ΦΩΤΙΑ ΣΤΑ ΓΕΝΙΚΑ ΕΠΙΤΕΛΕΙΑ!
Αγωνιζόμαστε για την "ΣΥσπείρωση της ΡΙΖοσπαστικής Αριστεράς" στην κατεύθυνση της κοινής δράσης στους μαζικούς χώρους και τα κοινωνικά κινήματα, και παράλληλα για την πολιτική της συγκρότηση σε ένα ενιαίο αμεσοδημοκρατικό πολιτικό φορέα

Σάββατο 12 Φεβρουαρίου 2011

Οι κρυφές σελίδες του Ριζοσπάστη...


Σε προηγούμενα δημοσιεύματά μας (Οι λαθροχειρίες της ΑΥΓΗΣ απέναντι στην ιδεολογική ταυτότητα της ΣΠΙΘΑΣ... και Ο Στάλιν ζει στην συντακτική επιτροπή της ..."ΕΠΟΧΗΣ"! ) είχαμε ασχοληθεί με τις προκρούστειες πρακτικές που χρησιμοποιούνται σε έντυπα του ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ. Σήμερα θα αναφερθούμε στο κομματικό έντυπο του ΚΚΕ, τον “Ριζοσπάστη”, που χρησιμοποιεί αυτές τις πρακτικές σε δικά του κείμενα!

Αν επισκεφθείτε την ηλεκτρονική σελίδα του  "ριζοσπάστη" θα βρείτε καταχωρημένα τα πάντα που δημοσιεύονται και στην τυπωμένη έκδοση. Αν θέλετε για παράδειγμα να βρείτε ποιά φαρμακεία ήταν ανοιχτά 8 π.μ. - 8 μ.μ. στον ΠΕΙΡΑΙΑ την Κυριακή 30 Γενάρη 2005, θα τα βρείτε στην ηλεκτρονική έκδοση του ριζοσπάστη, εδώ: Κυριακή 30 Γενάρη 2005, σελίδα 29
Οι σύντροφοι του Περισσού φαίνεται ότι κάνουν πολύ καλή δουλεία αρχείου και έχουν καταχωρήσει ΟΛΕΣ τις πληροφορίες. Όμως δεν μπορείτε να τις δείτε όλες, ξεφυλλίζοντας την ηλεκτρονική έκδοση. Αν επισκεφθείτε λοιπόν την ηλεκτρονική έκδοση για την Κυριακή που αναφέρουμε παραπάνω και ξεφυλλίζοντας φτάσετε στην Κυριακή 30 Γενάρη 2005, σελίδα 6 δεν θα δείτε ότι είχε τότε δημοσιευτεί εκεί! Η απόδειξη βρίσκεται στο ίδιο το αρχείο του ριζοσπάστη, και κάνοντας κλικ εδώ, Ο κόκκινος κήπος του Συνεδρίου βλέπετε ένα κρυφό κείμενο, που δεν είναι δημοσιευμένο στην κανονική σελίδα 6!

Το ίδιο συμβαίνει και την  Κυριακή 29 Ιούλη 2007 σελίδα 3. Αν ξεφυλλίσετε την ηλεκτρονική έκδοση πάλι θα βρείτε τα δρομολόγια των πλοίων, τα φαρμακεία, όμως όταν φτάσετε στην σελίδα 3 δεν θα βρείτε το κείμενο ΝΙΚΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ - Η πνευματική οδοιπορία του.  Γιατί άραγε αυτό το κείμενο για τον Ν. Καζαντζάκη  έχει κρυφτεί;



Αυτό συμβαίνει και σε άλλες σελίδες του Ριζοσπάστη και δεν θα τις αναφέρουμε εδώ αναλυτικά για να μην σας κουράσουμε. Σε όλες αυτές τις κρυφές σελίδες υπάρχει ένα όνομα που θέλει να το κρύψει ο Ριζοσπάστης, είναι το όνομα του Οσβαλντ Σπένγκλερ. Ποιός είναι αυτός ο κύριος; Ο ίδιος ο ριζοσπάστης τον αναφέρει - σε παλαιότερα κείμενα -ως εθνικοσοσιαλιστή. Γράφει την Τετάρτη 3 Μάρτη 1999 σελίδα 12, στο άρθρο "Το λυκόφως του ιμπεριαλισμού και η διεθνής ενότητα των λαϊκών μαζών": Τη θέση αυτή της παγκόσμιας κυριαρχίας είχε "επινοήσει" προπολεμικά, ο Οσβαλντ Σπένγκλερ - θεωρητικός του εθνικοσοσιαλισμού - για τη Γερμανία του Χίτλερ Επίσης, ένα χρόνο περίπου μετά γράφει την Τετάρτη 24 Μάη 2000 σελίδα 8, στο άρθρο με τίτλο  "Από το ζιβάγκο στο ΝΑΤΟικό κράνος"    Συνάμα, επειδή «ο αληθινά δημιουργικός πνευματικός πολιτισμός προϋποθέτει αγράμματες μάζες» - καθώς υποστήριζε κι ο Γερμανός εθνικοσοσιαλιστής φιλόσοφος Οσβαλντ Σπένγκλερ - σκαρφίστηκαν την «εκσυγχρονιστική μεταρρύθμιση της παιδείας». 

Εκείνη την εποχή το ΚΚΕ δεν είχε ακόμα ενσωματωθεί στο εθνικό τόξο των "πατριωτικών" δυνάμεων, είχε κρατήσει καλή στάση στο "Μακεδονικό" και αναγνώριζε ακόμα την ύπαρξη "σλαβομακεδονικής μειονότητας" στη χώρα μας. Μετά τα γύρισε και σήμερα πλέον δηλώνει ότι όποιος μιλάει για σλαβομακεδόνες στην χώρα μας είναι πράκτορας των Αμερικάνων. Όμως αυτή η πολιτική αλλαγή στην γραμμή, συνοδεύεται και με αλλαγές στην "θεωρία" του "πατριωτισμού". Είναι η εποχή που στα συνθήματά του, τον όρο καπιταλισμό αρχίζει σιγά - σιγά να τον αντικαθιστά με τον όρο πλουτοκρατία.

Εντός αυτών των νέων ιδεολογικών συντεταγμένων, τον  κ.  Οσβαλντ Σπένγκλερ - που τα προηγούμενα χρόνια είχε χαρακτηριστεί ως εθνικοσοσιαλιστής -  το ΚΚΕ  τον προτείνει στα μέλη του να τον διαβάσουν για να διαφωτιστούν από τις ιδέες του, από τις στήλες του "ριζοσπάστη" ( Παρασκευή 14 Μάη 2004 σελίδα 36) εδώ: ένα βιβλίο Έκτοτε, γίνονται επανειλημμένες αναφορές στα θεωρητικά φώτα αυτού του κυρίου, όπως αυτές που προαναφέραμε, αλλά και άλλες, όπως την Κυριακή 13 Ιούνη 2004, στο άρθρο: Χρέος μας είναι η καταστροφή της
Πριν μερικές μέρες (Δευτέρα, 7 Φεβρουαρίου, 2011) δημοσιεύτηκε ένα κείμενο με τον τίτλο "ΠΛΟΥΤΟΚΡΑΤΙΑ – ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ: Τι έγραψαν ο Πλάτων, ο Σπένγκλερ και τα γνωστά «Πρωτόκολλα»" Μην μπερδευτείτε και το ψάχνετε στον "ριζοσπάστη". Δεν το έγραψε καμία Κανέλλη, αλλά η "ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ". Τα τσιτάτα του κ. Οσβαλντ Σπένγκλερ είναι προφανές ότι τα χρησιμοποιούν και άλλοι πέραν από το ΚΚΕ, οι οποίοι δεν διεκδικούν να είναι μόνον απλοί "πατριώτες" αλλά κανονικότατοι  εθνικοσοσιαλιστές. Κάποια στιγμή  που οι σ. στο Περισσό ανακάλυψαν ότι έχουν τις ίδιες εθνικοσοσιαλιστικές "πηγές" θεωρητικής γνώσης  για τον "πατριωτισμό" τους με τους χρυσαυγίτες, προσπάθησαν να διορθώσουν τα πράγματα. Δυστυχώς δεν διορθώνονται!.....

49 σχόλια :

  1. όποιος είναι ενάντια στην "πλουτοκρατία" είναι εθνικοσοσιαλιστής;

    με την ίδια λογική όποιος υποστηρίζει τον αγώνα των κατοίκων της Κερατέας είναι εθνικοσοσιαλιστής επίσης, αφού η Χ.Α, διακυρηκτικά τουλάχιστον, είναι με τους κατοίκους..
    http://xryshaygh.wordpress.com/2011/02/11/%CE%B7-%CF%85%CF%80%CF%8C%CE%B8%CE%B5%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%BA%CE%B5%CF%81%CE%B1%CF%84%CE%AD%CE%B1%CF%82-%CE%B7-%CF%87%CF%81%CF%85%CF%83%CE%B7-%CE%B1%CF%85%CE%B3%CE%B7-%CE%BA%CE%B1%CE%B9/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ Ανώνυμο 3:52
    Αυτό κατάλαβες! Έχεις όλα τα προσόντα για ιδεολογικός υπεύθυνος του ΚΚΕ!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Προς ΕΟΣ:

    Αναρωτιέμαι αν έχετε καταλάβει ή αν χρειάζεται κάποιος να σας το επισημάνει πόσο πολύ το έχετε χάσει. Είχατε ξεκινήσει (όπως προφανώς και όλο το εγχείρημα του ΣΥΡΙΖΑ) εμπνέοντας ελπίδα σε πολύ κόσμο στην Αριστερά. Εξ ου και η υψηλή αναγνωσιμότητα του μπλογκ.

    Μετά άρχισαν τα πλακώματα στο ΣΥΡΙΖΑ όπου και επιλέξατε στρατόπεδο με καθαρή πολιτική γραμμή. Η επιμονή στο πέσιμο στην ηγεσία του ΣΥΝ γινόταν μέχρι τότε κατανοητή ως πολιτική αντιπαράθεση.

    Τους τελευταίους μήνες όμως, μετά το οριστικό σπάσιμο του ΣΥΡΙΖΑ, θα έλεγε κανείς ότι το μπλογκ σας καταλήφθηκε από πειρατές της Κουμουνδούρου. Οι επιθέσεις αρχικά στην ΑΝΤΑΡΣΥΑ, στη συνέχεια στο ΚΚΕ, μετά στη Σπίθα είναι η εκ των υστέρων απόδειξη ότι δεν μπορείτε να υπάρξετε πολιτικά παρά ως “αντιπολίτευση” (αν γίνει δεκτό προς δημοσίευση θα χρησιμοποιούσα τη λέξη “τσιμπούρι”) σε οποιαδήποτε άλλη συλλογικότητα, αναλόγως με το τι είναι της “μόδας” κάθε φορά.

    Στη διάρκεια αυτών των τελευταίων μηνών, αποδεικνύετε συν τοις άλλοις μια εξαιρετική πολιτική και ιδεολογική άγνοια. Η άγνοια αυτή κρυβόταν προηγουμένως πίσω από μακροσκελή κείμενα που ανέδιδαν άρωμα Πουλατζά και Αλτουσέρ, ολίγη από Μάο και αρκετή αυτονομία.

    Τώρα όμως η άγνοια είναι πια ολοφάνερη: το πέσιμο στη Σπίθα ως ενός “εθνικοσοσιαλιστικού κινήματος” (να σημειώσω ότι δεν έχω καμία ιδεολογική σχέση με το εν λόγω μόρφωμα) είναι τόσο αδαές που σου πέφτουν τα αυτιά. Πώς είναι δυνατόν να χρησιμοποιεί κάποιος τον όρο “εθνικοσοσιαλισμός” για μια κλασική αριστερο”πατριωτική” πρωτοβουλία, παρά μόνο αν διακατέχεται από άγνοια και τυφλό εμπειρισμό; Μία ματιά να έχει ρίξει κανείς σε αυτόν τον Πουλατζά (που τόσο έχει τσιταριστεί εδώ μέσα) μπορεί να αποκτήσει μια εικόνα τι είναι ο εθνικοσοσιαλισμός, ποια χαρακτηριστικά τον διαχωρίζουν από υπόλοιπες μορφές αστικής κυριαρχίας και ούτω καθεξής.

    Η πραγματικότητα (την οποία δυστυχώς αποκρύβετε από τους αναγνώστες του μπλογκ σας) είναι ότι η επιμονή στη Σπίθα είναι κομμάτι τους ακήρυκτου πολέμου που έχει ξεσπάσει εντός του Μετώπου Αλαβάνου για τον μελλοντικό προσανατολισμό του. Ήδη πληθαίνουν οι δημόσιες αντιπαραθέσεις και διαφοροποιήσεις (τα άρθρα της ΔΕΑ ενάντια στον πατριωτισμό της ΚΟΕ για την ΑΟΖ, το φλερτ κομματιού (?) της ΚΟΕ με τη Σπίθα, η αποστράτευση των “καλών ΠΑΣΟΚων” από το Μέτωπο, κλπ κλπ). Τα πολιτικά ζητήματα που αναδεικνύει η περίοδος (αντιμνημονιακό μέτωπο, απεργίες και ειδικά το μεταναστευτικό) δοκιμάζουν τις ρηχές πολιτικές συμφωνίες και αναδιατάσσουν τις συμμαχίες.

    Ο ΣΥΡΙΖΑ θα ξαναυπάρξει ως εκλογικό όχημα γιατί ο ΣΥΝ δεν μπορεί να κάνει αλλιώς (μπορεί;), οι συνιστώσες που συγκρούστηκαν μαζί του βλέπουν ότι δεν έχουν που άλλου να πάνε και η γραμμή του αντιμνημονιακού αντικατοχικού ΕΑΜικού μετώπου βρίσκει ήδη αλλού πολιτική εκφραση. Όσοι την υπεράσπισαν έχουν πλέον να επιλέξουν: ή να συσχετιστούν με την υπαρκτή της μορφοποίηση ή να την καταγγείλουν ως “εθνικοσοσιαλιστική” παρέκκλιση.

    Στο μεταξύ το περιεχόμενο του μπλογκ σας γίνεται όλο και πιο απωθητικό για όσες και όσους επιλέγουν ακόμα να το παρακολουθούν. Ελπίζω να βοήθησα με αυτό μου το σχόλιο έστω και λίγους να καταλάβουν το γιατί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Περιμένω εδώ και μήνες μια δημοσίευση για τον εθνικοσοσιαλιστή Παντελή Πουλιόπουλο. Αν η έννοια «πλουτοκρατία» είναι δανεική από τον εθνικοσοσιαλισμό να ψέξουμε, εκτός από την εθνικοσοσιαλιστική ηγεσία του ΚΚΕ, και τον εθνικοσοσιαλιστή Παντελή Πουλιόπουλο που τη χρησιμοποιούσε. Να ψέξουμε επίσης της εθνικοσοσιαλιστική ΚΟΕ και το εθνικοσοσιαλιστικό Μ-Λ ΚΚΕ (εντάξει αυτοί είναι σταλινικοί άρα εθνικοσοσιαλιστές, αυταπόδεικτο) που κάνουν λόγο για πλουτοκρατία ή και για ολιγαρχία. (Άκουσε εκεί!) Να κατηγορήσουμε και την εθνικοσοσιαλιστική ΔΕΑ και το εθνικοσοσιαλιστικό Κόκκινο και τον εθνικοσοσιαλιστικό Συνασπισμό που χρησιμοποιούν έννοιες δανεικές από τον εθνικοσοσιαλισμό, όπως "πλούσιοι" αντι για το σωστό μαρξιστικό κεφαλαιοκράτες.

    Μανία καταδίωξης λέγεται, φίλε και συναγωνιστή..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. προς Ανώνυμο 4:00 μ.μ.

    Άμα κάνει καμία διαδήλωση ενάντια στην "πλουτοκρατία" η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ, να πάρεις το πανώ σου και να πας να διαδηλώσεις μαζί τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Pablo Rabia

    η πλουτοκρατία σε μάρανε! Μήπως διαβάζεις και εσύ
    Οσβαλντ Σπένγκλερ και το κρατάς μυστικό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ Φίλος της αλήθειας

    Φίλος της ΣΠΙΘΑΣ είσαι, φίλε και ντρέπεσαι να το πείς!....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ ΕΟΣ

    άλλη μία απόδειξη του πόσο πολύ το έχεις χάσει (ειλικρινά θα πρέπει αυτό να σε ανησυχήσει κάποια στιγμή):

    είμαι μέρος αυτού που κάποιος θα αποκαλούσε "μιαρή διεθνιστική θολοκουλτούρα".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Φίλος της Αλήθειας

    Τώρα μίλησες σαν πραγματικό μέλος της ΣΠΙΘΑΣ! Ελπίζω να βάλεις υποψηφιότητα για την "συμβουλευτική". Είναι κρίμα να μην προσφέρεις τις υπηρεσίες σου από ένα πόστο ανάλογο των ικανοτήτων σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ΕΟΣ

    δεν μπορώ να σε πείσω για την πολιτική μου ταυτότητα. Τί περισσότερο να κάνω, να επιμείνω δεν μπορώ, θα δημιουργούσε απλώς μια παιδιάστικη συζήτηση.

    Σου έθεσα όμως κάποια θέματα. Στήριξες το Μέτωπο. Σου επισήμανα ποιές διαφοροποιήσεις θεωρώ εγώ ότι υποθάλπτουν τα ποστ σου. Σήμερα ο Δρόμος κυκλοφορεί με συνέντευξη του Κούνδουρου στην πρώτη σελίδα. Διαφήμιση του Δρόμου από ό,τι είδα δεν είχες σήμερα. Αλήθεια πώς λέγεται μια εφημερίδα που προμοτάρει στο εξώφυλλό της μια εθνικοσοσιαλιστική κίνηση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ:

    Σαν σήμερα, 12/02/1945: Η συμφωνία της Βάρκιζας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σπένγκλερ να σου πω την αλήθεια, όχι, δεν έχω διαβάσει.. Έχω όμως διαβάσει Καραμπελιά, και παρόλο που δεν συμφωνούσα και δεν συμφωνώ -προφανώς- μαζί του, αυτό μάλλον δείχνει μια ροπή προς τον εθνικοσοσιαλισμό. :D :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δηλαδή οι σλαβικης καταγωγής έλληνες αποτελούν μειονότητα επειδή έτσι γουσταρει ο συντάκτης ; Κι αν δε γουστάρουν αυτοί ; Να ρωτήσω: σαν αρβανίτης που έιμαι τί πρέπει να κάνω ; έχω προβληματιστεί !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. απλά μαθήματα μαρξισμού12 Φεβρουαρίου 2011 στις 9:42 μ.μ.

    @Pablo Rabia

    Αν είχες στοιχειώδη μαρξιστική κουλτούρα, θα γνώριζες την διαφορά ανάμεσα στους "πλούσιους" και τους "κεφαλαιοκράτες". Πλούσιοι και φτωχοί υπήρχαν και σε κοινωνίες πριν από τον καπιταλισμό. Ο χριστιανισμός, όπως πολύ καλά υποστηρίζει η κ. Κανέλλη, ασχολείται για την ρύθμιση αυτής της αντίθεσης ανάμεσα στην ΠΛΟΥΤΟΚΡΑΤΙΑ και τους ΦΤΩΧΟΥΣ:

    «Ποιο είναι το όφελος αν δημιουργείς πολλούς φτωχούς με την εκμετάλλευση και ανακουφίζεις έναν με την ελεημοσύνη; Αν δεν υπήρχε το πλήθος των εκμεταλλευτών, δε θα υπήρχε ούτε το πλήθος των εξαθλιωμένων» (Αγιος Γρηγόριος Νύσσης 4ος μ.Χ. αιώνας).

    «Η αποστέρηση του εργατικού μισθού είναι στην πραγματικότητα βαρύτερη από φόνο» (Χρυσόστομος, Εις την προς τους Εβραίους κε΄, γ, Patrologia Graeca).

    «Είναι απίθανο να συσσωρευτεί τεράστιος πλούτος δίχως αμαρτία, δίχως την εξαθλίωση και τον πόνο των άλλων» (Αστέριος επίσκοπος Αμασειάς τέλη 4ου μ.Χ. αιώνα).

    «Οσα αποκτήθηκαν άδικα, από κλεψιά, αρπαγή, πλεονεξία, δεν τα συγχωρεί αυτομάτως η μετάνοια (ακόμη κι αν ο φταίχτης μετανιωμένος γίνει μοναχός) αλλά απαιτείται η επιστροφή στους αδικηθέντες». (Αγιος Νικόδημος Αγιορείτης).

    «Δεν μπορεί ο Θεός να γίνει συνένοχος ληστών και αρπακτικών» (Μέγας Βασίλειος).

    «Ο κληρικός που θα δεχτεί προσφορές, δωρεές, με των φτωχών τα χρήματα μολύνεται κι αυτός» (Αναστάσιος Σιναΐτης 7ος μ.Χ. αιώνας).

    «Ο επιδιδόμενος σε αρπαγές και πλουτισμό είναι λύκος κι όχι άνθρωπος» (Χρυσόστομος).

    «Μανιφέστο”. (
    Μα το ευρωσύνταγμά σας... )

    Ο Καπιταλισμός είναι ένα σύστημα που αν και παράγει πλούσιους και φτωχούς, αυτό δεν προκύπτει επειδή κάποιοι έχουν στα χέρια τους το "πλούτο", ούτε βέβαια μετασχηματίζεται αν θα πάρουμε τα πλούτη από τους πλούσιους και τα μοιράσουμε στους φτωχούς. Η εργατική τάξη - να το πούμε διαφορετικά - δεν ορίζεται ως οι "φτωχοί" της καπιταλιστικής κοινωνίας, ούτε όλοι οι πλούσιοι ορίζονται ως καπιταλιστές. Αυτά για 1ο μάθημα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εγώ ΠΟΤΕ δεν έχω χρησιμοποιήσει έννοιες όπως "πλουτοκρατία" ή "πλούσιοι" στον λόγο μου ή στα όποια σχόλια γράφω. Αντιθέτως οι συμμαχοί σας στο Μέτωπο το κάνουν συχνά. Η ΔΕΑ π.χ συχνά-πυκνά λέει "Να πληρώσουν οι πλούσιοι". Ξεκινήστε να κάνετε μαθήματα στους συμμάχους σας πριν κάνετε κριτική στην υπόλοιπη αριστερά. Άντε γεια!

    ΥΓ. Ένα εθνικοσοσιαλιστικό απόσπασμα από τον εθνικοσοσιαλιστή Π. Πουλιόπουλο:

    «Και τώρα που ερρίξαμε το Βενιζέλο, έπαψε τάχα να μας φοβερίζει το φάντασμα του πολέμου; Θά ’ναι ολέθρια πλάνη να το πιστέψουμε. Όχι! Ο πόλεμος θα εξακολουθεί να ρουφάει το αίμα και κάθε ζωτική δύναμη του λαού, εν όσω θα υπάρχει αστικό κράτος που δεν είναι παρά η χτηνωδέστερη εκδήλωση της οικονομικής κυριαρχίας του δυνατού επάνω στους αδύνατους, η οργανωμένη βία μιας ληστρικής τάξεως, της π λ ο υ τ ο κ ρ α τ ί α ς. Όταν οι «μεγαλοπράγμονες πολιτικοί» και οι «πατέρες του έθνους», ασυνείδητα όργανα της τάξης αυτής, ρητορεύουν κομπαστικά για «εθνικές διεκδικήσεις» και «εθνικά συμφέροντα», υπονοούν τα συμφέροντα αυτής της κυβερνώσης ολιγαρχίας των πλουσίων.»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Στο blog αυτό γίνεται ανάγλυφος ο ξεπεσμός του ΣΥΡΙΖΑ και βέβαια η αναμενόμενη πτώση του μετώπου Αλαβάνου. Το μόνο που προσπαθεί η λεγόμενη ΕΟΣ είναι να ρίξει στάχτη στα μάτια του κόσμου που επιμένι να υποστηρίζει το εγχείρημα του γεροκνιτη Αλαβανου. Πάντως αν κρίνω από τη νοοτροπία της "ΕΟΣ" θα μπορούσατε να είστε θυρωροί του Περισσού ίσως και τραμπούκοι-σωματοφύλακες κάποιου κορυφαίου στελέχους του ψευτοΚΚΕ.
    Περαστικά σας, η αντικαπιταλιστικη Αριστερά θα βαδίσει δίχως εσάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @ΜΠΕΟΣ

    όχι και θυρωροί του Περισσού δε μεγάλε! Τουλάχιστον βιβλιοθηκάριους να μας πεις, να το δεχτούμε. Δεν βλέπεις πως έχουμε ξεσκονίσει το αρχείο του ρίζου για να μορφωθούμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @Pablo Rabia

    ξεκόλλα! Με μια φορά δεν γίνεσαι π... όπως λέει και ο λαό μας. Ο Π. Πουλιόπουλος και πολλοί άλλοι έχουν χρησιμοποιείσει αυτή τη λέξη κάποια στιγμή για να αναφερθούν περιφραστικά ή πιο γλαφυρά στον καπιταλισμό. Δεν την έκαναν καραμέλα στο στόμα τους και σύνθημα σε κάθε διαδήλωση στα πανό τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Oπως και να χει, ειναι λαθος να χρησιμοποιεις τον Σπενγκλερ για να κανεις κριτικη στον Ευρωπαισμο και στη Δυτικη κουλτουρα. Πολυ δε περισσοτερο με τον τροπο που γινεται σε ενα απο τα αρθρα που διαβασα.

    Εξισου πατριδολαγνικο ειναι ομως το φαινομενο να ανακαλυπτεις αντικαπιταλισμο σε φαινομενα τυπου Κερατεας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. H εννοια "πλουτοκρατια" οπως και η εννοια "λαος" εμφανιζονται ως εννοιες μεσα απ'τις οποιες γινεται κριτικη στο αστικο συνταγμα. Δεν ειναι εννοιες που γενησε η κομμουνιστικη βιβλιογραφια στην ιδιαιτεροτητα της.

    Επισης σε μια κομμουνιστικη κοινωνια ισως να μην ειναι και τοσο επικυνδινες οσο φαινονται. Παντως για την ωρα λειτουργουν σαν κριτικη στο φορμαλισμο του αστικου συνταγματος.

    Εαν τις επερνε κανεις στα σοβαρα θα επρεπε να ριξει μια μεγαλη μουτζα σε ολη την αριστερα. Για την ωρα παντως αξιζει να παρει κανεις στα σοβαρα το "εγω" του μεσου αναρχικου που κομμουνιστικο δεν ειναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. H εννοια μας ειναι η "πραγματικη δημοκρατια" και με βαση αυτη ασκουμε κριτικη στο φορμαλισμο των αστων που σου μιλανε για τη λαικη εξουσια αλλα δεν την εννοουν. Σου μιλανε για το δικαιωμα στην ιδιοκτησια αλλα ευνοουν την αναπτυξη της πολουτοκρατιας κοκ. Αυτες ειναι δευτερευουσες εννοιες που τις χρησιμοποιουμε κριτικα για να κανουμε κριτικη στης αφαιρεσεις των μπουρζουαδων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Η ΚΟΕ και η ΚΕΔΑ, αν κρίνουμε από την πολιτική που κρατάει η εφημερίδα τους, ετοιμάζονται να μετακομίζουν από το μέτωπο Α-Α στην ΣΠΙΘΑ; Είναι στο "κόλπο" και ο Π. Λαβαζάνης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. http://www.edromos.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=4088:%CE%BB%CE%B1%CF%8A%CE%BA%CE%AE-%CE%B5%CE%BE%CE%AD%CE%B3%CE%B5%CF%81%CF%83%CE%B7-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B1%CE%AF%CE%B3%CF%85%CF%80%CF%84%CE%BF&Itemid=46

    "Λαικη" ή ταξικη? Κι ειναι "λαικη" γιατι τη στηριζεις εσυ που δεν εισαι ΚΚΕ και εισαι εναντια στη "λαικη εξουσια"?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. φύκια για μεταξωτές κορδέλες13 Φεβρουαρίου 2011 στις 12:42 π.μ.

    @πρώην συριζέο

    Δεν παίζει μόνος του ο Π. Λαβαζάνης. Μέσω του ΑΡΙΣΤΕΡΟΥ ΒΗΜΑΤΟΣ βολεύεται ως εφαψίας της ΣΠΙΘΑΣ. Θα παραμείνει όμως τελικά μπανιστιρτζής στις εξελίξεις, πράγμα εξάλλου που κάνει καθ' έξη στον Συνασπισμό.

    Ο ΔΡΟΜΟΣ και οι εκδότες του, ψιλοακουμπάνε στην ΣΠΙΘΑ περισσότερο από τον Π. Λαφαζάνη. Πατάνε σε πολλές βάρκες, αλλά τώρα που άρχισε να σηκώνεται κύμα θα πέσουν στην θάλασσα μόνοι τους, από την ταραχή τους. Δεν χρειάζεται να τους σπρώξει κανένας!...

    Αυτοί που κάνουν κριτικές γιατί ο "δρόμος" βάζει συνεντεύξεις από την Κανέλλη και τον Κούνδουρο ας ηρεμήσουν και ας δουν τα πράγματα ψύχραιμα. Είναι ένα βήμα προς τα εμπρός. Πρόκειται για "ιδεολόγους" και όχι "λαμόγια", όπως εκείνος ο κύριος Χ. ο συμβουλάτορας του Τσοχαντζό.

    Για να είμαστε βέβαια ακριβοδίκαιοι - ο κύριος Χ. ακόμα θα αρθρογραφούσε στον "δρόμο" αν αυτό είχε αφεθεί στην βούληση των εκδοτών. Έφυγε με δική του πρωτοβουλία και τώρα τον ακούμε στο κόκκινο 105.5 αριστερά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ας επανέλθουμε για λίγο στο ΚΚΕ. Αν θέλετε να προβληματιστείτε γιατί το “πατριωτικό” ΚΚΕ αγαπάει τον Όσβαλντ Σπένγκλερ, ρίχτε μια ματιά στο κείμενο με τίτλο: “Ο ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ”. Μερικά σημεία εδώ:

    ...Ο δικός μας Εθνικισμός δεν πιστεύει στην κυριαρχία του πλούτου και σε καμμία κατ’ ευφημισμόν «ελεύθερη» οικονομία...

    ...Βλέπουμε την ευημερία του λαού μέσα από μία κοινότητα Σοσιαλιστική (ουδεμία σχέση έχουσα με τον μαρξισμό) όπως θαυμάσια περιγράφει την έννοια «Σοσιαλισμός» ο Όσβαλντ Σπένγκλερ στο μνημειώδες έργο του «Η ΠΑΡΑΚΜΗ ΤΗΣ ΔΥΣΕΩΣ»..

    Πάντως ο Όσβαλντ Σπένγκλερ προβλέπει μία καινούργια εποχή Καισάρων, που θα δώσει διέξοδο στο σημερινό αδιέξοδο της Λευκής Φυλής,, που μοιραία είναι ο φορέας του Ελληνικού Πολιτισμού στις ημέρες μας. Γράφει σχετικά: «Η άφιξη του Καισαρισμού, τσακίζει την δικτατορία του χρήματος και το πολιτικό της όπλο, την δημοκρατία.»
    .

    ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ (Οκτωβρίου 5, 2010 )

    (http://xryshaygh.wordpress.com/2010/10/05/%CE%BF-%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%83-%CE%BC%CE%B1%CF%83-%CE%B5%CE%B8%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%BF%CF%83/)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Η αποψη μου ειναι οτι τo ΚΚΕ δεν "αγαπαει" κανενα Σπενγκλερ. Το ΚΚΕ αγαπαει τον Μαρξ και τον Λενιν. Δε θα κρινουμε το ΚΚΕ απο ενα αρθρο μονο στο ριζοσπαστη που ουτως η αλλως παραπεμπει συνηρμικα σε αντι-ΕΕ σταση.

    btw. Η φιλοσοφιας της ιστοριας τυπου Σπενγκλερ ειναι γροθια στο στομαχι για καθε ειδους δυτικο σοσιαλδημοκρατισμο υπο την εννοια οτι εκφραζει μια βαθεια καχυποψια γοα το μελλον της "Δυσης" και τιθεται ετσι εναντια στην υπεροψια που διακατεχει τις δυτικες κοινωνικες επιστημες.

    Απλα ενα αρθρο που τσεκαρα ειναι τοσο κακογραμμενο που θα ηταν καλυτερα να μην ειχε γραφτει ποτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @ RedBoy

    τα λόγια του Όσβαλντ Σπένγκλερ:" δικτατορία του χρήματος και το πολιτικό της όπλο, την δημοκρατία " έχουν λίγη μυρουδιά από ΚΚΕ. Αν δεν τον "αγάπουσε" θα τουέκανε και βιβλιοπαρουσίαση τον "ρ"; Ξέρεις να το έχει κάνει και σε άλλους που δεν αγαπάει αυτό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Mα στον παρουσιαζει ως "αντιφασιστα" που αρνηθηκε να συμμετασχει στο Ναζιστικο κομμα. Κατα τ'αλλα να αρχισω να κυνηγαω κι εγω π.χ. την Αυγη, το Δρομο κλπ. αν ποτε κανουν αφιερωμα στον Χαιντεγκερ που ηταν οντως μελος του Νανιζιστικου κομματος?

    Η εννοια "διακτιτορια του χρηματος" εχει βαση αν την δεις σε πλαισιο κριτικης του αστικου φορμαλισμου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Και στο ΚΚΕ υπάρχει τώρα τελευταία έντονη εσωτερική αναταραχή. Δεν είναι όμως καθόλου σίγουρο αν αυτή μπορεί να οδηγήσει σε κάτι καλύτερο από την προσωπική αποστράτευση κάποιου κόσμου από το κόμμα και από το κίνημα γενικότερα.

    Μια διέξοδος θα ήταν να πάρει την θέση της Παπαρήγα η Κανέλλη. Μόνον έτσι μπορεί το ΚΚΕ να αποκτήσει κάποια μαζικά χαρακτηριστικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Εγω παντως προτιμω την Αλεκα απ'την Κανελλη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Φαίνεται ότι κανένας από την συντακτική του δρόμου δεν βλέπει TV και δεν έχει εικόνα από τι φασιστοειδή πράγματα έχει πει κατά καιρούς ως τηλεοπτικός μαϊντανός στα τηλεπαράθυρα. Αλλιώς δεν δικαιολογούνται να γράφουν αυτές τις παρλαπίπες:

    Για τον Νίκο Κούνδουρο δεν χρειάζονται συστάσεις. Προικισµένος σκηνοθέτης, αγωνιστής τnς Αριστεράς και δεινός οµιλητής. Μέσα σε σαράντα λεπτά είπε τόσα πολλά, που θα χρειάζονταν τέσσερις σελίδες εφηµερίδας για να διατυπωθούν στο σύνολό τoυς. Με ένα πάθος εφήβου στο λόγο του αναφέρθηκε στη συµµετοχή του στη «Σπίθα» του Μίκη Θεοδωράκη, δηλώνοντας έτοιµος να κατέβει στο δρόµο ενάντια στις µειώσεις µισθών, το κόψιµο των συντάξεων, τις χιλιάδες απολύσεις, την απουσία µέλλοντος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλά οι άνθρωποι δεν παίζονται! Αντί ο Ρ.Ρ. να πάει να πάρει καμία συνέντευξη από τον Α. Μπαντιού, - που είναι ένας σοβαρός αριστερός με μαοϊκό παρελθόν - πάει και παίρνει συνεντεύξεις από αυτόν τον καραγκιόζη τον Κούνδουρο. Νομίζει ότι μπορεί να διαχειριστεί καλύτερα από τους φασίστες τις μικροαστικές ανησυχίες του κάθε μαλάκα ελληναρά πατριώτη; Κούνα που τον κούναγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΚΑΤΑΓΓΕΛIΑ

    Έχουν αφαιρεθεί σχόλια, χωρίς την δική μας παρέμβαση. Το θέμα προέκυψε από διαμαρτυρία αναγνωστών μας ότι τους λογοκρίναμε τα σχόλιά τους. Διερευνούμε το ζήτημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Αν το θελετε, η αναφορα του ΚΚΕ -εν ετει 2004- στον Σπεγκλερ ειναι μια αυτοκριτικη -που κανει το ιδιο- απεναντι στον "λαικισμο". Ποιος μπορουσε εκεινη την εποχη να μιλησει σοβαρα για "προοδο" της Ευρωπης με καθαρα σοσιαλδημοκρατικους ορους?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ο Σπενγκλερ πάει χέρι - χέρι με τα ΚΝΑΤ, το ΠΑΜΕ και την αντιδημοκρατική ιδεολογία του ΚΚΕ,με το κόμμα σωτήρα που θα επιβάλει στην κοινωνία την δική του δικτατορία κλπ, κλπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. αλτουσέρ ναι,μηλιός πλέον όχι...14 Φεβρουαρίου 2011 στις 9:17 π.μ.

    @ φίλο της αλήθειας

    πόσο σωστά τα λες...και άσε την ΕΟΣ να στην πέφτει με το φανατισμό πρωτοετούς ΚΝίτη σε άλλο αριστερό.Στην ταμπακιέρα δεν απαντάει και πάλι.Και για το ότι όσα γράφει για Σπίθα,ΑΝΤΑΡΣΥΑ κλπ. είναι για να τα ακούει η πεθερά του Μετώπου φαίνεται από την πλήρη απουσία κριτικής σε αντίστοιχα παραδείγματα συνεντεύξεων στο Δρόμο ενά σε άλλα είναι λαλίστατη (Κούνδουρος που είπες εσύ,Θεοδωράκης που είπα εγώ παλιότερα).

    Δεν έχω πρόβλημα κάποιος να χρησιμοποιεί παραδείγματα και αντιφάσεις άλλων χώρων (ως παραδείγματα προς μίμηση ή αντιπαραδείγματα) για τη διαλεκτική αντιπαράθεση στο εσωτερικό μιας συλλογικότητας που συμμετέχει.Έχω πρόβλημα όμως όταν ενώ το κάνει δείχνει "ατσάλινη" πίστη στην αντιπαράθεση με τους άλλους ή το παίζει "ενωτικός" ή και τα δύο...Ας πει η ΕΟΣ ανοιχτά τι παίζει στο Μέτωπο αν θέλει να σεβαστούμε αυτή την αντιπαράθεση.Ή έστω αν δεν θέλει να το κάνει αυτό,και φυσικά δεν είναι υποχρεωμένη και αυτό είναι σεβαστό,ας μην μας πουλάει φούμαρα για ενότητες όταν εδώ μέσα δεν έχει υπάρξει ΟΥΤΕ ΕΝΑ post γιατί π.χ. Μέτωπο και ΑΝΤΑΡΣΥΑ πρέπει να συμπορευτούν,να συνεργαστούν και πώς προτείνει κάτι τέτοιο να προωθηθεί.

    Έχω πάντα πρόβλημα όμως όταν κάποιος λέει ανακρίβειες για να μπαλώσει τα του οίκου του.Και δεν έχω επιλεκτική μνήμη μόνο για όσα αφορούν τα του οίκου μου.Έχω υπερασπιστεί ανοιχτά σε φοιτητική συνέλευση το δικαίωμα του ΚΚΕ να μοιράζει Ριζοσπάστη στο τριήμερο του Πολυτεχνείου απέναντι σε ΔΑΠίτες που λέγανε ότι έτσι φθείρεται ο "φιλελεύθερος" χαρακτήρας του εορτασμού επειδή ο Ρίζος γράφει ανοιχτά ότι είναι όργανο της ΚΕ (λες και π.χ. η Απογευματινή που δεν το γράφει δεν ήταν της ΝΔ...).Έχω υπερασπιστεί ανοιχτά και το ΣΥΡΙΖΑ απέναντι σε κριτικές για τη στάση του στο Δεκέμβρη απέναντι σε πασόκους.Και την ίδια στιγμή είμαι στην ΑΝΤΑΡΣΥΑ και κάνω κριτική σε ΚΚΕ και ΣΥΡΙΖΑ.Εσύ ΕΟΣ θα το έκανες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. @ αλτουσέρ ναι,μηλιός πλέον

    Μάλλον είσαι προκατειλημμένος με την ΕΟΣ και κάνεις πως δεν βλέπεις το video π.χ. με τον Κούνδουρο, που είναι πάνω – πάνω στην σελίδα της! Επίσης όταν γράφεις “ΟΥΤΕ ΕΝΑ post γιατί π.χ. Μέτωπο και ΑΝΤΑΡΣΥΑ πρέπει να συμπορευτούν,να συνεργαστούν και πώς προτείνει κάτι τέτοιο να προωθηθεί.” , μάλλον η προκατάληψη καταντάει συκοφαντία.

    Λοιπόν έχει κάνει επανειλημμένα συγκεκριμένες προτάσεις, όχι μόνον πρόσφατα, από το 2009 μάλιστα: Ένα βήμα πίσω!
    αυτή την θέση για κοινά σχήματα στις γειτονιές και στα συνδικάτα την έχει επαναδιατυπώσει αρκετές φορές έκτοτε. Και είναι σαφώς πιο συγκεκριμένη από την ευχή “θα βρεθούμε στο κίνημα” και άλλα παρόμοια.

    Βέβαια υπάρχει και η ενωτική πολιτική μέσω της συμμετοχής στελεχών σε πολλούς και διάφορους μηχανισμούς, ενωτική πρακτική, την οποία εκφράζει με συνέπεια ο Παναγιώτης Σωτήρης, με
    συμμετοχή του στο “Αριστερό βήμα”, στο “REDNotebook” και δεν ξέρω που αλλού.

    Αυτά που λέει ο "φύκια για μεταξωτές κορδέλες", σε καλύπτουν; Δεν περιγράφει σωστά τα πράγματα; Τώρα ποιοί κάνουν πολιτικές κουμπαριές και πως γίνονται τα κομπρεμί με τον Λαβαζάνη, το ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΒΗΜΑ και την ΣΠΙΘΑ είναι φως – φανάρι νομίζω! Πίσω απ' όλα αυτά υπάρχει ένα “πατριωτικό” νήμα που τα διαπερνάει: Είναι η πολιτική εκτίμηση ότι τώρα θα πρέπει να οικοδομηθεί το πατριωτικό μέτωπο ως εναλλακτική πολιτική λύση απέναντι στην χρεωκοπία του δικομματισμού και την κατάκτηση της χώρας από την ΕΕ και το ΔΝΤ. Και ήδη σε αυτή την γραμμή στρατεύονται δυνάμεις από όλους τους χώρους της αριστεράς. Λοιπόν μην κρύβεσαι πίσω από το δακτυλάκι σου, και μίλα καθαρά για αυτό το ζήτημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. @ αλτουσέρ ναι,μηλιός πλέον

    Ισχυρίζεσαι ότι η ΑΝΤΑΡΣΥΑ ή μέλη της δεν έχουν καμία σχέση με την ΣΠΙΘΑ. Λοιπόν ας δούμε μερικά γεγονότα:

    ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
    Με πρωτοβουλία της "ΣΠΙΘΑΣ" και της "ΣΕΙΣΑΧΘΕΙΑΣ"
    10.02.2011

    Από αυτό το Σάββατο 12 Φεβρουαρίου 2011, και κάθε Σάββατο και ώρα 16.00, όλοι όσοι επιθυμούν να συμμετέχουν στην κοινή μας προσπάθεια για ένα ευρύ αντι-Μνημονιακό και Πατριωτικό Μέτωπο είναι ευπρόσδεκτοι στην μουσική σκηνή "Αυλαία", επί της οδού Αγίου Όρους 15, στον Βοτανικό.(πλησίον μετρό Κεραμεικού)

    Σε κάθε συνάντησή μας θα γίνεται αρχικά μία εισήγηση, από κάποιον ομιλητή, πάνω στα σύγχρονα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Χώρα μας και θα ακολουθεί ανοιχτός διάλογος, με τους συμμετέχοντες. Αυτό το Σάββατο, ομιλητής θα είναι ο κ. Ζουράρις μέλος της Συμβουλευτικής Επιτροπής της «Κίνησης Ανεξάρτητων Πολιτών».


    Σε εκδηλώσεις της ΣΕΙΣΑΧΘΕΙΑ μιλάνε ο Π. Παπακωνσταντίνου και τον Γ. Καραμπελιά. Όχι στο ίδιο τραπέζι, γιατί είναι ακόμα νωρίς για τέτοιες συγκλίσεις...

    Μια ματιά και εδώ, όχι τόσο για την είδηση, όσο για την ιστοσελίδα που δημοσιεύεται:
    Για ένα ευρύ Αντι-Μνημονιακό Μέτωπο: Ανοικτή συνάντηση όλων των κινημάτων

    Ο Π. Παπακωνσταντίνου δεν γνωρίζει πού πάει και με ποιούς συνομιλεί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Η ΚΟΕ είναι μια βαθιά αντιδημοκρατική οργάνωση. Και θα πρέπει να το παραδεχτούν, αυτοί που μιλάτε για "δημοκρατική συγκρότηση" πολιτικών οργανώσεων. Εξάλλου δεν ντρέπεται να το διακηρύττει, όταν μπαίνουν παρόμοια ζητήματα, δηλώνοντας ότι το "πολιτικό" προέχει του "οργανωτικού", λες και το θέμα της δημοκρατίας δεν είναι πολιτικό, αλλά ένα οργανωτικό ζήτημα που αφορά κάποιους κανόνες λήψης αποφάσεων!

    Γι αυτό περιφρονεί την δημοκρατία και δεν έχει κανένα πρόβλημα με αυτούς που έχουν αντιδημοκρατικές πρακτικές που εγγίζουν τα όρια του φασισμού. Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι ο κ. Ν. Κούνδουρος. Για την ΚΟΕ μετράει ότι είναι ένας καλός "πατριώτης", χρήσιμος για τις πολιτικές της επιλογές. Το γεγονός ότι αυτός ο τηλεμαϊντανός των παραθύρων εκφράζει φασίζουσες πρακτικές δεν την απασχολεί καθόλου! Έχει βλέπετε πρώτιστη σημασία το "πολιτικό".

    Η προτροπή για την φασιστική πρακτική τους λιντσαρίσματος ενάντια σε εχθρούς της πατρίδας δεν είναι κατακριτέα από την ΚΟΕ.  Όταν απειλείται το έθνος, τότε φαίνεται ότι όλα επιτρέπονται.

    Για να μαθαίνουν οι νέοι και θυμούνται οι παλιοί μερικά από τα κατορθώματα του κ. Κούνδουρου, μια ματιά εδώ, στο blog του Κωστή Παπαϊωάννου "περί ανέμων και δικαιωμάτων": Ανθέλληνες, πατριώτες και ακαδημαϊκή ελευθερία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ούτε με τον αστυφύλαξ ούτε με τον χωροφύλαξ14 Φεβρουαρίου 2011 στις 7:40 μ.μ.

    Αυτά που λένε ο φύκια και ο δε μασάμε έχουν οπωσδήποτε βάση. Και βέβαια η ΣΠΙΘΑ δεν έχει καμία απολύτως σχέση με την αριστερά, αν και κάποιοι που συμμετέχουν εκεί όπως ο Καζάκης έχουν αριστερές προθέσεις. Όμως η ΣΠΙΘΑ έχει φασίζοντα στοιχεία στο λόγο της και βέβαια βασικοί συντελεστές είναι ακροδεξιοί (Καραμπελιάς κλπ).
    Δεν θα έλεγα ότι έχει εθνικοσοσιαλιστική ιδεολογία όμως διέπεται από τουρκοφαγισμό και αντισημιτισμό ου μην και καθαρό αντικομμουνισμό.
    Από την άλλη δεν νομίζω ότι τα κόλπα του Παπακωνσταντίνου, οι αθλιότητες του Δελαστίκ ή οι πολιτικαντισμοί και παραγοντισμοί του Σωτήρη χαρακτηρίζουν όλη την Ανταρσύα. Είναι σίγουρα από τα πιό αναγνωρίσιμα στίγματα αυτού του χώρου αλλά δεν νομίζω ότι καθορίζουν το σχήμα.

    Από κει και πέρα, με δεδομένο, ότι αυτά πρέπει να λέγονται και να ασκείται δριμύτατη κριτική σε όλα τους, τι γίνεται με το τσιπρέικο και τους προθύμους;
    Εννοώ ότι η κριτική στις πιό πάνω θέσεις και πράκτικές είτε ρητές είτε υπόγειες, δεν σημαίνει ότι κάνουμε τουμπεκί στην αλητεία και τον τυχοδιωκτισμό του ΣΥΝ και των κολαούζων.
    Επιτέλους, αν διάφοροι του Μετώπου ή της Ανταρσύα πάνε να συναγελαστούν με τον Καραμπελιά και το κάθε φαιό υποκείμενο, αυτό δεν ξεπλένει επ ουδενί και με τίποτα το Συνασπισμό.
    Στο φινάλε, οι Μητρόπουλοι, οι Χωραφάδες και λοιποί μεσολαβητές των τανκς του Τσοχατζόπουλου προμοτάρονται από το ΣΥΝ με ρητή σύμφωνη γνώμη των τάχα διεθνιστών Κοκινοπράσινου,Μηλιού κλπ.
    Γιατί ρε ΕΟΣ και όποιος άλλος να πρέπει να παίρνουμε θέση στα παιχνίδια χωρίς αρχές που παίζουν διάφοροι απατεώνες ένθεν και ένθεν;

    Την ίδια στιγμή που χτυπάμε τον Καραμπελιά και τον κολλητό του το Λαφαζάνη (βλ. Χαρδαβέλας, ήμαρτον ρε παιδιά!!) πρέπει να κοπανάμε εξ ίσου και τους τσιπρόδουλους κολαούζους εντός εκτός Κουμουνδούρου γιατί πολύ απλά αυτοί δεν έχουν καν θέσεις αλλά πλασάρονται με μόνο και αποκλειστικό κριτήριο την ηγεμονία (και τα φράγκα, και τα φράγκα) στον μη ΚΚΕ αριστερό χώρο.

    Π.χ. διάφοροι έχουν απαντήσει τόσο στις λαφαζανιές όσο και στις μηλιές. Από ένα παιδί από τη ΔΕΑ (όχι, δεν έχω σε πολλή υπόληψη αυτή τη γκρούπα, τι να λέμε γιά τη στάση Νταβανέλου!), κείμενα στο Αφορμή, στο Radical Desire και αλλού μέχρι κατά καιρούς ο Κουβελάκης. Και Μπαντιού βεβαίως κλπ.(αυτόν τον έβαλε η ΕΟΣ). Τίποτα από αυτά δεν τα προτείνω γιά εικόνισμα. Απλά τα αναφέρω γιά να δούμε ότι δεν πάει διαζευκτικά ή με τα εθνίκια ή με τους αρχιοπουρτούνες του ΣΥΝ και τις ουρές του.

    Έτσι όμως όπως το πάει η ΕΟΣ κάνει ρεκλάμα διά της σιωπής π.χ. στην ΑΝΑΣΑ. (Σαφές ότι τους θεωρεί λακέδες του τσιπρισμού, τώρα τα κάνει γαργάρα αυτά όμως).
    Δεν πρέπει επιτέλους να τελειώνουμε με το σύνδρομο, ότι ο εχθρός του εχθρού είναι φίλος μου;
    Αυτά γιά να μην ξεχνιώμαστε. Και αναμφίβολα η γραμμή Αλαβάνου με κατοχές, ΕΑΜ και πίπες θέλει χτύπημα σα χταπόδι όπως και σοβαρό μέρος της αρθρογραφίας του Δρόμου από τις αρχές του. Αυτά τα έτρωγε όμως η ΕΟΣ, ενώ πολύ καλά ξέρει τι καπνό φουμάρουν διάφορα καΐνάρια εκεί. Τώρα αντιστοίχως υποστέλλει την κριτική στην τσιπροδουλεία. Εμ δε γίνεται δουλειά έτσι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. φύκια για μεταξωτές κορδέλες14 Φεβρουαρίου 2011 στις 11:31 μ.μ.

    @ούτε με τον αστυφύλαξ ούτε με τον χωροφύλαξ

    μέσες - άκρες καλά τα λες, αλλά είσαι λίγο νεκρόφιλος ρε παιδί μου. Ο ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ έχει πεθάνει, αλλά εσύ θέλεις να τον αναστήσεις πάλι, μαζί με την ΔΕΑ και την ΚΕΔΑ και την ΚΟΕ.Αυτοί έχουν τους λόγους τους. Εσύ γιατί το κάνεις;

    Αυτό που γίνεται - τώρα - με τα εθνίκια που μαζεύονται στην ΣΠΙΘΑ είναι πρόβλημα άλλης τάξης. Και μην ξεχνάς ότι αυτό, το ίδιο πρόβλημα, ήταν εκείνο έδωσε το τελευταίο κτύπημα στον ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ, όταν έβαλαν μέσα στο σπίτι τους την μαϊμού ΣΠΙΘΑ, τον Μητρόπουλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ούτε με τον αστυφύλαξ ούτε με τον χωροφύλαξ15 Φεβρουαρίου 2011 στις 12:32 π.μ.

    σύντροφε φύκια καλά το επισημαίνεις. Γιά την περίπτωση που παρεξηγήθηκα να το ξεδιαλύνουμε!
    Όχι μόνο δεν θέλω να αναστηθεί κάνας Συν-Σύριζα αλλά τα γράφω απεναντίας γιά να ξεκαθαρίζουμε ότι ξανά μανά πονηριές και πολιτικαντισμοί όλων αυτών που αναφέρεις είναι γιά φτύσιμο. Διότι η ΔΕΑ έτοιμη μου φαίνεται, η ΚΕΔΑ μμμμ, η ΚΟΕ τρέχα γύρευε τι κόλπο θα σκεφτούν γιά να παραμείνουν παίχτες, ενώ ο στενός κύκλος Αλαβάνου βάζει μάλλον μάρκες σε πολλά νούμερα.
    Μη αλησμονάμε ότι είναι και οι επιχορήγες που όσο και να μην είναι, είναι.
    Με τους εθνομπαμπουίνους της ΣΠΙΘΑς είναι από τη μία ίδιας τάξης πρόβλημα με την έννοια ότι διάφοροι κάνουν κολεγιές με όποιον νομίζουν ότι μπορούν να φτιάξουν μέτωπο και δεν πα νάναι ό,τι νάναι.
    Πολιτικη σαν κόλπο δηλαδή γιά να δείχνουμε ότι είμαστε πολλές.
    Από την άλλη πολύ σωστά λες ότι είναι και άλλης τάξης ζήτημα. Καθότι το αστείο με όλον αυτόν τον πολιτικαντισμό των μεγάλων μπολσεβίκων ηγετών και των κομμάτων τους δεν είναι πιά καθόλου αστείο γιατί εδώ αρχίζουν και ανακατεύονται γαλανόλευκες, έθνη, κακοί τούρκοι, κακοί εβραίοι και άλλα όμορφα.
    Και βεβαίως βεβαίως, αυτό κι αν δεν πρέπει να αλησμονάμε, εδώ ανακατώνεται και το βαθύ κράτος.
    Που πολύ σωστά λες πως άρχισε το νταλαβέρι με το Συνασπισμό και τα Μάνθλυ Ρηβιού, Κράους-Μαφάι, ωραία πράματα. Επαναλαμβάνω, όχι απλώς τη ανοχή αλλά τη ενεργή στηρίξει κοκκινοπράσινων διανοιών, μηλιών και ριζοσπαστών νεολαίων, όπως εκείνος ο δυστυχής που σάπισαν στο ξύλο οι μπάτσοι.
    Δύσκολα τα πράματα δικέ μου και δεν πρόκειται στα γεράματα να πάω να γραφτώ στους τροτσκιστές, άσε που ούτε αυτοί είναι πλέον εγγύηση γιά να μη βρεθείς ξάφνου με καμιά γαλανόλευκη στον κώλο.
    Δεν αλησμονώ επίσης ότι το ΠΡΙΝ επί Γάζας βγήκε φόρα παρτίδα "Εβραίοι θα πλήρωσετε".
    Αυτά τα λέγανε και τα λένε μόνο οι ναζί. Λάθος δεν κάνω. Μόνο τέτοιοι λένε τέτοια.
    Ναι, πειράζει και πολύ να λένε αριστεροί ανθρώποι αυτά τα πράματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ούτε με τον αστυφύλαξ ούτε με τον χωροφύλαξ15 Φεβρουαρίου 2011 στις 3:04 π.μ.

    Αμάν! Έβαλα γάντια, εγκατέστησα όλα τα συστήματα προστασάις από ιούς, φόρεσα σκούρα φυμέ γυαλιά (ποτέ δεν ξέρεις μ όλους αυτούς) και μπήκα να δω το λινκ ΣΕΙΣΑΧΘΕΙΑ που έβαλε ένας σύντροφος πιό πάνω.
    Και κλαατς πέφτω απάνω φάστα κάρτα μόλις μπεις στην πρώτη εκδήλωση, που ήταν σήμερα. Με, παρακαλώ, ΔΗΜΗΤΡΗ ΙΑΤΡΟΠΟΥΛΟ κια ΓΙΑΝΝΗ ΠΑΠΑΜΙΧΑΗΛ!
    Εκτός από επί πολλά τυρβάζοντα ψώνια, μαΐντανοί και μισότρελλοι αυτοί είναι, μην ξεχνάμε, εκφραστές ακροδεξιού λαικισμού ως το μεδούλι. Χυδαιότητας, αντικομμουνισμού και ο Ιατρόπουλος επίσης και γλυψίματος ευθέως στη χούντα. Ψάχτε στο ιντυμήντια να τα βρείτε όταν έστελνε συχαρίκια στην αστυνομάι επί χούντας για΄το έργο που επιτελούσε.
    Τετάρτη μιλάει ο Παπακωνσταντίνου και μετά ο Καραμπελιάς. Θυμίζω ο τελευταίος έχει εκπομπούλα στο καραδεξιό φασίζον Χάι Τσάννελ, εκτός όλων των άλλων ωραίων που γράφει και κάνει.
    Είμαι περίεργος, ο Παπακωνσταντίνου τι νομίζει ότι είναι; Πονηρός; Μάγκας; Πράκτορας της επανάστασης μέσα στην καρδιά του κτήνους; Ο Λένιν που τούδωσε ο Κάιζερ θωρακισμένο τραίνο να φτάσει στο σταθμό της Φινλανδίας;
    Μάλλον όλα ε;
    Ε, κατά την ταπεινή μου είναι απλά φτυστέος ντενεκές. Και χωρίς το συμπάθιο ε; Ναι, βγάζω εμπάθεια. Τι να βγάζω ρε παιδιά, συμπάθεια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. αλτουσέρ ναι,μηλιός πλέον όχι...15 Φεβρουαρίου 2011 στις 9:27 π.μ.

    @ Δε μασάμε

    έχεις αναλάβει εργολαβία την υπεράπσιση της ΕΟΣ ή μήπως βρε ΕΟΣ είσαι εσύ με άλλο nickname;Στην ουσία αυτών που λες:

    -δεν είπα ότι η ΕΟΣ δεν λέει για συνεργασία σε κοινωνικούς χώρους.Μίλησα για συμπόρευση και συνεργασία σε κεντρικό επίπεδο Μετώπου και ΑΝΤΑΡΣΥΑ,αν και πώς μπορεί αυτό να γίνει.Εξάλλου σε χώρους συνεργασία υπάρχει ήδη (κυρίως τοπικά,γιατί εργασιακά οι δυνάμεις του Μετώπου δεν δραστηριοποιούνται ούτε έντονα ούτε ενιαία,για να μην αναφέρω και τα κακά παραδείγματα του στυλ Βένιος Αγγελόπουλος που αφού έφαγε νύχτα τον Απέκη μαζί με την κομματική οργάνωση πανεπιστημιακών του ΣΥΝ μετά θυμήθηκε να πάει με τον Αλαβάνο...για αυτό ακόμα στη Συσπείρωση είναι με το ΣΥΝ ενώ φτιάχτηκε το Δίκτυο Πανεπιστημιακών ως συνέχεια της κινηματικής γραμμής του 2006-07 της ΠΟΣΔΕΠ).

    -Δίκιο έχεις,δεν θυμόμουν το post πριν 1,5 χρόνο.Και δεν έχω πρόβλημα να παραδεχτώ λάθος,το έχω ξανακάνει αν θυμάσαι.Όμως το πρόβλημα είναι αυτό.1,5 χρόνο πριν...Μετά ήρθε ο κόσμος ανάποδα.Εκλογές βουλευτικές και τοπικές,μνημόνιο κλπ.Ανασκευάζω λοιπόν:ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΤΟΠΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ πόσα post για αυτό που λέω έχει αναρτήσει η ΕΟΣ πέρα από κάποια που προεξοφλούσαν ότι και η ΑΝΤΑΡΣΥΑ θα έχει το τέλος του ΣΥΡΙΖΑ;Αντιθέτως,πόσα Post που με κάθε πραγματική ή όχι αφορμή βρίσκει ευκαιρία να χώσει στην ΑΝΤΑΡΣΥΑ;Ενώ η αυτοκριτική για το Μέτωπο ξαφνικά χάθηκε και το χώσιμο στο Τσιπρέϊκό μειώθηκε αισθητά...Όποιος έχει μάτια βλέπει,όποιος θέλει επιμένει στο σκυλοκαυγά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. αλτουσέρ ναι,μηλιός πλέον όχι...15 Φεβρουαρίου 2011 στις 11:03 π.μ.

    δύο σχόλια ακόμα:

    -τα περί παραγοντιλικίων αφορούν όσους έχουν συνηθίσει να λειτουργούν ατομικά και δυστυχώς στον καναπέ και στο internet αυτοί δεν είναι και λίγοι.Δεν εκπλήσσομαι με τα σχόλια για τον Σωτήρη,τον Παπακωνσταντίνου κλπ.Προφανώς η έννοια της πολιτικής επιλογής μιας οργάνωσης (στην πρώτη περίπτωση) ή μιας τάσης οργάνωσης (στη δεύτερη) δεν συμπεριλαμβάνεται στο λεξιλόγιό τους.Και επειδή δεν σκοπεύω να μπλεχτώ με εσωτερικά άλλων χώρων,όσον αφορά στην ΑΡΑΝ είναι πολιτική επιλογή της η συμμετοχή στο Αριστερό Βήμα και συγκεκριμένοι άνθρωποι το έχουν χρεωθεί αυτό (και όχι μόνο ο Σωτήρης).Όποιος διαφωνεί με αυτό δικαίωμά του,αυτό είναι πολιτικό.Όποιος διαφωνεί αλλά το γυρνάει στη φτηνή κριτική περί παραγόντων ας πάει στην πλατεία Εξαρχείων να τα πει στους αναρχοέφηβους που ψήνονται με κάτι τέτοια.

    -Όσοι έυκολα ανάγετε τη Σπίθα στο κεντρικό ζήτημα της συγκυρίας σκεφτείτε λίγο παραπάνω πριν το κάνετε.Όποιος μπει στην ΕΟΣ εδώ και κανα μήνα νομίζει ότι η Σπίθα είναι η ανερχόμενη πολιτική δύναμη της χώρας.Έλεος με τους ανύπαρκτους.Μήπως τελικά το θέμα όμως δεν είναι αυτοί;Μήπως τα λέμε στη νύφη για να τα ακούει η πεθερά;Μήπως οι υπερβολές (εθνικοσοσιαλισμός,ήμαρτον και έλεος,βιάζετε τις πολιτικές έννοιες για πλάκα) βαράνε κόκκινα;

    -Εδώ και μήνες ο Μηλιός ως ιδεολογικός γκουρού του Τσιπρέϊκου έχει αναλάβει εργολαβία να μας πείσει ότι η κυρίαρχη αντίθεση στην Αριστερά είναι η αντίθεση "πατριωτών"-"διεθνιστών".Γιατί;Για να βγάλει λάδι τον αμετανόητο ευρωπαϊσμό του ΣΥΝ.Εμπρός καλά μου γιουσουφάκια συνεχίστε να προμοτάρετε το Γιάννη στο δύσκολο έργο του.Δύσκολο γιατί η πραγματικότητα συνθλίβει μέρα με τη μέρα τις ευρωπαϊκές αυταπάτες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ούτε με τον αστυφύλαξ ούτε με τον χωροφύλαξ16 Φεβρουαρίου 2011 στις 2:02 π.μ.

    Ρε συ μάστορα, νομίζεις ότι μιλάς σε πρωτοετείς σε κάνα αμφιθέατρο;
    Απ ότι μας πληροφορεί το νίκνέιμ σου φάτσα κάρτα, δεν είσαι ΠΛΕΟΝ με τον Γιαννάκη. Πρόβλημά σου, αν ήσουν κάποτε. Τεσπα, αν έστω και αργά βλέπει κανείς το φώς του. Δε το λέω γιά να μαλώσουμε γιά το Γιαννάκη, νομίζω χεστήκαμε εδώ μέσα όλοι.
    Το λέω απλά γιά να ξέρουμε ότι κάποιοι, και δεν υπάγεται μόνο ο Γιαννάκης σε αυτήν την κατηγορία, που το παίζουνε θεωρίες είναι στην πραγματικότητα οι μεγαλύτεροι και καλύτεροι επαγγελματίες του οπουρτουνισμού.
    Και αυτό δεν είναι κατά κανόνα άμοιρο της θεωρίας που υποτίθεται ότι καλλιεργούν. Το συζητάμε ευχαρίστως και λεπτομερώς αν θέλεις.
    (Αν θες επίσης, αν και βαρετό, να σε πληροφορήσω γιά το τι κωλοτούμπες και αλητείες έχει κάνει ο Γιαννάκης εδώ και τριάντα συναπτά έτη. Άστο, μην ψάχνεσαι, ζέχνει λέμε).
    Δεν ξέρω τι πολιτική πάει να κάνει η ΕΟΣ. Πάντως απ ότι διάβασα εγώ εδώ οι σχολιαστές που την έπεφταν στη ΣΠΙΘΑ την έπεφταν αντίστοιχα και στο Συν και τον Γιαννάκη. Άστο λοιπόν. Εγώ τουλάχιστον τάγραψα καθαρά.
    Τώρα περί παραγόντων και περί χρεώσεων, ωραία θα ήταν άμα ήταν όπως τα λες. Έλα όμως που κάποιοι (βασικά συριζαίοι αναμφίβολα, αλλά όχι μόνον) μας έχουν από ετών πολλών συνηθίσει ότι ακολουθούν τη γραμμή: όπου γάμος και γιορτή, η Βασίλω πρώτη. Μεσ τα όλα λέμε.
    Είναι σαφές αυτό ή σου φαίνεται πολύ εξαρχειώτικο; Το θες πιό λιανά;
    Προσωπικά να εξηγούμαι, την οργάνωσή σου την έχω σε υπόληψη. Μην τα κάνουμε όμως και όλα να φαίνονται σαν είναι η μετενσάρκωση των μπολσεβίκων. Και την Ανταρσύα να στηρίξουμε γιατί δεν υπάρχει και τίποτα άλλο. Απλό. Τι φωνάζεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. αλτουσέρ ναι,μηλιός πλέον όχι...16 Φεβρουαρίου 2011 στις 9:13 π.μ.

    @ ούτε με τον αστυφύλαξ ούτε με το χωροφύλαξ

    -ακριβώς επειδή έχω βαρεθεί τις αντιπαραθέσεις αμφιθεάτρου,τα έχω πάρει με τα post της ΕΟΣ μετά τις τοπικές εκλογές για την ΑΝΤΑΡΣΥΑ.Δεν κοιτά τα δικά της,εμείς τη μαράναμε...Και για αυτό απασφάλισα και απαντώ.

    -Για αυτά που λες για το Γιάννη συμφωνώ.Ποτέ δεν είπα ότι ενστερνίστηκα πολιτικές επιλογές του.Δίκιο έχεις για όλη την πορεία του (εν πολλοίς ακόμα και ΕΝΤΟΣ της Β'Πανελλαδικής...).Θεωρητικά μιλάω.Και sorry αλλά το σχόλιο ότι αυτά που κάνουν όσοι ένστερνίζονται αυτή την άποψη έχουν σχέση με τη θεωρία,ενώ δεν το απορρίπτω συνολικά δεν το ενστερνίζομαι και συνολικά.Γιατί υπάρχει και η διαλεκτική της ζωής.Βρες μου ένα ρεύμα μαρξισμού που δεν έχει αντιφάσεις,άρα και αντιφατικές απολήξεις και πρακτικες,που δεν είχε θετικά σημεία αλλά και πρακτική κατάντια σαν αυτά που λέμε και ξανασυζητάμε.Και το ΚΚΕ έχει μεγάλη ιστορία,αλλά αυτό δεν δικαιώνει τη θεωρία του.Και ο τροτσκισμός και ο μαοϊσμός είχαν θετικά σημεία κριτικής,αλλά αυτό δεν δικαιώνει πλήρως τη δική τους.Όποτε θες το συζητάμε κι άλλο όπως λες.Εγώ λέω ότι υπάρχει κρίση του μαρξισμού και της αριστεράς (και αυτό ήταν θεωρητική συνεισφορά και αυτού του ρεύματος) και χρειάζεται πολιτική και ιδεολογική ανασύνθεση.Μέσα από κοινές πρακτικές και διαλεκτική αντιπαράθεση,μέσα από τη μάχη για την ηγεμονία κατά Γκράμσι (μήπως και αυτός είναι του πεταματού επειδή έκανε τις αντιλήψεις του κάλτσα το ρεύμα του ευρωκομμουνισμού;),χωρίς αυταπάτες ότι κάποιο ρεύμα ιστορικά δικαιώνεται έναντι των άλλων,χωρίς αυταπάτες ότι κάποια οργάνωση είναι το πρόπλασμα του αυριανού κόμματος.

    -Δεν την έπεφταν όλοι στο ΣΥΝ και στο Γιαννάκη...Ούτε κέντραραν το ίδιο.Κι εγώ πιστεύω ότι αυτό είναι πιο σημαντικό μέτωπο στη συγκυρία εντός της αριστεράς.Ο ευρωπαϊσμός είναι σαράκι της αριστεράς και ήρθε η ώρα να ξεμπερδεύουμε.Και εγώ δεν αναφέρθηκα σε εσένα έως τώρα.

    -Δεν αντιλέγω σε αυτά που λες και περί παραγόντων.Ο παραγοντισμός έχει πολιτική βάση και αιτία και πράγματι σε μεγάλο μέρος του μη ΚΚΕ χώρου ανθεί.Επειδή όμως είναι έτσι προτιμώ να στηλιτεύω την αιτία του και όχι το αποτέλεσμα.Για να χρησιμοποιήσω ένα άλλο παράδειγμα (που δεν είναι και εντελώς άσχετο με αυτό).Η έλλειψη δημοκρατίας και δομής μελών στο ΣΥΡΙΖΑ (και το σχετικό ανοιχτό ερωτημα στην ΑΝΤΑΡΣΥΑ) δεν είναι το κύριο θέμα όπως έχει κεντρικοποιηθεί από πολλούς ανένταχτους και μη εντός του.Η απουσία κοινής στρατηγικής και πολιτικής σύγκλισης,ειδικά στο φόντο της όξυνσης της κοινωνικής κρίσης, είναι.Άρα δίνω δίκιο σε όσους κεντράρουν σε αυτό και συνδέουν το οργανωτικό με αυτό.Και μέλη να είχε ο ΣΥΡΙΖΑ,θα ερχόταν ο ΣΥΝ με τα δικά του και θα τον καπέλωνε χειρότερα.Δέχομαι φυσικά ότι πολλά μικρομάγαζα κρύβονται πίσω από αυτή την τοποθέτηση επειδή θα χανόταν ο ρόλος τους αλλιώς...

    -Επιμένω ότι την αντίθεση "πατριώτες"-"διεθνιστές" την έχει κεντρικοποιήσει το τσιπρέϊκο διόλου τυχαία.Και πολλοί λόγω θεωρητικών αναφορών πέφτουν στην παγίδα και γίνονται νεροκουβαλητές.Αν πιστεύεις ότι έχω άδικο το συζητάμε.Αλλά αυτοί κάνουν πολιτική έτσι και πολύς κόσμος εγκαλείται από την ιδεολογία του και δουλεύει έτσι αντικειμενικά για το πολιτικό σχέδιό τους ενώ δεν συμφωνεί με αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. O αστυνόμος είναι όργανο, το μπουζούκι είναι όργανο άρα ο αστυνόμος είναι μπουζούκι. Λογικό μου ακούγεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή


ΑΛΛΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ