Την ώρα που άνθρωποι χάνουν το σπίτι τους για χρέη που δεν μπορούν να
πληρώσουν, το μεγαλύτερο χρέος ιδιώτη προς την Εφορία σβήνεται από τον χάρτη
-
Διαβάστε περισσότερα »
Πριν από 31 δευτερόλεπτα






























Μια κυβέρνηση δεν ξεπουλάει και τα υπουργεία παρά μόνον όταν να είναι σίγουρη ότι δεν πρόκειται να είναι ξανά κυβέρνηση...
ΑπάντησηΔιαγραφήTo θέμα είναι πόσο θα μείνει αυτή η ξεπουλημένη κυβέρνηση.Γιατί όσο παραμένει στην εξουσία τόσο θα αφήνει πίσω της ερείπια και συμφορές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα βάλουμε όλοι λεφτά, να πάρουμε το κτήριο της Γενικής Αστυνομικής Διεύθυνσης Αθηνών, να ρίξουμε δουλειά και να το κάνουμε μιά νέα, μεγάλη Βίλα Αμαλίας με σύγχρονες προδιαγραφές. Εκεί που έχουν πάει οι τιμές των ακινήτων, γίνεται
ΑπάντησηΔιαγραφή