Παρουσιάζουμε την δημοσκόπηση της Public Issue για την Καθημερινή της Κυριακής (15/1/2012) όπως προβλήθηκε στα δελτία ειδήσεων του ΣΚΑΪ. Τα σχόλια δικά σας...
Την ώρα που άνθρωποι χάνουν το σπίτι τους για χρέη που δεν μπορούν να
πληρώσουν, το μεγαλύτερο χρέος ιδιώτη προς την Εφορία σβήνεται από τον χάρτη
-
Διαβάστε περισσότερα »
Πριν από 19 δευτερόλεπτα






























νταξ
ΑπάντησηΔιαγραφήθελει ο αλαφουζος να μας πει οτι μεσα στις γιορτες εχασε 2 μοναδερς ο συριζα και αμεβηκε κατα 4 η δημ.αρ
α ναι ανεβηκε και η νδ ....wtf?
μαλλον μας κανουν πλακα
δεν λεω οτι ο συριζα εχει παραπανω. μπορει να εχει λιγοτερο, οπως και το κκε αλλα η ταση ειναι μειωτικη για την νδ και σιγουρα η δημ.αρ δεν ειναι τοσο ψηλα
θυμιζει τα βαρομετρα των ευροεκλογων που εδιναν 8,5 σε οικολογους...και πηραν 3,5
Το ΚΚΕ χτυπαει 20% κι αυτο τρελαινει τους Αλαφουζους της σαπιας αστικης ταξης.
ΑπάντησηΔιαγραφήAntonxxxx
Ναι, κατευθυνόμενες δημοσκοπήσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕρώτημα: Ξέρετε ποιοί θα μας (ξανά)κυβερνούν μετά τις εκλογές (όποτε γίνουν) και ποιοί θα παραμείνουν στη γκρίνια, στη διάλυση, στην (καρα)μοναξιά τους και τη μιζέρια?
Θα μου πείτε "Ας είναι καλά η κρατική επιχορήγηση". Εντάξει.