Άλλοι εικόνα είχαμε στο μυαλό μας για τους διανοούμενους της Αριστεράς. Όμως, όταν διαβάσαμε ένα κείμενο του Α. Μπαλτά στη ΑΥΓΗ, αλλάξαμε γνώμη. Οι μορφωμένες “κατίνες” είναι χειρότερες από τις αμόρφωτες...
Ένας σχολιασμός από τον Θ. Καρτερό εδώ: Το απαράδεκτο ολίσθημα του Αριστείδη Μπαλτά
Και άλλο ένα σχόλιο για το ίδιο θέμα από την ιστοσελίδα “Σκέψεις για τον ΣΥΡΙΖΑ”, εδώ: Είναι ο κομπλεξισμός επιστήμη;
Μορφωμένη ο Μπαλτάς; Μάλιστα, έτσι λέμε τώρα τους απατεώνες!
ΑπάντησηΔιαγραφή"Βλάπτουν καί οι τρεις τους την Συρία το ίδιο".
ΑπάντησηΔιαγραφή(Κ. Καβάφης)
Δεκάλογος Μπαλτά! Μάλιστα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜοιάζει με αυτοδίδακτο φλογέρας, που κριτικάρει την φιλαρμονική ορχήστρα του Βερολίνου στο μουσικό έργο του Ρίμσκυ Κόρσακωφ, Σεχραζάτ Op.23, υπό τη διεύθυνση του φον Κάραγιαν.
O πρωην κομμουνιστης Καρτερος γραφει:
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχώς συχνά δεν διστάζουν να μιλούν οι ζωντανοί για λογαριασμό τους, δίνοντας λαβή στην υποψία ότι θέλουν έτσι να προσδώσουν στη δύναμη των όποιων επιχειρημάτων τους το βάρος του σεβασμού που οι νεκροί εμπνέουν - ιδίως όταν πρόκειται για νεκρούς συντρόφους μας. Κι επειδή οι εκάστοτε ηγεσίες του ΚΚΕ διακρίθηκαν και διακρίνονται σʼ αυτή τη σκοτεινή επιστράτευση, επειδή εν ονόματι των νεκρών του κινήματος έχουν εξοντωθεί πολιτικά, ηθικά, ακόμα και βιολογικά, πάσης φύσεως αντικομματικοί, λικβινταριστές και οπορτουνιστές, πρόσωπα που κατά τα άλλα η αριστερά είχε τιμήσει πολλαχώς, το τελευταίο που θα περίμενε κανείς να δει στο τμήμα της που υποτίθεται ότι έχει πάθει κι έχει μάθει ήταν η νεκρανάσταση του φαινομένου της πολιτικής νεκροφιλίας.
.................................................
Το να μιλησει κανεις για αριστερη ηθικη για καποιους που την ποδοπατησαν ( ποιος δεν θυμαται την εκδοση του περιοδικου 7μισυ απο τον διευθυντη του ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗ το 1991 λιγο πριν απο τη διασπαση του ΚΚΕ ) ειναι ανωφελο και ανευ σημασιας μετα απο 20 χρονια.
Το κομπλεξ τελικα Καρτερε ειναι ιδιον του καθε μικροαστου που προσπαθει να δικαιωσει στερνες επιλογες φτυνοντας καταμουτρα ακομη και την προσωπικη του διαδρομη.
Απο ποτε Καρτερε εχεις το θρασος να χρεωνεις τις κατινιες των καθε λογης Μπαλταδων στο ΚΚΕ.
Τωρα η δικη μου αυταπατη να περιμενω απο ενααν σοσιαλδημοκρατη να σεβαστει την επαναστατικη παραδοση μαλλον ειναι αφελης.
Χρεωσε τον Μπαλτα στο ΚΚΕ καλυτερα .Ειναι προτιμοτερη η προβοκατσια απο τις κατινιες του ....φοβερου παραλληλισμου σου .
Πότε ανακάλυψε την έννοια της συλλογικότητας την οποία με τόσο πάθος υπερασπίζεται ο Α. Μπαλτάς; Πότε πήρε κάρτα μέλους κόμματος της Αριστεράς και ποίου για πρώτη φορά στην ζωή του;
ΑπάντησηΔιαγραφή@Ανώνυμο 5:50
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτά που λέει ο Καρτερός για το ΚΚΕ δεν ακυρώνονται από την προσωπική του στάση στα θέματα που αναφέρεις. Αν τα έλεγε άλλος δεν θα είχες πρόβλημα με αυτά ή θα τον κατέτασσες και αυτόν στην κατηγορία του "κάθε μικροαστού";
@Ανώνυμο 10:51
Υπάρχει και ένα άλλο προβληματάκι σε σχέση με την "συλλογικότητα" που υπερασπίζεται ο Α. Μπαλτάς. Για ποιά πρόκειται; Για τον ΣΥΝ του 89, το ΣΥΝ της προεδρίας του Αλαβάνου ή μήπως τον σημερινό ΣΥΝ; Μήπως ο κ. Αριστείδης εννοεί τον κύκλο του Άγγελου Ελεφάντη, όπου παραδίδονταν μαθήματα συλλογικότητας, δημοκρατικότητας, αντιαυταρχισμού και πολυφωνίας;
@ Ανώνυμος 10:54
ΑπάντησηΔιαγραφήΆν όλες μαζί οι ομάδες των "Τσίπρηδων" και των "Αλαβάνηδων", μαζί με τα κινέζικα, τροτσκιστικά, κνίτικα και ανταρσιακά παραρτήματά τους, καταφέρουν να παράγουν τη μισή (σε ποιότητα και ποσότητα) από την θεωρητική και πολιτική παραγωγή που έβγαλε τότε ο "κύκλος Ελεφάντη", η ΝΔ ίσως και να ερχόταν τρίτο κόμμα στις εκλογές του 2009.
Ακόμη δεν καταλάβανε πολλοί, τί πολιτικό κεφάλαιο διασπαθίστηκε το 2008 - 2009, με τα αλαβανέïκα "πουρνάρια", με το τσιπρέïκο «σεβαστό δικαίωμα του μαθητή να λείπει από το μάθημα" και άλλες εξυπνάδες.
http://www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=571801
ΑπάντησηΔιαγραφήΣύντροφε Κουκούπετρε, η θεωρητική παραγωγή ναι. Αλλά η πολιτική; Να είμαστε σοβαροί, καλώς ή κακώς τρεις και ο κούκος ήτανε, άσε που στα πουλαίν του Ελεφάντη συγκαταλέγονταν και διάφοροι και διάφορες αρχιπαπάρες. Τσαγκαρουσιάνος, Παπαδημητρόπουλος, Πανταζόπουλος, Κιντή, Ζουναλής κλπ κλπ της Δηάρι στην καλύτερη περίπτωση. Στην καλύτερη. Το υπαρκτό θεωρητικί κεφάλαιο που αναφέρεις είχε κλείσει το 81. Πολιτικό δεν κατάφερε να γίνει ποτέ. Απλά διάφοροι τυχάρπαστοι πονηρούληδες το εκμεταλλεύτηκαν προς εξαργύρωση στο πανηγύρι της καφρίλας που έστησαν στο Συνασπισμό και το Σύριζα κνίτες, ανανεωτές και σταλινοτροτσκιστές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο άρθρο που παραπέμπει ο Ανώνυμος των 11:33 το έχει γράψει κάποιος πιτσιρικάς υποψήφιος δήμαρχος του Συνασπισμού στη Νέα Σμύρνη που τα βρίκσει όλα εντάξει. Όπως όλα τα μπαλταδοπαίδια. Λόγια του αέρα και συμπέρασμα μηδέν. Ή μάλλον, ότι τελικά το κόμμ ακαι η καθοδήγηση έχουν πλάντα δίκιο. Αρκεί δηλαδή να κάνουμε τη δουλειά μας. Δεν ξέρω αν αυτή τελικά είναι η κληρονομιά του Ελεφάντη ή όχι. Είναι σίγουρα πάντως χαρακτηριστικό όσων το παίζουν ακόμα ανανεωτική αριστερά τριάντα χρόνια μετά το τέλος της.
Συγκεκριμένα το άρθρο του Μπαλτά λέει τίποτα; Δήθεν ανάλυση που μιλάει γιά φαινόμενα και δομές αλλά δε λέει τίποτε. Μένει μόνο έντονη η γεύση της μείωσης του Αλαβάνου σαν προσώπου. Γιατί πολιτικά όλα αυτά που γράφει ο Μπαλτάς αφορούσαν όλους που ανακατεύονταν στο μπουρδέλο του Συριζα. Το συμπέρασμα; Αέρας κοπανιστός και βασικά ότι φταίει ο Αλαβάνος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ξέρω γιατί πρέπει να μας απασχολούν τα προσωπικά συμπλέγματα του Μπαλτά και τα κατάπτυστα γραπτά του! Η καλύτερη απάντηση σε τέτοιες αλητείες είναι ένα απλό άι σιχτίρ και πάμε παραπέρα.