«Ενημερώνουμε τους κύριους επιβάτες ότι η καθυστέρηση απόπλου του πλοίου οφείλεται σε περιστατικό που έγινε στο λιμάνι του Πειραιά. Το πλοίο δεν έχει καμία ευθύνη για το συμβάν. Ευχαριστούμε για την κατανόηση!», και να η ανακοίνωση της εταιρίας, με βίντεο και social media:
«Η Διοίκηση της Attica Group, συγκλονισμένη από το τραγικό περιστατικό που έλαβε χώρα στο λιμένα Πειραιά, δηλώνει ότι συνεργάζεται με κάθε αρμόδια Αρχή για την πλήρη διαλεύκανση του συμβάντος».
Δεν φταίνε τα κινητά και τα σόσιαλ για την αποχαύνωση, αλλά η αποτυχία των οργανωμένων δυνάμεων της πολιτικής ανυπακοής, η έλλειψη πίστης στη συλλογική δύναμη και δράση των ανθρώπων, η μόνιμη απογοήτευση και διάψευση των αβάσιμων προσδοκιών που καλλιεργούν οι υποσχέσεις για εύκολες και αναίμακτες λύσεις από επίδοξους σωτήρες, η ήττα των μετριοπαθών απαντήσεων στην ακραία επίθεση που δεχόμαστε από την ασύδοτη κερδοσκοπία του κεφαλαίου.
Τα τελευταία δύο χρόνια, το εισιτήριο τής Blue Star από Σύρο για Πειραιά μετ' επιστροφής έχει αυξηθεί κατά 40% (ενώ οι μισθοί μας, ασφαλώς, όχι!) και κοστίζει €91 στο κατάστρωμα, χωρίς όχημα (και, εννοείται, χωρίς έναν καφέ ή κάτι φαγώσιμο), η δε διάρκεια του ταξιδιού έχει αυξηθεί από τις 3,5+ ώρες στις 4+, για εξοικονόμηση καυσίμων, με πληρώματα με την κούραση ανάγλυφη στα πρόσωπο και τα μάτια, από τις εξαντλητικές βάρδιες.
Όσες και όσοι ζούμε στα νησιά, όσο και να θέλουμε, δεν μπορούμε να μποϋκοτάρουμε τη Blue Star και καμία άλλη μονοπωλιακή, ιδιωτική ακτοπλοϊκή εταιρία, αν δεν αποφασίσουμε να κατεβούμε στα λιμάνια και να καταλάβουμε τα πλοία τής γραμμής, μέχρι να ρίξουν τις τιμές στα πανάκριβα εισιτήρια, για δρομολόγια τα οποία επιδοτούμε αφειδώς με δημόσιο χρήμα από τους φόρους μας.
Αν δεν απαιτήσουμε δημόσιες μεταφορές άμεσα, σύντομα μαζί με το εισιτήριο θα μας μοιράζουν και από ένα κουπί.
Ή βατραχοπέδιλα...
Για ... επιδόρπιο, ένα απόσπασμα από διαφημιστικό βίντεο της εταιρίας, με κάπως διαφορετική κατάληξη από την προχθεσινή: