"Όποιος είναι υπέρ των ανοιχτών συνόρων είναι δωσίλογος" και άλλα φαιδρά παρόμοια...
Πέμπτη 22 Μαρτίου 2012
Παπαρολογίες από ένα μικρό Ντούτσε!
"Όποιος είναι υπέρ των ανοιχτών συνόρων είναι δωσίλογος" και άλλα φαιδρά παρόμοια...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
ΑΛΛΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
-
-
Ο Λούλα ντα Σίλβα και η Κλαούντια Σεινμπάουμ συζητούν τις διμερείς σχέσεις Βραζιλίας και Μεξικού - Πηγη www.telesurtv.net *Οι δύο πρόεδροι είχαν τηλεφωνική επικοινωνία, η οποία, μεταξύ άλλων, επικεντρώθηκε στην ενίσχυση της διμερούς συνεργασίας στο πλαίσ...Πριν από 7 ώρες
-
Ο αντισημιτισμός από την Αριστερά - Δημοσιεύτηκε στο γερμανικό περιοδικό KONKRET 4/2024 του Herbert Böttcher Οι αντιδράσεις στην επίθεση της 7ης Οκτωβρίου Η αρχική αντίδραση στην τρομοκρατική...Πριν από 22 ώρες
-
Γάζα, Φραντσέσκα Αλμπανέζε (ΟΗΕ): «Η πείνα γίνεται σκόπιμα και σχεδιασμένα από το Ισραήλ» - [image: Gaza, Francesca Albanese (Onu): “La fame è voluta e pianificata da Israele”] «Το πρόβλημα είναι ότι επιτρέπουμε να γίνεται η παράδοση τροφί...Πριν από 1 ημέρα
-
Sean Fleming: Ο Unabomber και οι Ρίζες του Αντι-τεχνολογικού Ριζοσπαστισμού - Ο Theodore Kaczynski είναι ο πιο ακαδημαϊκός τρομοκράτης της Αμερικής. Αποφοίτησε από το Χάρβαρντ το 1962, ολοκλήρωσε το διδακτορικό του στο Πανεπιστήμιο τ...Πριν από 1 ημέρα
-
UK government is complicit in genocide - Empty words cannot hide the truth: your government is complicit in genocide. We are an unstoppable movement for peace, for justice and for Palestine — an...Πριν από 1 ημέρα
-
Τρίτη 29/7 στις 8.00 μμ στην Βουλή ενάντια στο νέο ρατσιστικό νομοσχέδιο φυλακίσεων, προστίμων, απελάσεων - ΚΑΛΕΣΜΑ ΣΕ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΡΙΤΗ 29/7, 8.00 μμ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΝΕΟ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΦΥΛΑΚΙΣΕΩΝ, ΠΡΟΣΤΙΜΩΝ & ΑΠΕΛΑΣΕΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ [...] The...Πριν από 1 ημέρα
-
Соціальний рух - Κοινωνικό κίνημα: Η υποκρισία της διπλωματίας. Η Ουκρανία υποδέχεται και αδελφοποιείται με τον πρέσβη του Νετανιάχου - [image: Соціальний рух - Κοινωνικό κίνημα: Η υποκρισία της διπλωματίας. Η Ουκρανία υποδέχεται και αδελφοποιείται με τον πρέσβη του Νετανιάχου] Το «Κοινωνικό...Πριν από 1 ημέρα
-
Που αράζουν τα ζόμπι όταν δεν τα βλέπουμε και γιατί η θαυματουργή εικόνα της παναγίας προσφέρει περισσότερη ελπίδα από το Airbnb όνειρο - Ίσως η πιο κομβική ιδέα που πρόσφερε ο ρομέρο στη μοντέρνα μας πόπ κουλτούρα είναι ότι τα ζόμπι επιστρέφουν πάντα στα μέρη εκείνα που σύχναζαν όταν ήταν ζω...Πριν από 1 ημέρα
-
Ο λιμός ως όπλο πολέμου στο κολαστήριο της Γάζας - Άμαχοι πολίτες, μεταξύ τους βρέφη και παιδιά, λιμοκτονούν εδώ και μήνες στην Λωρίδα της Γάζας. Πλήθος φορτηγών, γεμάτα με φαγητό και φάρμακα, περιμένουν ...Πριν από 1 ημέρα
-
Πες μου τη φυλή σου να σου πω τον ανθρωπισμό μου... - Δεν ξέρω πόσοι από τους Ισραηλινούς επιβάτες τού κρουαζιερόπλοιου που παρεμποδίστηκε από το να δέσει στη Σύρο στηρίζουν τη γενοκτονία στη Γάζα. Μπορεί κι...Πριν από 2 ημέρες
-
Η εικονιζόμενη γυναίκα δεν είναι η σύζυγος του πρώην διευθύνοντος συμβούλου της Astronomer - Μία φωτογραφία κυκλοφόρησε πρόσφατα με αφορμή το περιστατικό με τον Andy Byron, πρώην CEO της εταιρείας Astronomer, και την Kristin […] The post Η εικονι...Πριν από 2 ημέρες
-
Η υπερθέρμανση του πλανήτη δεν χειροτερεύει απλώς. Χειροτερεύει με ταχύτερους ρυθμούς. - Κείμενο: Climate and Capitalism «Τα πράγματα δεν χειροτερεύουν απλώς. Χειροτερεύουν με ταχύτερους ρυθμούς. Κινούμαστε ενεργά προς τη λάθος κατεύθυνση σε ...Πριν από 2 ημέρες
-
Ένα ακόμα αντικοινωνικό μέτρο που διευκολύνει τις εξώσεις ψηφίζεται από τη βουλή - Ένα ακόμα αντικοινωνικό μέτρο που διευκολύνει τις εξώσεις ψηφίζεται από τη βουλή. Σήμερα στη Βουλή ψηφίζεται ένα ακόμα αντικοινωνικό μέτρο που διευκολύνε...Πριν από 2 ημέρες
-
Η Ρόζα Λούξεμπουργκ για τον άδικο αποικιακό καπιταλιστικό πόλεμο εξόντωσης και την δίκαιη αντίσταση των ιθαγενικών λαών (Αποσπάσματα από το έργο της) - Εισαγωγή: Το έργο της Ρόζας Λούξεμπουργκ, έχει γίνει αντικείμενο εκμετάλλευσης τόσο από τα σύγχρονα ευρωπαϊκά καπιταλιστικά κράτη, όπως το Γερμανικ...Πριν από 2 ημέρες
-
Γκεόργκι Πλεχάνοφ: Ο ουτοπικός σοσιαλισμός - ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Γκεόργκι Πλεχάνοφ Ο ουτοπικός σοσιαλισμός Μετάφραση-εισαγωγή: Χρήστος Κεφαλής Εκδόσεις Αργοναύτης, Αθήνα 2025, σελ. 192 Οι ουτοπικοί σοσιαλιστ...Πριν από 2 ημέρες
-
ΚτΒ Κάλεσμα Στήριξης των Αντισιωνιστικών Συγκεντρώσεων [Παρασκευή 25/7]. - Την Παρασκευή 25 Ιούλη στηρίζουμε – συμμετέχουμε στη συγκέντρωση στις 9.00 πμ στο κτίριο 3 των δικαστηρίων της Ευελπίδων, για την Αλληλεγγύη στον συλληφθέν...Πριν από 3 ημέρες
-
Η εκκωφαντική σιωπή των «ανθρωπιστών» για τις σφαγές των Δρούζων από τους ισλαμιστές - [Οι νέοι ηγέτες της Συρίας αντιγράφουν τις σκληρότητες του καθεστώτος Άσαντ που εκδίωξαν] Die Welt 22/7/25 Οι νέοι ηγέτες της Συρίας αναγκάζουν ηλικιωμένου...Πριν από 4 ημέρες
-
Ο έρωτας ως επανάσταση και η επανάσταση ως έρωτας στον Μαγιακόφσκι (Χάρις Γιαννοπούλου) - Για μας, η αγάπη δεν είναι παίξε-γέλασε, για μας η αγάπη ουρλιάζει, ότι πάλι στη δουλειά έβαλε της καρδιάς την υπερφορτωμένη μηχανή. Ο Βλαντίμ...Πριν από 5 ημέρες
-
Τις παλαιστινιακές βόλτες η αστυνομία θα έπρεπε να τις κάνει - του Άκη Γαβριηλίδη Σύμφωνα με ανακοίνωση του αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας με ημερομηνία 13-07-2025, η Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών παρήγγειλε προκατα...Πριν από 1 εβδομάδα
-
Το γκέτο της Ράφα όπως το γκέτο της Βαρσοβίας! - [image: article] *Εκλεκτικές συγγένειες των δημίων* *Το γκέτο της Ράφα όπως το γκέτο της Βαρσοβίας!* *του Γιώργου Μητραλιά* *«Και τώρα ρωτάμε: Πώς μπορ...Πριν από 1 εβδομάδα
-
Τοξικό το νέφος στη δυτική Θεσσαλονίκη - *του Κώστα Νικολάου στην Parallaxi, 12.7.2025* Η φωτιά που ξέσπασε σήμερα (11.7.2025) σε εργοστάσιο ανακυκλώσιμων υλικών στη δυτική Θεσσαλονίκη (Σίνδος)...Πριν από 2 εβδομάδες
-
Ο κοραϊσμός στην εξουσία - Γενεές επί γενεών Ελλήνων έχουμε διδαχτεί μέσω της επίσημης εκπαίδευσης και του εκδοτικού κατεστημένου να θεωρούμε τον Αδαμάντιο Κοραή ως μια ευγενική, σ...Πριν από 2 εβδομάδες
-
The Guardians of Zhu Yin (2025) - Sepuluh ribu tahun yang lalu, Kerajaan Zhuyin kuno, sebuah peradaban maju yang memadukan astronomi dan perhitungan kalender ke dalam berbagai […] The pos...Πριν από 2 εβδομάδες
-
Το Δημογραφικό «Πρόβλημα»: Αποικιοκρατικές Ρίζες, Προκλήσεις και Αντιστάσεις - Το αφιέρωμα αυτό ξεκινά από το ναυάγιο της Μέδουσας, μέσα από τα (εκθηλυμένα) σώματα του «Τρίτου» Κόσμου, ως μια κραυγή-σχεδία ενάντια στο έγκλημα στα Τέ...Πριν από 3 εβδομάδες
-
Συμπεράσματα και προοπτικές για την Αριστερά που έχουμε ανάγκη σήμερα - Πλέον ζούμε σε ένα διαφορετικό κόσμο από τον κόσμο που ξέραμε πριν 5 χρόνια. Η όξυνση των ιμπεριαλιστικών ανταγωνισμών και το ξέσπασμα πολέμων» έχει ως συν...Πριν από 4 εβδομάδες
-
ΖΟΥΜΕ ΣΕ ΟΛΙΓΑΡΧΙΑ, ΟΧΙ ΣΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ - *[Δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα της Ξάνθης, Εμπρός, 7 Ιουνίου 2025]* *ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΝ ΠΑΥΛΟ ΜΑΡΑΓΚΟ* *1* *Ποια είναι τα βασικά φιλοσοφικά και πο...Πριν από 4 εβδομάδες
-
Κάνναβη, Οδηγός Καλλιέργειας / Cannabis, The Grower’s Handbook - Κατεβάστε δωρεάν το βιβλίο σε υψηλή ανάλυση (pdf), εδώ. Ή ξεφυλλίστε το εδώ. Τα περιεχόμενα του βιβλίου: ΕΙΣΑΓΩΓΗ, Σελ.: 9 Το ιερό φυτό και η ιστορία του σ...Πριν από 5 εβδομάδες
-
αποχαιρετώντας τη Νατάσα... - αποχαιρετώντας τη Νατάσα... Με ανείπωτη θλίψη αποχαιρετούμε τη συντρόφισσα μας Αρχιτεκτόνισσα Μηχανικό Νατάσα Αγγελοπούλου. Η Νατάσα αποφοίτησε από το ΕΜΠ...Πριν από 2 μήνες
-
「一重女子キモすぎ」とかいう男子について。個人の好みを他人に押し付ける危険性 - 一重の女子がにがてです。 男です。僕は、一重まぶたの女子が苦手、嫌いです なぜかというと、一重ってだけで可愛い、美人からは程遠くなると思うからです。 反論する人がいると思いますが、じゃあなんで二重整形があるんですか? な […]Πριν από 2 μήνες
-
Σημειώσεις για τον Εμφύλιο: Κριτική και εντυπώσεις - Από τον Νεκτάριο Παπασπύρου https://www.matia.gr/books/simeioseis-gia-ton-emfylio-tomos-a-panos-zervas.htmlΠριν από 2 μήνες
-
-
Σημείο καμπής για τη Γερμανία - *Νίκη της Άκρας Δεξιάς* Στις εκλογές του Φεβρουαρίου ο γερμανικός λαός – που συμμετείχε με ποσοστό 86% – απέρριψε το Ακραίο Κέντρο το οποίο τον κυβερνά εδώ...Πριν από 4 μήνες
-
Η αγωνία του Σαμίρ Αμίν για την Κίνα - Ο Γαλλοαιγύπτιος μαρξιστής Σαμίρ Αμίν έγινε γνωστός στη δεκαετία του ’70 για τη θεωρία του κέντρου και της περιφέρειας, μια από τις θεωρίες της εξάρτησης π...Πριν από 5 μήνες
-
Δυτική Ασία - *Δυτική Ασία* *Δευτέρα 20 Γενάρη *(00.13)* >>* Διάφοροι απ’ αυτούς τους «γεωπολιτικούς αναλυτές» που κυκλοφορούν διεθνώς στην πιάτσα έχουν προβλέψει (ή...Πριν από 6 μήνες
-
-
6η του Δεκέμβρη και μοιρολατρία - Διαβάσαμε και τούτη την 6η του Δεκέμβρη πολλά για κείνη την 6η του Δεκέμβρη, το τότε και το σήμερα. Μέσα σ’όλα, το παράπονο για το ότι «σήμερα δεν αντιδρού...Πριν από 7 μήνες
-
Unlock Filmora Full Version for Free and Discover Its Features - Download Filmora is a popular video editing software that offers a wide range of tools for both beginners and professionals. It allows users to create st...Πριν από 9 μήνες
-
Ξέρω γιατί τραγουδάει το πουλί στο κλουβί - “Είμαστε πολύ περισσότερο ίδιοι από όσο είμαστε διαφορετικοί”. Μάγια Αγγέλου ~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Έπιασε μια μπόρα και βγήκα στο μπαλκόνι να τη δω καλύτερα...Πριν από 1 χρόνια
-
Αυτός ο ιστοχώρος συνεχίζει τη λειτουργία του σε νέα ηλεκτρονική διεύθυνση : - * → * Κρίση και Κριτική *←* this site has moved → here ← Όλα αυτά τα έκανε μόνος του ο Τραμπ ; Did Trump do all this alone?Πριν από 1 χρόνια
-
-
ΠΕΡΝΙΚ: Η ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΗ ΠΟΛΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΑΚΩΡΥΧΩΝ - Το Πέρνικ είναι μια βιομηχανική πόλη 70.000 κατοίκων στη δυτική Βουλγαρία. Πρόκειται για τη βουλγαρική πόλη των ανθρακωρύχων που αν και βρίσκεται πολύ κοντ...Πριν από 1 χρόνια
-
Δύο αποστολές αλληλεγγύης στο Λαύριο. - Δύο αποστολές αλληλεγγύης στους Κούρδους πρόσφυγες στο Λαύριο, τους τελευταίους μήνες από την «Πρωτοβουλία Αλληλεγγύης στους Κούρδους Πολιτικούς Πρόσφυγες ...Πριν από 1 χρόνια
-
Unveiling Quantum Metal: A Comprehensive Analysis of the “Quantum Metal Penipu” Controversy - Introduction In the dynamic arena of investments, the Quantum Metal saga has sparked debates and concerns, notably associated with the keyword “Quantum M...Πριν από 1 χρόνια
-
Ο Λάμπρος τον Δεκέμβρη - Ο Λάμπρος τον Δεκέμβρη :Βίντεο για τον Λάμπρο Φούντα και τα γεγονότα της Εξέγερσης του Δεκέμβρη το 2008, το οποίο προβλήθηκε στην παρουσίαση του βι...Πριν από 1 χρόνια
-
Το ολιγοπώλιο του διαδικτύου - Πώς οι Google, Apple, Facebook, Amazon και Microsoft πήραν τον έλεγχο της ψηφιακής μας ζωής Σε αυτό το λίνκ μπορείτε να κατεβάσετε δωρέαν το βιβλίο μου π...Πριν από 2 χρόνια
-
Transformers: Rise of the Beasts (2023 - Transformers: Rise of the Beasts (2023) The Terrorcons, led by Scourge, attack a planet to seize the Transwarp key from the Maximal race. In order t...Πριν από 2 χρόνια
-
Υπεραστικοί & Παυλέας (JazzMatazz): “Intercity 62” - Στίχοι – Κείμενα: Υπεραστικοί Μουσική: Υπεραστικοί – Παυλέας (JazzMatazz) Ηθοποιοί: Τάσος Ράπτης – Σοφία Κ. Ηχοληψία – Μίξη ήχου: Γιωργής Νταβαρίνος – Π...Πριν από 2 χρόνια
-
Ο λαός αγαλλιά, όταν ψηφίζει Δεξιά! - Μπορείτε να βρείτε εδώ την ανάλυσή μας για τις εκλογές της 21ης Μαΐου και την τρέχουσα πολιτική συγκυρία.Πριν από 2 χρόνια
-
Μυρσίνη Ζορμπά: Ο θάνατος ως μαθητεία - Επικήδειος 24.4.2023 Θα ήθελα να μπορούσα να πω στη Μυρσίνη μου/μας, για το κύμα αγάπης που ξεσηκώθηκε μόλις μαθεύτηκε ο θάνατός της, για όλους όσους ήλθα...Πριν από 2 χρόνια
-
Γαλλία: Μέρες ελπίδας, νύχτες οργής - του Πέτρου Παπακωνσταντίνου, αναδημοσίευση από το ιστολόγιό του Σε ατμόσφαιρα κοινωνικής εξέγερσης περιδινίζεται αυτό τον καιρό η Γαλλία. Μία εβδομάδαΠριν από 2 χρόνια
-
Έρχεται έκρηξη στο ηφαίστειο της Σαντορίνης; - Βρέθηκε ο μαγματικός θάλαμος - *«Ο Κολούμπος αποτελεί σοβαρή απειλή». Συσσωρεύεται μάγμα στο πιο ενεργό υποθαλάσσιο ηφαίστειο όλης της Μεσογείου. Η εκτίμηση για την επόμενη έκρηξη.*...Πριν από 2 χρόνια
-
Πoιος φυλάει τους φύλακες; - πηγή: The Manifold Files Μια δημοκρατική κοινωνία έχει την αξίωση να μην κινδυνεύει από την ίδια της την αστυνομία. Κανένας άνθρωπος δεν θα έπρεπε να φοβάτ...Πριν από 2 χρόνια
-
-
Η μάχη της νέας δίκης της Χρυσής Αυγής (συνέντευξη του Κώστα Παπαδάκη) - 7 Οκτώβρη 2020, η μέρα της καταδίκης της ΧΑ. Φωτό: Στέλιος Μιχαηλίδης. Ο Κώστας Παπαδάκης, δικηγόρος, μίλησε στην Αφροδίτη Φράγκου για τη νέα μάχη της Πολι...Πριν από 3 χρόνια
-
Συνέντευξη του Marwan Toubassi πρώην Πρεσβευτή της Παλαιστίνης στην Ελλάδα στη δημοσιογράφο Μαιρη Καμπουράκη - 1, Πώς είναι η κατάσταση αυτή τη στιγμή στην Παλαιστίνη και τι περιμένετε από εδώ και πέρα.Απάντηση: Αυτές τις μέρες παρατηρούμε υψηλή ένταση ειδικά στην κ...Πριν από 3 χρόνια
-
ΜΕΤΑΒΙΒΑΖΟΥΝ ΤΙΣ ΛΗΞΙΠΡΟΘΕΣΜΕΣ ΟΦΕΙΛΕΣ ΤΗΣ ΔΕΗ ΣΕ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΑΠΑΤΕΣ - Μετά το σάλο που ξέσπασε από τις αποκαλύψεις σχετικά με τις μεταβιβάσεις των μη εξυπηρετούμενων δανείων μέσα στα πλαίσια των τιτλοποιήσεων των Τραπεζώ...Πριν από 3 χρόνια
-
Ανανέωση συμβολαίου μεταξύ ΔΕΠΑ Εμπορίας και SONATRACH - Ανανέωση συμβολαίου μεταξύ ΔΕΠΑ Εμπορίας και SONATRACH για την προμήθεια της ελληνικής αγοράς με υγροποιημένο φυσικό αέριοΠριν από 3 χρόνια
-
ΓΙΩΡΓΟΣ ΡΟΥΣΗΣ – «ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΣΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ» (Πόλεμος Θέσεων) Μέρος 2° - (Η φωτό από nostimonimar.gr ) ΕΔΩ ΤΟ 1ο ΜΕΡΟΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 ` ΤΑ ΕΡΕΘΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΓΚΡΑΜΣΙΑΝΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΘΕΣΕΩΝ. 2.1. Οι αρνητικές εκβάσεις πρ...Πριν από 3 χρόνια
-
Η τελευταία λέξη - Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΛΕΞΗ1 Απολογισμός του λόγου και της δράσης της συνέλευσης για την κυκλοφορία των αγώνων (2009-2021) Μεταξύ ιδέας και πραγματικότητας μεταξύ κίν...Πριν από 3 χρόνια
-
Με αφορμή και τη δολοφονία του Νίκου: Είναι δυνατόν να υπάρξει μια “καλή αστυνομία”; - Γράφει ο Θεόδωρος Μεγαλοοικονόμου Η όλη συζήτηση, οι μαρτυρίες, η έρευνα, τα όποια πορίσματα κλπ, αναφορικά με την στυγερή δολοφονία του άοπλου νεαρού ρομά...Πριν από 3 χρόνια
-
Blast from the Past, Halloween Edition: Ouija Board - Τί πιο ταιριαστό για την στήλη Blast from the Past, τώρα που πλησιάζει το τριήμερο 31η Οκτωβρίου- 2 Νοεμβρίου, που περιλαμβάνει την μέρα του Halloween, δ...Πριν από 3 χρόνια
-
ΣΒΕΟΔ: Στάση Εργασίας και Μοτοπορεία Σάββατο 24 Απρίλη - 14:00 Πεδίο του Άρεως - Στάση εργασίας και μοτοπορεία πραγματοποιεί η Συνέλευση Βάσης Εργαζομένων Οδηγών Δικύκλου (ΣΒΕΟΔ) το Σάββατο 24 Απριλίου από τις 14:00 έως τις 18:00 τ...Πριν από 4 χρόνια
-
Κούβα-Κίνα αναπτύσσουν κοινό εμβόλιο κατά νέων στελεχών SARS-CoV-2 - Η Κίνα και η Κούβα ενώνουν τις προσπάθειές τους για να αποκτήσουν ένα εμβόλιο, που ονομάζεται Pan-Corona, το οποίο θα είναι αποτελεσματικό κατά των διαφορε...Πριν από 4 χρόνια
-
Τα hot τρολ/μποτ Ρωμανού, Άδωνι και Λουδοβικούλη Μητσοτάκη - Ο Άδωνις της καρδιάς μας σήμερα στην ομιλία του στη βουλή στον πανικό του να δικαιολογηθεί για την παραβίαση των μέτρων και την βάφτιση που έκανε εν μέσω...Πριν από 4 χρόνια
-
Τα ασθενοφόρα στο Λος Άντζελες δεν μεταφέρουν όσους δεν ανανήψουν επί τόπου Τραγικό ρεκόρ στις ΗΠΑ - *Τα ασθενοφόρα στο Λος Άντζελες δεν μεταφέρουν όσους δεν ανανήψουν επί τόπου Τραγικό ρεκόρ στις ΗΠΑ* Οι ΗΠΑ κατέγραψαν χθες Τρίτη 3.930 θανάτους εξαιτία...Πριν από 4 χρόνια
-
Μια συμβολή από τη Γαλλία: Νέος τρόπος πληροφορικής παραγωγής και διάχυτος ξεσηκωμός - Από τον αναρχικό φίλο και σύντροφο Simone Le Marteau λάβαμε, μεταφράσαμε και δημοσιεύουμε (στα ελληνικά) την ακόλουθη συμβολή, με τίτλο “Νέος τρόπος πληροφ...Πριν από 4 χρόνια
-
Κυβέρνηση Κουίσλινγκ - Η κυβέρνηση της ΝΔ υποταγμένη πλήρως στα επιχειρηματικά συμφέροντα που υπηρετεί και που την ανέδειξαν στην κυβέρνηση, προχωρά στην ψήφιση ενός περιβαλλοντο...Πριν από 5 χρόνια
-
Η καταγγελία του Συμφώνου ΕΕ – Τουρκίας και η έξοδος της Ελλάδας από τις Συμφωνίες Δουβλίνου αποτελούν πλέον αδήριτη ανάγκη - Η τραγική κατάσταση στον Έβρο και στα νησιά, η γκετοποίηση χιλιάδων εξαθλιωμένων ανθρώπων προσφύγων και μεταναστών σε στρατόπεδα συγκέντρωσης, η χρησιμοποί...Πριν από 5 χρόνια
-
Ηλιούπολη - Προφήτης Ηλίας - Υμηττός - https://issuu.com/panostotsikas/docs/ilioupoli-profitis-iliasΠριν από 5 χρόνια
-
Οι πιο μικροί κηπουροί της πόλης! - Οι νεότεροι καλλιεργητές της Αλεξανδρούπολης είναι παιδιά ηλικίας 6-8 ετών! Πρόκειται για τους μαθητές της Α’ και Β’ δημοτικού του 1ου Πειραματικού Δημοτ...Πριν από 5 χρόνια
-
ΣΤΑΘΕΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ/ΕΣ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΝΕΡΓΟΣ ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΔΟΜΑ! - Τα προγράμματα ελαστικής εργασίας έχουν γίνει πλέον καθεστώς για ένα μεγάλο κομμάτι των εργαζομένων. Τα τελευταία χρόνια μάλιστα οι προσλήψεις με ελαστικές...Πριν από 5 χρόνια
-
Το νέο ιατρικό ανακοινωθέν για τον Μανώλη Γλέζο: Σημαντικά βελτιωμένη η κατάσταση της υγείας του Μανώλη Γλέζου. - Σταδιακά βελτιωμένη είναι η κατάσταση της υγείας του Μανώλη Γλέζου, ο οποίος νοσηλεύεται στο ΝΙΜΤΣ. Σύμφωνα με τον ιατρικό ανακοινωθέν «από τη μέχρι τώρα ...Πριν από 5 χρόνια
-
Κλίμα είναι και γυρίζει - της Κυριακής Κλοκίτη Η τελευταία έκθεση της Διακυβερνητικής Επιτροπής για την αλλαγή του κλίματος είναι σαφής. Η αύξηση της μέσηςΠριν από 5 χρόνια
-
Οι ΗΠΑ δεν συγκρούστηκαν με την Τουρκία για τους Κούρδους, δεν θα το κάνουν για την Ελλάδα. - Του Απόστολου Αποστολόπουλου Παρά τους διθυραμβικούς τίτλους των ΜΜΕ για τις υποτίθεται θετικές δηλώσεις Πομπέο περί αναβάθμισης της χώρας, η κατάσταση...Πριν από 5 χρόνια
-
SYSADMIN DAY 2019 - System Administrator Appreciation DayJuly 26, 2019 – 20th Annual Your network is secure, your computer is up and running, and your printer is jam-free....Πριν από 5 χρόνια
-
Τέσσερα Ποιήματα — William Empson - Σημείωμα για την τοπική χλωρίδα [Note on local flora (1930)] Δέντρο που ευδοκιμεί στο Τουρκεστάν — ή πιο βαθιά ίσως στην Ανατολή, εκεί που φυτρώνει και τ...Πριν από 6 χρόνια
-
Η χαμένη φωτογραφία από τα επεισόδια στη δολοφονία του Σωτήρη Πέτρουλα, στα Ιουλιανά του 1965 - «[...] στο ξενοδοχείο 'ΕΣΠΕΡΙΑ', στο σημείο δηλαδή ακριβώς που χτυπήθηκε η πορεία και δολοφονήθηκε ο Πέτρουλας (Σταδίου και Χρήστου Λαδά), είχαν καταλύσει ...Πριν από 6 χρόνια
-
3 Tips för Blackjackspelare som vill bli proffs - Om ditt ultimata mål är att kunna gå in på ett kasino och gå därifrån med miljoner i marker behöver du bli en professionell spelare. För att kunna göra det...Πριν από 6 χρόνια
-
Πολιτική ανάλυση του εκλογικού αποτελέσματος του Ιουλίου 2019. - Όπως μετά από κάθε σημαντική εκλογική διαδικασία, έτσι και τώρα μπαίνω στον κόπο να κάνω την καθιερωμένη πολιτική ανάλυση του εκλογικού αποτελέσματος, βασι...Πριν από 6 χρόνια
-
ΠΕΡΙ ΑΚΡΑΙΩΝ ΚΑΙ ΑΚΡΟΤΗΤΑΣ! - Αφού απέτυχε, παρά την αγωνιώδη προσπάθεια πολλών ημερών, ο συνδυασμός Χίος Μπροστά - Καραβασίλης, να πείσει την κοινωνία τη...Πριν από 6 χρόνια
-
Το Έμφυτο Ελάττωμα του Τόμας Πίντσον - Μια ψυχεδελική αστυνομική περιπέτεια με φόντο το πολύχρωμο σκηνικό και το ηλιόλουστο soundtrack των ’60s. Ο Ντοκ Σποτέλο είναι ένας -ας πούμε- ιδιωτικός ...Πριν από 6 χρόνια
-
-
Airbnb το ευκολάκι των εκλογών - Μια πολύ καλή φίλη, εντελώς εμπιστευτικά μου λέει: -«μην το υποτιμάς, η διείσδυση των αμερικανών στην Κούβα με την airbnb ξεκίνησε». -Γέλασα, γιατί είναι...Πριν από 6 χρόνια
-
Σχετικά με αντικομμουνιστικές μεσημεριάτικες ...αμπελοφιλοσοφίες μαρκουτσοφόρων υπαλλήλων της ΕΡΤ... - *[image: Αποτέλεσμα εικόνας για όχι στην αντικομμουνιστική σαβούρα]* * Για την …ακατονόμαστη (προφανώς ..."αριστερή" ) κυρία π...Πριν από 6 χρόνια
-
Εξάσκηση στο χαμόγελο από σήμερα για τη διευθύντρια του My Market. Συνεχίζουν με 300 ευρώ οι εργαζόμενοι - Απολύθηκε από τα My Market η διευθύντρια καταστήματος που απασχόλησε την κοινή γνώμη χάρη σε μία ανακοίνωση που είχε στείλει σε εργαζόμενους του υποκατασ...Πριν από 6 χρόνια
-
Προφάσεις εν αμαρτίαις - ΑΠΟΨΕΙΣ Η κρίση προκάλεσε έντονη πολιτική πόλωση. Αυτό ήταν βέβαια αναπόφευκτο σε μια κοινωνία που υπέστη τέτοιας έντασης σοκ. Στη Γαλλία, με μια αύξηση στ...Πριν από 6 χρόνια
-
Τα καινούρια ρούχα του Αυτοκράτορα - *Οι μεταμφιέσεις της κυβερνητικής πολιτικής στην υγεία* *Του Ζήση Πιτσέλη* Το γνωστό σε όλους παραμύθι του Κ.Χ.Αντερσεν αποτυπώνει με τον καλύτερο τρόπο...Πριν από 6 χρόνια
-
Είναι η Ελλάδα Καπιταλιστική; Ήτανε ποτέ της; Μέρος Β. - Κι ερχόμαστε λοιπόν, επί τέλους, στην μεταπολεμική Ιστορία και Οικονομία της Χώρας, που υποτίθεται ότι, είναι και το κύριο αιτούμενο από τούτο εδώ τ...Πριν από 6 χρόνια
-
ΒΙΟ.ΜΕ. ένα παράδειγμα χωρίς μιμητές - *το παρακάτω κείμενο προσπαθεί να αναμετρηθεί με το ερώτημα γιατί στην χώρα μας δεν αναπτύσσεται κίνημα καταλήψεων και αυτοδιαχείρισης των εργοστασίων, ...Πριν από 6 χρόνια
-
Βόθρος - Λύματα στης ιστορίας το βόθρο μιας βιασμένης λογικής εμετικά απόβλητα ασχημονούμε ουρλιάζοντας δηλητηριάζοντας κάθε έναν που μας συναντά μεταφέροντας το μ...Πριν από 7 χρόνια
-
DAVID HARVEY «ΜΑΧΗΤΙΚΗ ΙΔΙΑΤΕΡΟΤΗΤΑ» ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ - Θα ήθελα να ευχαριστήσω εκ νέου τον φίλο και εκδότη του Angelus Novus Τάσο Ευσταθίου για την τιμή που μου έκανε να μου αναθέσει την επιστημονική επιμέλε...Πριν από 7 χρόνια
-
Ο Αντιπρόεδρος της ΝΔ υπέρμαχος της φυλετικής καθαρότητας (vid) - Παρά τις συντονισμένες προσπάθειες από μιντιακούς ομίλους συγκεκριμένων επιχειρηματικών συμφερόντων -κυρίως των καταστημάτων του Αλαφούζου- για να ξεπλύν...Πριν από 7 χρόνια
-
-
Ερώτηση 46 βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ για την ιατρική κάνναβη - Your ads will be inserted here byEasy Plugin for AdSense.Please go to the plugin admin page toPaste your ad code OR Suppress this ad slot. Σε ερώτησή του...Πριν από 7 χρόνια
-
Το kommon ανανεώνεται! Της συντακτικής επιτροπής - Τη Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου η ιστοσελίδα Kommon αλλάζει. Ανανεώνεται εμφανισιακά κι επιχειρεί ένα βήμα προς τα μπρος και στο περιεχόμενό της.Πριν από 7 χρόνια
-
-
Η μαγική ράβδος «ΑΝΤΑΡΣΥΑ-ΛΑΕ-ΠΛΕΥΣΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ» (ή το νέο «ευκολάκι») - *Παναγιώτης Μαυροειδής* Σε ένα σύντομο *σχόλιο στην ιστοσελίδα iskra*, αποκαλύπτεται όλη η πολιτική συλλογιστική που κυριαρχεί στο χώρο της ΛΑΕ. Σύμφωνα με...Πριν από 8 χρόνια
-
Ο πόλεμος στη Συρία δεν ξεκίνησε χθες - Painting: Diala Brisly Ο Ν.Τραμπ διέταξε στις 6/4/2017 επίθεση με 59 πυραύλους κατά των δυνάμεων του Άσαντ. Αυτό προκάλεσε πληθώρα αντιδράσεων, θετικών κ...Πριν από 8 χρόνια
-
-
«Πόθεν σοι ἡ τῶν χρημάτων αὕτη περιουσία;» - H ομιλία του Αγίου Βασιλείου «προς τους πλουτούντας» (βλ. εδώ), μαζί με την ομιλία του περί πλεονεξίας στο χωρίο του Ευαγγελίου «Καθελώ μου τας αποθήκας ...Πριν από 8 χρόνια
-
Είναι χρήσιμη η έννοια των κοινών; - Δεν είναι υπερβολή να ισχυριστούμε ότι τα «κοινά» είναι μια από τις έννοιες με πολύ μεγάλη ταχύτητα διάχυσης ανάμεσα σε όσους και όσες –με διαφορετικές προ...Πριν από 8 χρόνια
-
Ενημέρωση από την σημερινή απεργία + φωτογραφίες - Στη Θεσσαλονίκη σήμερα 8 Δεκεμβρίου πραγματοποιήθηκε ανεξάρτητη συγκέντρωση και πορεία από την Καμάρα. Τα μπλοκ που συμμετείχαν ήταν το Σωματείο Σερβιτόρω...Πριν από 8 χρόνια
-
Ομοφοβικό παραλήρημα από βουλευτή των ΑΝΕΛ - Σε ένα ρατσιστικό, ομοφοβικό, δηλαδή, ουσιαστικά φασιστικό, παραλήρημα επιδόθηκε ο ειδικός αγορητής των «Ανεξαρτήτων Ελλήνων» - θυμίζουμε ότι πρόκειται γ...Πριν από 8 χρόνια
-
Λ7 Υπάρχουν! - Ποιος θυμάται τον Μπαρουφάκη; Ποιος θυμάται τις εποχές της αυταπάτης, τότε που o Γιάννης με το ένα “νι”, παρίστανε τον υπουργό οικονομικών. Τότε που σαν το...Πριν από 8 χρόνια
-
Ο Μόνος και Αληθινός Παράδεισος: Η πρόοδος και οι επικριτές της — Εισαγωγή - *Εισαγωγή: Το αναχρονιστικό δίλημμα Αριστερά-Δεξιά.* *Μετάφραση: Παναγιώτης Καρλαγάνης* *Η σημερινή κατάσταση.* Η βασική ιδέα της παρούσας έρευνας — ότ...Πριν από 8 χρόνια
-
Aφιέρωμα στα 80 χρόνια από την Ισπανική Επανάσταση από 26 Ιούνη - 15 Ιούλη, στο Ευτοπικό Εργαστήρι - Με αφορμή τη συμπλήρωση 80 ετών από την έναρξη της Ισπανικής Επανάστασης (το 1936), διοργανώνουμε στο Ευτοπικό εργαστήρι ένα αφιέρωμα εκδηλώσεων με συζ...Πριν από 9 χρόνια
-
Να μπλοκάρουμε τη διάλυση της κοινωνικής ασφάλισης! - Η κυβέρνηση φέρνει άρον άρον το ασφαλιστικό προς ψήφιση την Κυριακή για να μας πιάσει στον ύπνο! Να πάρουν ως απάντηση εκατοντάδες χιλιάδες κόσμου στους ...Πριν από 9 χρόνια
-
Ανακοίνωση-Κάλεσμα Δικτύου Κατοίκων Ανατολικής Περιοχής Ν.Θεσσαλονίκης - * Η θέση Τσαϊρια που προτάθηκε από τον Δήμο Θέρμης ως κέντρο φιλοξενίας* Το σχέδιο συμπερασμάτων του Συμβουλίου ...Πριν από 9 χρόνια
-
Ζωντανή αναμετάδοση της εκδήλωσης με θέμα: 6 χρόνια Μνημονίων - Και τώρα; - http://youtu.be/MmLcuQtXOtcendofvid [starttext] 6 χρόνια Μνημονίων - Και τώρα; [endtext]Πριν από 9 χρόνια
-
Είναι τα slums ένας άλλος πλανήτης; - Αναδημοσίευση από το blog της ΑΝΑΖΩΠΥΡΩΣΗΣ: Παρακάτω μπορείτε να βρείτε, μεταφρασμένο από εμάς, το άρθρο του Μπρούνο Ασταριάν «Are slums another plan...Πριν από 9 χρόνια
-
Χανιά : Ομάδα άμεσης επέμβασης ενάντια σε πλειστηριασμούς και κατασχέσεις στήνει ο Εμπορικός Σύλλογος - Αναδημοσίευση από το * zarpanews.gr* Μια ομάδα άμεσης επέμβασης ενάντια στους ενδεχόμενους πλειστηριασμούς σε βάρος εμπόρων των Χανίων δημιουργεί ο Εμπο...Πριν από 9 χρόνια
-
«Μ’ άσπρο γάντι καθαρό» - Μερικές φορές, τα λόγια που χωρίς να εννοείς λες, σε εκδικούνται. «Η εξέγερση του Πολυτεχνείου είναι ο φάρος που μας δείχνει το δρόμο προς τη δημοκρατία,...Πριν από 9 χρόνια
-
-
ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΕΡΟΣ 2ο: Η αρπαγή του ΟΧΙ – ΤΙΝΑ το βάσιμο (;) άλλοθι - Πώς αντιμετώπισε η κυβέρνηση το αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος; Πρώτη κίνηση η αντικατάσταση του υπουργού Οικονομικών. Άσχετα με τη γνώμη που μπορεί να ...Πριν από 10 χρόνια
-
Στ' αστεία παίζαμε! - Στ' αστεία παίζαμε! Δε χάσαμε μόνο τον τιποτένιο μισθό μας Mέσα στη μέθη του παιχνιδιού σάς δώσαμε και τις γυναίκες μας Tα πιο ακριβά ενθύμια που μέσα σ...Πριν από 10 χρόνια
-
ΠΛΗΒΕΙΟΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΠΑΤΡΙΚΙΩΝ - Περιοδικό Θέσεις, Editorial Εκτύπωση Τεύχος 132, περίοδος: Ιούλιος – Σεπτέμβριος 2015 ΠΛΗΒΕΙΟΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΠΑΤΡΙΚΙΩΝ 1. Από τα αίτια στα αποτελέσματα Πολλοί δ...Πριν από 10 χρόνια
-
Καληνυχτα Κεμαλ! - Μιλαμε για χρεοκοπια της Ελλαδας για 1,5 δις στο ΔΝΤ και δε μιλαμε για χρεοκοπια της Γερμανιας για εκατονταδες δις στην Ελλαδα χωρια τα υπολοιπα ποσα στις ...Πριν από 10 χρόνια
-
Η Χρυσή Αυγή και οι δύο τόνοι ηρωίνης - Έχουμε ήδη αναφερθεί στην εμπλοκή του ονόματος του χρυσαυγίτη βουλευτή Κούζηλου στην υπόθεση του ναρκοπλοίου “Noor 1″. To νεότερο που μαθαίνουμε από τον...Πριν από 10 χρόνια
-
Για ένα αναπτυξιακό-προοδευτικό πρόσημο - του Βαγγέλη Πιλάλη* Η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ έχει μπροστά της να διαχειριστεί πολλά ανοιχτά «μέτωπα» και «αμαρτίες» προηγούμενων Κυβερνήσεων τόσο ως προς τ...Πριν από 10 χρόνια
-
Η εισήγηση της Ε. Πορτάλιου στην συνέντευξη τύπου για την κατάργηση του ΤΑΙΠΕΔ - Στη σημερινή συνέντευξη παρευρίσκονται αντιπρόσωποι κινημάτων που αντιστάθηκαν στην υφαρπαγή της δημόσιας περιουσίας από το ΤΑΙΠΕΔ και επιστήμονες που υλ...Πριν από 10 χρόνια
-
Όποιος ερωτεύτηκε , ερωτεύτηκε ή η ζωή είναι ωραία με τα μάτια ανοιχτά - Ποιο το νόημα να γράφει κανείς σήμερα σε ένα μπλογκ; Πόσοι θα το διαβάσουν και ποια εσωτερική ματαιοδοξία ικανοποιείται αφού ειδικά με την ανάπτυξη των σ...Πριν από 10 χρόνια
-
Το Facebook είναι πλέον μια ανοικτή οντότητα κεφαλαίου - Η Μούφα Ανακαλύψαμε νέα, «βελτιωμένη» παραλλαγή της «Κατάστασης Ρωμαϊκής»! ΠΡΟΣΟΧΗ - ΠΡΟΣΟΧΗ Λόγω του γεγονότος ότι το Facebook έχει επιλέξει να εμπλέξει το...Πριν από 10 χρόνια
-
Τμ. Πολιτισμικής Τεχνολογίας & Επικοινωνίας - Έκθεση εξωτερικής αξιολόγησης - Πέρυσι, σχεδόν τέτοια εποχή, κάποια trolls ...εκ δεξιών, αποφάσισαν να μου επιτεθούν προσωπικά, γράφοντας διάφορες συκοφαντίες. Τέλος πάντων, σε αυτά έχω ...Πριν από 11 χρόνια
-
The Noise Figures – Out Of Your Mind - Ελληνικό alternative rock; Κι όμως μπορεί να υπάρξει… Το σημερινο τραγούδι από την πρώτη full συλλογή των Noise Figures που έβγαλαν τον περασμένο Νοέμβρη.....Πριν από 11 χρόνια
-
ΠΙΝΑΚΕΣ.WSJ. Οι αναφορές περί πλεονάσματος τα νέα “greek statistics”? «H Ελλάδα θα μπορούσε να κάνει στάση πληρωμών για το εξωτ.χρέος & να συνεχίσει την καταβολή συντάξεων-μισθών από τους φόρους» - Σύμφωνα με άρθρο αναλυτών της Wall Street Journal, που αναπαράχθηκε την ίδια ημέρα από την ηλεκτρονική της σελίδα, MoneyBeat και το blog της Wall Stree...Πριν από 11 χρόνια
-
Συζήτηση για την έννοια της συγκυρίας - Στην ενότητα που ακολουθεί αποτυπώνεται ένα µέρος µιας ανολοκλήρωτης συζήτησης γύρω από την έννοια της συγκυρίας. Πρόκειται για µια συζήτηση που ήδη διεξαγ...Πριν από 11 χρόνια
-
Μεταφερθήκαμε σε νέο σάιτ: efimeridadrasi.espiv.net - *Στηρίζουμε τις κινηματικές υποδομές και στηριζόμαστε σε αυτές* Η συλλογικότητα της εργατικής εφημερίδας Δράση αποφάσισε να μεταφέρει την ηλεκτρονική της...Πριν από 11 χρόνια
-
Ο ορίζοντας της αναρχίας: ριζοσπαστική πολιτική στον απόηχο του Μαρξ - του Saul Newman Ο ξεχασμένος σύνδεσμος Ο Newmanυποστήριξε στο βιβλίο του «Από τον Μπακούνιν στον Λακάν» ότι ο μεταδομισμός έχει ενσωματώσει διάφορες θέσει...Πριν από 11 χρόνια
-
Σήμερα, η Ιερισσός κλαίει από χαρά - Αποφυλακίστηκαν σήμερα, ο Γιάννης Σταθώρης και ο Δημήτρης Ιωάννου, κάτοικοι Ιερισσού, προφυλακισμένοι από τον Ιούλιο για την υπόθεση της εμπρηστικής επίθεσ...Πριν από 11 χρόνια
-
Αλλαγή ιστοσελίδας - Η σελίδα μας μεταφέρεται σε νέα διεύθυνση. Η σελίδα από την οποία στο εξής θα δημοσιεύονται τα άρθρα μας είναι η www.neaspora.grΠριν από 11 χρόνια
-
Οι προτάσεις μας επί της διαδικασίας του συνεδρίου - Οι παρακάτω προτάσεις διατυπώνονται και κατατίθενται από διάφορους συντρόφους, οι οποίοι με την παρέμβαση τους αυτή στοχεύουν στην ενεργό συμμετοχή των μελ...Πριν από 12 χρόνια
-
Παρέμβαση – Κάλεσμα ανένταχτων μελών ΑΝΤΑΡΣΥΑ: Να γίνει η 2η Πανελλαδική Συνδιάσκεψη η τομή για το ουσιαστικό προχώρημα της ΑΝΤΑΡΣΥΑ των μελών! - 2013, λίγο πριν τη 2η Πανελλαδική Συνδιάσκεψη της ΑΝΤΑΡΣΥΑ – και τέσσερα χρόνια μετά την ίδρυσή της. Κοιτώντας πίσω, είναι πολλά αυτά που ήδη πέτυχε η ΑΝΤΑ...Πριν από 12 χρόνια
-
Αλλαγή της κοινωνίας με κράτος ή χωρίς; - Υπάρχουν δυο τρόποι για να προσεγγιστεί το ερώτημα αυτό: γενικά θεωρητικά ή με συγκεκριμένη ανάλυση της συγκεκριμένης κατάστασης. Και οι δύο οπτικές είναι...Πριν από 12 χρόνια
-
Ψηφοφορίες και ΨΗΦΙΣΜΑ ΤΗΣ ΛΑΪΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΗ (22-11-2012) - 1. Σχέδιο για τα Οργανωτικά: Υπερ:0, Κατά:8, Λευκά:10 2. Σχέδιο Διακήρυξης: Υπερ:7, Κατά:1, Λευκά:12 3. Τροπολογίες του Αριστερού Ρεύματος και τη...Πριν από 12 χρόνια
-
Ενδιαφέρον σποτάκι για το ΕΣΥ - Το παραπάνω είναι δημιουργία της ένωσης γιατρών ΕΣΥ νομού Ηρακλείου. Άλλο ένα σποτ που δεν θα παίξουν ποτέ το MEGA και το ΣΚΑΙ... Γι' αυτό ακριβώς το λόγο,...Πριν από 12 χρόνια
-
Να ξεβρωμίσει ο τόπος - ΕΞω οι Έλληνες ΚΤΗΝΗ ΒΙΑΣΤΕΣ συλλογή πρόσφατων περιστατικών Ο έλληνας Πετράκης και χρυσαυγίτης παρακαλώ, κατηγορείται επώνυμα ότι βίαζε και ασελγούσε σε αν...Πριν από 12 χρόνια
-
-
Αποτράπηκε διακοπή παροχής ρεύματος σε πνευμονοπαθή για το χαράτσι – Καταγγελία της Επιτροπής Πολιτών Λακωνίας - Απόπειρα διακοπή ρεύματος για μη πληρωμή του χαρατσιού την Τρίτη 27 Μαρτίου, από συνεργείο της ΔΕΗ Σπάρτης -και μάλιστα σε σπίτι πνευμονοπαθούς!- καταγγέλε...Πριν από 13 χρόνια
-
Transnational open assembly – Coming to a city near you! - Even though EU governments and institutions repeatedly confine crisis to the ‘exceptional’ case of Greece, the state of emergency seems to be the spectre t...Πριν από 13 χρόνια
-
Στα περίπτερα σήμερα το δεύτερο απεργιακό φύλλο των εργαζόμενων της Ελευθεροτυπίας - Με πρωτοσέλιδο τίτλο «ΕΥΡΩΠΗ ΔΙΧΩΣ ΜΕΛΛΟΝ – Βουλιάζουν στη λιτότητα οι λαοί» κυκλοφορεί σήμερα σε όλα τα σημεία διανομής τύπου η απεργιακή εφημερίδα «ΟΙ ΕΡ...Πριν από 13 χρόνια
-
Βρέθηκε νεκρός ο Νίκος Κοεμτζής (Video - Δείτε τη ταινία "Παραγγελιά") - v\:* {behavior:url(#default#VML);} o\:* {behavior:url(#default#VML);} w\:* {behavior:url(#default#VML);} .shape {behavior:url(#default#VML);} Νεκρός μεταφέ...Πριν από 13 χρόνια
-
Συλλογή "Salonika Rock City" (2010) - *Στη συλλογή "Salonika Rock City" συμμετέχουν 3 μπάντες από τη Θεσσαλονίκη. Χατ Τρίκ, Bad Movies και Ντελίριο σε ολοκαίνουρια κομμάτια. Blog: * *http://...Πριν από 14 χρόνια
-
Από το “Καραμανλής Ή τάνκς” στο “Παπανδρέου ΜΕ ελικόπτερο”… - Ο Μίκης Θεοδωράκης είναι μια προβληματική ιστορία για τους αριστερούς. Ειδικά για τη γενιά της μεταπολίτευσης που πάγωσε με το “Καραμανλής ή τανκς”, έφριξε...Πριν από 14 χρόνια
-
Επιτέλους σε νέα ιστοσελίδα! - Αγαπημένοι φίλοι, φίλες, σύντροφοι και συντρόφισσες, γνωρίζω καλά ότι το ιστολόγιο σας έλειψε αλλά επιτέλους θα βρεθούμε πάλι σε νέο ιστότοπo! Από εδώ και ...Πριν από 14 χρόνια
-
Ανακοίνωση της ΑΚ των μελών - H πίστη μας στην αναγκαιότητα ύπαρξης μιας σύγχρονης ελευθεριακής συγκροτημένης προσέγγισης - H πίστη μας στην αναγκαιότητα ύπαρξης μιας σύγχρονης ελευθεριακής συγκροτημένης προσέγγισης , με το βλέμμα απαλλαγμένο από τα πρότυπα του παρελθόντος αλλ...Πριν από 14 χρόνια
-
-
Συνεδρίου “στιγμιότυπα” (Μέρος Α) - Καθυστερημένα συνεχίζουμε το αφιέρωμα στο 13ο συνέδριο του ΚΚΕ. Σε αυτό το post ασχολούμαστε με τα «στιγμιότυπα» του συνεδρίου. Τα ΝΕΑ που είχαν καθημερινή...Πριν από 14 χρόνια
-
Εντελώς έκπληκτο το Συγκρότημα - Χτες στο ΒΗΜΑ δημοσιεύθηκε ρεπορτάζ σχετικά με τις συμβάσεις των νοσοκομείων για προμήθεια ιατρικού και τεχνολογικού εξοπλισμού, όπως αποκαλύπτεται από τις...Πριν από 14 χρόνια
-
Είναι παράλογο να ζητάμε ακόμα 200 ένσημα τον χρόνο από τους μετανάστες - Η κρίση δεν το επιτρέπει - η παρουσία τους είναι απαραίτητη για την ανάκαμψη - η ενσωμάτωσή τους απαιτεί ίση μεταχείριση. Ποιος ωφελείται εάν γίνουν όλοι π...Πριν από 14 χρόνια
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Ο Καζάκης δεν έχει ακούσει τίποτε για τον καπιταλισμό,τον νεοφιλελευθερισμό,τους πολέμους σε χώρες της Ασίας και της Αφρικής,τις κλιματικές αλλαγές,την καταστροφή του περιβάλλοντος και των ανθρώπων.Δεν έχει ακούσει πως οι άνθρωποι από την αρχαιότητα και τότε που δεν υπήρχαν τα σημερινά μέσα μετακίνησης,μετακινούνταν για να εξασφαλίσουν την τροφή και την επιβίωσή τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν έχει ακούσει ότι έτσι μετακινήθηκε και στέριωσε ο Ελληνισμός στα πέρατα του κόσμου.Δεν έχει ακούσει πως δεν τηρούμε στην Ελλάδα κανονισμούς που έχουμε συνυπογράψει στον ΟΗΕ για τους πρόσφυγες και τους μετανάστες.Πως στοιβάζουμε και εγκλωβίζουμε στην Ελλάδα ψυχές απελπισμένων ανθρώπων και τους ωθούμε στο έγκλημα και την παραβατικότητα.Πως σαν καλοί δωσίλογοι όπως είναι ο Καζάκης εφαρμόζουμε το Δουβλίνο ΙΙ γιατί δεν δεν έχουμε ανθρώπινη ψυχή.Ο Καζάκης είναι φασίστας με κεφαλαίο Φ.Εχει τις προδιαγραφές να γίνει ο νέος Μουσσολίνι της Ευρώπης.Κρίμα για την "αριστερά" που τον περιφέρει σε εκδηλώσεις.Φαίνεται πως τόσο ο Καζάκης όσο και οι "αριστεροί" που τον προβάλουν και τον περιφέρουν έχουν μάθει ιστορία στα θρανία της χούντας.ΚΑΙ δεν έχουν ψάξει και δεν έχουν αμφισβητήσει 'οτι έμαθαν. Αλλά τι να περιμένεις αφού το ΚΚΕ κρατά επτασφράγιστα τα αρχεία που κατέχει και δεν έχει γραφτεί η ιστορία όπως έπρεπε.
Εάν έχεις κότσια να απαντάς επώνημα ο Καζάκης είναι ο μόνος που ξέρει ΙΣΤΟΡΙΑ.!!!!!!!!!!!!!!!
ΔιαγραφήΠαλι το ΚΚΕ φταιει κατα τον αρρωστιμενο αντικομμουνισμο σας.
Διαγραφήκαραγκιοζηδες.
AntonXXXX
Δεν έχεις ακούσει οτι όσο είμαστε στην εε είμαστε υποχρεωμένοι να τους κρατάμε εδώ, και αν περάσουν σε οποιαδήποτε χώρα(ευρωπαική) μας τους επιστρέφουν;; Γιατί ακριβώς λοιπόν θεωρείς φασίστα τον Καζάκη, να καταλάβω..;;;
ΔιαγραφήΈχω ακούσει πως αν είχαμε φτιάξει ένα μέτωπο ενάντια στο Δουβλίνο ΙΙ, από καιρό όχι τώρα,αν είχαμε αντιδράσει συλλογικά στον τρόπο που στοιβάζονται τόσες ψυχές ανθρώπων στον Αη Παντελεήμονα,αν είμαστε τα Σαββατοκύριακα τουλάχιστον όλοι οι αριστεροί στου Ρέντη να υπερασπιστούμε την αξιοπρέπεια και την τιμή των συνανθρώπων μας, αν είχαμε πιέσει και καταργήσει στην πράξη το Δουβλίνο ΙΙ, τώρα θα είχαμε το ανάστημα να μιλάμε για τους μετανάστες και τους πρόσφυγες.ΕΧΩ επίσης ακούσει πως δεν "μας"έχουν γυρίσει μετανάστες από χώρες τις ΕΕ (ίσως μία φορά η Ιταλία) γιατί θεωρούν πως στην Ελλάδα παραβιάζονται τα ανθρώπινα δικαιώματα των μεταναστών και προσφύγων. Εσύ αν έχεις ακούσει κάτι άλλο πές το τα το μάθουμε και μεις.
ΔιαγραφήΈχω ακούσει πως αν είχαμε φτιάξει ένα μέτωπο ενάντια στο Δουβλίνο ΙΙ, από καιρό όχι τώρα,αν είχαμε αντιδράσει συλλογικά στον τρόπο που στοιβάζονται τόσες ψυχές ανθρώπων στον Αη Παντελεήμονα,αν είμαστε τα Σαββατοκύριακα τουλάχιστον όλοι οι αριστεροί στου Ρέντη να υπερασπιστούμε την αξιοπρέπεια και την τιμή των συνανθρώπων μας, αν είχαμε πιέσει και καταργήσει στην πράξη το Δουβλίνο ΙΙ, τώρα θα είχαμε το ανάστημα να μιλάμε για τους μετανάστες και τους πρόσφυγες.ΕΧΩ επίσης ακούσει πως δεν "μας"έχουν γυρίσει μετανάστες από χώρες τις ΕΕ (ίσως μία φορά η Ιταλία) γιατί θεωρούν πως στην Ελλάδα παραβιάζονται τα ανθρώπινα δικαιώματα των μεταναστών και προσφύγων. Εσύ αν έχεις ακούσει κάτι άλλο πές το τα το μάθουμε και μεις.
ΔιαγραφήΆιντε και να μην πάρω ανάποδες. Δεν είδα τον Καζάκη να εξανίσταται για τα σύνορα όταν οι ξένοι εργάτες δουλεύανε με λιγότερο από 10 ευρώ ολημερίς,σε άθλιες συνθήκες στις φράουλες της Μανωλάδας. Οταν τα καθίκια οι φραουλοπαραγωγοί τους υποχρέωναν να αγοράζουν τα ληγμένα προϊόντα απο δικά τους πρατήρια. Οταν τους σκότωναν στο ξύλο για να μην μιλήσουν.Ούτε όταν δικοί μας άνθρωποι χρησιμοποιούσαν μετανάστες στην συγκομιδή φρούτων και λαχανικών και όταν ήταν να τους πληρώσουν τους "έδιναν" στην αστυνομία.Ούτε όταν ταλαίπωρες ανασφάλιστες μετανάστριες ξεσκάτωναν τους γέρους και τα μωρά μας σαν σκλάβοι με ένα τετράωρο της Κυριακής ελεύθερο και αν.Τότε ο Καζάκης δεν είχε πρόβλημα με τα σύνορα. Τώρα έχει ο φασίστας. Είναι άσχετος και υπερφίαλος. Αλλά δεν φταίει αυτός. Η βλαμμένη η αριστερά μας φταίει. Που φτιάχνει τους τενεκέδες να μοιάζουν με ήρωες.Ο Καζάκης να μπει στην τρύπα του μαζί με τον Αμυρά και τα χρυσαύγουλα. Ουστ!
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.axinosp.blogspot.com/2012/03/blog-post_4912.html
ΑπάντησηΔιαγραφήMπραβο στην κοε!
Σχετικά με την διεξαγωγή της «αντιμνημονιακής μαραθώνιας πορείας»
Διαγραφήalt
Δελτίο Τύπου ΚΟΕ - 23/03/2012
Σχετικά με την διεξαγωγή της «αντιμνημονιακής μαραθώνιας πορείας» το Σάββατο 24 Μαρτίου, διευκρινίζουμε ότι η ΚΟΕ δεν πήρε μέρος σε κάποια σχετική διαδικασία και δεν ανήκει στους συνδιοργανωτές της όπως λαθεμένα αναφέρεται.
http://www.koel.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=4151:-l-r&catid=193:2010-01-26-15-02-35&Itemid=115
ΕΟΣ αυτά που λέει ο Καζάκης δεν είναι Φαιδρά, είναι Επικίνδυνα. Δεν είναι καθόλου για γέλια
ΑπάντησηΔιαγραφήΜόνο το σύστημα κινδυνεύει απ τον Καζάκη.. Αν ανηκεις σε αυτό το σύστημα που μας τρώει μέρα με τη μέρα τότε ναι, είναι επικίνδυνος... Και πολύ χαίρομαι γι αυτό....
ΔιαγραφήΜπορείς να διευκρινήσεις ποιο σύστημα ακριβώς χτυπάει ο Καζάκης;Από που προκύπτει αυτό ότι χτυπάει το υπάρχον σύστημα;
ΔιαγραφήΟι αριστεροί τον λένε φασίστα, οι φασίστες κουμουνιστη.. Τον χτυπούν από όλες τις μεριές.. ΑΡΑ,,, μπορούμε να τον ακούμε άνετα..
ΑπάντησηΔιαγραφήΜου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι.... Να τον ακούς ,να τον ακούς και να τον θαυμάζεις. Έτσι έγινε και με τον Ντούτσε. Ο φασισμός πάντα έχει "υπερταξικό","υπερκομματικό" και κυρίως μπερδεμένο πρόσωπο.
ΔιαγραφήΗ κατρακύλα του Καζάκη προς την ακροδεξιά δεν έχει τέλος. Είναι ένα ακραίο παράδειγμα που οδηγεί ο δρόμος του πατριωτισμού την αριστερά. Ανάμεσα σε άλλα που θα ζήλευε ο Καρατζαφέρης και ο Μιχαλολιάκος, αποκαλεί "δωσίλογους" όσους είναι με τα ανοιχτά σύνορα για τους μετανάστες γιατί λέει διευκολύνουν τους ...ιμπεριαλιστές (πράγματι γεμίσαμε ...ιμπεριαλιστές που μεταναστέυουν στην ελλάδα!). Η εργατική τάξη στην Ελλάδα γελοίε Καζάκη αποτελείται κατά το 1/5 από μετανάστες. Όποιος μιλάει ενάντια στους μετανάστες είναι δωσίλογος απέναντι στην εργατική τάξη και γενίτσαρος της αστικής τάξης. Ο Καζάκης είναι κατά του "εθνικού διχασμού" που λέει τον προκαλεί η αστική τάξη, ενώ η εργατική τάξη ("οι έλληνες το γένος" προφανώς) είναι ο φορέας της "εθνικής ενότητας" και του πατριωτισμού! Τί διαφορετικό λέει η Χρυσή αυγή? Να τον χαίρονται όσοι από την Ανταρσυα και τον ΣΥΝ, τον εμφάνιζαν ή και τον εμφανίζουν ακόμα ως "αντικαπιταλιστή". Τουλάχιστον ας πάψουν όλοι αυτοί που κάνουν παρέα με τον Καζάκλη, να πιάνουν τον Λένιν στο στόμα τους: Ο λένιν πρωτοστάτησε στη διάσπαση της Β΄ Διεθνούς και στη δημιουργία της Τρίτης διεθνούς ακριβώς γιατί ήταν υπέρ του "εθνικού διχασμού" και του "εμφύλιου πόλεμου" ενάντια στην αστική τάξη ΜΕΣΑ σε κάθε χώρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΕΑτζή από όσο ξέρω ο Καζάκης είναι κατά των ανοικτών συνόρων και όχι των μεταναστών. Εσύ προφανώς είσαι υπέρ των ανοικτών συνόρων όπως και οι συνεπείς φιλελεύθεροι. Σε συνθήκες καπιταλιστικής κρίσης, αποδυνάμωσης των συνδικάτων και καταστροφής κεφαλαίων, η είσοδος μεταναστών έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση του εφεδρικού στρατού ανέργων και ασκεί πτωτικές πιέσεις στους μισθούς. Και προσπάθησε να καταλαβαίνεις τις απόψεις κάποιου με τον οποίο διαφωνείς. Ο Καζάκης υποστηρίζει τα λαικά μέτωπα και θεωρεί ότι η Ελλάδα βρίσκεται υπό κατοχή και πρέπει να δημιουργηθεί μέτωπο στο οποίο χωρούν τμήματα της αστυκής τάξης. Το να ταυτίζεις αυτή την άποψη με αυτά που λεέι η Χρυσή αυγή σημαίνει ο΄τι στερείσαι σοβαρότητος.
ΑπάντησηΔιαγραφήανωνυμε μη δουλευόμαστε μεταξύ μας. ο Καζάκης ισχυρίζεται ότι αυτές οι θέσεις του απηχούν την εργατική τάξη στην ελλάδα ή τους "έλληνες" εργάτες ("στο γένος" που έλεγε και ο νόμος του αντρέα για την εθνική αντίσταση για να εμποδίσει τους φλωρινιώτες Μακεδόνες να επιστρέψουν στη χώρα μαζί με τους άλλους πολιτκούς πρόσφυγες). Την ρώτησε την εργατική ταξη ο Καζάκης, τουλάχιστον το 1/5 αυτής που αποτελείται από μετανάστες για το αν συμφωνεί με τις απόψεις του? Όχι βέβαια -την εργατική τάξη την έχει χεσμένη -για τους "έλληνες" ενδιαφέρεται ο άνθρωπος όπως και οι χρυσαυγίτες. Και όσο ενδιαφέρονται για τους έλληνες εργάτες οι χρυσαυγίτες (π.χ. στη χαλυβουργία), όσο ενδιαφερόταν ο εθνικο"σοσιαλιστής" Χίτλερ για τους γερμανούς εργάτες, άλλο τόσο ενδιαφέρεται και ο Καζάκης. Όποιος ενδιαφέρεται για τους "έλληνες" αντί για την εργατική τάξη είναι τόσο φίλος των "ελλήνων" εργατών όσο φίλος των "γερμανων" εργατών ήταν ο Χίτλερ και τόσο εχθρός των ελλήνων καπιταλιστών όπως ο Λάτσης όσο εχθρός των γερμανών καπιταλιστών ήταν ο Γκαίμπελς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαρεπιπτόντως τι λέει ο Καζάκης για τα στρατόπεδα συγκέντρωσης που ετοιμάζει ο χρυσοχοϊδης στην κοζάνη και αλλού? Να πάνε οι λάτσηδες ή οι οι εργάτες που έχουν το "κουσούρι" να μην έχουν ελληνικό διαβατήριο? Καζάκης-χρυσοχοίδης μαζί στον "αγώνα" ενάντια στους "ιμπεριαλιστές" εργάτες -τους πραγματικούς εργάτες στην Ελλαδα που είναι πολυεθνικής σύνθεσης και όχι τους φανταστικούς "έλληνες" εργάτες που είναι απλά πλειοψηφία και μεταναστεύουν επίσης γιατί δεν αντέχουν να "θυσιάζονται για την πατρίδα" όπως μας καλεί να κάνουμε ο καζάκης...
ΑπάντησηΔιαγραφήΈλα εντάξει το παραχέσαμε ΔΕΑτζή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛέμε ό,τι νά'ναι.
'Κατά των ανοιχτών οικονομικών συνόρων' σημαίνει κατά της ελεύθερης διακίνησης κεφαλαίων.
Αν είσαι εσύ υπέρ,πες το μας.
Αλήθεια,είσαι υπέρ της ελεύθερης διακίνησης κεφαλαίων;;;
Πες ξεκάθαρα.
Χέστηκα για τον Καζάκη.
Το θέμα μου δεν είναι ο Καζάκης,είναι ο κοσμοπολιτισμός του ιμπεριαλισμού που βαφτίζεται 'διεθνισμός' ξεφτιλίζοντας τον όρο.
Ο κοσμοπολιτισμός του ιμπεριαλισμού που έχει διαμελίσει κράτη και λαούς με Γιουγκοσλαβίες,
Ιράκ,πολέμους,φτώχεια,εξαθλίωση,επιβάλλοντας με τη μπότα τη χούντα των ανοιχτών οικονομικών συνόρων.
Ο κοσμοπολιτισμός του ιμπεριαλισμού που ξεριζώνει
εκατομμύρια ανθρώπους για να τσακίσει παντού τα μεροκάματα και τα δικαιώματα.
Αυτός ο ίδιος κοσμοπολιτισμός του ιμπεριαλισμού των ανοιχτών οικονομικών συνόρων,που ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ πάει χέρι-χέρι με τους πιο ακραίους εθνικισμούς,
με Κοσοβάρους,Ουτσεκάδες,Μεγάλες Αλβανίες κλπ.
Γιατί αυτούς τους εθνικισμούς,ο ιμπεριαλισμός τους κατασκευάζει,τους τρέφει,τους προωθεί,για να έρθει μετά να διαλύσει ΧΩΡΕΣ και να φτιάξει προτεκτοράτα ή μικρά ελεγχόμενα κράτη.
Δες πώς διαλύθηκε η Γιουγκοσλαβία.
Ο ιμπεριαλισμός πρώτα έθρεψε τους εθνικισμούς παντού και μετά διέλυσε.
Άρα μην ψάχνεις αλλού για εθνικισμούς.
Σε αυτόν τον κοσμοπολιτισμό,όποιος δεν στέκεται απέναντι και δεν τον έχει ΕΧΘΡΟ του είναι ή βλάκας ή τσιράκι του ιμπεριαλισμού.
Πάντως μαρξιστής δεν είναι.
Καθαρά πράγματα.
Για τη Μανωλάδα καλά τα λες.
Όμως Μανωλάδες γεννάει ο ιμπεριαλισμός και η πολιτική της ΕΕ.
Όσο είσαι μέσα εκεί,Μανωλάδες θα έχεις.
Στο ότι το 1/5 των εργατών μας είναι μετανάστες έχεις δίκιο.Κανείς δεν λέει να φύγουν.Ούτε και ο Καζάκης το λέει.Ακριβώς το αντίθετο είπε,γι'αυτό βγήκαν τα φασιστάκια και βγάζανε βιντεάκια που τον λέγανε ανθέλληνα.Άλλες μαλακίες έκανε και κάνει ο Καζάκης,κι αυτές πληρώνει.Όχι αυτές που λες εσύ.Αλλά σού'πα,το θέμα μου δεν είναι ο Καζάκης.Είναι ο κοσμοπολιτισμός.
Για το άλλο που λες,ας πάμε στην αλφαβήτα.
Δεν υπάρχει διεθνισμός χωρίς πατριωτισμό.
Ο ταξικός αγώνας είναι πατριωτικός και διεθνιστικός.
Πάντοτε έτσι ήταν.
Το προλεταριάτο πρέπει πριν απ'όλα να ξεμπερδέψει
με τη δική του αστική τάξη.
Στη χώρα του.
Αυτός είναι ο πατριωτισμός του Λένιν και του Μαρξ.
Τι να κάνουμε τώρα;Ο Μαρξ κι ο Λένιν δε μίλησαν ποτέ για τις 4 ελευθερίες του Μάαστριχτ.
Τώρα ο πατριωτισμός στο στόμα των αστών,των δεξιών,του Καμένου κλπ δε με ενδιαφέρει τι νόημα παίρνει.Σαφώς σε αυτούς παίρνει το νόημα της συμμαχίας με κομμάτια της ντόπιας αστικής τάξης.Χαίρω πολύ.Είναι ξένο αυτό προς την ταξική αντίληψη.
Για να γίνει πατρίδα σου όλη η γη,πρέπει το προλεταριάτο κάθε χώρας να ξεπατώσει τους αστούς στην πατρίδα του.
Να ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΙ ΕΘΝΙΚΑ ΕΔΑΦΗ απ'το κεφάλαιο.
Κάθε αγώνας,κάθε μάχη,κάθε νίκη σε εθνικό έδαφος δίνει αέρα και στον παγκόσμιο αγώνα της εργατικής τάξης.Ανάποδα δε γίνεται.
Άστα τα σάπια:
Διαγραφή1. Γράφεις "Χέστηκα για τον Καζάκη". Χέστηκες και παραχέστηκες για να τον υπερασπιστείς, όπως φαίνεται από την συνέχεια όσων γράφεις.
2. Όπως εσύ χέστηκες για τον Καζάκη, δικαιούται και ο καθένας (όπως και εγώ) να δηλώνει ότι χέστηκε για το τι είναι ο πατριωτισμός του Λένιν και του Μαρξ. Επίσης, ελάχιστη σχέση έχουν τα περί πατριωτισμού του Λένιν κλπ, με το θέμα που συζητάμε και με τις αρλούμπες που ξαμολάει ο Καζάκης και οι συνοδοιπόροι του. Αν νομίζεις πως ο Καζάκης είναι ο σύγχρονος εκφραστής του Λένιν και του Μαρξ, δήλωσέ το καθαρά. Μην ντρέπεσαι!...
3. Μην τρελαθούμε! Πατριώτες είναι πρώτα απ' όλα οι αστοί. Τώρα που διαφέρει ο πατριωτισμός των αστών από τον πατριωτισμό των προλετάριων και τον πατριωτισμό των μικροαστών, των αγροτών των εμπόρων και δεν ξέρω ποιών άλλων και ποιός είναι ο πιο καλός πατριώτης δεν με διαφώτισες με αυτά γράφεις!...
Κουίζ για τον Ανώνυμο Mar 22, 2012 06:05 PM
ΔιαγραφήΠριν μιλήσουμε για ΧΩΡΕΣ και προτεκτοράτα και για ΕΘΝΙΚΑ ΕΔΑΦΗ που θα αφαιρούμε από το κεφάλαιο, δηλαδή να μιλήσουμε και γι' αυτά ,ΑΛΛΑ πριν απο αυτά μήπως μπορείς να μας πείς αν γνωρίζεις τα επώνυμα των μεταναστών που γνωρίζεις;Η μήπως έχουν μόνο μικρά ονόματα για σένα;Επίσης όταν μπαίνεις στο λεωφορείο και ακούς να μιλούν την γλώσσα τους οι μετανάστες αναγνωρίζεις την γλώσσα που μιλούν;Γιατί αυτοί ζουν πάνω από 15 χρόνια δίπλα σου. Όποιος αριστερός/η απαντήσει έντιμα και ειλικρινά στη συνέχεια να μιλήσουμε και για την ΧΩΡΑ και τα ΕΘΝΙΚΑ ΕΔΑΦΗ και για ότι άλλο θέλετε.
Δεν είμαι ο ΔΕΑτζής. Είμαι ο ανώνυμος με το πρώτο σχόλιο και ένα δεύτερο που αρχίζει από Άιντε.
Όσοι επιμένουν να διακινούν,δήθεν από τα αριστερά,επαναστατικά διεθνιστικά κτλ ότι υπάρχει κάποια πατριωτική αριστερά που συμπλέει με την ακροδεξιά είναι οι καλύτεροι φίλοι (στην πράξη όχι από πρόθεση) της ακροδεξιάς.Αναπαράγουν την θεωρία των άκρων που συναντώνται.Είναι οι μόνοι που συγκρίνονται με τον Καζάκη σε αντικομουνισμό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ακροδεξιά πάντα αντιγράφει κάποια αιτήματα από την αριστερά και το εργατικό κίνημα,για να έχει ένα δήθεν αντισυστημικό και αντιπλουτοκρατικό προφίλ.Βασικά όμως εκφράζει κάποια συντεχνιακά μικροαστικά συμφέροντα,χωρίς αναφορά στο εργατικό κίνημα(αν λέει για εθνικιστικά συνδικάτα είναι άλλο πράγμα) και πάντα δήθεν υπεράνω αριστεράς- δεξιάς.
Μπροστά όμως σε αυτά από την ακροδεξιά,το να προτείνουν κάποιοι η αριστερά να ετεροπροσδιοριστεί από την ακροδεξιά,και όχι από τα συμφέροντα των εργαζομένων,την ανατροπή της κυρίαρχης πολιτικής και του καπιταλισμού είναι χαρακίρι.Είναι ένα θέμα προς συζήτηση αν ο Καζάκης είναι ακροδεξιός.Για μένα είναι,ή για να το πω πιο καλά ένα τέτοιο ρεύμα ή θα μείνει γραφικό ασήμαντο κτλ ή θα δημιουργήσει μια πολύ σύγχρονη και επικίνδυνη συνιστώσα της ακροδεξιάς.
Και τι να λέει αυτό?Αν πχ η Λεπέν στην Γαλλία πει για έξοδο από την ΕΕ,η αριστερά πρέπει να πει παραμονή?Είμαστε σοβαροί?Όσον αφορά τους μετανάστες η μηδενική ανοχή ακόμα και στον παραμικρό αντιμεταναστευτικό υπαινιγμό δεν μπορεί παρά να είναι μονόδρομος.Σωστό ότι άλλο προλεταριακός διεθνισμός,άλλο κοσμοπολιτισμός του κεφαλαίου,και δυστυχώς υπήρξαν και στην χώρα μας αριστεροί που πανηγύρισαν όταν έπεσε ο Μιλόσεβιτς,ο Σαντάμ,ο Καντάφι,και δεν κρατιούνται και για Άσαντ.Δεν μπαίνουμε σε κουβέντες πόσοι χωράνε κτλ.Έλληνες και μετανάστες εργάτες ενωμένοι.Αλληλεγγύη και αυτοοργάνωση στις γειτονιές.Οι μεταναστευτικές ροές δεν θα σταματήσουν(δεν βοηθάνε εδώ πολυπολιτισμικές κορώνες,οι άνθρωποι δεν έρχονται για τουρισμό,δεν παίρνουμε θέση ούτε υπέρ ούτε κατά του πολυπολιτισμού,είναι και τα 2 ναρκοθετημένα,προφανώς δεν μας ενοχλούν οι οποιεσδήποτε πολιτιστικές και θρησκευτικές πρακτικές στην χώρα μας,προσπαθούμε και αγωνιζόμαστε για την ανεμπόδιστη έκφραση των μεταναστών σε κάθε επίπεδο) αν δεν σταματήσει ο ιμπεριαλισμός να εξανδραποδίζει χώρες και περιοχές,και να δημιουργεί συνθήκες τρίτου κόσμου στον αναπτυγμένο καπιταλισμό,για τις ανάγκες του καπιταλιστικού ανταγωνισμού.
Και επειδή ο καπιταλισμός και ο ιμπεριαλισμός δεν πρόκειται να αλλάξουν,η αντικαπιταλιστική ανατροπή είναι η μόνη λύση.Προλεταριακός διεθνισμός όμως σημαίνει ότι οι προλετάριοι από όλα τα έθνη πρέπει να ενωθούνε,δεν σημαίνει όμως να βγουν από το εθνικό πλαίσιο πάλης για ανατροπή του ΚΤΠ στην χώρα τους,γιατί αν ήταν έτσι θα το λέγανε προλεταριακός α-εθνισμός.
"Με την εκμετάλλευση της παγκόσμιας αγοράς, η αστική τάξη διαμόρφωσε κοσμοπολίτικα την παραγωγή και την κατανάλωση όλων των χωρών. ΠΡΟΣ ΜΕΓΑΛΗ ΛΥΠΗ ΤΩΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΩΝ, αφαίρεσε το εθνικό έδαφος κάτω από τα πόδια της βιομηχανίας. Εκμηδενίστηκαν κι εξακολουθούν ακόμα καθημερινά να εκμηδενίζονται οι παμπάλαιες εθνικές βιομηχανίες. Εκτοπίζονται από νέες βιομηχανίες που η εισαγωγή τους γίνεται ζωτικό ζήτημα για όλα τα πολιτισμένα έθνη, από βιομηχανίες που δεν επεξεργάζονται πια ντόπιες πρώτες ύλες, αλλά πρώτες ύλες που βρίσκονται στις πιο απομακρυσμένες ζώνες και που τα προϊόντα τους δεν καταναλώνονται μονάχα στην ίδια τη χώρα, αλλά ταυτόχρονα σε όλα τα μέρη τον κόσμου. Στη θέση των παλιών αναγκών, που ικανοποιούνταν από τα εθνικά προϊόντα, μπαίνουν καινούργιες ανάγκες που για να ικανοποιηθούν απαιτούν προϊόντα των πιο απομακρυσμένων χωρών και κλιμάτων. Στη θέση της παλιάς τοπικής και εθνικής αυτάρκειας και αποκλειστικότητας, μπαίνει μια ολόπλευρη συναλλαγή, μια ολόπλευρη αλληλεξάρτηση των εθνών. Κι αυτό που γίνεται στην υλική παραγωγή γίνεται και στην πνευματική παραγωγή. Τα πνευματικά προϊόντα των μεμονωμένων εθνών γίνονται κοινό χτήμα. Η εθνική μονομέρεια και ο εθνικός περιορισμός γίνονται όλο και πιο αδύνατα και από τις πολλές εθνικές και τoπικές φιλολογίες διαμορφώνεται μια παγκόσμια φιλολογία.
ΑπάντησηΔιαγραφή(...)
Η αστική τάξη όλο και περισσότερο καταργεί τον κατακερματισμό των μέσων παραγωγής, της ιδιοκτησίας και του πληθυσμού. Συσσώρευσε τον πληθυσμό, συγκεντροποίησε τα μέσα παραγωγής και συγκέντρωσε την ιδιοκτησία σε λιγοστά χέρια. Η αναγκαία συνέπεια ήταν ο πολιτικός συγκεντρωτισμός. Ανεξάρτητες επαρχίες με διαφορετικά συμφέροντα, νόμους, κυβερνήσεις και δασμούς, και που συνδέονταν μεταξύ τους σχεδόν μονάχα με σχέσεις συμμαχίας, συσπειρώθηκαν σε ένα έθνος, μία κυβέρνηση, ένα νόμο, ένα εθνικό ταξικό συμφέρον, μια τελωνειακή ζώνη.
(...)
Η πάλη του προλεταριάτου ενάντια στην αστική τάξη, ΑΝ ΟΧΙ ΣΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ, στη μορφή είναι κατ' αρχήν εθνική. Φυσικά, το προλεταριάτο κάθε χώρας πρέπει να ξεμπερδέψει πριν απ' όλα με τη δική του αστική τάξη.
(...)
Ελεύθερο εμπόριο! Προς όφελος της εργαζόμενης τάξης. Προστατευτικοί δασμοί! Προς όφελος της εργαζόμενης τάξης. Φυλακές με κελιά! Προς όφελος της εργαζόμενης τάξης. Αυτή είναι η τελευταία λέξη του αστικού σοσιαλισμού, η μόνη που την εννοεί στα σοβαρά.
Ο σοσιαλισμός της αστικής τάξης είναι ακριβώς ο ισχυρισμός ότι οι αστοί είναι αστοί προς όφελος της εργαζόμενης τάξης.
(...)
Ας τρέμουν οι κυρίαρχες τάξεις μπροστά σε μια κομμουνιστική επανάσταση. Οι προλετάριοι δεν έχουν να χάσουν σ' αυτήν τίποτε άλλο, εκτός από τις αλυσίδες τους. Έχουν να κερδίσουν έναν κόσμο ολόκληρο.
ΠΡΟΛΕΤΑΡΙΟΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΧΩΡΩΝ, ΕΝΩΘΕΙΤΕ!"
Καρλ Μαρξ, Κομμουνιστικό μανιφέστο http://marxists.org/ellinika/archive/marx/works/1848/com-man/index.htm
"ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟΙ μπορούν να κλείνουν τα μάτια στην προοδευτική σημασία της σύγχρονης αυτής μετανάστευσης των λαών. Λυτρωμός από το ζυγό του κεφαλαίου δεν υπάρχει και δεν μπορεί να υπάρξει, χωρίς την παραπέρα ανάπτυξη του καπιταλισμού, χωρίς την ταξική πάλη στη βάση του. Και σε αυτήν ακριβώς την πάλη τραβάει ο καπιταλισμός τις εργαζόμενες μάζες όλου του κόσμου, αναταράζοντας τη μουχλιασμένη και απονεκρωμένη τοπική ζωή, εξαλείφοντας τους εθνικούς φραγμούς και προλήψεις, συνενώνοντας τους εργάτες όλων των χωρών σε τεράστιες φάμπρικες και μεταλλεία της Αμερικής, της Γερμανίας κτλ. (…)
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ αστική τάξη διεγείρει τους εργάτες του ενός έθνους ενάντια στους εργάτες του άλλου έθνους, προσπαθώντας να τους διαιρέσει. Οι ταξικά συνειδητοί εργάτες, κατανοώντας ότι είναι αναπόφευκτο και προοδευτικό το σπάσιμο όλων των εθνικών φραγμών που βάζει ο καπιταλισμός, προσπαθούν να βοηθήσουν στη διαφώτιση και την οργάνωση των συντρόφων τους από τις καθυστερημένες χώρες».
(...)
«Στον αγώνα μας για τον αληθινό διεθνισμό και ενάντια στο ‘‘ντζίγκο-σοσιαλισμό’’ εμείς επισημαίνουμε πάντα στον Τύπο μας το ρόλο των οπορτουνιστών ηγετών του ΣΚ (S.P.) της Αμερικής που είναι υπέρ του περιορισμού της μετανάστευσης των Κινέζων και Ιαπώνων εργατών (ιδιαίτερα μετά το Συνέδριο της Στουτγκάρδης του 1907 και παρά τις αποφάσεις του). Έχουμε τη γνώμη ότι δεν μπορεί να είναι κανείς διεθνιστής και ταυτόχρονα να είναι υπέρ αυτών των περιορισμών. Υποστηρίζουμε ότι, οι αν οι σοσιαλιστές στην Αμερική, και ιδιαίτερα οι Άγγλοι σοσιαλιστές, που ανήκουν σε ένα έθνος, το οποίο κυβερνά και καταπιέζει άλλα έθνη, δεν είναι ενάντια σε οποιουσδήποτε περιορισμούς της μετανάστευσης και ενάντια στην κατοχή αποικιών (νησιά Χαβάι), αν δεν υποστηρίζουν την πλήρη ανεξαρτησία των αποικιών, αυτοί οι σοσιαλιστές είναι στην πραγματικότητα ‘‘ντζίγκο’’(δηλ. σωβινιστές)».
(...)
«Καθιέρωση της αναγκαστικής απόδοσης της ελβετικής υπηκοότητας στους ξένους (Zwangseinbürgerung), χωρίς κανένα έξοδο. Κάθε ξένος που έχει παραμείνει 3 μήνες στην Ελβετία γίνεται Ελβετός υπήκοος, εκτός αν για ιδιαίτερα σοβαρούς λόγους ζητήσει αναβολή για όχι περισσότερο από 3 μήνες. Εξήγηση στις μάζες της ιδιαίτερης επιτακτικότητας αυτής της μεταρρύθμισης για την Ελβετία όχι μόνο από γενική δημοκρατική άποψη, αλλά και λόγω του ότι οι ιμπεριαλιστικές συνθήκες της Ελβετίας την έχουν κάνει κράτος με το μεγαλύτερο σε όλη την Ευρώπη ποσοστό ξένων. Τα 9/10 αυτών των ξένων μιλάνε μια από τις 3 γλώσσες της Ελβετίας. Το γεγονός ότι οι ξένοι εργάτες δεν έχουν πολιτικά δικαιώματα και η απομόνωσή τους ενισχύει και την ούτως ή άλλως εντεινόμενη πολιτική αντίδραση και εξασθενίζει τη διεθνή αλληλεγγύη του προλεταριάτου».
Βλαντιμίρ Ιλιτς Λένιν
Αριστερά και μετανάστευση http://da.dea.org.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=2139&Itemid=46)
και για την αντιγραφή ΔΕΑτζής
Ο πατριωτισμός δεν μπορεί να ενώσει τους εργάτες ενάντι στην αστική τάξη για δυο προφανείς λόγους:
ΑπάντησηΔιαγραφή1. Γιατί οι εργάτες κάθε χώρας δεν είναι "ομοεθνείς" και λόγω εθνικών μειονοτήτων που υπάρχουν σε κάθε χώρα και λόγω μετναστών που επίσης υπάρχουν σε κάθε χώρα, τουλάχιστον των σχετικά ανεπτυγμένων χωρών.
2. Γιατί ο πατριωτισμός σημαίνει ότι εμείς π.χ. με το Λάτση έχουμε κοινά συμφέροντα γιατί υποτίθεται είμαστε "έλληνες". Ο πατριωτισμός είναι η ιδεολογία της "εθνικής ενότητας", είναι η ιδεολογία της αστικής τάξης για να πείθεοι τους από κάτω να κάθονται στα αυγά τους. Αντίθετα η ταξική πάλη και ο διεθνισμός είναι η ρήξη της εθνικής ενότητας και ο εμφύλιος πόλεμος ανάμεσα σε αστούς και εργάτες. Ταξική πάλη και πατριωτισμός δεν συμβιβάζονται.
5.17 αυτό όμως είναι το θέμα και η ΔΥΣΚΟΛΙΑ μερικών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΕΝ ΜΙΛΑΜΕ για τα εθνικά εδάφη που πρέπει η εργατική τάξη να αφαιρεί από το κεφάλαιο.
ΚΡΥΒΟΜΑΣΤΕ και πάμε αλλού την κουβέντα.
Είπα ξεκάθαρα ότι ΚΟΜΜΑΤΙ της εργατικής τάξης σε μια χώρα είναι ΚΑΙ οι μετανάστες.Αυτό έλειπε.
Γίνονται αντικείμενο της πιο σκληρής εκμετάλλευσης(στις Μανωλάδες και αλλού) και είναι όχημα για να τσακίζονται τα δικαιώματα όλων των εργατών.Άρα ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ χρειάζεσαι αλληλεγγύη,ένωση,κοινό αγώνα με τους μετανάστες.
Όχι μόνο για λόγους ανθρωπιστικούς,αλλά και γιατί αυτό είναι το κοινό συμφέρον της εργατικής τάξης και στην κάθε χώρα χωριστά και διεθνώς.
Το ερώτημα όμως παραμένει,και δε βλέπω να το απαντάει ούτε ο ΔΕΑτζής αλλά ούτε και εσύ.
Είστε υπέρ των ανοιχτών οικονομικών συνόρων;
6.05
Όσο για σένα παραπάνω με το επιθετικό ύφος (1.41)
ΑπάντησηΔιαγραφήείναι ξεκάθαρο τι γράφω για όποιον θέλει να διαβάσει.
Όχι βέβαια,δεν είναι ο Καζάκης συνεχιστής του Μαρξ και του Λένιν.Δεν υπάρχει συνεχιστής (εννοώ να εφαρμόζει στην πράξη,στην οργανωμένη πάλη,τη γραμμή και τις κατευθύνσεις) του Μαρξ και του Λένιν έξω από κομμουνιστικό κόμμα.Σιγά την ανακάλυψη.
Και -ωωωω ναι- ,ο πατριωτισμός του Λένιν δεν έχει καμία σχέση με τον πατριωτισμό του Καζάκη.
Φοβερός ρε φίλε,τεράστιο εύρημα!
Ο πατριωτισμός του εργατικού κινήματος και του κόμματος της εργατικής τάξης δεν μπορεί να έχει σχέση με τον πατριωτισμό μιας κίνησης αγανακτισμένων του Καζάκη που έγινε μέτωπο για να γίνει κόμμα για να πάει τελικά με τον Καμένο.
Χαίρω πολύ ρε φίλε.Την Αμερική ανακαλύψαμε.
Απλά γουστάρω να ξεσκίζω στην κριτική τον άλλο με βάση ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ,κι όχι αυτά που έχω εγώ στο κεφάλι μου ή την προπαγάνδα τρίτων.
Για τους μετανάστες λοιπόν,ποτέ ο συγκεκριμένος δεν είπε να φύγουν.
Το αντίθετο είπε,ψάξε στο youtube,και για αυτό του την πέφτουν τα φασιστάκια.
Τι να κάνουμε τώρα;Να τα χώνουμε στον άλλο και για πράματα που δεν έχει πει;
Το ερώτημα όμως παραμένει.
Και σε βλέπω να ζορίζεσαι.
Είσαι υπέρ ή κατά των ανοιχτών οικονομικών συνόρων;
Είσαι υπέρ ή κατά του κοσμοπολιτισμού του ιμπεριαλισμού;
Μη ντρέπεσαι,πες καθαρά.
6.05
Έχω απαντήσει ξεκάθαρα στο κουίζ του 5.17 σε σχόλιο που 'φάγατε' γιατί μάλλον σας στρίμωχνε η απάντηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤου έχω εξηγήσει ότι οι μετανάστες είναι ΟΡΓΑΝΙΚΟ κομμάτι της εργατικής τάξης μιας χώρας.
Και του έχω πει ότι στο ζήτημα ''αφαίρεση εθνικών εδαφών από τον καπιταλισμό'' ΖΟΡΙΖΕΣΤΕ να απαντήσετε μερικοί.
Και τον έχω ρωτήσει αν είναι υπέρ των ανοιχτών οικονομικών συνόρων.
Το ίδιο δηλαδή δηλαδή που ρώτησα και τον ΔΕΑτζή στο δεύτερο μου σχόλιο το οποίο όπως βλέπω καταδεχτήκατε να εμφανίσετε.
Άρα εγώ δεν κρύφτηκα.
Η σειρά σας τώρα.
Δεν θα κρυφτείτε.Απαντήστε ξεκάθαρα.
Αν εμφανίσετε το σχόλιο που του έστειλα,δεν θα επανέλθω.
Αν δεν το εμφανίσετε θα επανέλθω.
Ο ''διεθνισμός'' μερικών δεν είναι διεθνισμός,
είναι ο κοσμοπολιτισμός του ιμπεριαλισμού,του ΝΑΤΟ και των ευρωκρατών.Είναι ο ''διεθνισμός'' της χούντας των ανοιχτών οικονομικών συνόρων,του ευρώ και της ΕΕ.
6.05
Αν γνωρίζεις τα επώνυμα των μεταναστών που ζουν κοντά σου ρώτησα και αν αναγνωρίζεις τι γλώσσα μιλούν οι μετανάστες στο λεωφορείο όπου ταξιδεύετε.ΚΑΙ δεν μου απάντησες. Έτσι δεν σου απαντώ σε ότι ρωτάς γιατί δεν συνηθίζω να κάνω κουβέντα για την κουβέντα.
ΔιαγραφήΑν μου απαντήσεις να μου απαντήσεις από καρδιάς, να κάνουμε την αυτοκριτική μας εδώ στο μπλογκ της ΕΟΣ (εκτός από τον ΔΕΑτζή,αυτός να κάνει την αυτοκριτική του για την δημοκρατία στο ΣΥΡΙΖΑ,για τους μετανάστες ευτυχώς που υπάρχουν οργανώσεις όπως η ΔΕΑ )για την στάση μας και την ολιγωρία μας στην υπεράσπιση της αξιοπρέπειας των μεταναστών και μετά να πούμε και για τα σύνορα του κεφαλαίου.Δηλαδή φίλε μου προηγείται η κάθαρση πριν τις θεωρητικές κουβέντες.
ΔΕΑτζη ξανακύτταξα τις ιστοσελίδες του ΕΠΑΜ (στο οποίο συμμετέχουν και φασίστες). Δεν υπάρχουν συνθήματα όπως ΕΞΩ ΟΙ ΞΕΝΟΙ, ΚΑΤΩ ΟΙ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ή συνθήματα υπέρ της καθαρότητας της φυλής που προβάλλει η Χρυσή Αυγή. Ασκώντας πολεμική καταφεύγεις σε συκοφαντίες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓράφεις ότι «Ο πατριωτισμός δεν μπορεί να ενώσει τους εργάτες ενάντι στην αστική τάξη». Καταρχήν το κεφάλαιο δεν έχει πατρίδα και οι καπιταλιστές θα επενδύσουν όπου τους είναι πιο επικερδές. Είναι κοσμοπολίτες και υπέρ των ανοικτών συνόρων αν είναι ανταγωνιστικοί, ζητούν προστατευτισμό στην αντίθετη περίπτωση. Γράφεις αυθαίρετα ότι ο πατριωτισμός σημαίνει ότι εμείς π.χ. με το Λάτση έχουμε κοινά συμφέροντα γιατί υποτίθεται είμαστε "έλληνες".Ο πατριωτισμός είναι η ιδεολογία της "εθνικής ενότητας", είναι η ιδεολογία της αστικής τάξης». Η έννοια του πατριωτισμού έχει σχέση με την έννοια του πολίτη με δικαιώματα. Αφήνοντας κατά μέρος το ζήτημα του πως ορίζεται το έθνος, παραβλέπεις ότι για τους εργαζόμενους ο πατριωτισμός έχει την έννοια της αγάπης για τον τόπο που ζουν, ενώ για τους καπιταλιστές είναι επίκληση με σκοπό να αποκτήσουν μία βάση εναντίον των ανταγωνιστών τους και να ζητήσουν θυσίες και υποταγή καταπιεσμένων τάξεων. Η αστυκή τάξη παρά τις κορώνες κυττά ορθολογικά το ταξικό συμφέρον της.
Η πλειοψηφία της αστυκής τάξης στην κατοχή συνεργάστηκε με τους κατακτητές ή έφυγε στη Μ. Ανατολή. Κατά τη γνώμη σου ήταν εσφαλμένο το εαμικό κίνημα εθνικής αντίστασης εναντίον της κατοχής το 1941-44 όπως υποστήριζε ο Στίνας? Τι άποψη έχεις για εθνικοαπελευθερωτικά κινήματα?
"Το κεφάλαιο δεν έχει πατρίδα"
ΑπάντησηΔιαγραφήΜην αναμασάμε τσιτάτα χωρίς να τα καταλαβαίνουμε. Το κεφάλαιο μπορεί να παριστάνει μια χαρά ότι έχει κοινά συμφέροντα με τους εργάτες, την "πατρίδα". Έχει πλήρη συνείδηση της πραγματικότητας σε σχέση με τις διεθνικές του οικονομικές-κερδοσκοπικές-επεκτατικές ανάγκες.
Όλοι οι μαρξιστές που έγραψαν αυτή τη φράση, ταυτόχρονα αναγνώριζαν ότι κεφάλαιο καλλιεργεί και χρησιμοποιεί την εθνική αυταπάτη για να φτιάχνει εθνικούς στρατούς (πώς αλλιώς να βάλεις το λαό να σκοτώνεται και τα συμφέροντα των δουλοκτητών του, αν όχι καλλιεργώντας αυταπάτες). επίσης την καλλιεργεί για να "ταυτιστεί" στα λόγια με τους εργάτες ("όλοι στο ίδιο έθνος είμαστε") και να αμβλύνει τις αντιδράσεις για χάρη κάποιας "μεγάλης εθνικής ιδέας". Η μεγάλη ιδέα μπορεί να είναι κανένας επεκτατικός πόλεμος, η μείωση του μισθού για το καλό της πατρίδας κλπ. Και ακριβώς επειδή αυτή η αυταπάτη είναι καλά ριζωμένη, αυτά τα παραμύθια πάντα βρίσκουν απήχηση στο λαό, για μικρό ήμεγάλο διάστημα.
Έτσι μπορούμε να πούμε ότι στην ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ και οι "προλετάριοι δεν έχουνε πατρίδα", που είναι φράση γραμμένη από τους ίδιους μαρξιστές που μίλησαν για το "απάτριδο κεφάλαιο". Δηλαδή ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ, κανένας δεν έχει "πατρίδα". Η εθνική πατρίδα, με την έννοια ενός χώρου που μαγικά συνενώνει τα συμφέροντα όσων γεννήθηκαν σε αυτόν, δεν υπάρχει ούτε και υπήρξε ποτέ αλλού εκτός από τη φαντασία των ανθρώπων,μαζί με το βασίλειο των ουρανών και την τενεκεδούπολη. Το να πας από την αγάπη-εξοικείωση του τόπου γεννιέται κανείς στην εθνική πατρίδα είναι ένα άλμα που γίνεται μεν πλατιά, αλλά είναι άλμα.
Αυτοί οι προλετάριοι,οι εργάτες ΔΕΝ έχουν συνείδηση της πραγματικότητας αυτής, ΔΕΝ έχουν συνείδηση των ΔΙΚΩΝ τους πολιτικών-διεθνικών συμφερόντων. Ότι ανήκουν στην ίδια όχθη με τους μετανάστες στη χώρα "τους" ή με τους εξεγερμένους αλλού. (Βλέπε "ψευδής συνείδηση", "δεν έχουν συνείδηση των ταξικών συμφερόντων", "δεν είναι τάξη για τον εαυτό της" ακόμα η εργατική, που έλεγε κι ο Μαρξ)
Και άρα τα "ανοιχτά σύνορα στους μετανάστες" είναι -αν είμαστε συνεπείς- η άλλη όψη του "ελεγχόμενα σύνορα για το κεφάλαιο". Γιατί είναι και τα δύο συνθήματα που δεν θέλει το κεφάλαιο, που θέλει τους μετανάστες, αλλά ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΣ και υποταγμένους. Οι εξελίξεις για τα στρατόπεδα συγκέντρωσης στην Κοζάνη απαιτούν να πάρουν συγκεκριμένη θέση ΟΛΟΙ.Και με πράξεις.
ανώνυμε
ΑπάντησηΔιαγραφήΣου συστήνω να ξανακούσεις τη συνέντευξη του καζάκη πάνω στην οποία είναι το θέμα που συζητάμε (έτσι συνηθίζεται στα blogs -δεν μπορεί να έρχεται ο καθένας σε ένα θέμα για τους μετανάστες να μας λέει εμένα με νοιάζει ο ...Ολυμπιακός!) Ο Καζάκης λοιπόν δεν μιλάει για κλείσιμο των συνόρων για το κεφάλαιο, απλά το αναφέρει σαν "επιχείρημα" (του τύπου ο μπάτσος είναι μπουζούκι κατά το γνωστό ανέκδοτο) για να υποστηρίξει τα κλειστά σύνορα για τους μετανάστες εργάτες ("να μην έρχεται όποιος θέλει και γίνουμε μπάτε σκύλοι αλέστε, να φύγουν οι αλλοδαποί από τα πληρώματα των πλοίων" και άλλα τέτοια. Πρώτο θέμα συζήτησης λοιπόν: συμφωνείς με τον Καζάκη ή διαφωνείς, δηλαδή είσαι υπερ ή κατά των φρακτών στον έβρο του Παπουτσή, των ναρκοπεδίων, των "ναυαγίων" που προκαλεί συχνά και η ακτοφυλακή, των στατροπέδων συγκέντρωσης του Χρυσοχοϊδη κλπ., επειδή η μετανάστευση εργατών απαγορεύται από το (κατά τα άλλα "κοσμοπολίτικο") κεφάλαιο ώστε να εμποδίζεται η νόμιμη διακίνηση εργατών από και ΠΡΟΣ άλλες χώρες, ναι ή ού? Δεύτερο θέμα: όσοι μπήκαν παρά τους νόμους του (κατά τα άλλα "κοσμοπολίτικου") κεφαλαίου και αστικού κράτους, να νομιμοποιηθούν ναί ή ού? (γιατί και ο Καρατζαφέρης λέει να μείνουν οι "νόμιμοι" με την ..."διαφορά" βέβαια ότι υποστηρίζει νόμους που τους κάνει όλους παράνομους!). Είσαι υπέρ του "δίκαιου του τόπου" που καθιέρωσε η Γαλλική επανάσταση πριν κάτι αιώνες, δηλαδή ότι όποιος γεννιέται σε μια χώρα γίνεται αυτόματα υπήκοός της, ή υπέρ του ρατσιστικού "δίκαιου του αίματος" ("έλληνας γεννιέσαι, δεν γίνεσαι κλπ.) που ακολουθεί το (κατά τα άλλα "κοσμοπολίτικο") ελληνικό κράτος για τη δεύτερη γενιά μεταναστών? Τέλος ισχυρίζεται ότι η ααστική τάξη φέρνει τον "εθνικό διχαμό" και η εργατική όχι αλλά είναι πατριωτική. Στις σημερινές παρελάσεις δεν υπήρξε "εθνικός διχασμός"? Με ποιανού υπαιτιότητητα? των επισήμων ή των "ανθελλήνων" διαδηλωτών? Όταν γ'ίνονται απεργίες δεν υπάρχει εθνικός διχασμός? Οι εργάτες της χαλυβοργίας δεν απεργούν ενάντια σε πατριώτη τους- δηλ. έλληνα- αφεντικό, στη μέρκελ απεργούν? Λοιπόν ταξική πάλη σημαίνει σπάσιμο της εθνικής ενότητας. Ακόμα και ο ίδιος ο πατριωτισμός, έμεσσα αποδέχεται ότι εθνική ενότητα δεν μπορέι να υπάρξει όταν χωρίζει τους έλληνες σε "δοσίλογους" και "γνήσιους πατριώτες". Συμφωνείς ότι η τροτσκιστική κυρίως αριστερά που μιλάει για "συνορα ανοιχτά για την εργατιά" είναι "δοσίλογοι" όπως ισχυρίζεται ο Καζάκης? Μήπως και η πλειοψηφία της αριστεράς που υπερασπίζεται τους μετανάστε και την ενοχλούν οι φράχτες του έβρου και τα στρατόπεδα συγκέντρωσης και όχι τα "ξένα πληρώματα" όπως αυτό που απασχολεί τον καζάκη, μήπως είμαστε όλοι οι αριστεροί "δοσίλογοι"? Πράγματι για να είσαι φασίστας πρέπει να φτιάξεις τάγματα εφόδου ενάντια στην αριστερά και στους μετανάστες -κάτι στο οποίο -προς το παρόν- ο Καζάκης δεν συμμετέχει όπως κάνει το ΛΑΟΣ και κυρίως η Χρυσή αυγή. Αλλά ότι αντιγράφει τις απόψεις τους είναι πασιφανές από αυτά που λέει.
Λοιπόν αυτά, τουλάχιστον προς το παρόν. Άμα βρώ χρόνο και όρεξη να σου απαντήσω και για τον υποτιθέμενο "κοσμοπολιτισμό του ιμπεριαλισμού" -όλες οι θυσίες που καλούν οι από πάνω τους εργάτες γίνονται φαίνεται στο όνομα του "κοσμοπολιτισμού" -μάλλον εγώ δεν βλέπω και πολύ τηλεόραση και είναι η ιδέα μου ότι όλοι μας καλούν να κάνουμε θυσίες "για την πατρίδα" (ισως να επηράστηκα από τον μπάμπη παπαδημητρίου του σκάι που αποκαλεί "προδότες της πατρίδας" όσους παλεύουν για την ανατροπή των μέτρων). Να σου απαντήσω και για την "εθνική αντίσταση" που κατέληξε -"όλως τυχαίως" στη Βάρκιζα- με τους συμπατριώτες έλληνες αστούς, να σου πως ακόμα και για τον ....Ολυμπιακό. Πες μας πρώτα εσύ πάνω στο ηχητικό ντοκουμέντο και στις απόψεις του Καζάκη, και μετά ίσως επανάελθω...
Unknown δεν έχω διαφωνήσει στα όσα γράφεις για χρήση από το κεφάλαιο της ιδέας ότι υπάρχει ταύτιση συμφερόντων μεταξύ ανταγωνιστριών τάξεων. Αυτό που γράφεις "Και άρα τα "ανοιχτά σύνορα στους μετανάστες" είναι -αν είμαστε συνεπείς- η άλλη όψη του "ελεγχόμενα σύνορα για το κεφάλαιο". Γιατί είναι και τα δύο συνθήματα που δεν θέλει το κεφάλαιο, που θέλει τους μετανάστες, αλλά ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΣ και υποταγμένους." δεν το καταλαβαίνω. Εαν υπάρξουν ανοικτά σύνορα στη δεδομένη συγκυρία θα αυξηθεί ο εφεδρικός στρατός ανέργων και θα πιεστούν οι μισθοί. Αναρωτιέμαι πως αυτό ενοχλεί τους κεφαλαιοκράτες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΕΑτζη δεν ανέφερα για τον Ολυμπιακο...Ως προς τον Καζάκη έχω δει στην ιστοσελίδα του ότι διαφωνεί με την εμμονή των εθνικιστών για αποκλειστικότητα του ονόματος Μακεδονία, στο ζήτημα του χρέους αναφέρθηκε στις απόψεις των μπολσεβίκων και συμφωνώ με την πρότασή του για εθνικοποίηση πιστωτικού συτήματος, έξοδο από ευρωζώνη. Αν και το ΕΠΑΜ δεν παίρνει θέση σε πολλά ζητήματα, αν και η φρασεολογία του στο ηχητικό ντοκουμέντο θυμίζει ακροδεξιά ρητορική (προφανώς για να κερδίσει το ακροατήριο που απευθύνεται) λαμβάνοντας υπόψη και την πορεία και τις γενικότερες θέσεις του δεν θεωρώ ότι είναι ακροδεξιός. Απλά θεωρώ ότι η προσπάθεια συμμαχιών με μερίδες της αστυκής τάξης οδηγεί (όπως στα περισσότερα λαικά μέτωπα με εξαίρεση το Μάο μετά το 1928 και τον Τίτο) στην υποταγή σε μερίδες της αστυκής τάξης. Δεν κατανοώ γιατί βάζεις σε ειδαγωγικά τον κοσμοπολιτισμό του κεφαλαίου (που εκφράζεται και με την ένταξη σε υπερεθνικές ενώσεις όπως η ΕΕ και την υποστήριξη σε ομοσπονδιακή ευρώπη). Μάλλον κάνεις άθος σχετικά με τις θυσίες που ζητούν οι από πάνω. Το επιχείρημα είναι οτι αν φύγουμε από το ευρώ (και σε αυτό συμφωνεί η ΕΟΣ και οι περισσότεροι υποστηρικτές του ΣΥΡΙΖΑ) θα χάσει ο κόσμος τις αποταμιεύσεις του, θα γίνουμε Β. Κορέα κλπ. Οπότε δεν τις παρουσιάζουν σα θυσία για την πατρίδα, αλλά σαν αναγκαίες για να μη χάσουμε περισσότερα. Και οι ευρωπαιστές του ΣΥΡΙΖΑ και της ΔΗΜΑΡ υποστηρίζουν έστω και έμμεσα αυτή την προπαγάνδα...Εννοείται ότι κάθε δημοκράτης πρέπει να υποστηρίξει την ισότητα δικαιωμάτων των μεταναστών, να παλέψει να οργανωθούν στα συνδικάτα κλπ. αλλά αυτό δε σημαίνει ότι αν έρθουν μερικά εκατομμύρια μετανάστες από πιο εξαθλιωμένες χώρες πρέπει όλοι να μείνουν στην Ελλάδα. Νομίζω οτι ένα από τα διεθνιστικά καθήκοντά μας είναι να αποτρέψουμε τη συμμετοχή της Ελλάδας σε ιμπεριαλιστικές επεμβάσεις (π.χ. Ιράκ, Αφγανιστάν, Λιβυή, Γιουγκοσλαβία) που εξαθλιώνουν λαούς και τους μετατρέπουν σε πρόσφυγες.
βρε δεατζη αντι να ασχολεισαι με τον Καζακη δεν ασχολεισαι με την κατρακυλα (πολιτικη) του συριζα; Ολη την επαναστατικοτητα σας θα την εξαντλησετε στην κριτικη σας προς τον Καζακη;Τι μουγκαμαρα επεσε στις συνιστωσες του συριζα;Τι αλλο περιμενετε;Τοση πρεμουρα πια για το βουλευτιλικι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι ξεκάθαρο.Ο ΔΕΑτζής είναι ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΑΝΟΙΧΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΣΥΝΟΡΩΝ,και ντρέπεται να το πει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι λογικό είναι να ντρέπεται.
Έχει ερωτηθεί πολλές φορές εδώ μέσα,και έχει κάνει την πάπια.
Λοιπόν,όποιος είναι υπέρ των ανοιχτών οικονομικών
συνόρων ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ να κριτικάρει,απ'τα ''αριστερά'' κιόλας,ούτε τον Καζάκη ούτε κανέναν άλλον.Είτε το θέλει είτε όχι,λειτουργεί ως ΕΞΑΡΤΗΜΑ του ιμπεριαλισμού.Τέλος.
η αλήθεια είναι ότι βαριέμαι να απαντήσω, οπότε θα χρησιμοποιήσω απαντήσεις άλλων.Όσοι νομίζουν ότι υπάρχει "παγκοσμιοποίηση" του κεφαλαίου, όπου τα έθνη-κράτη δεν συμμετέχουν ως αντιδραστικοί αναταγωνιστές αλλά ως δήθεν "προοδευτικά αναχώματα" ενάντια στο υποτιθέμενο "παγκόσμιο κεφάλαιο", ας δουν πως περιέγραφε ο λένιν κάποιους άλλους "αναλυτές" που ισχυρίζονταν ότι το μέλλον του καπιταλισμού είναι η "παγκοσμιοποίηση" ή αλλιώς ο "υπεριμπεριαλισμός".
ΑπάντησηΔιαγραφή"Kautsky called ultra-imperialism or super-imperialism what Hobson, thirteen years earlier, described as inter- imperialism. (...) And what better consolation could there be than the theory that imperialism is not so bad; that it stands close to inter- (or ultra-) imperialism, which can ensure permanent peace? No matter what the good intentions of the English parsons, or of sentimental Kautsky, may have been, the only objective, i.e., real, social significance of Kautsky’s “theory” is this: it is a most reactionary method of consoling the masses with hopes of permanent peace being possible under capitalism, by distracting their attention from the sharp antagonisms and acute problems of the present times, and directing it towards illusory prospects of an imaginary “ultraimperialism” of the future. Deception of the masses—that is all there is in Kautsky’s “Marxist” theory.
(...)
The question has only to be presented clearly for any other than a negative answer to be impossible. This is because the only conceivable basis under capitalism for the division of spheres of influence, interests, colonies, etc., is a calculation of the strength of those participating, their general economic, financial, military strength, etc. And the strength of these participants in the division does not change to an equal degree, for the even development of different undertakings, trusts, branches of industry, or countries is impossible under capitalism. Half a century ago Germany was a miserable, insignificant country, if her capitalist strength is compared with that of the Britain of that time; Japan compared with Russia in the same way. Is it “conceivable” that in ten or twenty years’ time the relative strength of the imperialist powers will have remained unchanged? It is out of the question.
Therefore, in the realities of the capitalist system, and not in the banal philistine fantasies of English parsons, or of the German “Marxist”, Kautsky, “inter-imperialist” or “ultra-imperialist” alliances, no matter what form they may assume, whether of one imperialist coalition against another, or of a general alliance embracing all the imperialist powers, are inevitably nothing more than a “truce” in periods between wars. Peaceful alliances prepare the ground for wars, and in their turn grow out of wars; the one conditions the other, producing alternating forms of peaceful and non-peaceful struggle on one and the same basis of imperialist connections and relations within world economics and world politics. But in order to pacify the workers and reconcile them with the social-chauvinists who have deserted to the side of the bourgeoisie, over-wise Kautsky separates one link of a single chain from another, separates the present peaceful (and ultra-imperialist, nay, ultra-ultra-imperialist) alliance of all the powers for the “pacification” of China (remember the suppression of the Boxer Rebellion[13]) from the non-peaceful conflict of tomorrow, which will prepare the ground for another “peaceful” general alliance for the partition, say, of Turkey, on the day after tomorrow, etc., etc. Instead of showing the living connection between periods of imperialist peace and periods of imperialist war, Kautsky presents the workers with a lifeless abstraction in order to reconcile them to their lifeless leaders.
Με άλλα λόγια ό Λένιν έλεγε ότι τέτοιες θεωρίες περί "παγκοσμιοποίησης" είναι ουτοπικές και επιπλέον διακιολογούν τους σοσιαλπατριώτες "υπερασπιστές της πατρίδας" στους στρτατιωτικούς αλλά και στους οικονομικούς πολέμους, που είναι προδότες της εργατικής τάξης και υπερασπιστές της αστικής τάξης της χώρας "τους". Με ακόμα πιο απλά λόγια, ναι εγώ, όπως και ο λένιν, είμαι υπέρ των ανοιχτών οικονομικών, στατιωτικών κλπ. συνόρων και κατά των οικονομικών (προστατευτικοί δασμοί, νομισματικοί πόλεμοι κλπ.) και στρατιωτικών πολέμων μεταξύ των κρατών. Οι καπιταλιστές αντίθετα είναι υπέρ των κλειστών συνόρων και των ανταγωνισμών μεταξύ τους με θυσία των εργατών σε κάθε χώρα. Ο μύθος της "παγκοσμιοποίησης" είναι καλός σε περιόδους ανάπτυξης και κυρίως για το παιχνίδι στα διεθνή χρηματιστήρια και μόνο (δεν έχω δει τις ΗΠΑ να επιτρέπουν στους κινέζους να αγοράσουν τη General motors για παράδειγμα). Στην σημερινή περίοδο της κρίσης, αντί για το παραμύθι της παγκοσμιοποόιησης, οι άρχουσες τάξεις το γυρίζουν όλο και περισσότερο στην "υπεράσπιση της πατρίδας" για την οποία υποτίθεται ότι πρέπει να θυσιαστούμε. Και κάποιοι υποτιθέμενοι αριστεροί πατριώτες, ή σκέτοι πατριώτες παίζουν απλά το παιχνίδι της άρχουσας τάξης. Αντί να υπερασπίζονται την επαναστατική προοπτική της εργατικής τάξης, εξωραίζουν τον τάχα "προοδευτικό ρόλο" του κράτους-"έθνους" όπου τάχα όλοι είμαστε "συμπατριώτες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα αποσπάσματα από το λένιν είναι από το "Imperialism, the Highest Stage of Capitalism"
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://marxists.org/archive/lenin/works/1916/imp-hsc/ch09.htm
Πάρτε κι πιο ένα σύγχρονο όμως για την υποτιθέμενη "ευρωπαϊκή ολοκλήρωση"
"Κάποτε οι ευρωπαϊκοί καπιταλισμοί ήταν οι κυρίαρχες ιμπεριαλιστικές δυνάμεις του πλανήτη και διατηρούσαν τεράστιες αυτοκρατορίες αποικιών. Οι κρίσεις του συστήματος και οι ανταγωνισμοί μεταξύ τους οδήγησαν στη φρίκη των δυο παγκοσμίων πολέμων που άφησαν πίσω τους δεκάδες εκατομμύρια νεκρούς. Η μεταπολεμική Ευρώπη ήταν μια κατεστραμμένη περιοχή, οι πάλαι ποτέ παγκόσμιες ιμπεριαλιστικές δυνάμεις (Βρετανία, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία κ.ά.) ήταν πια νάνοι μπροστά στην τεράστια δύναμη που είχαν αποκτήσει τα δυο νέα ιμπεριαλιστικά μπλοκ, αυτό των ΗΠΑ και της σταλινικής Ρωσίας. Αυτή η αδυναμία ήταν που οδήγησε σταδιακά τον προσανατολισμό των αρχουσών τάξεων της Ευρώπης στην κατεύθυνση της συνεργασίας (με τις ευλογίες και των ΗΠΑ που ήθελαν μια ενιαία αγορά για να διευκολύνουν την οικονομική τους εξόρμηση στη μεταπολεμική Ευρώπη), μια συνεργασία που έχει καταλήξει σήμερα στην δημιουργία της Ε.Ε. και της ευρωζώνης.
Κι όμως αυτή η συνεργασία ποτέ δεν ένωσε πραγματικά τις ευρωπαϊκές χώρες και οικονομίες. Από την πρώτη στιγμή οι ανταγωνισμοί μεταξύ τους συνέχισαν να υφίστανται και να εκδηλώνονται με διάφορους τρόπους. Η πρώτη μεταπολεμική κίνηση της Γαλλίας ήταν να προσαρτήσει και να μετατρέψει σε προτεκτοράτο την περιοχή του Σάαρ από την ηττημένη Γερμανία (ενώ είχε βλέψεις και για την περιοχή του Ρουρ) εξαιτίας των μεγάλων αποθεμάτων άνθρακα που υπήρχαν εκεί (το Σάαρ επιστράφηκε στη Γερμανία τελικά το 1957 αν και η Γαλλία διατήρησε τα «δικαιώματά» της στην εξόρυξη άνθρακα μέχρι και το 1981) (31)
Ακόμα και μετά τη δημιουργία της ευρωζώνης, η Ε.Ε. παρέμεινε μια ένωση ανεξάρτητων εθνικών κρατών που εκτός από συνεργασίες συνέχισαν να έχουν και διαμάχες μεταξύ τους. Σίγουρα έχει υπάρξει αλληλοδιείσδυση των ευρωπαϊκών οικονομιών κατά τις τελευταίες δεκαετίες αλλά σε καμιά περίπτωση αυτό δεν δημιούργησε μια ενιαία ευρωπαϊκή οικονομία και κυρίως μια ενιαία ευρωπαϊκή αστική τάξη. Οι άρχουσες τάξεις εξακολουθούν να έχουν σαν βάση το εθνικό τους κράτος. Η Fiat εξακολουθεί να έχει έδρα την Ιταλία, η Volkswagen τη Γερμανία, η Renault τη Γαλλία. Τα τραπεζικά συστήματα παραμένουν επίσης «εθνικά» σε μεγάλο βαθμό και το City του Λονδίνου (το οποίο υπερασπίστηκε ο Κάμερον με το πρόσφατο βέτο) εξακολουθεί να παραμένει το κύριο χρηματοπιστωτικό κέντρο της Ευρώπης.
http://www.dea.org.gr/%CE%B4%CE%B9%CE%B5%CE%B8%CE%BD%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B1%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%AC/%CE%B7-%CE%BA%CF%81%CE%AF%CF%83%CE%B7-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B5%CF%85%CF%81%CF%89%CE%B6%CF%8E%CE%BD%CE%B7
κι ένα τελευταίο παράδειγμα: όποιος υπερασπίζει την "πατρίδα", δηλαδή το ελληνικό κράτος, υπερασπίζει αυτούς που κάνουν κουμάντο στο ελληνικό κράτος δηλ. τους έλληνες καπιταλιστές σαν κι αυτόν:
ΑπάντησηΔιαγραφήΜυτιληναίος: Κέρδη - ρεκόρ για τη Μέτκα
http://www.euro2day.gr/news/enterprises/122/articles/688544/Article.aspx
Η θεωρία του υπεριμπεριαλισμού του Κάουτσκυ υποστηρίζει ότι όσο θα αναπτύσσεται ο καπιταλισμός θα εξασθενίζουν οι διαμάχες μεταξύ ιμπερισλιτικών κρατών. Δεν έχει άμεση σχέση με τα ανοιχτά σύνορα, το τι είναι πατριωτισμός, τι ρόλο παίζει το έθνος κράτος σε χώρες που δεν είναι ιμπερισλιστικές. Γράφεις: ....ναι εγώ, όπως και ο λένιν, είμαι υπέρ των ανοιχτών οικονομικών, στατιωτικών κλπ. συνόρων και κατά των οικονομικών (προστατευτικοί δασμοί, νομισματικοί πόλεμοι κλπ.) και στρατιωτικών πολέμων μεταξύ των κρατών... (Άρα σωστά συμπαίρανα ότι είσαι συνεπής φιλελεύθερος). Και συνεχίζεις μη έχοντας επαφή με την πραγματικότητα: Οι καπιταλιστές αντίθετα είναι υπέρ των κλειστών συνόρων !! και των ανταγωνισμών μεταξύ τους με θυσία των εργατών σε κάθε χώρα. Προφανώς οι ξενες επενδύσεις και η κατάργηση των δασμών στις εισαγωγές από χώρες που ανήκουν στην ίδια οικονομική ένωση κατ εσέ να δεν υπάρχουν.....
ΑπάντησηΔιαγραφή