Η εταιρεία που μετέδιδε το δορυφορικό σήμα της ΕΡΤ, μέσω EBU, διέκοψε την παροχή σήματος, έπειτα από αίτημα του πρέσβη της Ελλάδας στο Ισραήλ. Το μήνυμα που δημοσιεύτηκε στο Twitter, στον λογαριασμό @ErtSocial ανέφερε: «Διέκοψε την παροχή σήματος η εταιρία που μετέδιδε το δορυφορικό σήμα της ΕΡΤ μέσω της EBU -και η οποία εδρεύει στο Ισραήλ- έπειτα από αίτημα του πρέσβη της Ελλάδας στο Ισραήλ.»
Την ώρα που άνθρωποι χάνουν το σπίτι τους για χρέη που δεν μπορούν να
πληρώσουν, το μεγαλύτερο χρέος ιδιώτη προς την Εφορία σβήνεται από τον χάρτη
-
Διαβάστε περισσότερα »
Πριν από 22 δευτερόλεπτα






























Μια ματιά και εδώ:
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ρεπορτάζ του Π.Χαρίτου για τη διακοπή μετάδοσης του σήματος της ΕΡΤ από το δορυφόρο της RRSAT
Ναι, αλλά δεν διεκόπη.
ΑπάντησηΔιαγραφή