Εικόνες από το συλλαλητήριο διαμαρτυρίας που οργάνωσε ο "Συντονισμός Πρωτοβαθμίων Σωματείων" την Παρασκευή 17-12-2010
Την ώρα που άνθρωποι χάνουν το σπίτι τους για χρέη που δεν μπορούν να
πληρώσουν, το μεγαλύτερο χρέος ιδιώτη προς την Εφορία σβήνεται από τον χάρτη
-
Διαβάστε περισσότερα »
Πριν από 30 δευτερόλεπτα






























Και πολλούς είχε! Περίμενα λιγότερους.
ΑπάντησηΔιαγραφήμε το ζόρι "συμβάν" δε γίνεταισύντροφοι. βεβαίως ούτε και "λινκε"β που επεδίωξε αφελώς η ηγεσία του συν θυσιάζοντας το πιο αγωνιστικό κομμάτι του σύριζα. και το φαντασιακό του ελικοπτέρου είναι προς ώρας εκτός σχεδίου πτήσης. συνεχίζουμε τους αγώνες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν δεν είχε κατέβει και ο αντιεξουσιαστικός χώρος, ούτε 100 άτομα δεν θα μάζευε συντονισμός.
ΑπάντησηΔιαγραφή