ΦΩΤΙΑ ΣΤΑ ΓΕΝΙΚΑ ΕΠΙΤΕΛΕΙΑ!
Αγωνιζόμαστε για την "ΣΥσπείρωση της ΡΙΖοσπαστικής Αριστεράς" στην κατεύθυνση της κοινής δράσης στους μαζικούς χώρους και τα κοινωνικά κινήματα, και παράλληλα για την πολιτική της συγκρότηση σε ένα ενιαίο αμεσοδημοκρατικό πολιτικό φορέα

Τετάρτη 24 Αυγούστου 2011

Το κόμμα του Τσίπρα ευθυγραμμίζεται με την γραμμή της iskra για την Λιβύη...

Σε προηγούμενο σημείωμά μας (H αριστερά του Γιαρουζέλσκι, του Μπρέζνιεφ και του Καντάφι έχασε την ψυχραιμία της!) είχαμε αναφερθεί στην απαράδεκτη θέση της ομάδας του Π. Λαφαζάνη για τις εξελίξεις στην Λιβύη. Θέση που υποτιμά το γεγονός ότι κρίσιμος παράγοντας της κατάρρευση του καθεστώτος του Καντάφι ήταν η έλλειψη της λαϊκής στήριξης.

Οι δηλώσεις του Κώστα Ήσυχου, μέλος της ΠΓ του ΣΥΝ και υπεύθυνου για την εξωτερική πολιτική ευθυγραμμίζονται με το κείμενο της Iskra, γιαυτό εξάλλου και αναδημοσιεύονται εκεί μαζί με ένα νέο κείμενο με τον τίτλο “Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ, Ο ΚΑΝΤΑΦΙ, ΤΟ ΝΑΤΟ ΚΑΙ ΟΙ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΗ ΛΙΒΥΗ!” Το κείμενο αυτό προσπαθεί να επαναλάβει την θέση ότι “οι σφαγείς και εγκληματίες του ΝΑΤΟ να φαίνεται πως έχουν επικρατήσει στη Λιβύη.” αλλά Ίσως ο λαός της Λιβύης, πιθανόν και κάποιες μερίδες των "εξεγερμένων", να επιφυλάσσουν εκπλήξεις στους αμερικανονατοϊκούς πάτρονες
(Video με τους "σφαγείς και εγκληματίες του ΝΑΤΟ", που φορούν για παραλλαγή αλεξίσφαιρα παλαιστινιακά μαντήλια...)

Αυτό σημαίνει “επαναστατική αισιοδοξία”! Οι συντάκτες του κειμένου - όπως θα έκανε κάθε αριστερός που θέλει να φυλάει τον κώλο του απέναντι στις εκπλήξεις που επιφυλάσσει η κίνηση των λαϊκών μαζών - κρατάνε και μια μικρή πισινή για τους εντός εισαγωγικών εξεγερμένους. Η ελπίδα χάνεται τελευταία. Ας δούνε λοιπόν και το παρακάτω video, μπας και τονωθούν αυτές οι ελπίδες τους...

Η ΑΥΓΗ δημοσιεύει με τίτλο “Τέλος εποχής για τον Καντάφι”  ένα ανούσιο κείμενο που θα μπορούσε να είχε γραφτεί σε οποιαδήποτε εφημερίδα του αστικού τύπου. Θα πληροφορηθείτε για επιφυλάξεις της Μόσχας, τις δηλώσεις του Ούγκο Τσάβε και του Σαρκοζί, και άλλα παρόμοια, αλλά δεν θα βρείτε όσο και αν το ψάξετε καμία πολιτική θέση και εκτίμηση του συντάκτη ή της εφημερίδας για το τι σημαίνει αυτό το “τέλος εποχής” που αναφέρεται στον τίτλο...

Σε άλλο σημείο της iskra δημοσιεύεται το άρθρο με τον αποκαλυτικό τίτλο: ΤΟ ΝΑΤΟ ΚΑΤΕΛΑΒΕ ΤΟ ΣΤΡΑΤΗΓΕΙΟ ΤΟΥ ΚΑΝΤΑΦΙ! Δείτε στο παρακάτω video τα στρατεύματα του ΝΑΤΟ που περιφέρουν το τεθωρακισμένο όχημα του Καντάφι, με το οποίο έπαιζε γκολφ...

Σε αυτά τα δημοσιογραφικά επιτελεία του ΣΥΝασπισμού - που δεν μπορούν να ξεχωρίσουν δυο γαϊδουριών άχυρο - τους αφιερώνουμε το παρακάτω video για να ενημερωθούν για τους κινδύνους που διατρέχουν από τους “σφαγείς και εγκληματίες του ΝΑΤΟ”, οι οποίοι δεν σέβονται ούτε τους “δημοσιογράφους”...

Υστερόγραφο:
Λίβυοι αντάρτες διασκεδάζουν με προσωπικά αντικείμενα του Καντάφι...


και μια παραλλαγή στο ίδιο θέμα...


30 σχόλια :

  1. Φαίνεται πως μερικοί έχουν ξεχάσει τον "σοσιαλιμπεριαλισμό" ή την επονομαζόμενη "διεθνιστική βοήθεια"! Ας διαλέξουν όποια λέξη τους αρέσει, το ίδιο κάνει. Γράφει το ίδιο κείμενο:

    Άλλο όμως η ανατροπή του Καντάφι από μια γνήσια λαϊκή εξέγερση για προοδευτικές και δημοκρατικές εξελίξεις και άλλο η αναμενόμενη πτώση του από τα ιμπεριαλιστικά όπλα του ΝΑΤΟ, από το λουτρό αίματος και τον τρόμο των ανηλεών επί μήνες βομβαρδισμών και την απεχθή ιμπεριαλιστική επέμβαση με τις ακόμα πιο απεχθείς ιμπεριαλιστικές επιδιώξεις!

    Φαίνεται ότι οι σύντροφοι έχουν κληρονομήσει από τον υπαρκτό κομμουνισμό μερικές μυστικές τεχνολογικές ανακαλύψεις και μας τις κρύβουν! Μια απ' αυτές είναι το "λαϊκό γνησιόμετρο", το όργανο με το οποίο μετράνε την γνησιότητα των λαϊκών εξεγέρσεων. Απ' ότι φαίνεται όμως και το ΚΚΕ κατέχει και αυτό το ίδιο "γνησιόμετρο" για αυτό σε όλες σχεδόν τις λαϊκές εξεγέρσεις, από τον Δεκέμβρη ως την Λιβύη έχουν τις ίδιες μετρήσεις!...

    Οι Βιετναμέζοι - όπως και πάρα πολλά εθνικοαπελευθερωτικά κινήματα ή εξεγέρσεις ενάντια σε στρατιωτικά καθεστώτα τον προηγούμενο αιώνα - που στηρίχθηκαν στα  όπλα της ΕΣΔΔ και της ΚΙΝΑΣ, είχαν χάσει την γνησιότητά τους; Μήπως δεν και ο δικός μας εμφύλιος "γνήσιος" γιατί είχαμε κάποια, έστω και μικρή βοήθεια από την μεγάλη πατρίδα του "σοσιαλισμού"; Μήπως οι αριστεροί που επιθυμούσαν τότε να έχουν μεγαλύτερη στρατιωτική υποστήριξη από τις δυνάμεις του "κόκκινου" στρατού, είχαν χάσει την "γνησιότητά" τους, γιατί δεν στηρίχθηκαν μόνον στις δικές τους(!...) δυνάμεις;

    Το "λουτρό αίματος" έγινε μόνον από τα όπλα των ιμπεριαλιστών; Τα "σοσιαλιστικά" όπλα των δυνάμεων του Καντάφι χρησιμοποιούσαν πλαστικές σφαίρες και δεν σκότωναν ανθρώπους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η παρέα του Π. Λαφαζάνη δεν έχει ξεχάσει τις μεθόδους προπαγάνδας που διδάχτηκε στο ΚΚΕ. Γράφει λοιπόν:

    Η "Ίσκρα" δεν πανηγυρίζει, μαζί με το βρώμικο διεθνή ιμπεριαλιστικό συρφετό, την νίκη, τάχα, της "δημοκρατίας" στη Λιβύη ως αποτέλεσμα της επικείμενης πτώσης του Καντάφι.

    Η πολιτική σηματοδότηση της πρότασης εμπεριέχεται σε δύο απολίτικες λέξεις: το "μαζί" και το "τάχα". Η iskra μας ξεκαθαρίζει με ποιούς δεν είναι μαζί, όμως δεν μας αναφέρει ποιοί είναι οι "φίλοι" της. Μήπως - αφού δεν "πανηγυρίζει" - έχει βάλει μαύρες πλερέζες μαζί με τους χρυσαυγίτες, οι οποίοι - δεν το κρύβουν άλλωστε - ρίχνουν μαύρο δάκρυ για την συντριβή του Καντάφι;

    Δεν πέφτει στην Λιβύη ένα καταπιεστικό και αιμοσταγές καθεστώς; Τι θέση έχει λοιπόν το "τάχα"; Ανησυχούν ότι αυτό που θα έρθει δεν θα είναι ο κομμουνισμός που ονειρεύονται; Ναι, είναι σίγουρο πως δεν θα είναι! Την "δημοκρατία" εντός των εισαγωγικών γιατί την επικαλούνται; Σε ποιά αλήθεια δημοκρατία πιστεύει η παρέα του Π. Λαφαζάνη; Είδαμε την δημοκρατία αυτή στον ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ καθώς και τις μάχες που έδωσε εκεί αυτή η παρέα!

    Μην μας δουλεύουν λοιπόν και μας μιλάνε για δημοκρατία με ή χωρίς εισαγωγικά!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τελικά στον ΣΥΝασπισμό επικρατούν οι παλιές τριτοδιεθνιστικές συνήθειες. Τότε που όταν υπήρχαν διαφορές, η λύση ερχόταν από την μαμά Μόσχα. Τώρα που δεν υπάρχει η Μόσχα, εξακολουθούν και έρχονται από το εξωτερικό. Για τις εξελίξεις στην Λιβύη η ΑΥΓΗ έχει μόνον ένα πολιτικό άρθρο, του Ούλριχ Λαντούρνερ - Die ZEIT "Η Λιβύη μετά την πτώση"

    Ρίξτε και μια ματιά και εδώ:

    Συγκεχυμένη είναι η κατάσταση στην Λιβύη κι ας προτρέχουν οι πανηγυριτζήδες των αμερικανοσιωνιστών. Το βέβαιον είναι ότι ο Μουαμάρ Καντάφι εξακολουθεί να βρίσκεται στην πρωτεύουσα Τρίπολη και να αντιστέκεται. Επίσης, ο γιός του Καντάφι, Σαϊφ, όχι μόνο δεν είναι κρατούμενος των μισθοφόρων, όπως ανακοίνωσαν και ψευδώς επιβεβαίωσε και ο πρόεδρος του Διεθνούς Δικαστηρίου της Χάγης, αλλά εμφανίστηκε δημοσίως και μίλησε στους οπαδούς του τα ξημερώματα σε πλατεία της Τρίπολης, μπροστά στο ξενοδοχείο που διαμένουν οι ξένοι ανταποκριτές. Εν συνεχεία, ο Σαίφ Αλ Καντάφι πήγε… βόλτα με το αυτοκίνητό του μαζί με τους ξένους ανταποκριτές σε συνοικίες της Τρίπολης, επευφημούμενος από πολίτες!

    Δεν είναι από την iskra, είναι από την ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και αυτό δεν το έχει γράψει κανένας χρυσαυγίτης, αλλά ο Γ. Δελαστικ στο "έθνος":

    Ανεξαρτήτως του αν συμπαθεί ή απεχθάνεται κανείς τον Μουαμάρ Καντάφι, το αναμφισβήτητο γεγονός είναι πως η Λιβύη θα αποτελέσει την τέταρτη κατά σειρά χώρα η οποία πέφτει θύμα πολεμικής επίθεσης των ΗΠΑ και των συμμάχων τους κατά την πρώτη δεκαετία του 21ου αιώνα - την τελευταία δωδεκαετία, αν θέλουμε να είμαστε απολύτως ακριβείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όλα τα λεφτά είναι στην φράση:

    "Ανεξαρτήτως του αν συμπαθεί ή απεχθάνεται κανείς τον Μουαμάρ Καντάφι, το αναμφισβήτητο γεγονός είναι πως ..."

    Είναι σαν το βαθύ δόγμα του μαρξισμού - λενινισμού: Ανεξαρτήτως του τι πιστεύει ή επιθυμεί κανείς, είναι αναμφισβήτητο ότι η γη θα γίνει κόκκινη!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αν αυτοί οι κοντοκουρεμένοι Ράμπο αληταράδες που βλέπω στα κανάλια, με τις χρυσές φακαντόρο και τα άθλια αμερικάνικα της ναρκομαφίας, με τον βαρύ οπλισμό και τα τανκς, είναι ο "γνήσια εξεγερμένος λαός της Λιβύης", τότε ναι! Ψηφίζω Μουαμάρ με χέρια και με πόδια! Και μήν ακούω το ηλίθιο επιχείρημα οτι: Αυτά τα λένε οι χρυσαυγίτες! Γιατί το κυριώτερο απο τα χαρακτηριστικά της ναζιστικής ακροδεξιάς είναι ο λαϊκισμός! Λέμε τα πάντα! Είμαστε με όλους! Ψάξτε λίγο και θα βρήτε εκατονταδες ναζιστικά κείμενα κατά του Καντάφι.
    Ειλικρινά δεν βρίσκω το λόγο να πανηγυρίζω επειδή καταρέει μια συμμορία και την θέση της παίρνει μία άλλη, απείρως ισχυρότερη και επικινδυνότερη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Απ' όσα έχεις αναρτήσει τις τελευταίες μέρες αγαπητή ΕΟΣ αυτό που στην κυριολεξία... έγραψε ήταν η χθεσινή ανάρτηση όπου αναφέρεις στο ξεκίνημα: "Η κατάληψη της Τρίπολης δεν ήταν εντός των ΝΑΤΟικών σχεδιασμών". Μπα, τι έγινε; Έχεις και εσωτερική πληροφόρηση από τα ΝΑΤΟϊκά στρατηγεία και μας το έκρυβες; Αρχίζεις πια να μου θυμίζεις σε πολλά τον Μιχάλη Τύριμο.

    Υ.Γ. Για όσους δεν ξέρουν: Ο Μιχάλης Τυρίμος (1908-1945) ήταν κορυφαίο στέλεχος του ΚΚΕ, βουλευτής του και διευθυντής του Ριζοσπάστη, ο οποίος κατά τη διάρκεια της μεταξικής δικτατορίας μετατράπηκε σε πράκτορα των αρχών Ασφαλείας.
    Κατά τη διάρκεια της Κατοχής, ο Τυρίμος κλήθηκε από αξιωματικούς της Ασφάλειας να συμμετάσχει στην συγκρότηση της νεοϊδρυθείσας ΕΣΠΟ, αλλά παρά την αρχική συμμετοχή του, γρήγορα διαχώρισε τη θέση του. Αργότερα συμμετείχε στην υπηρεσία πληροφοριών του Τσιγάντε.Παράλληλα συνδέθηκε και με κύκλους του ΕΔΕΣ. Το καλοκαίρι του 1944 κλήθηκε από αξιωματικούς της Ασφάλειας στην Εύβοια, όπου συμμετείχε στη συγκρότηση των τοπικών Ταγμάτων Ασφαλείας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @redteam,

    Εκτός από τον Μ. Τυρίμο, υπήρξαν και άλλα κορυφαία στελέχη του ΚΚΕ και όχι μόνο,που ήταν και αυτοί πράκτορες και υπάλληλοι μυστικών υπηρεσιών(της Δύσης, αλλά και της ΕΣΔΔ, της Ανατολικής Γερμανίας κλπ,κλπ) που άλλους τους γνωρίζουμε και άλλους όχι. Μερικά απ' αυτά τα στελέχη, παραμένουν ενεργά στελέχη της Αριστεράς.

    Εσύ που ξέρεις την ιστορία του Τυρίμου, θα γνωρίζεις και άλλους, αλλά προτιμάς να μιλάς μόνον για πεθαμένους, που δεν μπορούν να υπερασπιστούν τον εαυτό τους!...

    Η δική σου η Αριστερά όμως έχει και άλλες υποθέσεις με τα πραχτοριλίκια. Επειδή δεν έχει εμπιστοσύνη στις λαϊκές μάζες αλλά μόνον στους μηχανισμούς που τους ελέγχει πολιτικά και οργανωτικά, θεωρεί ότι η ιστορία είναι μια αστυνομική περιπέτεια που τα πρακτοριλίκια, οι ίντριγκες και τα κομπρεμί είναι εκείνα που προσδιορίζουν τις εξελίξεις. Πράκτορες του Ρουφογάλη έκαναν το Πολυτεχνείο το 73, προβακάτορες τον Δεκέμβρη, Πράκτορες του ΝΑΤΟ έκαναν την εξέγερση την Λιβύη, πράκτορες των Αμερικάνων διέβρωσαν ακόμα και το κομμουνιστικό κόμμα της Τσεχοσλοβακίας το 68 στην Άνοιξη της Πράγας κλπ, κλπ.

    Γιαυτό εσύ και οι όμοιοί σου, πίσω από κάθε σκέψη σας βρίσκεται η έγνοια πως θα ξεσκεπάσετε ποιος είναι ο πράκτορας του εχθρού. Γι αυτό και η ιστορία της κομμουνιστικής αριστεράς δεν είχε μόνον Μ. Τυρίμους άλλα πολλούς αγνούς και αθώους αγωνιστές που οι κομματικοί μηχανισμοί τους κατηγόρησαν για πράκτορες του εχθρού.

    Και τώρα για την ταμπακιέρα. Δεν είσαι αφελής για να κάνεις την ερώτηση με ύφος πολιτικού επίτροπου σε λαϊκό δικαστήριο:

    "Η κατάληψη της Τρίπολης δεν ήταν εντός των ΝΑΤΟικών σχεδιασμών". Μπα, τι έγινε; Έχεις και εσωτερική πληροφόρηση από τα ΝΑΤΟϊκά στρατηγεία και μας το έκρυβες; Αρχίζεις πια να μου θυμίζεις σε πολλά τον Μιχάλη Τύριμο.

    Γιατί η κατάληψη της Τρίπολης δεν ήταν εντός των ΝΑΤΟικών σχεδιασμών, το εξηγεί αναλυτικά το κείμενο στην συνέχεια. Είναι πολιτική θέση που στηρίζεται σε συγκεκριμένη ανάλυση της συγκυρίας για τις εξελίξεις στην Λιβύη. Θέση που λαμβάνει υπόψη της την σημασία του λαϊκού παράγοντα στις εξελίξεις. Πράγμα που για σένα και τους ομοίους σου, που μόνο με συνωμοσίες και πρακτοριλίκια εξηγείται τα πράγματα είναι αδιανόητο να το αντιληφθείτε! Γιαυτό βλέπετε παντού μόνο πράκτορες, και στην Λιβύη και εδώ που συζητάμε...

    Υ.Γ. Εσύ θυμίζεις μεσαίο στέλεχος του ΚΚΕ που εκπαιδεύτηκε σε κομματική σχολή στη Μόσχα το οποίο στο τομέα των μαθημάτων που είχαν να κάνουν με χαφιεδιλίκια και άλλα συναφή τα πήγε πολύ καλά, αλλά στα ζητήματα προπαγάνδας ίσα - ίσα που έπιασε την βάση! Το κειμενάκι σου θυμίζει πολύ το γνωστό ανέκδοτο με τον Μπόμπο, ο οποίος ότι έκθεση και να του έβαζε η Δασκάλα θα έγραφε για το θέμα που γνώριζε πολύ καλά: (Το σκουλήκι το οποίο ζει στο μήλο... κλπ, κλπ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπα,

    ο redteam δεν φαίνεται να έχει περάσει από Μόσχα!

    Μόνον στην Στάζι έχει εκπαιδευτεί. Εκεί στο εγχειρίδιο ιστορίας των χαφιέδων αναφέρεται αναλυτικά υπόθεση του Μιχάλη Τύριμου, γιαυτό την γνωρίζει καλά.

    Όμως δεν τα πήγε καλά στο μάθημα των μεταμφιέσεων. Εκεί που δίδασκαν πως πρέπει ο καλός πράκτορας να κρύβει τις πηγές των πληροφοριών του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν γνωρίζω σε ποιά κομματική σχολή έχει σπουδάσει ο redteam, όμως ο Τυρίμος ήταν Κούτβης (σπούδασε στην ΚΟΥΤΒ (Κομμουνιστικό Πανεπιστήμιο Εργαζομένων της Ανατολής).

    Ο Τυρίμος, ξεκίνησε από υπαρχηγός του Ζαχαριάδη και κατέληξε το 1941 υπαρχηγός του Γεωργίου Μερκούρη στο "Εθνικοσοσιαλιστικό Κόμμα" που συγκρότησε τότε. Εκτελέστηκε από την ΟΠΛΑ τον Δεκέμβρη του 44.

    Το εγχειρίδιο της ΣΤΑΖΙ αναφέρει μεταξύ άλλων ότι ο Μιχάλης Τυρίμος είχε εκλεγεί βουλευτής Λέσβου του ΚΚΕ (1936), ήταν ευφυής αποδείχθηκε ο υπ' αριθμόν δύο στην κομματική ιεραρχία μετά τον Ζαχαριάδη. Απελευθερώθηκε από τις φυλακές της Κέρκυρας όπου εκρατείτο, αφού έκανε την γνωστή "δήλωση" και ήλθε σε επαφή με τον Μανιαδάκη. Κατ' εντολήν του ανέλαβε την ηγεσία του ΚΚΕ, αφού ο Ζαχαριάδης ήταν φυλακισμένος...

    Επίσης αναφέρει, κάτι που ο redteam το απέκρυψε:Η προσχώρηση του Τυρίμου στη δικτατορία του Μεταξά ήταν αποτέλεσμα της είδησης της εκτέλεσης του αδερφού του στην ΕΣΣΔ ως τροτσκιστή. Οι μυστικές υπηρεσίες της Α.Γερμανίας κρατούσαν όλες τις πληροφορίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ο μικρότερος αδελφός του Τυρίμου, Βασιλης είχε σταλεί από το Κόμμα στη Μόσχα το 1935 για εκπαίδευση στην κομμουνιστική σχολή Λενίνσκι.

    Εκεί εκτελέστηκε κατά τις σταλινικές εκκαθαρισεις 1936-1938 ως Τροτσκιστής. Μαζί με τον Β. Τυρίμο, εκτελέστηκαν ο Ανδρόνικος Χαϊτάς (ψευδ. Τριαστέρης), Γρηγ. Γρηγοριάδης, ο Ροντογιάννης, ο Μάρκος Μαρκοβίτης ο Βακαλόπουλο, ο Τσαουσίδης, ο Ροντογιάννης κ.α.

    Η πληροφορία αυτή, όπως είναι φυσικό, τον συγκλόνισε, πολύ περισσότερο μάλιστα επειδή θεωρούσε τον εαυτό του υπεύθυνο για το τραγικό τέλος του αδελφού του, αφού αυτός τον είχε στείλει στην Σοβιετική Ένωση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @redteam,

    είσαι ένα σταλινικό γουρούνι!

    Ακόμα για για ένα χαφιέ, όπως ήταν ο Τυρίμος, κρύβεις ένα σημαντικό μέρος από την αλήθεια που αφορά στα κίνητρά του και δεν λες τίποτα για την πολιτική δολοφονία του αδελφό του.

    Σου εύχομαι να μην βρεθείς ποτέ στην θέση αυτού του χαφιέ και έχεις και εσύ τέτοια διλήμματα!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τελικά το ερώτημα αν η Αριστερά που εκπροσωπεί ο redteam είναι χειρότερη ή καλύτερη από το ΝΑΤΟ, δεν είναι και τόσο εύκολο να απαντηθεί!

    Γιαυτό: ΟΥΤΕ ΝΑΤΟ, ΟΥΤΕ ΒΑΡΣΟΒΙΑ!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Το ΝΑΤΟ έστειλε τις ειδικές δυνάμεις του να βοηθήσουν τους ξεβράκωτους αντικαθεστωτικούς.Το ΝΑΤΟ νίκησε πάλι,χειροκροτήστε παρακαλώ, ευτυχώς ήρθε η δημοκρατία και στην Λιβύη.Επόμενως σταθμός Βενεζουέλα,Συρία,Ελλάδα...who knows

    http://kke4ever.blogspot.com/2011/08/blog-post_25.html

    Με τη συνδρομή ειδικών δυνάμεων από τη Βρετανία, τη Γαλλία, την Ιορδανία και το Κατάρ προχώρησαν οι επιχειρήσεις των ανταρτών στη Λιβύη τις τελευταίες μέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Και με την παραπάνω είδηση τέλειωσε το παραμύθι της λαϊκής εξέγερσης.Το ΝΑΤΟ ήθελε να τελειώνει μια ώρα αρχύτερα.Περιμένει στην ουρά και ο Άσαντ,πεθαίνει ο Τσάβες και ο Κάστρο,έχουν δουλειά τα γεράκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΕΟΣ κάνεις λάθος ότα ισχυρίζεσαι πως η αλλαγή καθεστώτος δεν ήταν στα σχέδια του ΝΑΤΟ, εδώ θα δεις πως ακριβώς αυτό το στόχο ανακοίνωσαν από τις αρχές του Απρίλη:

    "The US and its principal western allies – Britain and France – have made plain this week that military action against Libya will continue until Muammar Gaddafi is overthrown. The newspaper article from Barack Obama, David Cameron and Nicolas Sarkozy leaves no doubt that the Libyan leader must go – a policy of regime change by any other name"

    http://www.guardian.co.uk/world/2011/apr/15/libya-regime-change-analysis

    Επίσης το ΝΑΤΟ έπαιξε καθοριστικό ρόλο στη νίκη των ανταρτών και την πτώση του Καντάφι, χωρίς αυτό οι τελευταίοι το καλύτερο που θα μπορούσαν να καταφέρουν ήταν διαπραγματεύσεις και κάποιες μεταρρυθμίσεις. Επίσης το ΝΑΤΟ δεν περιορίστηκε μόνο στους βομβαρδισμούς, αλλά χρησιμοποίησε συστηματικά και ειδικές δυνάμεις στο έδαφος. Τέλος τις τελευταίες μέρες κλιμάκωσε τις επιθέσεις που λειτούργησαν καθοριστηκά στην κατάρρευση του καθεστώτος, δες εδώ:

    The Guardian has learned that a number of serving British special forces soldiers, as well as ex-SAS troopers, are advising rebel forces, although their presence is officially denied. . . .

    The Guardian has previously reported the presence of former British special forces troops, now employed by private security companies and funded by a number of sources, including Qatar. They have been joined by a number of serving SAS soldiers. They have been acting as forward air controllers -- directing pilots to targets -- and communicating with NATO operational commanders. They have also been advising rebels on tactics, a task they have not found easy.

    The US, which had supported the rebels with intelligence and satellite images, drones, and armor-piercing munitions, ramped up its own bombings in compliance with the plan for what NATO envisioned as the final assault.

    The Huffington Post on August 23 reported that "Libya Post-Conflict Planning Has Major Western Support," observing that "[a]ccording to reports in the American and British press, French and British special operatives have been on the ground with the rebels, and played a major role in coordinating the final strategic push into Tripoli."

    http://mrzine.monthlyreview.org/2011/rumbaut240811.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. συνέχεια

    Τέλος, οι Δυτικοί ετοιμάζουν την κατοχή της χώρα με χιλιάδες στρατιώτε για να επιβάλλουν την τάξη και να μην καταλήξει η χώρα σαν το Αφγανιστάν ή το Ιράκ. Το αν θα τα καταφέρουν είνι άλλο πράγμα βέβαια, το σχέδιο δημοσιεύτηκε εδώ:http://www.ft.com/cms/s/0/559804f8-cc7f-11e0-b923-00144feabdc0.html#axzz1VnqRaLCi

    τhis is from the head of the Committee on Foreign Relations:


    The task is daunting but not hopeless. So far the rebels have done fairly well in policing the cities they have taken over. The fact they participated in the liberation of their country may have helped as there appears to be a sense of responsibility and ownership, something sorely absent in Iraq.
    In the days ahead, looting – which so tainted the aftermath of the fall of Saddam Hussein in 2003 – must be prevented. Diehard supporters of the regime will have to be disarmed or defeated.
    Tribal war must be averted. Justice and not revenge need to be the order of the day if Libya is not to come to resemble the civil war of post-Saddam Iraq in the first instance, or the chaos and terrorism of Somalia and Yemen.

    ...

    Most former supporters of the regime should be integrated into the new Libya. Doing so would send a powerful signal to the country and the world that post-Gaddafi Libya will be governed by law and not revenge or whim.
    All this poses serious challenges to the outside world. The 7,000 sorties flown by Nato aircraft played a central role in the rebel victory. The “humanitarian” intervention introduced to save lives believed to be threatened was, in fact, a political intervention introduced to bring about regime change. Now Nato has to deal with its own success.
    International assistance, probably including an international force, is likely to be needed for some time to help restore and maintain order. The size and composition of the force will depend on what is requested and welcomed by the Libyan National Transitional Council and what is required by the situation on the ground.
    President Barack Obama may need to reconsider his assertion that there would not be any American boots on the ground; leadership is hard to assert without a presence.

    Η ιστορία στη Λιβύη ξεκίνησε ως μία λαϊκη εξέγερση ενάντια σε ένα αντιδραστικό και φιλοιμπεριαλιστικό καθεστώς, απόόλε τις απόψεις. Καμία υποστήριξη δεν άξιζε και δεν αξίζει ο Καντάφι και όποιοιστην αριστερά πάνε να τον μετατρέψουν σε προοδευτικό επειδή απλά και μόνο του επιτέθηκε το ΝΑΤΟ και οι ΗΠΑ κάνουν μέγα λάθος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. συνέχεια

    Οι ΗΠΑ είχαν επιτεθεί και στον Παναναμά του Νοριέγκα το 89, όμως αυτό δεν κατέστησε προοδευτικό το Νοριέγκα. Ωστόσο από τη στιγμή που η εξέγερση στη Λιβύη πήρε τα χαρακτηριστικά του ένοπολου αντάρτικου, η λαϊκή συμμετοχή ανακόπηκε και περιορίστηκε στο ελάχιστο. Η βασική ευθύνη για αυτό βέβαι πέφτει στο καθεστώς που επέλεξε να χτυπήσει μαζικά άοπλους διαδηλωτές με τάνκσκαι αεροπλάνα,κάτι που δεν έκανε ο στρατός στην Αίγυπτο και την Τυνησία. Από τη στιγμή επίσηςπου ενεπλάκει το ΝΑΤΟ τα πράγματα άλλαξαν περισσότερο και η συμμετοχή του λα<ίκου παράγοντα περιορίστηκε ακόμηπιο πολύ. Μην ταυτίζεις τους αντάρτες,πόσο μάλλον την αντιδραστική ηγεσία τους που απότελείται είτε από πρώη στελέχη του καθεστώτος,είτε από πράκτορες της CIA, με τολαό που ξεσηκώθηκε το Μάρτη στη Λιβύη. Αυτό δεν σημαίνει βέβαι πως οι αντάρτες ελέγχονται πλήρως από τη ΔΥΣΉ, είναι πιόνια τους. Στην πραγματικότητα δεν ελέγχονται καν από την υποτιθέμενη ηγεσία τους το TNC. Δεν ελέγχονται όμως δημοκρατικά, ούτε από το λαό της Λιβύης και η Δύση έχει αποκτήσει πολύ σοβαρά ερείσματα που της επιτρέπου να παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο στη διαμορφωση των εξελίξεων στη χώρα. Δεν χρειάζεται να είσαι υποστηρικτής του Καντάφι για να καταγγείλεις την επέμβαση και το ρόλο του ΝΑΤΟ στη Λιβύη. Ούτε επίσης το να καταγγείλεις αυτή την επέμβαση σε καθιστά αυτομάτως υποστηρικτή του Καντάφι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ο λαός της Λιβύης πέτυχε να διώξει τον δικτάτορα.
    Ο αγώνας όμως για δημοκρατικά και κοινωνικά δικαιώματα δεν τέλειωσε ακόμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κατ' αρχήν καλημέρα. Δεύτερον ευχαριστώ όλους που συμπληρώσατε όλη την ιστορία του Τυρίμου. Ετσι ακριβώς έχουν τα γεγονότα για τον συνεκδότη του παράνομου "Ριζοσπάστη" επί Μεταξά και Μανιαδάκη. Τρίτον προς την ΕΟΣ: α) Δεν θεώρησα ότι θα σε πείραζε ένα δεν έβαζα όλη την ιστορία του (δηλαδή την εκτέλεση του αδελφού του στις σταλινικές εκκαθαρίσεις)και με κατηγορείς ότι το απέκρυψα β) Ψάχνω να βρω εάν σπούδασα σε κομματική σχολή της Μόσχας ή είμαι πράκτορας της Στάζι, αλλά φαίνεται τα πτυχία τα έχω καταχωνιασμένα και δεν τα βρίσκω. γ) Βλέπω ότι όταν κάποιος σου απαντά σε αντιδιαστολή με αυτά που θεωρείς ότι είναι σωστά αρχίζεις εσύ τα... πραχτοριλίκια. Σε τι διαφέρεις από τους σταλινικούς ΚΚΕδες ή την "Αριστερή στρουθοκάμηλο¨" να αναρωτηθείς μόνο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Δημοσιογράφος του Γαλλικού πρακτορείου μετέδωσε ότι Γάλλοι και Βρετανοί πράκτορες έχουν αναπτυχθεί εδώ και πολλές εβδομάδες στο ανατολικό μέτωπο, στο πλευρό των λιβυκών αντικαθεστωτικών δυνάμεων.

    Οι πράκτορες οι οποίοι φορούν πολιτική περιβολή, έχουν αναπτυχθεί στον περίβολο του διυλιστηρίου της Ζουουαϊτίνα, κέντρο διοίκησης των αντικαθεστωτικών δυνάμεων στο ανατολικό μέτωπο και έχουν εγκατασταθεί κοντά στο αρχηγείο του ηγέτη των αντικαθεστωτικών Φάουζι Μπουκάτιφ, σε μια αίθουσα επικοινωνιών με τους τοίχους καλυμμένους με χάρτες του γενικού επιτελείου και δορυφορικές φωτογραφίες.

    Το διυλιστήριο αυτό βρίσκεται, περίπου 150 χλμ. νοτιοανατολικά της Βεγγάζης, -έδρα του Μεταβατικού Εθνικού Συμβουλίου, πολιτικού οργάνου της λιβυκής εξέγερσης- στην έρημο. Χρησιμοποιήθηκε ως επιχειρησιακό κέντρο των αντικαθεστωτικών δυνάμεων για τη μάχη της Μπρέγκα, 90 χλμ. ανατολικότερα. Χθες, ο διοικητής Μπουκάτιφ ετοιμαζόταν να μεταφέρει το επιχειρησιακό κέντρο της Ζουουαϊτίνα στην περιοχή Ρας Λανούφ.

    Η Βρετανία, η Γαλλία, η Ιταλία, η Αίγυπτος και οι ΗΠΑ ανακοίνωσαν από το τέλος Απριλίου ότι έχουν στείλει στρατιωτικούς συμβούλους στο Μεταβατικό Εθνικό Συμβούλιο.

    http://www.enet.gr/?i=news.el.kosmos&id=304267

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @Smirnoff

    Δεν αρκούν τα όποια δημοσιεύματα, αυτά καθ' εαυτά για να εκτιμηθούν οι πραγματικές επιδιώξεις των εμπλεκομένων στην στρατιωτική επέμβαση του ΝΑΤΟ στη Λιβύη. Υπάρχουν και δημοσιεύματα προς αντίθετη κατεύθυνση απ' αυτά που δείχνεις, όπως π.χ. αυτά που λέγονται στο 2o video αυτής της δημοσίευσης.

    Η παρέμβαση του λαϊκού παράγοντα καταγράφτηκε τις τελευταίες μέρες με την κατάληψη της Τρίπολης. Αυτή η λαϊκή παρουσία και συμμετοχή εκδηλώνεται μέσα από πλήθος πρακτικών και καταγράφεται με πολλούς τρόπους που δεν χρειάζεται κανένας να έχει τις φοβερές και τρομερές πηγές πληροφόρησης για να το διαπιστώσει.

    Η κατάληψη της Τρίπολης ήταν μη αναμενόμενο συμβάν. Η ισορροπία τρόμου που είχε επιβάλει το ΝΑΤΟ καλά λειτουργούσε όλους τους προηγούμενους μήνες. Η Τρίπολη δεν έπεσε από καμία φοβερή στρατιωτική επιχείρηση. Δεν δόθηκε καμία σκληρή μάχη. Μάχες και μάλιστα σκληρές είχαν γίνει το προηγούμενο διάστημα...

    Από τα δημοσιεύματα του Δυτικού αστικού τύπου, θεωρώ πιο έγκυρες τις θέσεις των Παλαιστινίων (Παλαιστινιακή αρχή και Χαμας). Και οι Παλαιστίνιοι εδώ και καιρό, έχουν καθαρή θέση για την Λιβυκή εξέγερση, και εξακολουθούν να έχουν την ίδια και μετά τις τελευταίες εξελίξεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΕΟΣ, κάνεις λάθος, το δημοσίευμα που παρέθεσα δεν είναι γνώμη κάποιου δημοσιογράφου για τα κίνητρα του ΝΑΤΟ, είναι δηλώσεις του Κάμερον και του Σαρκοζί που από τις αρχές του Απρίλη ξεκαθαρίζουν πως ο στόχος τους είναι η ανατροπή του καθεστώτος στη Λιβύη. Προφανώς όμως κινήθηκαν με τέτοιο τρόπο που να τους εξασφαλίζει τη μέγιστη ισχύ σε μία μετακανταφική Λιβύη, για αυτό δεν ενίσχυσαν από την αρχή με όπλα και πυρομαχικά τους αντάρτες και δεν κλιμάκωσαν από νωρίς τους βομβαρδισμούς. Ένας άλλος στόχος τους επίσης ήταν να διωξουν τον Καντάφι χωρίς να καταστραφεί ο κρατικός μηχανισμός με τον κίνδυνο η ΄χωρα να μην μπορεί να κυβερνηθεί, όπως το Ιράκ, το Aφγανιστάν ή τη Σομαλία.

    Υποτιμάς το ρόλο του ΝΑΤΟ στην πτώση του καθεστώτος και τις συνέπεις που θα έχει η Δυτική εμπλοκή στη μετακανταφική Λιβύη. Πολύ γρήγορα οι Λίβυοι θα αναγκαστούν να στραφούν εναντίων των δυτικών ιμπεριαλιστών και των συνεργατών τους στη χώρα, για να πετύχουν αυτά για τα οποία εξεγέρθηκαν. Μην παρουσιάζεις τα πράγματα σαν να επρόκειτο απλά για μία λαϊκή επανάσταση ενάντια σε ένα δικτάτορα, με το ΝΑΤΟ σε ρόλο κομπάρσου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αλλη μια ήττα για τον ολοκληρωτισμό, άλλη μια νίκη για την αστική δημοκρατία και τις αξίες της. Τι είχε πεί ο Τζιμ Μόρισον; the West is the best!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Χαος! Από το σχολιασμό της iskra, στον Τυρίμο και σε μπολικες χαζοχαρουμενιές περί "πρακτορίσκων"... Κι όμως το πράγμα είναι μάλλον απλό:
    Υπάρχουν διαφορετικές προσεγγίσεις για το τι συμβαίνει στη Λιβύη. Πάντως με γεμίζει αισιοδοξία ότι "γνησιες λαϊκές εξεγέρσεις" αρχίζουν και βρίσκουν στήριγμα στη Δυση και εσχάτως και στο ΝΑΤΟ. Και οι δυτικοί απλά ως φιλάνθρωποι (και όχι οπως παλαιότερα ως άρπαγες ιμπεριαλιστές) έσπευσαν να συνδράμουν τον "γνησια εξεγερμένο λαό" ενάντια στο δικτάτορα (ευτυχώς όχι "κομμουνιστή δικτάτορα") Μουαμάρ Καντάφι. Ω! πόσος ανθρωπισμό έχει ακόμη για εξαγωγή η "Δύση" μαζί με τη "δημοκρατία" της.

    Κι αυτός ο Μουαμάρ αιμοσταγής δικτάτορας πριν λίγους μηνες είχε κάνει μεγάλο τουρ στη δύση έστεινε τη σκηνή του στη μεση των πάρκων και άλλα τέτοια χωρίς η ευαίσθητη δύση να έχει πάρει χαμπάρι τι κουμάσι ήταν. Ευτυχώς μόλις το κατάλαβε βοήθησε τον "εξεγερμένο λαό" να ρίξει τον δικτάτορα.

    Άλλωστε το οικόπεδο έχει καλή τιμή στην πιάτσα... πετρέλαιο! Οπότε η Δύση ελπίζει (η δυση ποτε δεν απαιτεί και δεν αρπάζει) ότι ο εξεγερμένος λαός ευθύς μόλις κρεμάσει τον βρωμερό και τρισάθλιο Σαντάμ (ε... συγνώμη Μουαμάρ) θα πεί: δύση τοσο καιρό εσύ με στήριξες. τώρα να σου ανταποδώσω κι εγώ. να βρε σου χαρίζω τα πετρέλαια, τα λιμάνια. να βρε φέρε τις μπετονιέρες σου να χτίσεις μερικά νέα μέγαρα...

    Φίλοι της ΕΟΣ... δεν είναι ο Μουαμάρ ή ο Σαντάμ ή ο "εξεγερμένος" ή ο εξεγερμένος λαός και άλλα τέτοια... ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ -αλοίμονο- Ο ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΜΟΣ.
    Αν έχεις χρόνια τώρα αρχίσει να νερώνεις το "κρασί" στο τέλος θα πίνεις νερό και θα μεθάς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @Ανώνυμο 1:27 μ.μ.

    Χειρότερο όμως είναι το μεθύσι από "κρασί" που έχει ξινίσει και έχει γίνει ξύδι!

    Και όταν έχεις κάνει τέτοιο μεθύσι, τότε νιώθεις ότι σε αυτόν τον κόσμο υπάρχεις μόνον εσύ και ο "ΘΕΟΣ - ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΜΟΣ", ο "πανταχού παρών και τα πάντα πληρών"...

    Υ.Γ. Την ύπαρξη ορισμένων πραγμάτων την αντιλαμβάνεται ο καθένας από την θέση που βρίσκεται. Φαίνεται ότι για την δική σου θέση, ο "εξεγερμένος λαός" είναι ανύπαρκτος, γιατί απέναντι στον "ΘΕΟ - ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΜΟ" δεν υπάρχει αντίπαλος!

    Έχεις κατασκευάσει ένα φάντασμα, το "προλεταριάτο". Όμως για αυτό το "φάντασμα" δεν λες κουβέντα γιατί είναι ανύπαρκτο, τόσο στην εξέγερση την Λιβύη, όσο και στο μαζικό κίνημα στη χώρα μας.

    Και εκεί βρίσκεται πράγματι η διαφορά μας, αμφισβητείς ότι υπάρχει κοινωνικό και πολιτικό υποκείμενο που συγκρούεται με τον ΘΕΟ σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @Smirnoff

    OK! Ας το πούμε διαφορετικά: Η στρατιωτική βοήθεια του"ΝΑΤΟ" στην Λιβύη ήταν αντίστοιχη με την βοήθεια των στόλων (τότε δεν υπήρχαν αεροπλάνα) στην Ναυμαχία του Ναβαρίνου για την Χώρα μας.

    Σε αυτή την ναυμαχία κρίθηκε η ύπαρξη του ελληνικού κράτους. Επειδή αυτή η μάχη κρίθηκε αποκλειστικά μάλιστα από την ξένη βοήθεια, σημαίνει ότι η επανάσταση του 21 δεν ήταν μια "γνήσια λαϊκή επανάσταση" και όλοι ήταν πράκτορες του "ΝΑΤΟ" εκείνης της εποχής;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ενδιαφέρον (για την ΕΟΣ) άρθρο στο site του Μετώπου από τον αναπληρωτή εκδότης του Guardian. Μάλλον κι αυτός "πράκτορας" που ξέφυγε από την "κάθαρση του 1990" θα είναι! Η διεύθυνση: www.tometopo.gr./index.php/news-/685-2011-08-26-12-09-14

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @ redteam,

    σε ευχαριστούμε για την βοήθεια που προσφέρεις για την ανακάλυψη και άλλων πρακτόρων μέσα στις γραμμές μας! Εξάλλου γιαυτό το πράγμα έχεις τόσο μεγάλη έφεση που δεν μπορείς να το κόψεις!

    Αλλά πάλι άχρηστο πράγμα μας σπρώχνεις! Έχουν γνώση οι "φύλακες". Ήδη έχουν σχολιαστεί σε άλλο κείμενο αυτά τα "εγκυρα" δημοσιεύματα από τον αστικό τύπο στην ιστοσελίδα του Μετώπου ΑΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΕΟΣ, δεν ισχυρίστηκα ποτέ πως η Λιβυκή εξέγερση δεν ήταν μία αυθεντική λαϊκή εξέγερση, κάθε άλλο. Η αναγνώριση αυτού του γεγονότος όμως δεν χρειάζεται να μας οδηγήσει στο να αγνοήσουμε τις περιπλοκές της ιμπεριαλιστικής επέμβασης στη χώρα. Και μίας και ανέφερες την περίπτωση της ελληνικής επανάστασης η οποία ασφαλώς και υπήρξε αυθεντική, θα σου θυμίσω πως εξαιτίας του γεγονότος πως κρίθηκε από την επέμβαση των μεγάλων δυνάμεων στο Ναυαρίνο, η κυβέρνηση του νέου κράτους επιβλήθηκε από αυτές, πρώτα με τον Όθωνα και μετά με το βασιλιά Γεώργιο, παραβιάζοντας μάλιστα τα πιό δημοκρατικά συντάγματα που είχε δει μέχρι τότε η Ευρώπη και που είχαν ψηφίσει οι επαναστατημένοι Έλληνες. Ενώ για πολλές δεκαετίες μετά την επανάσταση, τα κόμματα που μεσουρανούσαν στη χώρα ονόμάζονταν: γαλλικό, αγγλικό και.. ρωσικό. Θα ήσουν ικανοποιημένος με μία αντίστοιχη εξέλιξη στη Λιβύη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή


ΑΛΛΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ