν. Το θέμα είναι πως η Αριστερά θα απαντήσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. red,δε κανω μαθημα σε κανεναν, αλλα απο που προερχονται καποιοι 60αρηδες δεν εχει καμμια σημασια αφου καο ο σ. Ντουτσε δικο μας παιδι ητανε.Αυτοι ειναι πιο συστημικοι και απο τους συστημικους, θα το δεις σε 6 μηνες.Αληθεια εισαι ακομη εκει που σε αφησα? Παντως χαιρομαι που τα ξαναλεμε. mike

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Εκεί που με άφησες είμαι. Παρά τις πάμπολλες διαφωνίες (όχι με το Μέτωπο, με τον ΣΥΝ) αποφάσισα να μην πάω ακόμα στον καναπέ, λόγω του ότι είμαι αριστερός χωρίς αριστερά. Δυστυχώς σήμερα η Αριστερά είναι του τίποτα, αλλά είμαι αισιόδοξος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Η μαεστρικη προσπαθεια της ΕΟΣ και φιλων σχολιαστων να ταυτιστουν οι θεσεις εξοδου απο ΕΕ, στασης πληρωμων κλπ με τις επικινδυνες ακροδεξιες αποψεις που εκφραζονται απο συντηρητικους κυκλους της ΣΠΙΘΑΣ θα πεσει στο κενο..στην περιπτωση τουλαχιστον του Αριστερου Ρευματος του ΣΥΝ γινεται μια συστηματικη προσπαθεια δυσφημισης των θεσεων και αποψεων και προσωπικα του Παν. Λαφαζανη με μόνο σκοπό να ριξουν νερό στο μύλο του ευροκοσμοπολιτισμου και ευροπορτουνισμου της πλειοψηφιας του ΣΥΝ. Το αρ.ρευμα παλευει τη μοναδική φερεγγυα και λαικη κατάθεση συνολικού σχεδίου αντεπίθεσης στα πλαισια του ΣΥΡΙΖΑ με οπλο τον επιστημονικο σοσιαλισμο και τα καθηκοντα της αριστερας στη συγκυρια..αν καποιους παλι ενοχλει αυτο....ανακαλυπτουν διαρροες στελεχων και μελων του αρ. ρευματος προς τη ΣΠΙΘΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @Ανώνυμο 12:41

    1. Όποιος έχει την μύγα, μυγιάζεται..

    2. ..αντιδρά με την αναπαραγωγή των κουκουέδικων πρότυπων εκφοράς λόγου: "νερό στον μύλο της αντίδρασης" και άλλα παρόμοια...

    3. ...και φυλάει σκοπιά με όπλο παρά πόδας τον "επιστημονικό σοσιαλισμό" όπως έχει ενταφιαστεί στα αζήτητα εγχειρίδια της Ακαδημίας της ΕΣΣΔ...

    4. ΑΡΓΕΙ ΝΑ ΞΗΜΕΡΩΣΕΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @Ανώνυμο 12:41

    Μάλλον δεν είσαι προσεκτικός στην ανάγνωση!

    1. Ο Γ. Καραμπελίας καρφώνει τον Π. Λαφαζάνη ότι κάνανε κομπρεμί για τον ΣΥΡΙΖΑ, αλλά ο Καραμπελιάς δεν δέχτηκε. Επίσης συνεχίζει να τον αποκαλεί "φίλο" του και να τον καλεί στην ΣΠΙΘΑ, σε σχέση με τον Α. Αλαβάνο που τον αποκαλεί "πρώην" φίλο του.

    2. Δεν υπάρχει καμία Η μαεστρικη προσπαθεια της ΕΟΣ και φιλων σχολιαστων να ταυτιστουν οι θεσεις εξοδου απο ΕΕ, στασης πληρωμων κλπ με τις επικινδυνες ακροδεξιες αποψεις που εκφραζονται απο συντηρητικους κυκλους της ΣΠΙΘΑΣ θα πεσει στο κενο Το γεγονός της συμμετοχής του Καζάκη στην συμβουλευτική επιτροπή της ΣΠΙΘΑΣ κάνει αυτή την σύνδεση. Δεν χρειάζεται καμία άλλη προσπάθεια!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΕΟΣ εχασες τα αυγα και τα πασχαλια...μην αποκαλυπτεις το αγχος σου να στοιχειοθετησεις τις προβοκατσιες σου απεναντι στο αρ. ρευμα. Το δις εξαμαρτειν ουκ ανδρος σοφου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @ Ανώνυμο 7:03 μ.μ.

    Μη θολώνεις τα νερά ανακαλύπτοντας προβοκάτορες παντού! Αυτά σου έχουν μείνει από το ΚΚΕ φαίνεται. Λοιπόν, γιατί δεν βγάζει ανακοίνωση το αρ. ρεύμα και να διαψεύσει αυτά που ισχυρίζεται ο Καραμπελιάς;

    Τότε να βγούμε και εμείς και να πούμε ότι εκτός από εθνικιστής είναι ψεύτης και συκοφάντης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΕΟΣ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΠΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΕΣΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. @ Μπάμπη,
    μήπως έχεις μπερδέψει την Εθνικιστική με την Ριζοσπαστική Αριστερά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Κάποια απ αυτα που είπε ο Καραμπελιας είναι καιρό γνωστα και κάποια άλλα λογικα και αναμενόμεμα.Τι μας κάνει τοσο σίγουρους οτι ο Γλέζος κι ο Λαφαζάνης δεν τον εκτιμούσαν; Μήπως επειδή το είπε ο φούφουτος; Και μια ερώτηση:είναι οι ζαπατίστας εθνικιστές ; Μήπως είναι οι παλαιστίνιοι φασίστες ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή


ΑΛΛΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ