Η εταιρεία που μετέδιδε το δορυφορικό σήμα της ΕΡΤ, μέσω EBU, διέκοψε την παροχή σήματος, έπειτα από αίτημα του πρέσβη της Ελλάδας στο Ισραήλ. Το μήνυμα που δημοσιεύτηκε στο Twitter, στον λογαριασμό @ErtSocial ανέφερε: «Διέκοψε την παροχή σήματος η εταιρία που μετέδιδε το δορυφορικό σήμα της ΕΡΤ μέσω της EBU -και η οποία εδρεύει στο Ισραήλ- έπειτα από αίτημα του πρέσβη της Ελλάδας στο Ισραήλ.»
Μαζικές συγκεντρώσεις και πορείες για τα Κατειλημμένα Προσφυγικά και τους
απεργούς πείνας [VIDEO] | Φουντώνει η αλληλεγγύη
-
Μαζικές συγκεντρώσεις και πορείες για τα Κατειλημμένα Προσφυγικά και τους
απεργούς πείνας. Χιλιάδες άνθρωποι σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και άλλες πόλεις
διαδή...
Πριν από 2 ώρες






























Μια ματιά και εδώ:
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ρεπορτάζ του Π.Χαρίτου για τη διακοπή μετάδοσης του σήματος της ΕΡΤ από το δορυφόρο της RRSAT
Ναι, αλλά δεν διεκόπη.
ΑπάντησηΔιαγραφή